Jakby było 500 to bym się nie zastanawiałpysi pisze:https://allegro.pl/oferta/licznik-tft-l ... 8113937611
Tu 900, na allegro 500
ile w końcu??
Czt po waszym retroficie Dim jest jest widoczny przez auto?
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-03-21, 07:53
- Imię: Tomasz
- VOLVO: V60
- Silnik: D5204T7
- KW/KM/NM: 100/136/350
- Rok: 2013
- Przebieg: 45000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Chodzi Ci o to, czy vida widzi DIM?
Wysłane z Atari 800XL.pysi pisze:https://allegro.pl/oferta/licznik-tft-l ... 8113937611
Tu 900, na allegro 500
ile w końcu??
Czt po waszym retroficie Dim jest jest widoczny przez auto?
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dokładnie czy vida widzi DIM, na chwilę obecną u mnie jest nieaktywny i nie można do niego wejść.
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Bo wchodzisz po roczniku modelowym swoim, wystarczy wejsc przez 14 i jest pelna obsługa.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
O proszę, jutro sprawdzimy w praktyce
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
- Bronzo
- VOLV
- Posty: 573
- Rejestracja: 2009-10-26, 14:23
- Imię: Dominik
- VOLVO: XC60 II
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 173/235/480
- Rok: 2017
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 119600
- Lokalizacja: Warszawa/Poznań
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Trzeba szukać licznika pod skrzynię? Akurat ja mam manualną więc pod taką skrzynię licznik będzie potrzebny czy można przeprogramować wyświetlanie danych w prawym skrajnym rogu?
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tam jest po prostu szybka Samo wnętrze pod szybką jest takie samo.
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie szybka, a ramka i jest różnica w sofcie (automat/manual).
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
chodziło mi o szybkę z nadurkiem można nazwać ramką. tu gamgit zapodał ładnie jak to wygląda.
https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=3 ... 5#p1504931" onclick="window.open(this.href);return false;
https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=3 ... 5#p1504931" onclick="window.open(this.href);return false;
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
No to mam i ja
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
- v70t4 MY14
- Przyjaciele
- Posty: 976
- Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
- Imię: Michal
- VOLVO: v70
- Silnik: t4 1,6 EcoBoost
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Sverige
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nareszcie się doczekałeś...waldemaras pisze:No to mam i ja
Wysłane z Atari 800XL.
Tylko patrz na jezdnię w drodze do domu
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Waldi , Ty uparty lamusie Atarowy Dobrze pamiętam, że u Ciebie był kłopot ze wskazaniami zbiornika paliwa? Każda funkcja Ci teraz działa (oprócz ustawienia zegarka)?waldemaras pisze:No to mam i ja
Wysłane z Atari 800XL.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Prawie. Eco nie działa i poziom paliwa musi się skalibrowac.
Dzięki Tomek, Michał
Wysłane z Atari 800XL.
Dzięki Tomek, Michał
Wysłane z Atari 800XL.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Mały update:
Pod koniec zbiornika paliwa zasięg zaczął pokazywać realne wartości, diody zasięgu też. Ładnie zapaliła się rezerwa, w miarę zgodnie ze stanem zbiornika na CANie. Zobaczymy jak sytuacja w miarę jazdy.
Wysłane z Atari 800XL.
Pod koniec zbiornika paliwa zasięg zaczął pokazywać realne wartości, diody zasięgu też. Ładnie zapaliła się rezerwa, w miarę zgodnie ze stanem zbiornika na CANie. Zobaczymy jak sytuacja w miarę jazdy.
Wysłane z Atari 800XL.
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Testuj testuj i daj znać, napisałem inny soft jak coś
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jasne, w kontakcie jesteśmy.
Wysłane z Atari 800XL.
-- 2019-06-15, 22:31 --
Wysłane z Atari 800XL.
-- 2019-06-15, 22:31 --
Tomek, nie bardzo - wbijam XC70, 2014, silnik D5 T15 i kicha, network mam wszystkie moduły na szaro, Co robię źle ?OVS WDOWCZYK pisze:Bo wchodzisz po roczniku modelowym swoim, wystarczy wejsc przez 14 i jest pelna obsługa.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
U mnie mała aktualizacja : viewtopic.php?p=1599902#p1599902" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Mam tak samo niestety. Kwestia vidy?waldemaras pisze:Tomek, nie bardzo - wbijam XC70, 2014, silnik D5 T15 i kicha, network mam wszystkie moduły na szaro, Co robię źle ?
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wbij vin auta po 2014r z TFT i ma ruszyć. Dziś w końcu sprawdzę praktycznie
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
No ja wchodziłem wybierając model, rocznik, itd. Z vinem nie próbowałem. Z googla coś się pewnie da znaleźć.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Zmieniał ktoś zegary poliftowe na zegary TFT? Nie mogę znaleźć takich informacji czy to działa bez zbędnych dodatków czy strojeń? Mam wskaźnik Eco i paliwa. Moje Volvo S60 MY14
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie bangla, pluje się, że inny win niz podłączony samochód i network na szaro.raspiras pisze:No ja wchodziłem wybierając model, rocznik, itd. Z vinem nie próbowałem. Z googla coś się pewnie da znaleźć.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
No to jak działa u Tomka?waldemaras pisze:Nie bangla, pluje się, że inny win niz podłączony samochód i network na szaro.raspiras pisze:No ja wchodziłem wybierając model, rocznik, itd. Z vinem nie próbowałem. Z googla coś się pewnie da znaleźć.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
- Imię: DAMIAN
- VOLVO: S60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.3/100
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czyli w przedliftach działał z ograniczeniami a w poliftach nie będzie? Kurde dziwne trochę tak, myślałem że mniejszy problem będzie w poliftach
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie, my o czym innym. W poliftowcach czyli 2014+ imo zero problemu. Software reload i masz wszytko. Albo Tomek albo Aso.
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.