w pierwszej kolejności poszukać dobrego warsztatu bo źle założona instalka nawet na najlepszych komponentach będzie źródłem wyłącznie problemów a nie oszczędności
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
- kiler
- VOL
- Posty: 400
- Rejestracja: 2014-02-11, 19:16
- Imię: marek
- VOLVO: v70
- Silnik: 2.5 benz Turbo + CNG
- Rok: 2011
- Przebieg: 140000
- Lokalizacja: poznań
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Co tam akurat danemu gazownikowi bardziej leży - ważniejsze to właśnie dobrego gazownika trafić, taki Ci założy to co trzeba i jak trzeba, a na koniec solidnie wystroi.
Kraśnik niedaleko Lublina to może Adam Rogowski
Kraśnik niedaleko Lublina to może Adam Rogowski
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Z punktu widzenia ewentualnego serwisowania Stag jest chyba najpopularniejszy i prawie wszędzie ( bez względu na to czy ktoś umie czy nie ) ktoś się do tego podłączy.
Im bardziej egzotyczne sterowniki tym większa muka jak się coś wysypie lub majster nie będzie ogarniał.
Z kolei łatwość regulacji - szybciej się wystroi LPGTecha czy Optimę niż Staga czy KME.
KME z kolei chyba ma największe możliwości ( przy czym 95% i tak pewnie nigdy z nich nie skorzysta )
Im bardziej egzotyczne sterowniki tym większa muka jak się coś wysypie lub majster nie będzie ogarniał.
Z kolei łatwość regulacji - szybciej się wystroi LPGTecha czy Optimę niż Staga czy KME.
KME z kolei chyba ma największe możliwości ( przy czym 95% i tak pewnie nigdy z nich nie skorzysta )
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 944
- Rejestracja: 2013-03-03, 13:14
- Imię: Wojtek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0 turbognój detrzy
- KW/KM/NM: moc odpowiednia
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ile wleje, tyle spal
- Przebieg: 292000
- Lokalizacja: Gliwice
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
dobrech fachowca, nie flachowca...
- taifun
- VOLV
- Posty: 602
- Rejestracja: 2014-03-23, 20:00
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 125/170
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13 LPG
- Przebieg: 210000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Reduktor od Staga nie wyrabia. Miałem sprawdziłem. Przy normalnej jeździe daje radę. Ale jak gwałtownie dajecie gazu do podłogi to rozłacza.
-
- V
- Posty: 15
- Rejestracja: 2018-05-21, 12:05
- Imię: Artur
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2.4T
- Rok: 2001
- Przebieg: 300100
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
I tu muszę stanąć trochę w obronie Staga (ciężko mi to przychodzi ale cóż ), to nie wina Staga tylko pseudoinstalatora że go tam wsadził. To nie jest tak, że reduktor sam w sobie jest zły, poprostu jest źle dobrany. Zazwyczaj producenci podają większe wartości niż dany reduktor jest w stanie uciągnąć, niestety tak jest i dobry fachowiec ma tego świadomość i zakłada większy z zapasem.
Niestety cena często robi swoje, trochę się przytnie na reduktorze, trochę na wtryskach, trochę na materiałach i szybkiej robocie (wrzucenie a nie montaż ) i później są tego efekty.
- taifun
- VOLV
- Posty: 602
- Rejestracja: 2014-03-23, 20:00
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 125/170
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13 LPG
- Przebieg: 210000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Zamiast Staga wsadzili mi kme gold do 350 km który też nie daje rady. 2x stag red do 250 km dają radę. Także na 1 parowniku nie polecam robić chyba że jeździć jak dziadek
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ja mam t6 po polestar i z jednym extreme daje rade.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Można to zrobić na jednym i będzie działać. Wszystko zależy od wiedzy i doświadczenia instalatora. Magic III Power bez problemu da sobie radę.
Jeszcze jedna sprawa, w obecnych instalacjach sekwencyjnych jest REDUKTOR, nie parownik, nazywajcie proszę rzeczy prawidłowo.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Zgadza się. Ten jeden w zupełności wystarczy.Czarny82 pisze:Można to zrobić na jednym i będzie działać. Wszystko zależy od wiedzy i doświadczenia instalatora. Magic III Power bez problemu da sobie radę.
Jeszcze jedna sprawa, w obecnych instalacjach sekwencyjnych jest REDUKTOR, nie parownik, nazywajcie proszę rzeczy prawidłowo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-09-09, 21:31
- Imię: Pawel
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2007
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
A może ktoś z Was wie jaką można największą butlę wsadzić do XC 70 rocznik 2010?
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
W moim 2012 weszła 67l.pawel-krasnik pisze:A może ktoś z Was wie jaką można największą butlę wsadzić do XC 70 rocznik 2010?
-
- VO
- Posty: 329
- Rejestracja: 2018-10-17, 14:38
- Imię: Lukasz
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2006
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 9
- Przebieg: 390
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dokładnie, nic większego raczej nie wejdzie. Też taka mam
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-09-09, 21:31
- Imię: Pawel
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2007
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Możecie podać rozmiar i model butli? I trzeba bedzie coś wyginać by ją włożyć?
-
- VO
- Posty: 329
- Rejestracja: 2018-10-17, 14:38
- Imię: Lukasz
- VOLVO: XC70
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2006
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 9
- Przebieg: 390
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-09-09, 21:31
- Imię: Pawel
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2007
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ktoś pisał o 680x225 to jaki wymiar?
-
- V
- Posty: 46
- Rejestracja: 2019-02-24, 15:37
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: B6304t4
- KW/KM/NM: 224/304/440
- Rok: 2012
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 15
- Przebieg: 136
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Śląsk marcar Rybnika 4500tys zrobione 30 tys i rewelacja spalanie bp 11-15 LPG +2.5-3l
- shalashaska
- VOLV
- Posty: 785
- Rejestracja: 2010-08-08, 11:09
- Imię: Dominik
- VOLVO: V70/S40 T4/V70II
- Silnik: 2.5TDI/1.9T/2.3T
- KW/KM/NM: 103KW/147KW
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: 2.3T 13l
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Trochę poczytałem tutaj bo sam jestem na etapie wyboru sterownika lpg do mojej V70 2.3t T5. Czy w tym silniku jest czujnik ciśnienia paliwa o którym wspominacie? Na chwilę obecną doradzono mi tech 326 OBD
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Bardzo dobry sterownik, jeżdżę na nim już kilka lat.shalashaska pisze: ↑2020-11-27, 18:32Czy w tym silniku jest czujnik ciśnienia paliwa o którym wspominacie? Na chwilę obecną doradzono mi tech 326 OBD
Co do czujnika, sam musisz sprawdzić czy na końcu listwy wtryskowej się on znajduje. Najprawdopodobniej go niema, ale gdyby był, to zakłada się emulator z techa i wszystko działa
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Najsensowniejszy emulator ma Optima i w zasadzie wybierając cały sterownik w wersji Expert mamy go od razu w pakiecie (sam sterownik ma to w sobie)
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Brak mi doświadczenia z tym sterownikiem dlatego nie mogę powiedzieć nic konkretnego. Z tego co zauważyłem to sam system i sposób działania wygląda sensowniej niż wszechobecny i zachwalany Stag, który działa na wartościach uśrednionych a nie takich jakie akurat są wymagane dla danych obrotów i obciążenia.
Emulator Techa wiem że działa tak jak powinien, wadą jednak jest to, że jest jako osobny sterownik i niestety też swoje kosztuje. Niemniej jednak działa i radzi sobie z Volvo i Oplem (który jest dość problematyczny).
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
E tam, do opli jest dedykowany emulator i działa od kopa.
Problematyczne to są Jaguary i czasem właśnie niektóre modele Volvo oraz fordy z tymi silnikami (ale też tylko nieliczne)
Problematyczne to są Jaguary i czasem właśnie niektóre modele Volvo oraz fordy z tymi silnikami (ale też tylko nieliczne)
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No właśnie, dedykowany do Opla a mi się rozchodzi o emulator, który działa wszędzie a ten z Techa właśnie taki jest, jak pisałem wyżej, Volvo i Opla bez problemu, Maserati też obrobił więc zakładam że Jaguara też załatwi
W sumie to nieważne jaki emulator się włoży, ważne żeby działał właściwie dla danego auta a wybór emulatora to tak naprawdę decyzja dobrego instalatora który odpowiada za poprawny montaż i strojenie. Niestety z tymi dobrymi instalatorami jest największy problem, najzwyczajniej jest ich poprostu garstka
Co do sterownika, musi być zaawansowany i mieć dobry działający algorytm. Stabilna mapa 3D i cała gama korekt (ciśnienia, temperatury itp) na obecne czasy podstawa. Zabawa w mnożnik ze skaczącą kropeczką i dwiema kreseczkami nigdy dobra nie była, prędzej czy później gwarantowała rozjazdy i konieczności ponownego dostrajania.