V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-08-27, 19:08
- Imię: maciek
- VOLVO: V50 T5
- Silnik: 2,5T
- KW/KM/NM: 220/320Nm
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 11,5l/100km - LPG
- Przebieg: 190000
- Status: Offline
V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Na wstępie - witam wszystkich (nie znalazłem innego miejsca żeby się przywitać)
Auto: V50 T5, 2,4T 230KM rok 2005
Od wczoraj jestem (mam nadzieje) szczęśliwym posiadaczem V50 T5 - kupując go od razu wiedziałem że będę go gazował (sporo jeżdżę) - wiem też że było sporo postów w podobnym temacie ale chciałbym zebrać wszytko w jednym - tych aut jest mało i może komuś się jeszcze przyda.
1. Jaka instalacja poprawnie współpracuje z tym silnikiem? Podzwoniłem trochę i albo Stag+Hana (ok 3500) albo BRC (ok 4000) - bardziej skłaniałbym się ku BRC...
2. Jakie są wasze doświadczenia z butlami toroidalnymi? chciałbym wybrać złoty środek - zostawić trochę bagażnika ale tez nie tankować co druga wioska
3. Czy obecność automata ma jakiś wpływ na wybór i działanie instalacji
4. Jakie są waszym zdaniem najlepsze warsztaty w Krakowie, ewentualnie może być Nowy Sącz
Auto: V50 T5, 2,4T 230KM rok 2005
Od wczoraj jestem (mam nadzieje) szczęśliwym posiadaczem V50 T5 - kupując go od razu wiedziałem że będę go gazował (sporo jeżdżę) - wiem też że było sporo postów w podobnym temacie ale chciałbym zebrać wszytko w jednym - tych aut jest mało i może komuś się jeszcze przyda.
1. Jaka instalacja poprawnie współpracuje z tym silnikiem? Podzwoniłem trochę i albo Stag+Hana (ok 3500) albo BRC (ok 4000) - bardziej skłaniałbym się ku BRC...
2. Jakie są wasze doświadczenia z butlami toroidalnymi? chciałbym wybrać złoty środek - zostawić trochę bagażnika ale tez nie tankować co druga wioska
3. Czy obecność automata ma jakiś wpływ na wybór i działanie instalacji
4. Jakie są waszym zdaniem najlepsze warsztaty w Krakowie, ewentualnie może być Nowy Sącz
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23190
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Online
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
koko666, kolega, który miał zagazowane C70 zakładał tutaj instalację http://www.mechanik.krakow.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
A strojenie robił tutaj http://gcstuning.pl/kontakt/" onclick="window.open(this.href);return false; (u naszego kolegi z forum).
A strojenie robił tutaj http://gcstuning.pl/kontakt/" onclick="window.open(this.href);return false; (u naszego kolegi z forum).
-
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
silnik nie 2,4 tylko chyba 2,5 ?
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-08-19, 21:03
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 1997
- Średnie spalanie: 11,5
- Przebieg: 285000
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Auto: V50 T5, 2,4T 230KM rok 2005
Z mojego doświadczenia wynika że jedynie sensownie zagazowane to Sebastian Saree w Zbrosławicach za Gliwicami a przed Tarnowskimi Górami.
Po moich doświadczeniach z gazownikami - nie chcę znać innego adresu.
Będzie Stag i Hana - perfekcyjnie zestrojone.
Z Krakowa masz rzut beretem dalekosiężnym:) autostradą - najpierw A4 później A1.
Automat nie ma znaczenia, z butlą nie kombinuj - w miejsce koła .
Jeśli zechcesz podam namiary ( chyba że są znane w Klubie).
Z mojego doświadczenia wynika że jedynie sensownie zagazowane to Sebastian Saree w Zbrosławicach za Gliwicami a przed Tarnowskimi Górami.
Po moich doświadczeniach z gazownikami - nie chcę znać innego adresu.
Będzie Stag i Hana - perfekcyjnie zestrojone.
Z Krakowa masz rzut beretem dalekosiężnym:) autostradą - najpierw A4 później A1.
Automat nie ma znaczenia, z butlą nie kombinuj - w miejsce koła .
Jeśli zechcesz podam namiary ( chyba że są znane w Klubie).
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-08-27, 19:08
- Imię: maciek
- VOLVO: V50 T5
- Silnik: 2,5T
- KW/KM/NM: 220/320Nm
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 11,5l/100km - LPG
- Przebieg: 190000
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Do Gliwic mi trochę nie po drodze - jestem ze Szczawnicy (góry) - dlatego pytałem o Kraków w bo często tam bywam, o Sącz przy okazji bo blisko, jednak nie spodziewam się żeby ktoś ogarnięty tam montował...
Mam do wyboru:
1. BRC w zasadzie w tej samej cenie w BKZ (Jana Pałwa) lub w Mexol
2. Stag w podobnych cenach w rożnych konfiguracjach (wtryski Hana lub BRC) w: m-gas; auto-x lub fugazi
Rożnica miedzy BRC a resztą to ok 500zł
Mam do wyboru:
1. BRC w zasadzie w tej samej cenie w BKZ (Jana Pałwa) lub w Mexol
2. Stag w podobnych cenach w rożnych konfiguracjach (wtryski Hana lub BRC) w: m-gas; auto-x lub fugazi
Rożnica miedzy BRC a resztą to ok 500zł
- Szuwar
- VOLV
- Posty: 618
- Rejestracja: 2009-05-20, 20:15
- Imię: Ja
- VOLVO: v70 II / 940
- Silnik: 2,4 / B230FK
- KW/KM/NM: 170 / może 135
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14,5 lpg
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
http://autonagaz.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Piotr ficek z lpg-forum. z tego co widziałem w tamtejszej galerii montaże na bardzo wysokim poziomie.
Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika
Piotr ficek z lpg-forum. z tego co widziałem w tamtejszej galerii montaże na bardzo wysokim poziomie.
Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo jeżeli nawet jest i twoja, to moja jest mojsza niż twojsza i zaprawdę powiadam wam, że to właśnie moja racja jest najmojsza!
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-08-19, 21:03
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 1997
- Średnie spalanie: 11,5
- Przebieg: 285000
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika
Ja nie nasłuchuję tylko miałem okazję gazować tam 3 samochody, w tym jeden poprawiany po druciarzu z pod Częstochowy.
Pomimo że "śmietankę" z gazowania zabrał kto inny, Sebastian czuł się odpowiedzialny i naprawiał mi w Boże Ciało ( tylko ten termin miał wolny)
Ilość zmian w instalacji, budziła zgrozę - dziwne że moje V jeździło.
Gwarancja 100 tys lub 3 lat jest wystarczającym dowodem że radzi sobie z podzespołami z którymi inni mają problemy.
Gdybyś swoje wątpliwości podzielił z Sebastianem miałbyś nieco inny ogląd sytuacji.
Dla mnie temat zamknięty. Pozdrawiam.
Ja nie nasłuchuję tylko miałem okazję gazować tam 3 samochody, w tym jeden poprawiany po druciarzu z pod Częstochowy.
Pomimo że "śmietankę" z gazowania zabrał kto inny, Sebastian czuł się odpowiedzialny i naprawiał mi w Boże Ciało ( tylko ten termin miał wolny)
Ilość zmian w instalacji, budziła zgrozę - dziwne że moje V jeździło.
Gwarancja 100 tys lub 3 lat jest wystarczającym dowodem że radzi sobie z podzespołami z którymi inni mają problemy.
Gdybyś swoje wątpliwości podzielił z Sebastianem miałbyś nieco inny ogląd sytuacji.
Dla mnie temat zamknięty. Pozdrawiam.
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Tak udałbym sie do niego i nie ryzykował z zakładami wymienionymi przez autora wątku.Szuwar pisze:http://autonagaz.net/
Piotr ficek z lpg-forum. z tego co widziałem w tamtejszej galerii montaże na bardzo wysokim poziomie.
Ewentualnie http://www.geg.vel.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; też ma dobre notowania.
Fugazi było polecane 15 lat temu... i to chyba minęło.
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Szuwar
- VOLV
- Posty: 618
- Rejestracja: 2009-05-20, 20:15
- Imię: Ja
- VOLVO: v70 II / 940
- Silnik: 2,4 / B230FK
- KW/KM/NM: 170 / może 135
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14,5 lpg
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
szamaniec, to może pokaż nam jego montaże w swoich 3 autach?
Dla mnie po sytuacji z Mazdą ( http://lpg-forum.pl/mazda-3-2004-1-6-10 ... t9825.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) nikomu nie polecę tego warsztatu, nie kwestionuję wiedzy i doświadczenia Pana SS ale po tym co pisał na wspomnianym wyżej forum mam wyrobione zdanie.
Dla mnie po sytuacji z Mazdą ( http://lpg-forum.pl/mazda-3-2004-1-6-10 ... t9825.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) nikomu nie polecę tego warsztatu, nie kwestionuję wiedzy i doświadczenia Pana SS ale po tym co pisał na wspomnianym wyżej forum mam wyrobione zdanie.
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo jeżeli nawet jest i twoja, to moja jest mojsza niż twojsza i zaprawdę powiadam wam, że to właśnie moja racja jest najmojsza!
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
fugazi to porażka, autogaz joanna ( Piotr Ficek ) mogę polecić, moje XC70 zostało tam zagazowane a strojenie to już sobie sam robię.
Co do GEG-Gaz, tam różnie bywa, czasem całkiem spoko, czasem słabo. Widziałem i takie i takie montaże.
Dodatkowo straszą utratą gwarancji za np. strojenie u kogo innego.
O BRC to raczej wogóle zapomnij bo montaże na jakie zezwala ta firma wołają o pomstę do nieba. Dodatkowo to bardzo ograniczona instalacja - choć mimo wszystko jak dobrze założona i dobrana to potrafi długi i bezawaryjnie pracować.
Co do GEG-Gaz, tam różnie bywa, czasem całkiem spoko, czasem słabo. Widziałem i takie i takie montaże.
Dodatkowo straszą utratą gwarancji za np. strojenie u kogo innego.
O BRC to raczej wogóle zapomnij bo montaże na jakie zezwala ta firma wołają o pomstę do nieba. Dodatkowo to bardzo ograniczona instalacja - choć mimo wszystko jak dobrze założona i dobrana to potrafi długi i bezawaryjnie pracować.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-08-19, 21:03
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 1997
- Średnie spalanie: 11,5
- Przebieg: 285000
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
[quote="Szuwar"]szamaniec, to może pokaż nam jego montaże w swoich 3 autach?
Siedemsetę można oglądać w spotach Ikea w Katowicach.
Osiemseta poszła do ludzi więc już nie zobaczysz.
Hondą Jazz też kiedy się wybiorę to chłopaki mogą porobić fotki.
Siedemsetę można oglądać w spotach Ikea w Katowicach.
Osiemseta poszła do ludzi więc już nie zobaczysz.
Hondą Jazz też kiedy się wybiorę to chłopaki mogą porobić fotki.
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
BRC - brak regulacji czegokolwiek ))Struna pisze: Dodatkowo to bardzo ograniczona instalacja .
Co w sumie świadczy o klasie instalacji... a że jako dzieci lpg-forum jej nie lubimy to chyba bardzo jej nie przeszkadza...Struna pisze: choć mimo wszystko jak dobrze założona i dobrana to potrafi długi i bezawaryjnie pracować.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Nie lubimy jej głównie za to jak jest montowana. Ja dodatkowo nie trawie faktu ze najczęściej instalatorzy zabierają map sensor, a jego brak mocno ogranicza i tak skąpe możliwości regulacji.
Ostatnio zmieniony 2013-09-02, 17:47 przez Struna, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-08-27, 19:08
- Imię: maciek
- VOLVO: V50 T5
- Silnik: 2,5T
- KW/KM/NM: 220/320Nm
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 11,5l/100km - LPG
- Przebieg: 190000
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Póki co skłaniam się do instalacji BRC Plug&Drive - wyjdzie mnie ok 4000zl - wiec w normie
Szukam też opinii o zakładzie Szewczyk w Nowym Sączu - są na liście Czakramu, duży warsztat wiec powinni mieć odpowiednie zaplecze - tylko pytanie jak z jakością - jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia to proszę pisać.
Szukam też opinii o zakładzie Szewczyk w Nowym Sączu - są na liście Czakramu, duży warsztat wiec powinni mieć odpowiednie zaplecze - tylko pytanie jak z jakością - jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia to proszę pisać.
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Świeżo zagazowalem S60 T5 260HP.
Założyłem
Hana2000 blue
Prins
LpgTech 316
Emulator ciśnienia paliwa AC FPE-V
Do tego butla 680x220mm
Póki co złego słowa nie mogę powiedzieć.
Koszt niestety dużo większy, bo 6500zl, ale montaż odbył się w UK.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Założyłem
Hana2000 blue
Prins
LpgTech 316
Emulator ciśnienia paliwa AC FPE-V
Do tego butla 680x220mm
Póki co złego słowa nie mogę powiedzieć.
Koszt niestety dużo większy, bo 6500zl, ale montaż odbył się w UK.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
no ale sam reduktor PRINS to spory koszt.mikos_rafal pisze:Koszt niestety dużo większy, bo 6500zl
Ja mam podobny zestaw tylko mam dwa reduktory ACR01 i kosztowało 3 kpln mniej.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-08-06, 14:24
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,0 T
- KW/KM/NM: 100kW/180KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,4/9,0
- Przebieg: 242840
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Witam
Z tego co się orientuję to Damian z LPG-Forum z Bolęcina k/Chrzanowa bardzo dobrze i mistrzowsko gazuje samochody.
Jego motaże przedstawione w galeri LPG-Forum są bardzo dobrze oceniane.
Sam miałem zagazować swoje Volvo S60 2,4 T 200 KM u niego ale w między czasie sprzedałem i zamieniłem na mniejsze S40 2,0D.
Napewno dobierze do Twojego Volvo najodpowiedniejsze komponenty
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
Z tego co się orientuję to Damian z LPG-Forum z Bolęcina k/Chrzanowa bardzo dobrze i mistrzowsko gazuje samochody.
Jego motaże przedstawione w galeri LPG-Forum są bardzo dobrze oceniane.
Sam miałem zagazować swoje Volvo S60 2,4 T 200 KM u niego ale w między czasie sprzedałem i zamieniłem na mniejsze S40 2,0D.
Napewno dobierze do Twojego Volvo najodpowiedniejsze komponenty
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
-
- V
- Posty: 14
- Rejestracja: 2009-09-10, 16:03
- Imię: Michal
- VOLVO: 850 T5
- Silnik: B5204T
- KW/KM/NM: 155/211/300
- Rok: 1994
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: jakie¶ 15 gazu
- Przebieg: 355500
- Lokalizacja: Chełm Śląski
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Przepraszam że pytam ale czy miałeś moze styczność z ich praca i samochodami ktore tam byly robione?Szuwar pisze:http://autonagaz.net/
Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika
To co ludzie piszą a co robią chłopaki to calkiem inne sprawy. Sam mam 855 t5 po przerobieniu instalacji u nichi póki co nie narzekam na jakies problemy a minęło już ponad 3 lata od samej roboty. Gazowali równierz golfa vr6 syncro od mojego kolegi i też już śmiga kilka lat na ich zestawie, więc nie bardzo przywiązywałbym wage do tego co ludzie piszą a najlepiej jest samemu zadzwonić i porozmawiać na takie tematy.
Tyle co chciałem powiedzieć.
Sorki za OT
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Bardzo fajny zestaw !!!mikos_rafal pisze:Świeżo zagazowalem S60 T5 260HP.
Założyłem
Hana2000 blue
Prins
LpgTech 316
Emulator ciśnienia paliwa AC FPE-V
Do tego butla 680x220mm
Identyczny wkładaliśmy do zawirusowanego do 250KM Mondeo 2,5T
A tu piękny zbiornik sie zmieścił. Co to jest skądinąd?
Bo np. Bormecha widzę 680x225, a Stako 680x230
Poozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Zbiornik to GZWM.
Reduktor sam taki chciałem, bo w T5 260HP nie ma specjalnie miejsca na dwa. Nawet Prinsa trzeba było dać pomiędzy zderzak a nadkole.
Wirus tez będzie, ale jeszcze nie wiem u kogo.
Spokojnie wejdzie jeszcze 15mm wyższa butla i ciągle będzie podłoga na płasko, ale jak ktoś ma podłogę z uchwytem na zakupy to trzeba zmienić na całkowicie płaska i lekko ją podciac.
Średnica jest dosłownie na styk. Więcej jak 5mm nie ma do okoła zbiornika.
@ Struna
Dostałeś moje PW?
Coś zawsze chce wysłać przez tapatalk.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Reduktor sam taki chciałem, bo w T5 260HP nie ma specjalnie miejsca na dwa. Nawet Prinsa trzeba było dać pomiędzy zderzak a nadkole.
Wirus tez będzie, ale jeszcze nie wiem u kogo.
Spokojnie wejdzie jeszcze 15mm wyższa butla i ciągle będzie podłoga na płasko, ale jak ktoś ma podłogę z uchwytem na zakupy to trzeba zmienić na całkowicie płaska i lekko ją podciac.
Średnica jest dosłownie na styk. Więcej jak 5mm nie ma do okoła zbiornika.
@ Struna
Dostałeś moje PW?
Coś zawsze chce wysłać przez tapatalk.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
-
- VO
- Posty: 181
- Rejestracja: 2013-08-13, 06:05
- VOLVO: C70 T5
- Silnik: 2.0 T5
- KW/KM/NM: 166/226/310
- Rok: 1998
- Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza/ Ustronie Morskie
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Witam wszystkich volvo maniaków
Ja również polecam Damiana z Bolęcina k/Chrzanowa.
Założył w mojej włoskiej T5 prinsa hany i staga autko zrobiło ponad 6kkm nic się nie dzieje brak spadku mocy.
Już nie wspomnę jak pedantycznie wygląda montaż Po prostu super Zainteresowanym podsyłam linka
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17& ... ead#unread
Spalanie gazu w trasie do 120km/h 9,5-10,5 po mieście 14 weźmie, jak sie postarasz to i więcej.
Też długo zastanawiałem się gdzie zamontować po przeczytaniu setki tematów na lpg forum i na innych forach doszedłem do wniosku, że oddając do Damiana nie będę miał mojej cetki na sumieniu Pozdrawiam!
Ja również polecam Damiana z Bolęcina k/Chrzanowa.
Założył w mojej włoskiej T5 prinsa hany i staga autko zrobiło ponad 6kkm nic się nie dzieje brak spadku mocy.
Już nie wspomnę jak pedantycznie wygląda montaż Po prostu super Zainteresowanym podsyłam linka
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17& ... ead#unread
Spalanie gazu w trasie do 120km/h 9,5-10,5 po mieście 14 weźmie, jak sie postarasz to i więcej.
Też długo zastanawiałem się gdzie zamontować po przeczytaniu setki tematów na lpg forum i na innych forach doszedłem do wniosku, że oddając do Damiana nie będę miał mojej cetki na sumieniu Pozdrawiam!
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-05-09, 21:48
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Ja do swojego golfa długo zastanawiałem się gdzie założyć gaz byłem u 4 gazowników ceny sięgały od 2100 do 2600 jednak z powodu braku zaufania do warsztatów których pytałem się o ceny postanowiłem poszukać czegoś w intrenecie , znalazłem stronę firmy palacar gdzie maja formularz pomocy z ciekawości go wypełniłem. Po kilku dniach otrzymałem maila z propozycja zakupu części potrzebnych do zamontowania gazu oraz wskazano mi kilka warsztatów w których zakupione części mogę zamontować, z rozmowy wynikało ze palacar jest firma która trudni się sprzedażą instalacji do warsztatów, i z uwagi na niska jakość świadczonych usług przez monterów instalacji gazowych postanowiła nas przeciętnych kowalskich którzy się na tym nie znają uchronić przed pseudo fachowcami i oszustami, dlatego wprowadziła na swojej stronie opcje pomocy. Wygląda to tak, ze wchodzimy na ich stronę wpisujemy dane samochodu, otrzymujemy maila w którym akceptujemy zakup instalacji gazowej oraz propozycje kilku warsztatów które wg palacaru dobrze zamontują instalacje gazowa oczywiście za cenę ustalona przez palacar dlatego ja z instalacja która mi przyszła zgłosiłem się do jednego z warsztatów za montaż zapłaciłem 650 jestem zadowolony bo samochód chodzi dobrze, spala nie wiele więcej gazu niż benzyny, w warsztacie spotkałem się z mila i rzetelna obsługa, zostało mi tam wszystko wyjaśnione a co najważniejsze jak wielokrotnie mi się to wcześniej zdarzało nie była pobrudzona tapicerka. Z tego co się dowiedziałem maja zaufane warsztaty w całej Polsce dlatego na przyszłość będę korzystał z tego typu usługi, którą palacar robi za darmo . Dla zainteresowanych link do formularza http://www.palacar.pl/pomoc.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 720
- Rejestracja: 2007-07-29, 12:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 D5
- Silnik: D5244T15
- KW/KM/NM: 215KM
- Rok: 2015
- Lokalizacja: UK
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Na tym świecie nie ma nic za darmo.
Zarabiają na prowizji od części, no i tez każdy warsztat za "polecenie" go też musi odpalić działke.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Zarabiają na prowizji od części, no i tez każdy warsztat za "polecenie" go też musi odpalić działke.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
V70 D5 '15 -- V70 D5 '08 -- S60 T5 '05 + S60 D5 '05 -- S40 2.0T '04 -- S40 2.0T '00 -- S40 2.0T '99
- Szuwar
- VOLV
- Posty: 618
- Rejestracja: 2009-05-20, 20:15
- Imię: Ja
- VOLVO: v70 II / 940
- Silnik: 2,4 / B230FK
- KW/KM/NM: 170 / może 135
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14,5 lpg
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
dami88, spamerom dziękujemy
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo jeżeli nawet jest i twoja, to moja jest mojsza niż twojsza i zaprawdę powiadam wam, że to właśnie moja racja jest najmojsza!
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-08-19, 21:03
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 1997
- Średnie spalanie: 11,5
- Przebieg: 285000
- Status: Offline
Re: V50 T5 - jak i gdzie zagazowac w Krakowie
Szuwar pisze:http://autonagaz.net/
Piotr ficek z lpg-forum. z tego co widziałem w tamtejszej galerii montaże na bardzo wysokim poziomie.
Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika
Dzisiaj dowiedziałem się o czarach które czyni Sebastian z reduktorami.
" Sytuacja z M-III jest opanowana. Czesi dali dwa oringi w miejscie jednego
a dodatkowo zawalcowali młynek z kaloryferem.
Seba zakłada Magic'i po zmianach uszczelnień od chyba ponad dwóch lat czasu
- w ani jednym nie wystapił problem nieszczelności. To mnie przekonało i
testowo spróbujemy na pewnym aucie, które że tak powiem będzie w "opiece i
monitoringu ciągłym"
to wypowiedź innego praktyka branży lpg.
Szkoda że tak łatwo przychodzi krytykować nie znając szczegółów.
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.