[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
alienek
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1600
Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
Imię: Michal
VOLVO: XC70 T6
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 329 KM
Rok: 2013
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 16L
Przebieg: 288000
Lokalizacja: Gniezno
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: alienek » 2021-11-06, 09:28

volvo_driver pisze:
2021-11-03, 20:24
rp9 pisze:
2021-05-12, 14:31
volvo_driver pisze:Ktoś da namiary na osoby z mazowieckiego które zajęłyby się tematem, dały wskazówki co trzeba przywieźć ze sobą i ile to kosztowało będzie?
W Mazowieckim/Łódzkim mogę to ogarnąć. Po szczegóły zapraszam na priv.
Dzięki. na razie odpuszczam temat zegarów. Trapi mnie obecnie wypadanie zapłonu na 3 cylindrach pomimo wymiany wszystkich świec i cewek zapłonowych. Jak ogarnę to (miejmy nadzieję, że to nie zapowiedź remontu silnika ;( ), to dopiero będziemy upiększać :D
Nie chcę straszyć - zmierz kompresję.
Poznań/Gniezno, Wielkopolska - Volvo Diagnostyka, wgrywanie polskiego języka, montaż liczników TFT, dodawanie softów (tempomat, komputer pokładowy, itp.),konwersja US->EU (Także platforma SPA), dostęp do Vida.Online - VOLVIO.pl,
Telefon: 600-926-096

volvo_driver
V
V
Posty: 15
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: volvo_driver » 2021-11-17, 00:01

alienek pisze:
2021-11-06, 09:28
volvo_driver pisze:
2021-11-03, 20:24
rp9 pisze:
2021-05-12, 14:31
W Mazowieckim/Łódzkim mogę to ogarnąć. Po szczegóły zapraszam na priv.
Dzięki. na razie odpuszczam temat zegarów. Trapi mnie obecnie wypadanie zapłonu na 3 cylindrach pomimo wymiany wszystkich świec i cewek zapłonowych. Jak ogarnę to (miejmy nadzieję, że to nie zapowiedź remontu silnika ;( ), to dopiero będziemy upiększać :D
Nie chcę straszyć - zmierz kompresję.
Dzisiaj był podjazd do "szamana" i po wymianie cewek, a wcześniej świec problem wypadającego zapłonu zniknął.
Ale żeby fajnie i miło nie było, to pojawiły się 3 kolejne błędy:
P0171
P0120
P0126
Pierwsze dwa wskazują na problemy z mieszanką być może spowodowane wadą (awarią) czujnika położenia przepustnicy.
Ostatni związany z temperaturą płynu chłodzącego (stan płynu ok) i trzeba pewnie wymienić czujnik temperatury.

CHECK ENGINE po skasowaniu powrócił po przejechaniu około 400 metrów

gonzak
V
V
Posty: 149
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: gonzak » 2021-11-25, 14:01

a bo łazicie nie tam gdzie trzeba.. to i problemy macie.. Chorzów volvotech.. i będzie po sprawie..
przeprogramować to każdy może wystarczy dostęp (mam) ale to nie zawsze wystarczy.. czasami inny czujnik czasami inne podłączenie do instalacji czujnika..
itp.. itp..
Diagnostyka DICE, wgrywanie języka polskiego, adaptacje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”