Jako warsztat w którym sterowniki Tech stanowią pewnie 80-90% montowanych sterowników chciałbym wyjaśnić kilka nieporozumień
Czarny82 pisze:A ja nadal śmiem twierdzić że Stag to wielkie gó...
jest dość śmiałym twierdzeniem zwłaszcza w kontekście
Czarny82 pisze:
Tak się akurat składa że pracuję w zupełnie innej branży. (....) A na Staga jestem cięty bo sam się mało w ten syf nie wsadziłem bo się naczytałem na forach jaki to on cudowny. Na szczęście trafiłem na instalatora który ma głowę na karku i mi wybił Staga z głowy.
Czyli wypowiada się kolega o instalacji, której nie zna bo ktoś go namówił na inną, z której jest zadowolony?
.
To ja skupiłbym się na zaletach Techa, a nie deprecjonowaniu innego produktu na podstawie zasłyszanego marketingu...
Czarny82 pisze: Techa poprostu trzeba rozumieć i wtedy stroić a nie jak inne instalacje ustawiać jak małpa na kropki i kreski bo tak producent każe, najlepsze jest to że nawet doradcy ze Staga sami niewiedzą co to są te ich linie i kropki. Tech ma mapę 3D i jest to wielka różnica a nie jak piszecie wyżej. Każde auto ma mapę 3D i tylko takową jest sens ją zastępować.
Każdy sterownik trzeba trochę zrozumieć żeby wystroić i jeżeli Twój gazownik nie rozumiał Staga i nie potrafił go wystroić to jego problem. Ja preferuję montaż Techa, bo potrafię go wystroić (zwłaszcza w Volvo:P ) dużo szybciej niż Staga, ale w życiu nie powiem, że Stag to złe sterowniki. Ciekawe jak Twój gazownik radzi sobie z instalacjami, których twórcy nie przewidzieli wizualizacji map czasów wtrysków benzynowych ?? (Prins, Landi Renzo, AEB etc)
Czarny82 pisze:Dobrze dobrana instalacja z Techem i prawidłowo zestrojona nie wymaga pózniej regulacji, zostaje tylko sama wymiana filtrów w zaciszu własnego garażu.
Według mnie każda prawidłowo zestrojona instalacja nie wymaga późniejszej regulacji.
Oczywiście, że można sobie samemu wymieniać filtry, choć brak okresowych przeglądów w okresie gwarancyjnym skutkuje utratą gwarancji... Twierdzę, że dla użytkowników, którzy sami nie podglądają czasem parametrów pracy silnika przez OBD bezpieczniej jednak przyjeżdżać do gazownika na przeglądy.
Czarny82 pisze:A tak na marginesie, każdy nawet nieudolny gazownik (a takich jest niestety 80-90%) może zadzwonić do Techa i poprosić o pomoc. Jeśli jest taka potrzeba to przyślą NIEODPŁATNIE doradcę który ogarnie temat, ale o tym trzeba wiedzieć i nie ograniczać się do własnego ja i wstydzić się przyznać że się czegoś niewie.
Wsparcie doradców technicznych (oczywiście jakość tego jest różna, bo w znacznym stopniu zależy to od umiejętności konkretnych ludzi) oferuje większość producentów/dystrybutorów instalacji. Ja np. jestem bardzo zadowolony z pomocy regionalnego doradcy Staga, z której niedawno korzystałem przy okazji montażu w Avensisie z D4.
Czarny82 pisze:Nie będę nikogo na siłe przekonywać, to wasze auta i wasze pieniądze, wybór też wasz.
Ani ja
, w 99% samochodów nie ma różnicy w jakości wystrojenia niezależnie czy zamontuje się tam Techa, Nevo, Optimę czy Staga albo Prinsa, że ograniczę się do asortymentu, który montuję.