Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
wredny
PostNapisane: 2018-05-11, 14:08 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 50
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Niech stracę, możemy się złapać tylko błagam odpowiedz na pytania wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gucio16
PostNapisane: 2018-05-11, 14:18 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 3.07.2016, 17:16
Posty: 359
Lokalizacja: Chełm
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: s40 II MS/
Silnik: D3/ 200 KM
KW/KM/NM: 200KM/440 NM
Rok: 2012
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 105
Parę razy już startowali kolesie na światłach z różnymi furami i zawsze widzę ich lusterkach. tu jest wysoki moment obrotowy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2018-05-11, 14:25 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 50
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
To zmienia postać rzeczy, to ja już nie chcę się z Tobą ścigać. To skąd jesteś i ile masz lat?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gucio16
PostNapisane: 2018-05-11, 14:31 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 3.07.2016, 17:16
Posty: 359
Lokalizacja: Chełm
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: s40 II MS/
Silnik: D3/ 200 KM
KW/KM/NM: 200KM/440 NM
Rok: 2012
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 105
Jestem ze wsi to widać słychać i czuć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
myszoslon
PostNapisane: 2018-05-11, 15:04 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.12.2007, 13:04
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: XC70
Silnik: T6
KW/KM/NM: 286 KM
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15 LPG
Jałowa dyskusja o wyższości diesla nad benzyniakiem nie przybliżyła mnie do odpowiedzi na pytanie.

Mam w stajni D5 i T6 i raczej nie powinno kogokolwiek obchodzić na co mnie stać, a na co nie. Nie zaglądam do niczyjej kieszeni i nie życzę sobie tego z czyjejkolwiek strony.
Skoro instalacja LPG w aucie jest to ma działać jak należy

Ponawiam pytanie o solidny (godny polecenia) serwis dla instalacji BRC Max P&D w okolicach Warszawy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2018-05-11, 15:12 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 50
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
myszoslon napisał(a):
Jałowa dyskusja o wyższości diesla nad benzyniakiem nie przybliżyła mnie do odpowiedzi na pytanie.

Mam w stajni D5 i T6 i raczej nie powinno kogokolwiek obchodzić na co mnie stać, a na co nie. Nie zaglądam do niczyjej kieszeni i nie życzę sobie tego z czyjejkolwiek strony.
Skoro instalacja LPG w aucie jest to ma działać jak należy

Ponawiam pytanie o solidny (godny polecenia) serwis dla instalacji BRC Max P&D w okolicach Warszawy.
Warszawa to auto-dakar, klinika-lpg, Otwock to Auto-wojownicy. Tylko najpierw zadzwoń i zapytaj czy ogarniają Twoją instalację.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gucio16
PostNapisane: 2018-05-11, 15:22 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 3.07.2016, 17:16
Posty: 359
Lokalizacja: Chełm
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: s40 II MS/
Silnik: D3/ 200 KM
KW/KM/NM: 200KM/440 NM
Rok: 2012
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 105
Mnie obchodzi czy swoje konie w stajni karmisz owsem czy musli.
Ale prawdziwy miłośnik volvo nie karmi swoich koni gazem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2018-05-11, 16:05 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 883
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 250
Gucio16 napisał(a):
Mnie obchodzi czy swoje konie w stajni karmisz owsem czy musli.
Ale prawdziwy miłośnik volvo nie karmi swoich koni gazem.


Ta, a prawdziwy mężczyzna jest bucem. To nie koncert życzeń, wstyd mi, że takie podejście jeszcze jest na Wschodzie (z którego sam pochodzę, ale w mojej wiosce takiego chamstwa nie było).

Jadę zatankować korkiem "wstydu".

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
myszoslon
PostNapisane: 2018-06-01, 09:17 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.12.2007, 13:04
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: XC70
Silnik: T6
KW/KM/NM: 286 KM
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15 LPG
myszoslon napisał(a):
Koledzy, kupiłem xc70 z 3.0 T 210 kW i instalacją BRC max P&D.
Przy mocniejszym przyspieszaniu silnik poszarpuje. Byłem w serwisie BRC Eco-Tech w Wawie, pomierzyli, popatrzyli i według nich jest OK.
Czasami zaświeca się także kontrolka check engine.
świece zapłonowe prawie nowe irydowe
LPG tankuje BP albo Orlen.

Czy ktoś z okolic Warszawy może mi się lub kogoś sprawdzonego polecić do wyregulowania/poprawienia tej instalacji ?

z góry dziękuję z pomoc


Problem rozwiązany (dzięki koledze "wredny" i specom z Kliniki-LPG) - instalacja była OK, problem stanowiła nieszczelność pod pokrywą odmy. Wymiana uszczelki załatwiła sprawę - motor nie szarpie, mieszanka w porządku, a parametry pracy silnika powróciły do normy. Przy tej okazji - uszczelka pod odmę kosztuje mniej w ASO niż w hurtowni ;-)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL