[D5252T] Stage I up to 200PS
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Witam.
Z racji tego że mocy ciągle mało zaczynam poważniejsze zmiany w swoim aucie.
Obecnie:
Turbosprężarka - seryjna kkk k14 - dołądowanie 1,17bar'a
Wtryskiwacz - seryjne 0.210 - na dniach zmiana na 0.230 nówki sztuki
Wydech- seryjny ale bez katalizatora
Intercooler - Seryjny.
Pompa - seryjna 11mm
Program - remap by RICA.
Plany:
Turbosprężarka od IVECO Dialy GT22
Wtryskiwacze - Bosio 0.230
Wydech - 3" cale.
Intercooler - Ablo od iveco albo coś z chinola.
Program - TO_JA - Klubowicz z Audi Klub Polska
Pompa - 11mm
Poniżej przedstawiam filmik w HD jak auto jedzie przed modyfikacjami:
Z racji tego że mocy ciągle mało zaczynam poważniejsze zmiany w swoim aucie.
Obecnie:
Turbosprężarka - seryjna kkk k14 - dołądowanie 1,17bar'a
Wtryskiwacz - seryjne 0.210 - na dniach zmiana na 0.230 nówki sztuki
Wydech- seryjny ale bez katalizatora
Intercooler - Seryjny.
Pompa - seryjna 11mm
Program - remap by RICA.
Plany:
Turbosprężarka od IVECO Dialy GT22
Wtryskiwacze - Bosio 0.230
Wydech - 3" cale.
Intercooler - Ablo od iveco albo coś z chinola.
Program - TO_JA - Klubowicz z Audi Klub Polska
Pompa - 11mm
Poniżej przedstawiam filmik w HD jak auto jedzie przed modyfikacjami:
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- VOLV
- Posty: 522
- Rejestracja: 2010-03-25, 15:27
- Imię: Pawel
- VOLVO: S90
- Silnik: B6304S
- KW/KM/NM: 204
- Rok: 1997
- Był na spocie: 20
- Średnie spalanie: 13,4
- Przebieg: 266
- Lokalizacja: DC WX
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
opony jakie?Gustav200 pisze: Poniżej przedstawiam filmik w HD jak auto jedzie przed modyfikacjami:
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Wszystko jest opisane na filmiku.
225/55/17 + 65 litrów paliwa + 95kg [moja waga]
225/55/17 + 65 litrów paliwa + 95kg [moja waga]
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- Mateusz LKR
- Moderatorzy
- Posty: 13018
- Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S60 I / S80 II
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 240+
- Rok: 2009
- Był na spocie: 17
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Gustav200, Ładnie idzie. Ciekawy projekt się szykuje widzę.
PS. Mam taki sam manometr
PS. Mam taki sam manometr
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance
MATTECHPerformance
- Goodman
- VOL
- Posty: 350
- Rejestracja: 2007-10-16, 11:58
- VOLVO: Subaru Legacy H6
- Silnik: H6
- KW/KM/NM: 245
- Rok: 2007
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Nieźle !
- Melvin
- VOLV
- Posty: 698
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:15
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: Wymarzone C70
- Silnik: 2,4T
- KW/KM/NM: 193 kucyki
- Rok: 1999
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Gliwice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
NieźleGustav200 pisze:95kg [moja waga]
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Przy 200cm to norma.
wcześniej ważyłem 115kg ale było już ciężko biegać.
wcześniej ważyłem 115kg ale było już ciężko biegać.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Wtryski wymienione. Różnica jest kolosalna. Niedługo film w HD .
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- Mateusz LKR
- Moderatorzy
- Posty: 13018
- Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S60 I / S80 II
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 240+
- Rok: 2009
- Był na spocie: 17
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Gustav200, Czy do wtrysków trzeba było coś z pompą robić ,czy one same już polepszają sprawę?
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance
MATTECHPerformance
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Auto jest po grzecznym programie RICA.
Więc ciężko to ocenić. Narazie zbieram i instaluje graty a później będzie do tego korekta.
Z pompą nic nie robiłem.
Więc ciężko to ocenić. Narazie zbieram i instaluje graty a później będzie do tego korekta.
Z pompą nic nie robiłem.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- V
- Posty: 14
- Rejestracja: 2011-06-30, 02:20
- VOLVO: S60
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Gustav powodzenia
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Teraz przychodzi czas na Turbosprężarkę.
I tu jest wielki dylemat.
K16 z atego czy gt2260 z iveco daily.
W sumie jestem chyba pionierem w Polsce który chcę nieco mocniej dłubnąć 2.5 Tdi R5 ale w Volvo. Na forum Volvo chyba nie znajdę odpowiedzi.
I tu jest wielki dylemat.
K16 z atego czy gt2260 z iveco daily.
W sumie jestem chyba pionierem w Polsce który chcę nieco mocniej dłubnąć 2.5 Tdi R5 ale w Volvo. Na forum Volvo chyba nie znajdę odpowiedzi.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Relacje po wymianie wtrsków na 0.230
Auto zyskało na dynamice ale strasznie kopci.
Chyba przed Turbem będzie korekta softu.
Auto zyskało na dynamice ale strasznie kopci.
Chyba przed Turbem będzie korekta softu.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- VOL
- Posty: 419
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:52
- Imię: S
- VOLVO: S60 S90
- Silnik: D5 D5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
W iveco jest gt2260v czyli ma zmienną geometrie, zastanawiałeś sie jak ją uruchomić? W audicach z 2.5tdi z tego co widziałem da się to zrobić. Z tym, że vag pozwala na więcej od vidy/vadisa.
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
VNT można spokojnie wysterować w MSA 15.8 a w 15,7 już trochę gorzej.
Poza tym dymianie to chyba niewlaściwa dawka paliwa w stosunku do otworków wtryskiwaczy - poza tym jest mizerne doładowanie.
Poza tym dymianie to chyba niewlaściwa dawka paliwa w stosunku do otworków wtryskiwaczy - poza tym jest mizerne doładowanie.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- VOL
- Posty: 419
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:52
- Imię: S
- VOLVO: S60 S90
- Silnik: D5 D5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
A czy nie lepiej wrzucić gt20 skoro i tak wtryski skończą sie przy 200km? Zawsze to będzie lepszy dół , chyba że w przyszłości planujesz kolejne mody.
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
0.230 stykną na około 230PS i w tą moc celuję.
GT2260V to najlepsze optimum pomiędzy wstawaniem z dołu a utrzymaniem cisnienia przy 4000rpm.
GT2260V to najlepsze optimum pomiędzy wstawaniem z dołu a utrzymaniem cisnienia przy 4000rpm.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- Mateusz LKR
- Moderatorzy
- Posty: 13018
- Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S60 I / S80 II
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 240+
- Rok: 2009
- Był na spocie: 17
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Patrząc na to co VAG-iem można zrobić ,a co VIDA lu VADIS to niestety Szwedzkie interfejsy są kiepskie. Owszem ogarną łosia ,ale na nic bardzo więcej nie pozwalają. Ze zmienną geometrią dały by radę.
Gustav200, Jakie ciśnienie chcesz osiągnąć aby się utrzymywało? dobrze wystrojona będzie ładnie trzymać, ale z dołem też jest zabawy. Ja właśnie u siebie D5 poprawiałem regulację ,bo nie trzymała mi ciśnienia na górze i błąd mi wywalało, nie wiem czy ktoś tam grzebał czy jak. Teraz robiłem kilka testów, but w podłogę i jest ciut lepiej ,bo już trzyma dobrze. Ale chyba muszę jeszcze trochę pokręcić. Na razie patrzę co czujnik mierzy,ale mam specjalny otwór żeby podłączyć się manometrem do kolektora ssącego, i zobaczymy ile w peaku dmuchnie i jak będzie trzymać.
Gustav200, Jakie ciśnienie chcesz osiągnąć aby się utrzymywało? dobrze wystrojona będzie ładnie trzymać, ale z dołem też jest zabawy. Ja właśnie u siebie D5 poprawiałem regulację ,bo nie trzymała mi ciśnienia na górze i błąd mi wywalało, nie wiem czy ktoś tam grzebał czy jak. Teraz robiłem kilka testów, but w podłogę i jest ciut lepiej ,bo już trzyma dobrze. Ale chyba muszę jeszcze trochę pokręcić. Na razie patrzę co czujnik mierzy,ale mam specjalny otwór żeby podłączyć się manometrem do kolektora ssącego, i zobaczymy ile w peaku dmuchnie i jak będzie trzymać.
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance
MATTECHPerformance
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Mateusz ....
Posiadam dobry sprzęt do diagnozy Volvo.
Bez sprzętu i wiedzy nie brał bym się za grubsze modyfikacje silnika.
Co do Twojego pytania:
Jest pewna zależność między dawką paliwa a ciśnieniem doładowania. Obecnie auto jeździ na programie RICA - 1.17 bar'a i około 63mg/cykl przy bucie. Celuję w 1.4 bara co by dobrze dopalić ON. Nie pozwala mi na to ogranicznik w sofcie. Potrzebny jest remap żeby zestroić wtryswikacze z resztą.
Posiadam dobry sprzęt do diagnozy Volvo.
Bez sprzętu i wiedzy nie brał bym się za grubsze modyfikacje silnika.
Co do Twojego pytania:
Jest pewna zależność między dawką paliwa a ciśnieniem doładowania. Obecnie auto jeździ na programie RICA - 1.17 bar'a i około 63mg/cykl przy bucie. Celuję w 1.4 bara co by dobrze dopalić ON. Nie pozwala mi na to ogranicznik w sofcie. Potrzebny jest remap żeby zestroić wtryswikacze z resztą.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- Mateusz LKR
- Moderatorzy
- Posty: 13018
- Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S60 I / S80 II
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 240+
- Rok: 2009
- Był na spocie: 17
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Gustav200, Nie wątpię ,że sprzęt masz, bo przy takich planach bez tego ani rusz.
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance
MATTECHPerformance
- willi23
- V
- Posty: 35
- Rejestracja: 2009-06-16, 12:07
- VOLVO: V 70 II
- Silnik: 2,5 TDI
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: podlaskie
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
hej i jak tam rusza się coś w temacie ? bo bardzo mnie to interesuje
diesel musi dymić !!!
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Dzisiaj wróciłem z urlopu pokonując Volvem 3200km.
Teraz walczę z doładowaniem - jest nie stabilne.
Nowe wtryskiwacz bardzo dobrze rozpylają paliwo a co za tym idzie dynamika spalin jest dobra. Efektem tego jest duże przeładowanie które oscyluje w przedziale 1.3-1.5 bar'a.
Muszę znaleźć sposób na skuteczniejsze sterowanie KKK14.
Poza tym dowiedziałem że Volvo V70 z mojego rocznika prawdopodobnie miał 2,5" wydech. Muszę to sprawdzić. Sprawa z Gt22 trochę się przeciągnie bo funduszu brak narazie.
Teraz walczę z doładowaniem - jest nie stabilne.
Nowe wtryskiwacz bardzo dobrze rozpylają paliwo a co za tym idzie dynamika spalin jest dobra. Efektem tego jest duże przeładowanie które oscyluje w przedziale 1.3-1.5 bar'a.
Muszę znaleźć sposób na skuteczniejsze sterowanie KKK14.
Poza tym dowiedziałem że Volvo V70 z mojego rocznika prawdopodobnie miał 2,5" wydech. Muszę to sprawdzić. Sprawa z Gt22 trochę się przeciągnie bo funduszu brak narazie.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- AOW
- Przyjaciele
- Posty: 5151
- Rejestracja: 2008-11-18, 22:43
- Imię: Olaf
- VOLVO: S70 / S90II / 940 Turbo
- Silnik: D5252T / D4204 / B230FT
- Rok: 97
- Był na spocie: 10
- Średnie spalanie: nie patrzę
- Przebieg: 430000
- Lokalizacja: Wawer :)
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Gustav200, jestem pewłen podziwu.
Przymierzam się do wymiany wtryskiwaczy bo moje już leją na całego owocując sprorą zasłoną dymną - ale co ciekawe auto spala mało i w miarę dynamicznie jedzie -
Zastanawiam się na mapie w póżniejszym terminie - i jeśli można zapytałbym się Ciebie o parę rzeczy
Pozdrawiam
Przymierzam się do wymiany wtryskiwaczy bo moje już leją na całego owocując sprorą zasłoną dymną - ale co ciekawe auto spala mało i w miarę dynamicznie jedzie -
Zastanawiam się na mapie w póżniejszym terminie - i jeśli można zapytałbym się Ciebie o parę rzeczy
Pozdrawiam
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
AOW, Śmiało pytaj.
Aktualizacja.
Przy obecnych wtryskiwaczach wymagany jest znacznie większe wyprzedzenie wtrysku.
To niestety będzie owocować głośniejszą pracą ale niestety coś za coś ....
Aktualizacja.
Przy obecnych wtryskiwaczach wymagany jest znacznie większe wyprzedzenie wtrysku.
To niestety będzie owocować głośniejszą pracą ale niestety coś za coś ....
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Projekt sprzedany !!! Kontynuacja u Innego forumowicza.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW