Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
klax
PostNapisane: 2018-04-29, 21:00 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 25.05.2015, 10:41
Posty: 186
Lokalizacja: Wołomin
Płeć: Nie określono
Imię: Marek
VOLVO: V70 T5
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/329
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
Przebieg: 356
Pytanie do posiadaczy aut z R5,webasto i ASB, gdzie macie zamontowany reduktor LPG i jaki ? Muszę upakować KME R2 Twin zamiast IG1 i zastanawiam się czy KME wejdzie mi w miejsce IG1, tj. mocowany do podłużnicy od strony komory silnika, naprzeciw webasto.

_________________
co pięć garków to nie cztery :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-04-30, 23:11 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2624
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
może zamiast twina weź Magic Power - spokojnie wejdzie w miejsce po IG1, z twinem jest o tyle trudno, że trzeba go ustawić tak aby był dostęp do regulatorów z obu stron

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
klax
PostNapisane: 2018-05-01, 09:48 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 25.05.2015, 10:41
Posty: 186
Lokalizacja: Wołomin
Płeć: Nie określono
Imię: Marek
VOLVO: V70 T5
Silnik: B5234T3
KW/KM/NM: 184/250/329
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
Przebieg: 356
Już za późno.
Twin zamontowany, auto wstępnie wystrojone. Teraz pozostaje jeździć i obserwować czy jest dobrze.

_________________
co pięć garków to nie cztery :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Łukasz1983
PostNapisane: 2018-05-04, 08:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.11.2017, 13:13
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: lukasz
VOLVO: V50
Silnik: 5T
KW/KM/NM: 220
Rok: 2004
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 285000
hej,
jak to jest teraz z tymi Magicami, poprawione na 100%, nie puszczają "bąka"? rozważam go do mojego V50 T5 zamiast KME TWINa ,w przyszłości po sofcie na na 250-260 KM, czy Twin nie będzie miał problemów z termiką przy takiej mocy? obecnie jeszcze na Pb.
I jeszcze jedno pytanko, mam koło dojazdówkę i podłogę z podnoszonym uchwytem na siatki z zakupami, da się tam jakoś wpakować bytlę o średnicy 650 cm? chciałbym włożyć 650x180 tak aby podłoga nie podniosła się


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-05-04, 10:01 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2624
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Magic jest już ok, zmienili konstrukcję.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Łukasz1983
PostNapisane: 2018-05-04, 11:48 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.11.2017, 13:13
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: lukasz
VOLVO: V50
Silnik: 5T
KW/KM/NM: 220
Rok: 2004
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 285000
a po czym poznać tego poprawionego, od kiedy jest dostępny? Co będzie lepsze do mojej T5ki po sofcie, Twin czy Magic?
Poza tym myślałem nad Stagiem qumax6 plus, czy może Tech 326, Barracuda 130. Z góry wielkie dzięki za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-05-04, 11:53 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2624
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Już chyba z rok czasu ( a może i więcej ) od poprawy, więc raczej już nie trafisz tych starszych wersji.
Magic jest całkiem fajny bo gabarytowo niewielki a grzeje gaz konkretnie i całkiem wydajny.
Do tego auta by trzeba wersję POWER ( czy też BIG ) i na dwóch wyjściach gazu.

Sterownik - to w zasadzie już co gazownik bardziej lubi, obydwa wymienione są ok.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bm11
PostNapisane: 2018-05-08, 23:35 
Offline
V
V

Dołączył(a): 16.10.2015, 19:59
Posty: 22
Płeć: Nie określono
Imię: Bartosz
VOLVO: V70
Silnik: D5
KW/KM/NM: 163
Rok: 2002
Średnie spalanie: 5-11
Przebieg: 340000
A do 2,5T 210KM KME Twin to za duży reduktor czy w sam raz. Podobno KME Gold można zamrozić na autostradzie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-05-09, 09:13 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2624
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Może być Twin, a może być Gold ale GT.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Łukasz1983
PostNapisane: 2018-05-09, 09:48 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.11.2017, 13:13
Posty: 8
Płeć: Nie określono
Imię: lukasz
VOLVO: V50
Silnik: 5T
KW/KM/NM: 220
Rok: 2004
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 285000
a czy KME TWIN wyrobi termicznie po sofcie na około 260 KM? bo ciśnieniowo pewnie tak ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-05-09, 10:03 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2624
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
wyrobi

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bm11
PostNapisane: 2018-05-17, 23:56 
Offline
V
V

Dołączył(a): 16.10.2015, 19:59
Posty: 22
Płeć: Nie określono
Imię: Bartosz
VOLVO: V70
Silnik: D5
KW/KM/NM: 163
Rok: 2002
Średnie spalanie: 5-11
Przebieg: 340000
Próbowałem dzisiaj umieścić KME TWIN i Magic Power III pod maską. KME TWIN budzi większe zaufanie, ale rozmieszczenie króćców (każdy w inną stronę), spowoduje tam niezły bałagan.. Natomiast Magic Power III pod względem gabarytów i umieszczenia króćców, wydaje się idealny. Podobno zmienioną ma uszczelkę z gumowej na metalową. Pytanie czy to na pewno zapewni mu szczelność i na jak długo? Jakie są efekty jeśli jednak zdarzy mu się nieszczelność i pójdzie gaz do układu chłodzącego? I czym to grozi, poza utratą gazu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2018-05-18, 08:46 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 618
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Podobno poprawiony Magic nie robi już takich problemów.
Sam sie zastanawiam nad wprowadzeniem Magica "do oferty".

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-05-18, 11:04 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2624
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nie że zmienili uszczelkę, tylko jest to zaprasowane.
Puszczenie ciekłej fazy gazowej w układ chłodzenia zazwyczaj kończy się uszkodzeniem najsłabszego elementu. Nagrzewnica, węże, chłodnica - zależy co słabsze.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Jakkub, kogutos i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL