XC90 2,5T - brc
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-02-23, 11:13
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90
- Silnik: 2,5T
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2006
- Przebieg: 202000
- Status: Offline
XC90 2,5T - brc
Witam
Zamontowałem instalację BRC /sequent plug&drive/ i zaczęły się problemy.
Trochę to dziwne, bo gazownik raczej /tak mi się wydaje/ dość kumaty.
Już po ok. 10km zapaliła się kontrolka silnika i już tak od miesiąca są przeboje.
Z kompa wychodziło, że przepływomierz powietrza jest uszkodzony i sondy.
Wymienione jedno i drugie ale bez większych zmian.
Na pierwszym przeglądzie u gazownika ponoć wszystko jest ok. tylko problem się pojawia w kółko ten sam.
Zacząłem już podejrzewać jakąś awarię na benzynie ale też nic.
Po całonocnych szperaniach w internecie znalazłem informację że czujnik ciśnienia paliwa musi być podłączony pod emulgator bo inaczej wyskakuje błąd przepływomierza a brak tego to: falujące obroty, zapalanie się kontrolki silnika przy rozruchu.
Ponoć ta centralka ma już w sobie emulgator, może nie daje rady.
Miał ktoś może taki przypadek, co tu jest grane ?
Pytam, bo jutro biorę w obroty gazownika a nie chcę gościa uszkodzić nie żeby specjalnie tylko zupełnie przez przypadek.
Zamontowałem instalację BRC /sequent plug&drive/ i zaczęły się problemy.
Trochę to dziwne, bo gazownik raczej /tak mi się wydaje/ dość kumaty.
Już po ok. 10km zapaliła się kontrolka silnika i już tak od miesiąca są przeboje.
Z kompa wychodziło, że przepływomierz powietrza jest uszkodzony i sondy.
Wymienione jedno i drugie ale bez większych zmian.
Na pierwszym przeglądzie u gazownika ponoć wszystko jest ok. tylko problem się pojawia w kółko ten sam.
Zacząłem już podejrzewać jakąś awarię na benzynie ale też nic.
Po całonocnych szperaniach w internecie znalazłem informację że czujnik ciśnienia paliwa musi być podłączony pod emulgator bo inaczej wyskakuje błąd przepływomierza a brak tego to: falujące obroty, zapalanie się kontrolki silnika przy rozruchu.
Ponoć ta centralka ma już w sobie emulgator, może nie daje rady.
Miał ktoś może taki przypadek, co tu jest grane ?
Pytam, bo jutro biorę w obroty gazownika a nie chcę gościa uszkodzić nie żeby specjalnie tylko zupełnie przez przypadek.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
EMULACJI ciśnienia paliwa możesz potrzebować w przypadku gdy Twoje auto posiada na listwie paliwowej czujnik ciśnienia paliwa. Ale wydaje mi się, że może wcale go tam nie być. To EU czy US ?
Także o ile auto jest sprawne to problem raczej leży w sposobie montażu lub strojenia instalacji.
Zapłaciłeś pieniądze i instalacja ma działać. Jak druciarz nie potrafi to daj mu jeszcze szansę (albo trzy) i ja nie ogarnie to niech zabiera swoje zabawki i oddaje pieniądze.
Także o ile auto jest sprawne to problem raczej leży w sposobie montażu lub strojenia instalacji.
Zapłaciłeś pieniądze i instalacja ma działać. Jak druciarz nie potrafi to daj mu jeszcze szansę (albo trzy) i ja nie ogarnie to niech zabiera swoje zabawki i oddaje pieniądze.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
Popieram.Mikaell pisze:Zapłaciłeś pieniądze i instalacja ma działać. Jak druciarz nie potrafi to daj mu jeszcze szansę (albo trzy) i ja nie ogarnie to niech zabiera swoje zabawki i oddaje pieniądze.
Czujnik może już występować
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2015-11-18, 09:45
- Imię: jacek
- VOLVO: 740GL / XC70
- Silnik: 230F / 2.5T
- KW/KM/NM: 113 / 210
- Rok: 1987
- Przebieg: 500
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
U mnie są dokładnie takie same objawy.
Nowa instalacja BRC, miesiąc temu założona, XC70 2.5T 2006r.
Rano odpala za pierwszym razem ale ciężko, raz na jakiś czas za pierwszym rozruchem pobulgocze i zgaśnie, za drugim już załapuje.
Stojąc na światłach na drive obroty falują.
Do tego wyrzuca check z komunikatem motorsystem wart erforderl. Chwilowo pomaga odpięcie klem ale temat zaraz wraca ponownie.
Wywalało błąd przepływomierza, to go wymieniłem na nówkę Boscha a problem nie zniknął.
I tez nie mam pojęcia co jest grane.
Aha, jedyne modyfikacje, to poprosiłem aby temperaturę przerzucania z benzyny na gaz ustawić wyższą niż w standardzie, wolę mieć dobrze rozgrzany układ.
Nowa instalacja BRC, miesiąc temu założona, XC70 2.5T 2006r.
Rano odpala za pierwszym razem ale ciężko, raz na jakiś czas za pierwszym rozruchem pobulgocze i zgaśnie, za drugim już załapuje.
Stojąc na światłach na drive obroty falują.
Do tego wyrzuca check z komunikatem motorsystem wart erforderl. Chwilowo pomaga odpięcie klem ale temat zaraz wraca ponownie.
Wywalało błąd przepływomierza, to go wymieniłem na nówkę Boscha a problem nie zniknął.
I tez nie mam pojęcia co jest grane.
Aha, jedyne modyfikacje, to poprosiłem aby temperaturę przerzucania z benzyny na gaz ustawić wyższą niż w standardzie, wolę mieć dobrze rozgrzany układ.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
Taki auto-cytat. Znów aktualnyMikaell pisze:Zapłaciłeś pieniądze i instalacja ma działać. Jak druciarz nie potrafi to daj mu jeszcze szansę (albo trzy) i ja nie ogarnie to niech zabiera swoje zabawki i oddaje pieniądze.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2015-11-18, 09:45
- Imię: jacek
- VOLVO: 740GL / XC70
- Silnik: 230F / 2.5T
- KW/KM/NM: 113 / 210
- Rok: 1987
- Przebieg: 500
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Mam utrudnione możliwości, bo mieszkam za granicą, potrzebuję diagnozy.
Co się da posprawdzam samemu wtedy wyskoczę na dwa - trzy dni do PL i to ogarnę.
Jakieś pomysły?
-- 2016-08-26, 12:00 --
Panowie, a nieszczelny dolot?
Co się da posprawdzam samemu wtedy wyskoczę na dwa - trzy dni do PL i to ogarnę.
Jakieś pomysły?
-- 2016-08-26, 12:00 --
Panowie, a nieszczelny dolot?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
Mam utrudnione możliwości - muszę chyba zareklamować moduł szklanej kuli - działa fatalnie, nic nie widzę .
A serio to trudno wykluczyć nieszczelny dolot.
Metody sprawdzania:
- nasłuch uszami w poszukiwaniu syczenia,
- psikanie samostartem, brake cleanerem czy innym łatwopalnym świństwem (OSTROŻNIE bo łatwopalne!!!) jak trafimy na nieszczelność to zachwieje pracą silnika bo dostanie raptem dodatkową dawkę paliwa.
- zatkanie przepustnicy i dmuchanie dymem przez jakiś wężyk podciśnienia
- dmuchanie z kompresora jw przy czym trzeba by tu jeszcze odmy pozatykać.
A serio to trudno wykluczyć nieszczelny dolot.
Metody sprawdzania:
- nasłuch uszami w poszukiwaniu syczenia,
- psikanie samostartem, brake cleanerem czy innym łatwopalnym świństwem (OSTROŻNIE bo łatwopalne!!!) jak trafimy na nieszczelność to zachwieje pracą silnika bo dostanie raptem dodatkową dawkę paliwa.
- zatkanie przepustnicy i dmuchanie dymem przez jakiś wężyk podciśnienia
- dmuchanie z kompresora jw przy czym trzeba by tu jeszcze odmy pozatykać.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2015-11-18, 09:45
- Imię: jacek
- VOLVO: 740GL / XC70
- Silnik: 230F / 2.5T
- KW/KM/NM: 113 / 210
- Rok: 1987
- Przebieg: 500
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Dzięki serdeczne, o to mi chodziło - biorę się do roboty.
Silnik mam B5254T2, podobno raz miał konieczność emulowania czujnika ciśnienia paliwa raz nie.
Jak to dokładnie wygląda? Po czym poznać, że emulacja jest konieczna?
Może gazownik mi nie zamontował?
Silnik mam B5254T2, podobno raz miał konieczność emulowania czujnika ciśnienia paliwa raz nie.
Jak to dokładnie wygląda? Po czym poznać, że emulacja jest konieczna?
Może gazownik mi nie zamontował?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
Trudno powiedzieć, ale rocznik 2006 o ile ma czujnik ciśnienia paliwa to raczej może wymagać emulacji.Devgru pisze:Silnik mam B5254T2, podobno raz miał konieczność emulowania czujnika ciśnienia paliwa raz nie.
Czujnik ciśnienia paliwa to takie szare plastikowe ustrojstwo na końcu listwy paliwowej z 4 pinową wtyczką.Devgru pisze:Jak to dokładnie wygląda? Po czym poznać, że emulacja jest konieczna?
Może gazownik mi nie zamontował?
Konieczność emulacji można poznać po zachowaniu się odczytów ciśnienia paliwa pod OBD oraz PWM pompy (pod Vidą).
Po przełączeniu na gaz ciśnienie rośnie. A w końcu wywala CE.
A może też się skończyć niemożliwością odpalenia na benzynie. (Hard reset - odpięcie aku pomaga)
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2015-11-18, 09:45
- Imię: jacek
- VOLVO: 740GL / XC70
- Silnik: 230F / 2.5T
- KW/KM/NM: 113 / 210
- Rok: 1987
- Przebieg: 500
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Zapewne chodzi o taką szarą kostkę przy listwie jak tu na zdjęciu:
U mnie jest zakończone tak:
Oba zdjęcia z neta.
Samostart dorwę dopiero jutro, tutaj w Obi sprzedawca musi Ci wyjąć zza lady, bo nie wiem, wybuchniesz.
Dziś już byłem na samo zamknięcie i nie szło nikogo z doradców złapać.
U mnie jest zakończone tak:
Oba zdjęcia z neta.
Samostart dorwę dopiero jutro, tutaj w Obi sprzedawca musi Ci wyjąć zza lady, bo nie wiem, wybuchniesz.
Dziś już byłem na samo zamknięcie i nie szło nikogo z doradców złapać.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
To problem nie leży w czujniku bo go nie ma .
Obstawiam jednak złe wystrojenie.
Masz jakiś skaner OBD ? Kup ELMa za pisiąt i będziesz miał narzędzie diagnostyczne.
Obstawiam jednak złe wystrojenie.
Masz jakiś skaner OBD ? Kup ELMa za pisiąt i będziesz miał narzędzie diagnostyczne.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-12-10, 13:08
- Imię: Jakub
- VOLVO: S80 T6 II / S80 II / ex V70 II
- Silnik: 3.0T AWD / 3.2 / ex 2.5 T
- KW/KM/NM: 305/234/ex209
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16 / 14 lpg
- Przebieg: 62000
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Mam taki sam silnik i mam emulator, miałem problemy z checkiem jak miałem słaby akumulator i nie chał mi zapalać w opcji benzyna gaz, musiałem przełączyć na samą benzynę i zapalał. Po sprawdzeniu po 10 km napięcie na akumulatorze 11.7V.
Po wymianie akumulatora problemy nie wróciły.
Ważne jest również to gdzie się tankuje gaz, raz na trasie zatankowałem taki szajs, że też pojawiał się check- po dolaniu lepszego gazu problemy nie wróciły.
Ja osobiście jestem mega zadowolony z gazu. Mam już przejechane ok 65 tys.
Po wymianie akumulatora problemy nie wróciły.
Ważne jest również to gdzie się tankuje gaz, raz na trasie zatankowałem taki szajs, że też pojawiał się check- po dolaniu lepszego gazu problemy nie wróciły.
Ja osobiście jestem mega zadowolony z gazu. Mam już przejechane ok 65 tys.
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2015-11-18, 09:45
- Imię: jacek
- VOLVO: 740GL / XC70
- Silnik: 230F / 2.5T
- KW/KM/NM: 113 / 210
- Rok: 1987
- Przebieg: 500
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Samostartem sprawdziłem, dolot nie ciągnie z zewnątrz.
Aku tez trzyma w normie, na postoju jak i ładowaniu, jutro nabędę podstawowego elm'a, to dam znać co się tam dzieje dodatkowo.
Na jakieś konkretne parametry powinienem zwrócić uwagę?
Aku tez trzyma w normie, na postoju jak i ładowaniu, jutro nabędę podstawowego elm'a, to dam znać co się tam dzieje dodatkowo.
Na jakieś konkretne parametry powinienem zwrócić uwagę?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
Odczytaj błędy, nie kasuj, obejrzyj korekty paliwowe i zachowanie sondy przy przełączaniu paliw
STFT short LTFT long term fuel trim
STFT short LTFT long term fuel trim
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 52
- Rejestracja: 2015-11-18, 09:45
- Imię: jacek
- VOLVO: 740GL / XC70
- Silnik: 230F / 2.5T
- KW/KM/NM: 113 / 210
- Rok: 1987
- Przebieg: 500
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Czekam Panowie za dostawą. Jak tylko będę miał w ręku - opublikuję co jest.
-- 2016-12-08, 02:45 --
Po regulacji u gazownika problem nie powrócił, chyba, że wróci latem.
Na jałowym była zbyt bogata mieszanka. Ot za mało kilometrów wyjeżdżone zanim wszystko się ładnie ułożyło.
Pierwszy przegląd robiłem gdzieś po 300km - za wcześnie.
-- 2016-12-08, 02:45 --
Po regulacji u gazownika problem nie powrócił, chyba, że wróci latem.
Na jałowym była zbyt bogata mieszanka. Ot za mało kilometrów wyjeżdżone zanim wszystko się ładnie ułożyło.
Pierwszy przegląd robiłem gdzieś po 300km - za wcześnie.
- Pyro11
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2014-12-22, 12:50
- Imię: M
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- Rok: 2011
- Lokalizacja: Puławy
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
też mam problem w swoim XC90 3.2 wersja USA.
Założyłem gaz BRC i po wyjeździe z gazowni pali mi się "Check engine". Na domiar złego często mi się dławi, a jak włączam silnik faluje. Postoi tak 5 min i w konsekwencji spadają obroty i gaśnie Odpinam klamę od aku na jakiś czas i działa oki (check się pali nadal). Gazownik twierdził, że "check" może się palić nic w tym złego, ale powiem szczerze nie podoba mi się to. Dlatego zaproponowali mi rozwiązanie, aby oszukać system i w konsekwencji ma się nie palić "Check", oczywiście za dodatkową opłatą .
Zastanawiam się nad rezygnacją z instalacji bo zaczyna mnie to denerwować. Ktoś miał podobne objawy?
Założyłem gaz BRC i po wyjeździe z gazowni pali mi się "Check engine". Na domiar złego często mi się dławi, a jak włączam silnik faluje. Postoi tak 5 min i w konsekwencji spadają obroty i gaśnie Odpinam klamę od aku na jakiś czas i działa oki (check się pali nadal). Gazownik twierdził, że "check" może się palić nic w tym złego, ale powiem szczerze nie podoba mi się to. Dlatego zaproponowali mi rozwiązanie, aby oszukać system i w konsekwencji ma się nie palić "Check", oczywiście za dodatkową opłatą .
Zastanawiam się nad rezygnacją z instalacji bo zaczyna mnie to denerwować. Ktoś miał podobne objawy?
-
- V
- Posty: 40
- Rejestracja: 2016-02-29, 08:17
- Imię: Dariusz
- VOLVO: XC90
- Silnik: 2,9
- Rok: 2004
- Przebieg: 125000
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Myślę że trafiłeś do złego gazownika. Ja teraz zamontowałem w 2,9T6 nic się nie świeci chodzi normalnie.
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-05-24, 17:05
- Imię: janusz
- VOLVO: xc90
- Silnik: d5
- KW/KM/NM: 120/163
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 365927
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Pyro11 pisze:też mam problem w swoim XC90 3.2 wersja USA.
Założyłem gaz BRC i po wyjeździe z gazowni pali mi się "Check engine". Na domiar złego często mi się dławi, a jak włączam silnik faluje. Postoi tak 5 min i w konsekwencji spadają obroty i gaśnie Odpinam klamę od aku na jakiś czas i działa oki (check się pali nadal). Gazownik twierdził, że "check" może się palić nic w tym złego, ale powiem szczerze nie podoba mi się to. Dlatego zaproponowali mi rozwiązanie, aby oszukać system i w konsekwencji ma się nie palić "Check", oczywiście za dodatkową opłatą .
Zastanawiam się nad rezygnacją z instalacji bo zaczyna mnie to denerwować. Ktoś miał podobne objawy?
może nie zastosował emulatora
- Pyro11
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2014-12-22, 12:50
- Imię: M
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- Rok: 2011
- Lokalizacja: Puławy
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Powiem szczerze, że oddałem do jednego z lepszych gazowników (rekomendacje znajomych, którzy jeżdżą na gazie od niego kilka lat). Zapłaciłem i miało być wszystko oki. Teraz mają mi poprawiać, ale liczy się to z dodatkowymi kosztami co mi się zaczyna nie podobać.janusz.fajkowski pisze:Pyro11 pisze:może nie zastosował emulatora
Janusz.. w jaki sposób montuje się emulator?
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-05-24, 17:05
- Imię: janusz
- VOLVO: xc90
- Silnik: d5
- KW/KM/NM: 120/163
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 365927
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Pyro11 pisze:ale liczy się to z dodatkowymi kosztami co mi się zaczyna nie podobać.
a czemu ,jezeli miało a nie jest ,to to ich problem, chyba że coś tak się zepsuło
- Pyro11
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2014-12-22, 12:50
- Imię: M
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- Rok: 2011
- Lokalizacja: Puławy
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Janusz. Czy zastosowanie emulatora łączy się z jakimś nawiercaniem baku ?janusz.fajkowski pisze:Pyro11 pisze:może nie zastosował emulatora
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-05-24, 17:05
- Imię: janusz
- VOLVO: xc90
- Silnik: d5
- KW/KM/NM: 120/163
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 365927
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Nie .ale wiem że wiekszość amerykanów ma jakiś czujnik i jest konieczne stosowanie emulatorów zeby pracowało dobrze.Emulator steruje odcina ,oszukuje pracę wtrysków
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
Emulator emuluje (oszukuje) sygnały z czujnika ciśnienia paliwa.janusz.fajkowski pisze:Emulator steruje odcina ,oszukuje pracę wtrysków
Najwyraźniej temat przerósł majstra od BRC...
Warto zaglądać na fora przed montażem a nie po....
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- QompaQ
- VOLVO
- Posty: 2710
- Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
- Imię: Victor
- VOLVO: S80 - ASB - RHD
- Silnik: 2.4 - B5244S2 -
- KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
- Przebieg: 183000
- Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: XC90 2,5T - brc
Czyli to kolejna opinia że, BRC Brak Regulacji CzegokolwiekMikaell pisze:... Najwyraźniej temat przerósł majstra od BRC...
-
- VOLV
- Posty: 745
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: XC90 2,5T - brc
Pyro11, w jednym z aktualniejszych wątków w tym dziale Nikodem napisał: "...jedynym mi znanym volvo w którym w sposób akceptowalny nie da się rozwiązać problemu check engine lub adaptacji pompy to volvo 3.2 w wersji USA z modułem przy zbiorniku...".
Może w tym problem, a nie w niefachowości fachowca?
Może w tym problem, a nie w niefachowości fachowca?
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!