Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
z1000
PostNapisane: 2018-08-19, 15:48 
Offline
V
V

Dołączył(a): 11.04.2016, 16:26
Posty: 36
Płeć: Nie określono
Imię: Adam
VOLVO: xc70 3.2
Silnik: benzynowy
KW/KM/NM: moc szatańska
Średnie spalanie: 3,9l nie, jednak 3,4
Przebieg: 666
@up

A ja myślę, że niezależnie od tego czy będzie to puszcza białowieska czy śląskie hałdy to i tak całość zagadnienia rozbije się o kasę. Koszty wybudowania takiego obiektu to jakieś cztery wagony pieniędzy, kto miałby to sfinansować? Budżet państwa nie ma i nie będzie miał na to środków, prywatny inwestor? Musiałby to być filantrop. Żeby cała zabawa zamknęła się finansowo to musi znaleźć się odpowiednio duża liczba chętnych na skorzystanie z toru i obawiam się, że takowych zabraknie bo jesteśmy jednak zbyt ubodzy i możliwość skorzystania z toru wyścigowego nie jest nawet na dziesiątym miejscu listy potencjalnych rozrywek średnio zamożnej polskiej rodziny. Zbyt wielu ludzi wychodzi z założenia, że droga publiczna w zasadzie tylko tym różni się od toru wyścigowego, że za wjazd na nią nie trzeba już nic ekstra dopłacać (jeżeli oczywiście nie dasz się złapać na wideo wspomnienia z BMW) czyli są jedynie plusy...

_________________
sprzedam v70 2002 2,4 benzyna+LPG, automat, przebieg 178.000km (rzeczywisty i rośnie)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nurek
PostNapisane: 2018-08-19, 16:02 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.12.2012, 11:19
Posty: 991
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: XC90II
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: 235KM
Rok: 2017
Zgadzam się w całej rozciągłość, stąd też wszelakie newsy o budowie toru klasy F1 traktuję jak wyssane z miętowych cukierków.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

_________________
pozdrawiam,
Paweł
Obrazek
Moje Volvo:
Volvo XC90 II R-design
Były: Toyota Carina E->Peugeot 106->BMW 330cd->Volvo XC60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kowalma
PostNapisane: 2018-08-19, 16:46 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 27.03.2017, 21:58
Posty: 351
Płeć: Nie określono
Imię: Marcin
VOLVO: szrot zwany XC60 MY17
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 190
Rok: 2017
Średnie spalanie: 8.7l
Przebieg: 33000
Z nowych torów macie jeszcze Pixersa pod Wrocławiem. Białek ma plan na 4 czy 5 tego typu torów w PL. Gdzieś wczesną wiosną użerał się ze skarbówka i nie wiem czy mu nie przeszło inwetsowanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PrzemekNF
PostNapisane: 2018-08-21, 23:51 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.05.2015, 12:02
Posty: 84
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: V 70
Silnik: 2.0T AUT
KW/KM/NM: 132KW/180PS
Rok: 2002
Przebieg: 194000
Zdecydowanie TOR POZNAŃ, reszta to takie pseudotory ;) nie posiadające certyfikatów międzynarodowych.
Zazdroszczę Węgrom, HUNGARORING i cała jego infrastruktura nie ma odpowiednika w Europie środkowej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
rwww
PostNapisane: 2018-10-27, 23:15 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.12.2010, 21:23
Posty: 71
Lokalizacja: lbn
Płeć: Mężczyzna
Imię: rwww
VOLVO: V70
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250
Rok: 2003
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13,5
Przebieg: 220000
Lublin i Biłgoraj. Niestety pod samochody sie nie nadawały


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
why_duck
PostNapisane: 2018-11-25, 22:25 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.11.2014, 11:45
Posty: 36
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kuba
VOLVO: V60
Silnik: D4 Drive-E
KW/KM/NM: 190
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5,7
Przebieg: 3000
Samochodowo to chyba jedynie Poznań lub Silesia, choć pod Bednarami coś nowego, na pełnej się buduje, ale zobaczymy jak im wyjdzie.

_________________
Jest:
2015 V60 D4 Drive-E MY16 AT8 Ice White | Summum | IntellisafePro | Business Connect + Premium Sound | Xenium | WinterPro
2012 XC90 D5 Executive + Polestar

Był/Jest:
SAAB 9-5 Vector | 3.0V6 TiD | 177HP/350Nm
SAAB 9-3 Aero Convertible | 2.0T BioPower | 250HP/350Nm | Hirsch Performance


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Staszek Jama
PostNapisane: 2018-12-25, 10:31 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.09.2018, 12:39
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Imię: Staszek
VOLVO: V40 Ocean Race
Silnik: T3
KW/KM/NM: 112/152/250
Rok: 2017
Średnie spalanie: 6,2/7,4/8,5
Przebieg: 48000
Wiem, że jest też Tor Łódź, ale niewiele więcej na jego temat. Doszkalają tam techniki jazdy, ale na bank można też się pościgać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
easy
PostNapisane: 2018-12-29, 23:59 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.11.2018, 20:37
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V60 R-Design
Silnik: T6
KW/KM/NM: 240/326/430
Rok: 2019
Przebieg: 0
Trochę się ścigam więc się wypowiem :)

Samochodem spokojnie wyszaleć się można na poniższych obiektach:

Tor Poznań - wiadomo
Tor Kielce - niesamowita atmosfera starego motorsportu + odcinek leśny (mistrzostwo świata, same ślepe zakręty przy prędkościach przekraczających 100 km/h)
Silesia Ring - nie byłem, słyszałem, że spoko
Tor Łódź - bardzo mały
Tor Słomczyn - również bardzo mały, ale wymagający technicznie
Tor Modlin - fajny nowy obiekt, tylko te krawężniki...
Autodrom Jastrząb - moim skromnym zdaniem najlepszy obiekt tego typu w Polsce. Może być szybko, może być technicznie, w zależności jaką ułożą nitkę
Bednary - podobno bardzo szybko, osobiście nie byłem
Motopark Ułęż - bardzo szybko i bardzo przyczepnie (opony znikają w oczach)
Tor Toruń - bardzo mały (okrążenie ok. 33 sek - lub pewnie koło 40 cywilnym samochodem)
Lotnisko Biała Podlaska - bardzo szybko i bardzo dużo miejsca na ułożenie fajnej trasy

To tak co mi na poczekaniu przychodzi do głowy.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
piecun
PostNapisane: 2018-12-30, 12:39 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 10.04.2011, 13:00
Posty: 1288
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: C70
Silnik: B5204T4
KW/KM/NM: 205KM/285Nm
Rok: 2001
Był na spocie: 200
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 300000
Od razu widać, kto tylko teoretyzuje, a kto zna temat z praktyki :)
easy :564:

Ja jeździłem na trzech obiektach:
Tor Kielce - SUPER, atmosfera obiektu, odcinek przez las. Każdy powinien spróbować.
Autodrom Jastrząb - nowoczesny, zarówno jeśli chodzi o tor, jak i bazę noclegową na torze. Pełna kultura.
Tor Modlin - jego największą zaletą jest to, że jest. Blisko warszawy, w miejscu, które nie koliduje deweloperom itp. Tor podzielony na dwie części, jedną sportową i jedną "doskonalenia jazdy", którą właściciele toru przekształcają także w miejsce do ścigania, co moim zdaniem nie jest fajne. Przeszkody na torze, krawężniki. Dla amatora to po prostu niebezpieczne.

Btw na ostatnim ściganiu w Modlinie (17 listopada) było troche Volvo: Volvo 240, Volvo Amazon, Volvo V70R i 4 sztuki Volvo C70:
Załącznik:
_DSC1060.jpg

Załącznik:
_DSC1234.jpg

Załącznik:
_DSC1308.jpg


Ja śmigam 206:
Załącznik:
DSC_7096.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek
SMphoto - Fotografia Motoryzacyjna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
easy
PostNapisane: 2018-12-30, 17:16 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.11.2018, 20:37
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V60 R-Design
Silnik: T6
KW/KM/NM: 240/326/430
Rok: 2019
Przebieg: 0
piecun

Na ostatnim ściganiu na Modlinie nawet stałem koło tych wszystkich Volvo. Na 3 zdjęciu, które wrzuciłeś, widać kawałek przodu mojej Toyoty (po lewej od V70 R) :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
piecun
PostNapisane: 2018-12-31, 09:43 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 10.04.2011, 13:00
Posty: 1288
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: C70
Silnik: B5204T4
KW/KM/NM: 205KM/285Nm
Rok: 2001
Był na spocie: 200
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 300000
easy napisał(a):
piecun

Na ostatnim ściganiu na Modlinie nawet stałem koło tych wszystkich Volvo. Na 3 zdjęciu, które wrzuciłeś, widać kawałek przodu mojej Toyoty (po lewej od V70 R) :D

Tak też mi się wydawało, że tam stałeś, jak zobaczyłem zdjęcie Twojego wozu w poście :)

_________________
Obrazek
SMphoto - Fotografia Motoryzacyjna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ayrsen
PostNapisane: 2018-12-31, 19:09 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.02.2008, 05:39
Posty: 1692
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
piecun - musisz zlikwidować uchwyt nad głową pasażera, ponieważ pani pilot oszukuje... ;)

easy - jaka była oryginalna specyfikacja E8 a jaka jest obecnie? Czy dobrze widzę zaspawane miejsce po szyberdachu?

_________________
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
easy
PostNapisane: 2019-01-01, 16:53 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.11.2018, 20:37
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V60 R-Design
Silnik: T6
KW/KM/NM: 240/326/430
Rok: 2019
Przebieg: 0
ayrsen napisał(a):
easy - jaka była oryginalna specyfikacja E8 a jaka jest obecnie? Czy dobrze widzę zaspawane miejsce po szyberdachu?


Oryginalnie Toyota Corolla GT AE82 (E8) 1.6 16v (4AGE) 121KM

Co do aktualnej specyfikacji, to przekleję listę z innego forum, bo nie chce mi się pisać od początku :)
Samochód aktualnie legitymuje się mocą w okolicach 155KM (czyli prawie magiczne 100KM z litra N/A), odcinka przesunięta na 8700 RPM :)

    Kute tłoki doprężające)
    Panewki ACL
    Koło zamachowe TODA
    Przewody napięcia Magnecor
    Wałki HKS 264°
    Dolot custom GT4 JS
    Wydech przelotowy
    Stabilizatory Whiteline
    Klocki hamulcowe Hawk
    ECU DET 3
    Maska i klapa bagażnika z laminatu
    Podniesiony lewarek zmiany biegów
    Fotel kierowcy Bimarco Futura
    Pasy kierowcy OMP 3'
    Shortshifter
    Kierownica zamszowa RRS
    Dodatkowe zegary (temperatura wody, temperatura oleju, ciśnienie oleju)
    Gwint BC Racing
    Big brake kit (z Corolli E11 w dieslu)
    Modyfikacja skrzyni biegów (główne przełożenie 4.529 oraz zębatki biegów od 2 do 5 z 6-biegowej skrzyni z Celiki T230)
    Szpera z MR2 W30
    Półosie customowe z przegubami wewnętrznymi z Celiki T230
    Duża chłodnica oleju
    Chłodnica płynu do wspomagania
    Duża chłodnica wody z wentylatorem (z jakiejś Celiki - nie pamiętam której)
    Krótki magiel z Celiki
    Wyciągnięcie sygnału z prędkościomierza do DET3, co pozwoliło na zaprogramowanie procedury startowej bez przycisku (auto stoi, procedura aktywna / auto jedzie, procedura nieaktywna)
    Przewody hamulcowe w oplocie HEL
    Pełne poduszki silnika customowe
    Dodatkowe światła stop
    I pewnie jeszcze 100 innych małych pierdół o których nie pamiętam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kivi
PostNapisane: 2019-01-01, 20:48 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.10.2012, 23:07
Posty: 4955
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Krzysiek
VOLVO: EvoX
Silnik: 4B11T
KW/KM/NM: 270/370/450
Rok: 2010
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 17,2
Przebieg: 57000
Kurde, też bym wrócił do ścigania...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pain is temporary, quitting lasts forever...
http://www.kiviracing.pl
https://www.facebook.com/Kiviracing


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL