Też zauważyłem - sugerujesz, że to przez zmianę licznika? To kiedy odwiedzasz stolicę? I jak tam volty?Volcano pisze:Widzę, że mój wskaźnik przestał pokazywać ilość paliwa w zbiorniku. Nie jestem zaskoczony. Korekta tego wymaga podpięcia Dice/Vida i ponowne zalogowanie komunikacji CAN.
Ogólnie zazdroszczę zmiany.
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Muszę się poskarżyć.
Napisałem PW do @OVS WDOWCZYK pytanie dotyczące możliwości zamontowania licznika TFT do mojego samochodu.
Wiadomość została przeczytana, niestety odpowiedzi brak.
Volcano
Napisałem PW do @OVS WDOWCZYK pytanie dotyczące możliwości zamontowania licznika TFT do mojego samochodu.
Wiadomość została przeczytana, niestety odpowiedzi brak.
Volcano
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Volcano, nie koniecznie - skoro przestało działać po wyjęciu starego licznika to znaczy że łapałeś ramki "przetworzone" przez licznik Nowy licznik, żeby pokazać zużycie paliwa, ilość km którą można przejechać itd potrzbuje podania HS CAN. Duża szansa, że wróci po podłączeniu, co Raspiras będzie robił na dniach.Volcano pisze:Widzę, że mój wskaźnik przestał pokazywać ilość paliwa w zbiorniku. Nie jestem zaskoczony. Korekta tego wymaga podpięcia Dice/Vida i ponowne zalogowanie komunikacji CAN.
Ogólnie zazdroszczę zmiany.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pisz przez fejsa..Volcano pisze:Muszę się poskarżyć.
Napisałem PW do @OVS WDOWCZYK pytanie dotyczące możliwości zamontowania licznika TFT do mojego samochodu.
Wiadomość została przeczytana, niestety odpowiedzi brak.
Volcano
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Potwierdzam, że podpięcie przewodów zgodnie z informacjami z swedespeed.com jest skuteczne (wybaczcie jakość zdjęć - zimno, ciemno, ręce się trzęsą ):gamgit pisze:v70t4 MY14 pisze: waldemaras napisał(a):
Coś tam działamy kombinujemy.. Z naszych kombinacji wynika że najbardziej bezproblemowa jest linia 60..
Dokładnie ... coś tam kombinujemy i testowane v60 s60II ( xc60 w kolejce ) wydają sie być bardzo podatne na przeszczepy zegara TFT. Co ciekawe to to, że zegary z wczesnych 2014 miały "pasować najlepiej" a mam wrażenie, że nowsze zegary są podatniejsze na wszelakie operacje.
Prosze wziąść pod uwagę, że w chwili obecnej są to tylko testy.
Dla zainteresowanych tematem wklejam kilka fotek z testu na s60-2011 2.0t w manualu i Low spec CEM on board. Licznik z połowy 2015 z modelowego 2016.
Jeszcze jedno małe pytanko
Z tego co piszecie, to tylko przekładacie te liczniki. Podaliście do tego licznika dodatkowe dwa kabelki dla CAN HS L i HS H z OBD ? http://forums.swedespeed.com/showthread ... hlight=TFT" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrzyłem na schematy i brakuje tam dodatkowych kabli CAN.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Najgorsza sprawa... znaleźć kompatybilny licznik
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Owszem. Na alle mało kto wie, z czego zegar był wyjęte.
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
- v70t4 MY14
- Przyjaciele
- Posty: 976
- Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
- Imię: Michal
- VOLVO: v70
- Silnik: t4 1,6 EcoBoost
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Sverige
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
raspiras, tylko nie jeździj całą noc bo do pracy nie wstaniesz
A tak poważnie to, może teraz znajdziemy DRL-e, tylne lampy 14+ i przednie reflektory 15+ (te z białym szkiełkiem z boku)
A tak poważnie to, może teraz znajdziemy DRL-e, tylne lampy 14+ i przednie reflektory 15+ (te z białym szkiełkiem z boku)
Ostatnio zmieniony 2018-03-21, 21:05 przez v70t4 MY14, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wiadomo, że różnice typu rodzaj skrzyni, paliwa, wielkość baku są nie do przeskoczenia. Pytanie brzmi co licznik jest w stanie ściągnąć sam. Mój był z XC70 D5 2013r- teoretycznie były przesłanki do sukcesu operacjipysi pisze:Najgorsza sprawa... znaleźć kompatybilny licznik
-- 2018-03-21, 21:29 --
He he he, jutro będziemy kończyć podłączanie wskaźnika Volcano bo dziś czasu zabrakłov70t4 MY14 pisze:raspiras, tylko nie jeździj całą noc bo do pracy nie wstaniesz
Taaaa, a kto mnie potem takiego rozbitka kupi, łe?
A tak poważnie to, może teraz znajdziemy DRL-y, tylne lampy 14+ i przednie reflektory 15+ (te z białym szkiełkiem z boku)
Ale w DRLe mógłbym pójść Lampy tylne dadzą efekt diody z allegro albo RUSI?
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dadzą lepszy, bo dioda z opornikiem to podróbka która je udaje. Ale grzebanie we wiazce Cię czeka.
Ciekawy jestem czy wyskoczy zaginiony stan zbiornika na wskaźniku od Volcano.
Wysłane z Atari 800XL.
Ciekawy jestem czy wyskoczy zaginiony stan zbiornika na wskaźniku od Volcano.
Wysłane z Atari 800XL.
Ostatnio zmieniony 2018-03-21, 20:40 przez waldemaras, łącznie zmieniany 1 raz.
- v70t4 MY14
- Przyjaciele
- Posty: 976
- Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
- Imię: Michal
- VOLVO: v70
- Silnik: t4 1,6 EcoBoost
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Sverige
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jak ja to napisałem ... DRL-y ? Łojezu, ale wstyd
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23237
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Panowie znowu robicie OT w temacie!
Chcecie abym usuwał znowu posty?
A może zamkniemy po prostu ten temat?
Chcecie abym usuwał znowu posty?
A może zamkniemy po prostu ten temat?
- gamgit
- VIP
- Posty: 9267
- Rejestracja: 2007-09-18, 20:37
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2016
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: 8,3
- Przebieg: 105000
- Lokalizacja: Kaszëbë
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
TFT mają numery na naklejce z góry, jak na razie udało mi się ustalić że jest 10 rodzajów ( nie liczę 40-ki ), dalej sprawdzam.waldemaras pisze:Owszem. Na alle mało kto wie, z czego zegar był wyjęte.
Możliwe że da się dopasować po numerach
Jakby raspiras, wrzucił zdjęcie naklejki ze starego licznika, to może każdy by sprawdził czy aby nie ma identycznej i przypadkiem nie był montowany w innych modelach
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Oczywiście, że wrzucę zdjęcia naklejek - podczas dokładania przewodów pomyślałem, że może się w wątku przydać i zrobiłem
Operacja jest dość prosta i przy opcji P&P, w zależności od wymagań jakościowych względem połączeń, do wykonania w 25 minut.
I pomyśleć, że połowę życia babrałem się z lutownicą by w drugiej jej nienawidzić i znów się bratać - dzięki Waldemaras
Operacja jest dość prosta i przy opcji P&P, w zależności od wymagań jakościowych względem połączeń, do wykonania w 25 minut.
I pomyśleć, że połowę życia babrałem się z lutownicą by w drugiej jej nienawidzić i znów się bratać - dzięki Waldemaras
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- gamgit
- VIP
- Posty: 9267
- Rejestracja: 2007-09-18, 20:37
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2016
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: 8,3
- Przebieg: 105000
- Lokalizacja: Kaszëbë
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Z np. tego http://da.bildelsbasen.se/?link=item&se ... pc1=116&vc" onclick="window.open(this.href);return false;[0]=204132100&vcx=5075&pc[0]=116100106&post_id=34352287 do XC60 też powinno podejść.
Skopiujcie link bo coś forum to za bardzo skraca
Ktoś by musiał to sprawdzić z xc60-ek
Wydaje mnie się że łatwiej będzie to dopasowywać po numerach niż po tych drukowanych datach.
Skopiujcie link bo coś forum to za bardzo skraca
Ktoś by musiał to sprawdzić z xc60-ek
Wydaje mnie się że łatwiej będzie to dopasowywać po numerach niż po tych drukowanych datach.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
gamgit,
Popraw linka (możesz użyć guzika do liknów.)
Popraw linka (możesz użyć guzika do liknów.)
- gamgit
- VIP
- Posty: 9267
- Rejestracja: 2007-09-18, 20:37
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2016
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: 8,3
- Przebieg: 105000
- Lokalizacja: Kaszëbë
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
waldemaras, nie da się, za długi chyba
- v70t4 MY14
- Przyjaciele
- Posty: 976
- Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
- Imię: Michal
- VOLVO: v70
- Silnik: t4 1,6 EcoBoost
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Sverige
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Mam pod ręką licznik xc70 2014 w manualu o bardzo zbliżonym numerze.
- gamgit
- VIP
- Posty: 9267
- Rejestracja: 2007-09-18, 20:37
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2016
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: 8,3
- Przebieg: 105000
- Lokalizacja: Kaszëbë
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
v70t4 MY14, też o numer wyżej tylko że automat https://www.ebay.com/itm/SPEEDOMETER-CL ... odel%3AS80" onclick="window.open(this.href);return false; o ile to jest z niego wyjęte...
Może kwestia wymiana ramki, a CEM sam zmienia automat/manual .
Może kwestia wymiana ramki, a CEM sam zmienia automat/manual .
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
IMO nie - liczniki do automatów pokazują pozycję wajchy zapalając diodę przy odpowiedniej literce.. literki są namalowane. To nie grafika na tft. Nie wiem jak to wygląda w manualu, ale to np. v70t4 MY14 może pokazać - ma manuala
- v70t4 MY14
- Przyjaciele
- Posty: 976
- Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
- Imię: Michal
- VOLVO: v70
- Silnik: t4 1,6 EcoBoost
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Sverige
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Manualwaldemaras pisze:IMO nie - liczniki do automatów pokazują pozycję wajchy zapalając diodę przy odpowiedniej literce.. literki są namalowane. To nie grafika na tft. Nie wiem jak to wygląda w manualu, ale to np. v70t4 MY14 może pokazać - ma manuala
- gamgit
- VIP
- Posty: 9267
- Rejestracja: 2007-09-18, 20:37
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2016
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: 8,3
- Przebieg: 105000
- Lokalizacja: Kaszëbë
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
No to jak pisałem, że to kwestia ramki
Zdjęcia zapożyczone z http://forums.swedespeed.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdjęcia zapożyczone z http://forums.swedespeed.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- v70t4 MY14
- Przyjaciele
- Posty: 976
- Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
- Imię: Michal
- VOLVO: v70
- Silnik: t4 1,6 EcoBoost
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Sverige
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czyli pewnie nie gra roli czy zegar jest z manuala czy z aut.
- gamgit
- VIP
- Posty: 9267
- Rejestracja: 2007-09-18, 20:37
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D4
- KW/KM/NM: 190
- Rok: 2016
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: 8,3
- Przebieg: 105000
- Lokalizacja: Kaszëbë
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
v70t4 MY14, jak w starych licznikach tak było to pewnie i w tych tak jest ale trzeba by to sprawdzić.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Niestety nie wskoczyłwaldemaras pisze:Ciekawy jestem czy wyskoczy zaginiony stan zbiornika na wskaźniku od Volcano
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Szkoda.. Na pewno do ogarnięcia ale sporo będzie z tym zabawy.
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.