Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
wod2u
PostNapisane: 2019-04-06, 13:09 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 461
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 232
Padła mi Barracuda 130, jedna sztuka, przejechane na nich ok 65 tys. km, nie wiem czy minęło 500km od ostatniego serwisu. Na gazie nie dało się jechać, po odpaleniu gasł, z kompa odczytałem wypadanie zapłonów cyl 1 i 2. Na benzynie OK. Zrobiłem sobie w techu test szczelności z wtryskiwaczem wyjętym z wężyka i dmucha gazem aż miło.
Jest sens wymieniać jeden wtrysk?
Bo rozumiem, że to nie może być kwestia sterowania/elektryki bo domyślnym stanem wtrysku jest zamknięcie?
Jeśli trzeba wszystkie to co zakładać? Bo jak mam płacić za komplet to Barracudy już nie chcę, głupie hany w poprzednim samochodzie przepuściły z 50% więcej gazu i jakoś nie padły.

PS: filtry KME, zmieniane regularnie, nie tankuję na stacjach krzak.

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2019-04-06, 19:26 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 655
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Sens wymiany pojedynczego widzę umiarkowany, choć Barracudy raczej w bardzo niewielkim stopniu zmieniają wydatek.
Ja bym jednak nie ryzykował. Miałeś pecha, wymieniaj znów na Barracudy, nic lepszego nie kupisz. Jak się bardzo upierasz to możesz spróbować ACW03... a raczej ACW031 BFC.
Alternatywnie wyślij to co masz do Alexa. Czyszczenie bodaj 20zet netto incl. sprawdzenie wydatku.

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2019-04-06, 22:08 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 461
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 232
AC mi raczej nie wejdą między pokrywę zaworów a listwę benzynową.
A np Hercules BF? Patrzę po danych i ma teoretycznie większą wydajność niż Barak.
W ogóle to czy przy mocy z cylindra zbliżonej do max-a wydajności wtrysku mam się spodziewać, że padną wcześniej?

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2019-04-07, 18:40 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 655
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Co do związku z wykorzystaniem "pełnej" wydajności wtryskiwacza z krótszą żywotnością to trudno stwierdzić.
Co miałoby się dziać ? Spalenie cewki ? Nie wydaje mi się, nie mam takich obserwacji.
Herkulesy chwalą głownie dystrybutorzy AGC :) ale też prawdą jest, że dużych narzekań na lpg-forum nie zauważyłem, więc jak bardzo chcesz eksperymentuj. Nie sądzę aby w czymkolwiek były lepsze od Barracudy, ale być może nie są istotnie gorsze.

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2019-04-12, 11:51 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 461
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 232
Mikaell napisał(a):
Sens wymiany pojedynczego widzę umiarkowany, choć Barracudy raczej w bardzo niewielkim stopniu zmieniają wydatek.

Skończyło się na wymianie jednej Barracudy, właśnie ze względu na dobre doświadczenia instalatora ze zmianą wydatku tego konkretnego typu wtryskiwacza. Drugi argument to jeszcze akceptowalny przebieg na starym, przy przebiegach 90+ tys. instalator proponuje wymianę wszystkich.
Podejrzenie co do przyczyny śmierci - jazda z prędkościami bliskimi maksymalnej podczas strojenia tydzień wcześniej :mrgreen: Ale pewności nie ma i raczej nie będzie.

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-04-12, 13:29 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2959
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
wod2u napisał(a):
Podejrzenie co do przyczyny śmierci - jazda z prędkościami bliskimi maksymalnej podczas strojenia tydzień wcześniej

Nie ma związku, chyba że leciałeś kilka minut non-stop w zapętleniu, to może i faktycznie by się mogły upalić.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2019-04-12, 15:16 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 461
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 232
Struna napisał(a):
wod2u napisał(a):
Podejrzenie co do przyczyny śmierci - jazda z prędkościami bliskimi maksymalnej podczas strojenia tydzień wcześniej

Nie ma związku, chyba że leciałeś kilka minut non-stop w zapętleniu, to może i faktycznie by się mogły upalić.

Było jechane 200+ przez kilka minut i w tym czasie dobijane do 240+ (licznikowych) też kilkukrotnie. Wszystko na niemieckiej autostradzie.

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-04-12, 15:20 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2959
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Możesz i 300 lecieć jak się da, jeśli warunki pracy są odpowiednie to nic się nie uszkodzi.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot], slavomir i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL