Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
chrisbp
PostNapisane: 2016-10-09, 12:20 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.10.2016, 12:07
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Imię: Krzysztof
VOLVO: S60
Silnik: 2400
Rok: 2003
Przebieg: 142000
Rok 2003, przebieg 142000, wymieniony filtr gazu, przeczyszczony przełącznik i parownik. Gaz założony fabrycznie przez Volvo. Objawy - podczas jazdy na gazie zaczyna tracić moc (głównie na ciepłym silniku) i mimo wciskania pedału gazu do oporu moc idzie w dół, aż w końcu gaśnie. Pomaga tylko przełączenie na benzynę. Jeśli zgaśnie to przy próbie odpalenia na gazie dość długo kręci i w końcu odpali, ale momentalnie gaśnie (mimo wciskania pedału gazu). Odpala i jedzie normalnie na benzynie po chwilowym pokręceniu. Żeby odpalił ponownie na gazie należy na kilka minut całkowicie wyłączyć zapłon. Czasem pod panelem da się usłyszeć coś w stylu dźwięku kołatania, nie mam pojęcia co to jest. Podejrzenie niewyregulowanego ciśnienia gazu, ale na cholerę nie wiem, gdzie znaleźć regulator.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Chalski
PostNapisane: 2016-10-12, 14:03 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 16.02.2009, 00:05
Posty: 7610
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Coś mi się nie wydaje żeby w/w problemy nastąpiły w Koltec Necam przy tak małym przebiegu.
Regulacja ciśnienia możliwa i konieczna na obu stopniach reduktora.

_________________
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chrisbp
PostNapisane: 2016-10-13, 23:58 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.10.2016, 12:07
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Imię: Krzysztof
VOLVO: S60
Silnik: 2400
Rok: 2003
Przebieg: 142000
Chalski napisał(a):
Regulacja ciśnienia możliwa i konieczna na obu stopniach reduktora.

Jak i gdzie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wladzio1984
PostNapisane: 2018-09-12, 17:10 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.09.2014, 00:42
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kuba
VOLVO: XC70
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 210
Rok: 2004
Przebieg: 162000
Kolega ma podobny orblem, można spytać jak sobie poradziliście?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rawiel
PostNapisane: 2018-09-12, 22:18 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.08.2016, 22:19
Posty: 46
Płeć: Nie określono
Imię: Radek
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-Fuel
KW/KM/NM: 140
Rok: 2003
Przebieg: 235000
Podpisuje się pod tematem. W następnym tyg być może uda mi się zmienić sondy lambda . Na przeglądzie wykazało mi że jedna nie daje sygnału. Słyszałem że to też może być przyczyną.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rawiel
PostNapisane: 2018-09-12, 22:19 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.08.2016, 22:19
Posty: 46
Płeć: Nie określono
Imię: Radek
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-Fuel
KW/KM/NM: 140
Rok: 2003
Przebieg: 235000
Rawiel napisał(a):
Podpisuje się pod tematem. W następnym tyg być może uda mi się zmienić sondy lambda . Na przeglądzie wykazało mi że jedna nie daje sygnału. Słyszałem że to też może być przyczyną.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Ps.: teraz zobaczyłem że to chodzi o bifuela w lpg a moj jest cng ale objawy takie same

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL