Dobre! I do tego downsizing'owy bak paliwa - 54l...nurek pisze:Auto reklamowane jako "do miasta" a średnica zawracania 11.4 m I ta masa- 1700 kg
Myślę, że w MINI się cieszą - przy tych parametrach Coutryman będzie jeszcze większym hitem sprzedaży.
Dobre! I do tego downsizing'owy bak paliwa - 54l...nurek pisze:Auto reklamowane jako "do miasta" a średnica zawracania 11.4 m I ta masa- 1700 kg
Słusznie. Ale można zrobić tak, jak to ma miejsce np. w Audi - umożliwić zamówienie akcesoryjnego baku paliwa o pojemności 100 l. Co z połączeniu z 3.0 TDI i aktywnym tempomatem oznacza, że z PL można dojechać np. do Barcelony...nurek pisze:Mam teorię, że zmniejszanie pojemności baku ma związek z chęcią pokazywania niższej masy auta wg normy UE, liczonej z bakiem wypełnionym w 90%.
pavlik pisze:100l zbiornik paliwa w Audi?
Panowie - z ręką na sercu - cyt. użytkownika/właściciela A6. Nie sprawdzałem. Nie konfigurowałem. Jeśli powtarzam nieprawdę - przepraszam. Nie kwestionowałem tej informacji. Natomiast jeśli ma tylko 85l, to niech ma - to nadal 30l więcej niż V/S90...nurek pisze:PS. DO Q7 można zamówić 85-litrowy bak, afaik.
Z kalkulacją nie dyskutuję, tylko mam do niej jedno pytanie, na który Ty (każdy) musi sobie sam odpowiedzieć (w tym Ci, co mają, co nie mają, co mają leasingi, co mają samochody służbowe, co mają status społeczny (WTF?) itp. itd): co przez dwa lata można mieć w zakresie motoryzacyjnym za tę cenę. Podpowiedź: dużo, bardzo dużo emocji, o ile zdecyduje się na inną opcję.KeyJey pisze:61360 PLN
To prawda. Volvo wpadło trochę w pułapkę tworząc "zmniejszone" XC90 i brandując je jako XC60. W nowym XC60 w zasadzie wszystko oprócz budy jest takie same jak w większym bracie, a cena niewiele niższa. Marketingowo trochę pokombinowali z cenami opcji, żeby klient tak łatwo nie przeoczył "różnicy klas" między tymi modelami. Ale wielu klientów stracą - poprzednie XC60 było o wiele tańsze poprzez system rabatowania jaki stworzyli - teraz nie będzie już opcji zakupu nowego XC60 D3 w Kineticu za ca. 135-140 kPLN więc wielu użytkowników poprzedniego modelu chcąc zmienić auto na nowe uda się do Volkswagena lub Mazdy...nurek pisze:Patrząc się na wycenę nowego XC60, nie wróżę mu sukcesu na rodzimym rynku, porównywalnego do "mojego" modelu. Popatrzcie np. na dane sprzedaży XC90 w tym roku- znacznie poniżej BMW X5 czy Audi Q7 pomimo niezłych rabatów i zazwyczaj niższej ceny katalogowej vs wspomniana konkurencja.
Mało prawdopodobne. Jeżeli już to szybciej stare XC60 - To jest IMO najładniejsze VOLVO jakie zrobili, ewentualnie nowe XC60 / S80IILiquid pisze:Następca S40?
Mnie znowu ciągnie do S60 IIMiszel pisze:Mało prawdopodobne. Jeżeli już to szybciej stare XC60 - To jest IMO najładniejsze VOLVO jakie zrobili, ewentualnie nowe XC60 / S80IILiquid pisze:Następca S40?
Mnie uwiódł - a co najważniejsze uwiódł moją żonęayrsen pisze: Kupując modny cross-over / SUViątko miejskie w postaci XC40 uwieść ma design. Wykończenie wnętrza. Szałowe koła. Dźwięk silnika. Jakość materiałów. Jeśli tak nie jest - to czy nie wystarczyło kupić Dacie Duster? Zrobi wszystko równie dobrze za ułamek utraty wartości XC40 i jeszcze zostanie samochód, który sprzedaje się na pniu...
Owszem, ale to kwestia wielu składowych. U mnie wygrały dwa - płynność finansowa (brak potrzeby wydania gotówki jednorazowo - owszem można brać leasing na samochód używany ale staje się on moją własnością. Dodatkowo przy kwocie 60tyś:ayrsen pisze:Z kalkulacją nie dyskutuję, tylko mam do niej jedno pytanie, na który Ty (każdy) musi sobie sam odpowiedzieć (w tym Ci, co mają, co nie mają, co mają leasingi, co mają samochody służbowe, co mają status społeczny (WTF?) itp. itd): co przez dwa lata można mieć w zakresie motoryzacyjnym za tę cenę. Podpowiedź: dużo, bardzo dużo emocji, o ile zdecyduje się na inną opcję.KeyJey pisze:61360 PLN
Oczywiście że nie chodzi o to, że jest taniej w ogólnym rozrachunku. Nie jest. Ale ten dodatkowy koszt jaki ponosimy przy wynajmie długoterminowym moim zdaniem jest do przełknięcia a zdecydowanie zdejmuje z nas zabawę z odsprzedażą auta, ryzyka fluktuacji cen na rynku dla używanych samochodów premium. Osobiście gdybym miał do wydania 150 tyś w gotówce na samochód to napewno wybrał bym nową Kie Niro w pełnej opcji a nie dwu letnie używane XC40.Misiek_Vol pisze:Generalnie chodzi o to aby przez okres najmu zaplacic jedynie utrate wartości auta wiec jesli ktos opowiada, ze to sie oplaca, sa same korzyści i leasing jest blee, bo koszta itp, itd to powinien odpowiedziec sobie na jedno pytanie. Czy producenci aut sa Swietym Mikolajem i doplacaja uzytkownikom do interesu?
Z pewnoscia nie. Wg. mnie to takie podejscie, czego oczy nie widza tego sercu nie zal.
No chyba, ze producenci i bankowcy zaczeli sterowac wartoscia rezydualna pojazdow i ceny uzywek beda wyzsze
Ja nie jestem do konca przekonany do takiej formy finansowania pojazdu choc pod pewnymi wzgledami jest korzystna.
Nie no bez przesady... Od przesadnej marketingowo oszczędności do kiczu jeszcze droga daleka.robkwiatkowski pisze:Widząc te auto na tak zwanego Żywca mogę powiedzieć że zapachniało mi trochę takim kiczem i mam wrażenie ze na silę zrobionym po taniości na styl volvo.W mojej opinii nie warte kompletnie tej ceny - ładne ale zauważalny jest taki brak jakości i solidności. Odebrałem to auto jak plastikową zabawkę a nie solidne dobre volvo.
Raczej taką ma... Co do jakości i solidności pewnie będzie można dyskutować za parę lat. Ja bym nie dyskredytował tego modelu jedynie po obejrzeniu na "standzie" w DV...robkwiatkowski pisze:cezarpl, jeśli Volvo ma taka politykę robienia nowych modeli to ja dziekuje...
Nie wydaje mi się, żeby "solidność" technologii produkcji tego auta różniła się choćby od V60CC. Co do wyglądu - rzecz gustu - takie czasy, taka moda...robkwiatkowski pisze:Szczerze ja mam podobne zdanie brak mi takiego odczucia solidnego, dobrze , trwałe wykonanego auta.
Sprawdzałem właśnie ceny Q3 - bardzo zbliżone... Ciekawe czy też ma "drut pod maską"robkwiatkowski pisze:jak to już jeden z kolegów napisał konkurencja się cieszy widząc cenę ...