Witam
Mam taki problem, któego nie mogę nijak rozwiązać. Otóż byłem juz w 3 stacjach diagnostycznych i nigdzie nie mogą namierzyć stuków z prawego koła. Wymieniony został łącznik stabilizatora i przez 3 mies było ok. Teraz stuk powrócił (mozle dlatego że łącznik chiński, ale nie ma absolutnie żądnych śladów uszkodzeń) i do tego doszedł jeszce lekko metaliczny zgrzyt. Zgrzyt słychać szczególnie po nocy. Tak jakby tarcie metalu o metal przy najezdzaniu np na delikatnie zapadnietą studzienkę, gdzieś wg mnie chyba z kielicha amortyzatora. Poduszka górna wygląda całkowicie ok. Praktycznie zero zużycia, bo wymieniłem co prawda na używany ale w lepszym stanie niż moja stara, całą kolumnę amortyzatora ze sprezyną łozyskiem itd, bo sądziłęm ze to moze amor który się pocił, ale nie pomogło. Tylko 3 dni spokoju i znowu. Nie wiem juz co to moze być. Poduszki silnika wygladają dobrze... I teraz tu pojawia się moje pytanie. Czy pomiędzy łożyskiem które wchodzi do kielicha, a karoserią powinna być jakaś uszczelka gumowa? Moze ktos podzieli sie ze mną schematem budowy tej czesci auta. Moze ktos ma doświadcznia w tym zakresie? A mozę to łożysko? - bo jak zjezdzam z krawęznika na skręconych na maksa kołach słychać lekki zgrzyt... przeguby mająlekkie luzy ale nie zgrzytają na prostym przy skręcie.
Pozdrawiam
Schemat budowy kolumny amortyzatora
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2010-07-24, 22:15
- VOLVO: S80
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Status: Offline
- darek76
- Moderatorzy
- Posty: 5981
- Rejestracja: 2007-08-18, 10:33
- Imię: Darek
- VOLVO: 407SW , ceed SW
- Silnik: 2.0 , 1.6
- KW/KM/NM: 140 , 136
- Rok: 2004
- Był na spocie: 62
- Przebieg: 90000
- Lokalizacja: Bielsko-Biała /Podbeskidzie
- Status: Offline
Re: Schemat budowy kolumny amortyzatora
rubybuby, po pierwsze, wypadałoby przywitać się w odpowiednim miejscu. ,
a po drugie:
_TYTUŁ
Może tez uzupełnisz opis swojego Volvo.
a po drugie:
_TYTUŁ
Może tez uzupełnisz opis swojego Volvo.