QompaQ pisze:Mosun pisze: ... padło na BRC ...
W sumie ... BRC to poprostu "
Brak
Regulacji
Czegokolwiek" ... myślę że montaż STAG`a byłby korzystniejszym rozwiązaniem ale "życie" zweryfikuje ...
Jestem skłonny się z tym zgodzić
Oby jednak koledze się sprawowało bez problemów. BRC jest przereklamowane. Są lepsze instalacje na rynku. Najbardziej mnie rozwala bzdurna lubryfikacja, tak często polecana przez warsztaty montujące BRC. Przecież to jedna wielka ściema.
-- 2017-06-16, 08:30 --
snow pisze:Ja bym na twoim miejscu zainstalował to co jest w kraju najpopularniejsze i łatwo o serwisanta. U ojca jest LPGTech w aucie i żaden z polecanych gazowników w Lublinie nie chce się tego podjąć do diagnozy i regulacji.
Słabe warsztaty i tyle
Najzwyczajniej nie rozumieją na czym polega strojenie instalacji tylko trzymają się instrukcji ze szkoleń a szkolenie polega na omawianiu krok po kroku co należy zrobić żeby jakoś to chodziło. Coraz więcej warsztatów już na szczęście montuje i serwisuje Techa. Jeśli szukasz warsztatu to wejdź na ich stronę i tam są adresy. W sumie to każdy instalator może się tego podjąć jeśli tylko ma chęci a w razie problemów jest do dyspozycji doradca regionalny który bezpłatnie pomoże w temacie mimo iż ktoś niema autoryzacji.
-- 2017-06-16, 08:44 --
kwaku85 pisze:Piąta generacja to lipa. Korzyści żadnych, raczej same problemy i kosmicznie drogi montaż. Wkładaj iV gen, są dopracowane, tanie i działają ze wszystkimi silnikami. Poza tym wspomożesz polski przemysł, czołówka producentów należy do nas.
Polskie instalacje w większości produkowane u nas w kraju i myślę że należy wspierać nasz rodzimy przemysł bo naprawdę mamy dobrych producentów a wybór pomiędzy Stag, Tech czy np KME to kwestia przekonań, wiedzy, doświadczeń i upodobań bo każdy ma własne zdanie. Jeśli chodzi o V generację to nie aż taka lipa, polskie firmy już też rozwijają ten temat i wprowadzają na rynek. Lipą jest to, że co niektórzy nasłuchają się o ciekłym wtrysku i na siłe chcą sobie to zamontować do auta co zazwyczaj w przypadku pośredniego wtrysku paliwa jest poprostu bezsensowne i niepotrzebne. V generację zakłada się najzwyczajniej tam, gdzie jest to konieczne. Nic się w ten sposób nie zyskuje (no może oprócz własnej satysfakcji że poprostu mam ciekły wtrysk).