Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 236 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
wredny
PostNapisane: 2018-05-11, 14:08 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Niech stracę, możemy się złapać tylko błagam odpowiedz na pytania wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gucio16
PostNapisane: 2018-05-11, 14:18 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 3.07.2016, 17:16
Posty: 379
Lokalizacja: Chełm
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: s40 II MS/
Silnik: D3/ 200 KM
KW/KM/NM: 200KM/440 NM
Rok: 2012
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 105
Parę razy już startowali kolesie na światłach z różnymi furami i zawsze widzę ich lusterkach. tu jest wysoki moment obrotowy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2018-05-11, 14:25 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
To zmienia postać rzeczy, to ja już nie chcę się z Tobą ścigać. To skąd jesteś i ile masz lat?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gucio16
PostNapisane: 2018-05-11, 14:31 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 3.07.2016, 17:16
Posty: 379
Lokalizacja: Chełm
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: s40 II MS/
Silnik: D3/ 200 KM
KW/KM/NM: 200KM/440 NM
Rok: 2012
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 105
Jestem ze wsi to widać słychać i czuć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
myszoslon
PostNapisane: 2018-05-11, 15:04 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.12.2007, 13:04
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: XC70
Silnik: T6
KW/KM/NM: 286 KM
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15 LPG
Jałowa dyskusja o wyższości diesla nad benzyniakiem nie przybliżyła mnie do odpowiedzi na pytanie.

Mam w stajni D5 i T6 i raczej nie powinno kogokolwiek obchodzić na co mnie stać, a na co nie. Nie zaglądam do niczyjej kieszeni i nie życzę sobie tego z czyjejkolwiek strony.
Skoro instalacja LPG w aucie jest to ma działać jak należy

Ponawiam pytanie o solidny (godny polecenia) serwis dla instalacji BRC Max P&D w okolicach Warszawy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2018-05-11, 15:12 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
myszoslon napisał(a):
Jałowa dyskusja o wyższości diesla nad benzyniakiem nie przybliżyła mnie do odpowiedzi na pytanie.

Mam w stajni D5 i T6 i raczej nie powinno kogokolwiek obchodzić na co mnie stać, a na co nie. Nie zaglądam do niczyjej kieszeni i nie życzę sobie tego z czyjejkolwiek strony.
Skoro instalacja LPG w aucie jest to ma działać jak należy

Ponawiam pytanie o solidny (godny polecenia) serwis dla instalacji BRC Max P&D w okolicach Warszawy.
Warszawa to auto-dakar, klinika-lpg, Otwock to Auto-wojownicy. Tylko najpierw zadzwoń i zapytaj czy ogarniają Twoją instalację.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gucio16
PostNapisane: 2018-05-11, 15:22 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 3.07.2016, 17:16
Posty: 379
Lokalizacja: Chełm
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: s40 II MS/
Silnik: D3/ 200 KM
KW/KM/NM: 200KM/440 NM
Rok: 2012
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 105
Mnie obchodzi czy swoje konie w stajni karmisz owsem czy musli.
Ale prawdziwy miłośnik volvo nie karmi swoich koni gazem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2018-05-11, 16:05 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 944
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Gucio16 napisał(a):
Mnie obchodzi czy swoje konie w stajni karmisz owsem czy musli.
Ale prawdziwy miłośnik volvo nie karmi swoich koni gazem.


Ta, a prawdziwy mężczyzna jest bucem. To nie koncert życzeń, wstyd mi, że takie podejście jeszcze jest na Wschodzie (z którego sam pochodzę, ale w mojej wiosce takiego chamstwa nie było).

Jadę zatankować korkiem "wstydu".

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
myszoslon
PostNapisane: 2018-06-01, 09:17 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.12.2007, 13:04
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: XC70
Silnik: T6
KW/KM/NM: 286 KM
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15 LPG
myszoslon napisał(a):
Koledzy, kupiłem xc70 z 3.0 T 210 kW i instalacją BRC max P&D.
Przy mocniejszym przyspieszaniu silnik poszarpuje. Byłem w serwisie BRC Eco-Tech w Wawie, pomierzyli, popatrzyli i według nich jest OK.
Czasami zaświeca się także kontrolka check engine.
świece zapłonowe prawie nowe irydowe
LPG tankuje BP albo Orlen.

Czy ktoś z okolic Warszawy może mi się lub kogoś sprawdzonego polecić do wyregulowania/poprawienia tej instalacji ?

z góry dziękuję z pomoc


Koledzy "wredny" i spece z Kliniki-LPG - wskazali problem ze szczelnością pod pokrywą odmy. Wymiana uszczelki częściowo pomogła - parametry pracy silnika zaczęły powracać do normy jednak "short term trim" nadal nie był idealny. Ponadto jadąc w korku nadal miałem szarpnięcie przyspieszając zaraz po hamowaniu, skrzynia "przeciągała" biegi a nawet przy lekkim przyspieszaniu wyrzucała na bieg niższy. Pomógł Rteam (Blizne Łaszczyńskiego) - kolega zdiagnozował delikatną nieszczelność w kolektorze ssącym, podpiął się skanerem pod komp silnika i lapkiem pod sterownik instalacji. Pojeździliśmy troszkę po okolicy w różnych trybach i różnica jest kolosalna - check engin od 2 tygodni się nie pojawił, silnik i skrzynka chodzą płynnie - nie odczuwam różnicy w jeździe między PB i LPG. Jeśli szukasz serwisu BRC w Wawie, mnie pomógł Rteam.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ulysse1988
PostNapisane: 2018-11-29, 15:00 
Offline
V
V

Dołączył(a): 17.10.2018, 14:38
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: XC70 T6 Polestar
Silnik: B6304T4 + LPG KME
KW/KM/NM: 298
Rok: 2013
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 160000
Koledzy jestem tu nowy i rozglądam się po tematach, tym razem w sprawie montażu korka wstydu jak to ładnie niektórzy napisali :)

Na początek chciałbym przeprosić za Gucio16, nie wszyscy z Chełma tacy są, ponad 20 lat tam mieszkałem i nadal często tam bywam ( to moje rodzinne miasto) , mam nadzieję, że kiedyś uda mi się go spotkać na światłach :)

A wracając do tematu, xc70 3.0 T6 Polestar 329 km 2013r także potrzebny jest ktoś ogarnięty kto zainstaluje i skalibruje gaz :) Warszawa, ewentualnie okolice Lublina.

Klinika LPG ?

Jaka maksymalnie wchodzi butla ? 65 l ? jest szansa na większa kosztem dodatkowej podłogi ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2018-11-29, 15:41 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Klinika jest polecana, auto-wojownicy z Otwocka też. Ja mam auto takie samo jak Ty i robiłem w auto-Dakar w wawie. Na gazie zrobiłem już ok. 15000 I zastrzeżeń brak. Więcej info i fotki znajdziesz w wątku mojego auta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-11-29, 15:42 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2977
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Klinika LPG jak najbardziej, w Otwocku Auto-Wojownicy, a koło Lublina np.
Tomasz Drabik
Lublin > Konopnica
tel. 663027133

albo

KDG - Dariusz Gomułka
Ciecierzyn 86
21-003 Ciecierzyn/Lublin (komin zaraz za Elizówką)

albo jeszcze Adam Rogowski w Snopkowie.

PS. Racja, Auto-Dakar też jak najbardziej polecane ( szczególnie do aut nietypowych, zdłubanych, po tuningu )

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kogut1991
PostNapisane: 2019-03-26, 14:46 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.03.2019, 11:24
Posty: 19
Płeć: Nie określono
Imię: Tom
VOLVO: s60 II
Silnik: B6304T4
KW/KM/NM: 304KM / 440Nm
Rok: 2011
Przebieg: 196
Pod lpg w 3.0T warto montować zimniejsze świece?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-03-26, 14:51 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Z jednej strony temp spalanie lpg jest trochę wyższa, ale z drugiej jazdy do gazu radzi seryjne - nie są kłopotliwe. Jeśli znajdziesz stopień zimniejsze co nie będą robić problemów to spoko, ale jak nie chce Ci się bawić to seria daje rade.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-03-26, 15:27 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2977
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
kogut1991 napisał(a):
Pod lpg w 3.0T warto montować zimniejsze świece?
nie
wredny napisał(a):
Z jednej strony temp spalanie lpg jest trochę wyższa
w OL nie jest

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-03-26, 15:37 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
A jak idziesz ogniem to nie przechodzi w CL?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kogut1991
PostNapisane: 2019-03-26, 15:41 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.03.2019, 11:24
Posty: 19
Płeć: Nie określono
Imię: Tom
VOLVO: s60 II
Silnik: B6304T4
KW/KM/NM: 304KM / 440Nm
Rok: 2011
Przebieg: 196
Jestem przed montażem gazu...
Którą świecę wybrać pod lpg?

DENSO FK20HR11
BOSCH 0 242 236 605
NGK LFR6AIX-11P 1005
Brisk BRI-ER15YS-9
Brisk BRI-P3 (i tutaj dopisek że jest pod LPG)

Zmniejszać przerwę o 0,1mm? W przypadku ostatniej jest już zmniejszona fabrycznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-03-26, 16:02 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2977
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
wredny napisał(a):
A jak idziesz ogniem to nie przechodzi w CL?
właśnie w OL, CL to jak jedziesz "spokojnie"

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-03-26, 16:03 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Struna napisał(a):
wredny napisał(a):
A jak idziesz ogniem to nie przechodzi w CL?
właśnie w OL, CL to jak jedziesz "spokojnie"
Faktycznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-03-26, 16:04 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2977
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Choć akurat większość volvo ma sondy szerokie i lecą do odcinki w CL, aczkolwiek większość na bogatej mieszance, a wtedy EGT na gazie nie jest wyższe.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-03-26, 16:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 61
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Dobra, czyli przy takim samym afr temp spalania lpg jest taka sama jak Pb?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-03-26, 16:09 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2977
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
nawet niższa, ale dla mieszanek bogatych

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kogut1991
PostNapisane: 2019-03-26, 20:02 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.03.2019, 11:24
Posty: 19
Płeć: Nie określono
Imię: Tom
VOLVO: s60 II
Silnik: B6304T4
KW/KM/NM: 304KM / 440Nm
Rok: 2011
Przebieg: 196
A co do świec pod gaz ktoś coś poradzi? :064:
kogut1991 napisał(a):
DENSO FK20HR11
BOSCH 0 242 236 605
NGK LFR6AIX-11P 1005
Brisk BRI-ER15YS-9
Brisk BRI-P3 (i tutaj dopisek że jest pod LPG)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2019-03-26, 22:47 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 658
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
IKH20TT ?

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kogut1991
PostNapisane: 2019-03-27, 09:32 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.03.2019, 11:24
Posty: 19
Płeć: Nie określono
Imię: Tom
VOLVO: s60 II
Silnik: B6304T4
KW/KM/NM: 304KM / 440Nm
Rok: 2011
Przebieg: 196
No to teraz nie wiem, bo tej świecy nie mam do tego silnika w intercars ani w ipart.
Więc skąd ta propozycja? :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 236 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL