mam ten sam problem (brak sygnalizacji mechanicznego ręcznego) - udało się jakoś to przeskoczyć?
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
-
- VO
- Posty: 204
- Rejestracja: 2012-01-25, 21:58
- Imię: Adam
- VOLVO: S80 II MY'07
- Silnik: 2.4D5
- Rok: 0
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 25
- Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
- Imię: blazgi
- VOLVO: V70 D3/D4
- Silnik: D5204T3
- KW/KM/NM: 140/190/452
- Rok: 2012
- Przebieg: 245
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czy w MY12 da się jakoś włączyć wyświetlanie znaków drogowych (ograniczeń prędkości ) ?, kamerę posiadam.
-
- VO
- Posty: 277
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
do wymiany szyba (trzeba dostawić moduł kamery FSM/FMS jakoś tak) + radar i można próbować.. tez to planuje uruchomić
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW
-
- V
- Posty: 25
- Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
- Imię: blazgi
- VOLVO: V70 D3/D4
- Silnik: D5204T3
- KW/KM/NM: 140/190/452
- Rok: 2012
- Przebieg: 245
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Z racji ze mam aktywny tempomat to moduł FSM mam zamontowany, a szyba wygląda tak https://linksharing.samsungcloud.com/6ORSTbCPqJry
-
- VO
- Posty: 277
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
czyli do uruchomienia TSI i powinno ruszyć jeśli moduł FSM pozwoli bo tego nie sprawdzałem
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW
-
- V
- Posty: 25
- Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
- Imię: blazgi
- VOLVO: V70 D3/D4
- Silnik: D5204T3
- KW/KM/NM: 140/190/452
- Rok: 2012
- Przebieg: 245
- Status: Offline
-
- VO
- Posty: 277
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
TSI - Traffic Sign Recognition (jeśli dobrze patrzę, 240 bajt w konfiguracji cemu należy ustawić na 0x0B
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW
-
- V
- Posty: 25
- Rejestracja: 2022-01-09, 23:03
- Imię: blazgi
- VOLVO: V70 D3/D4
- Silnik: D5204T3
- KW/KM/NM: 140/190/452
- Rok: 2012
- Przebieg: 245
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2021-09-21, 18:31
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 II
- Silnik: 2.3 T5
- KW/KM/NM: 250/330
- Rok: 2000
- Przebieg: 338000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Orientuje się ktoś, czy te zegary bedą pasować do V70 II przedlift z 2001roku ?
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
- Imię: Kuba
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2011
- Przebieg: 201000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Po zamontowaniu licznika TFT z 2014r w moim V70 2011r większość funkcji działa poprawnie
Nie działają następujące funkcje:
- Średnie spalanie
- chwilowe spalanie
- zasięg na baku
- położenie dźwigni biegów automat
- ECO i POWER
czy aktualizacja oprogramowania CEM. Pomoże usunąć te błędy?
https://zapodaj.net/320ed7cc28940.jpg.html
Nie działają następujące funkcje:
- Średnie spalanie
- chwilowe spalanie
- zasięg na baku
- położenie dźwigni biegów automat
- ECO i POWER
czy aktualizacja oprogramowania CEM. Pomoże usunąć te błędy?
https://zapodaj.net/320ed7cc28940.jpg.html
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A podciągnąłeś 2 kable z obd?
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
- Imię: Kuba
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2011
- Przebieg: 201000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Oczywiście wszystko zrobione tak jak być powinno kable do OBD podciągnięte
Mimo to nie działają te elementy co wyżej.
Mimo to nie działają te elementy co wyżej.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
To soft potrzebny
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
- Imię: Kuba
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2011
- Przebieg: 201000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ale soft do licznika czy nowszy do CEM ??
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Do licznika.
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2022-12-15, 15:43
- Imię: Kuba
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2011
- Przebieg: 201000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ok dzięki,
Widziałem ze VipSerwis maja swoje sorry i wszystko śmiga łącznie z POWER I ECO
Pozostaje się umówić i wybrać na wycieczkę do Radomia
Widziałem ze VipSerwis maja swoje sorry i wszystko śmiga łącznie z POWER I ECO
Pozostaje się umówić i wybrać na wycieczkę do Radomia
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Miał ktoś z was po zmianie licznika taki oto problem?
Po zatankowaniu jak zawsze do pierwszego odbicia ruszyłem w trasę. Przejechałem ok 300km, paliwa wg kompa zostało na ok 800km
Ruszyłem w drogą powrotną i mniej więcej po 200km włączyła się rezerwa (zniknęły mi paski z poziomem paliwa - został tylko ostatni) z komunikatem że niski poziom paliwa czy coś takiego - pozostało 650 do pustego baku W komputerze pokładowym dalej pokazywało że zasięg to 650km.
Za chwilę poziom paliwa wrócił do właściwego poziomu a zasięg na kompie spadł do 150km.
Sytuacja taka pojawiała się kilka razy. W końcu zjechałem z autostrady i wtedy problem już się nie pojawił. Zastanawiam się co to może być? Jakiś babol czy coś grubszego. Za 6 lat jak mam auto i chyba 5 jak mam licznik takiej sytuacji nie miałem.
pozdrawiam
Krzysiek
Po zatankowaniu jak zawsze do pierwszego odbicia ruszyłem w trasę. Przejechałem ok 300km, paliwa wg kompa zostało na ok 800km
Ruszyłem w drogą powrotną i mniej więcej po 200km włączyła się rezerwa (zniknęły mi paski z poziomem paliwa - został tylko ostatni) z komunikatem że niski poziom paliwa czy coś takiego - pozostało 650 do pustego baku W komputerze pokładowym dalej pokazywało że zasięg to 650km.
Za chwilę poziom paliwa wrócił do właściwego poziomu a zasięg na kompie spadł do 150km.
Sytuacja taka pojawiała się kilka razy. W końcu zjechałem z autostrady i wtedy problem już się nie pojawił. Zastanawiam się co to może być? Jakiś babol czy coś grubszego. Za 6 lat jak mam auto i chyba 5 jak mam licznik takiej sytuacji nie miałem.
pozdrawiam
Krzysiek
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-11-22, 22:08
- Imię: Pawel
- VOLVO: V40 2014
- Silnik: D2
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2014
- Przebieg: 85000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Cześć. Czy możesz podpowiedzieć jak rozwiązałeś problem? Identyczna sytuacja i auto. V40 z 14tego roku.JARO2000 pisze: ↑2021-06-27, 17:35Witam Panowie
Od jakiegos czasu w wolnych chwilach probuje dolozyc zegary TFT do mojej v40 20014 r
Powinno iść wszystko bez problemu tym bardziej ze auto wychodzilo z tymi zegarami
A tu zonk
CEM przeprogramowany. Czyli
Uruchomiona zakladka jako zegary TFT
Ekran startowy jako R-design
Noi zostaja wielkosci litrow baku
Które by nie wpisał to jest tragedia
Zegary dzialaja tyle tylko ze nie ma wyswietlania litrów w baku
Jak wylacze wszystkie mozliwosci o pojemnosci baku
To zekary dzialaja w 100% ale znow jest problem ze systemami. W aucie
Cem je widzi ale są błędy o zlym orogramowani np.srs skrzyni biegow itp
Jakies sugestie moze
Co tyle glow to nie jedna
-
- VO
- Posty: 277
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
nie wiem - ale TFT to proszenie sie o przyszłe problemy
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW
-
- V
- Posty: 74
- Rejestracja: 2021-02-15, 20:21
- Imię: Karol
- VOLVO: V60
- Silnik: 1600
- KW/KM/NM: 115
- Rok: 2012
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Hejka, pytanko.
Czy jest jakiś konkretny numer części licznika TFT, który najlepiej będzie pasował do V60 w manualu?
Czy jest jakiś konkretny numer części licznika TFT, który najlepiej będzie pasował do V60 w manualu?
-
- VO
- Posty: 277
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW
-
- V
- Posty: 121
- Rejestracja: 2014-06-27, 09:58
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D
- KW/KM/NM: 130
- Rok: 2003
- Był na spocie: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Na stronie D5T5 jest instrukcja, jak należy przeprowadzić upgrade zegarów. Jest również poniższa wzmianka:
The old type TFT DIM (with white back cover) cannot be retrofitted to VEA engines. Use only late TFT - with black back cover.
Wcześniej jest napisane, że można zaadaptować każde zegary TFT, czy ktoś wie czy faktycznie w nowszych silnikach jest jakiś problem z kompatybilnością niektórych zegarów?
The old type TFT DIM (with white back cover) cannot be retrofitted to VEA engines. Use only late TFT - with black back cover.
Wcześniej jest napisane, że można zaadaptować każde zegary TFT, czy ktoś wie czy faktycznie w nowszych silnikach jest jakiś problem z kompatybilnością niektórych zegarów?
-
- V
- Posty: 85
- Rejestracja: 2013-08-17, 17:55
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 198
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 6,5
- Przebieg: 180000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam. Ma ktoś pojęcie czy TFT z Volvo V60 będą pasować do S80 II z 2012 roku?
-
- VO
- Posty: 243
- Rejestracja: 2019-08-20, 14:13
- Imię: Rafal
- VOLVO: xc60
- Silnik: D4204T14
- KW/KM/NM: 200kM
- Rok: 2015
- Przebieg: 135500
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Raczej nie ale mogę się mylić.
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2012-07-23, 22:26
- Imię: rp9
- VOLVO: S80 V8 Executive
- Silnik: V8
- KW/KM/NM: 315
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 140000
- Lokalizacja: Lodz
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Będą pasować bez problemu. V40 jedynie ma inne zegary, ale chodzi tylko o kształt, bo elektronika ta sama.ziele_37 pisze:Witam. Ma ktoś pojęcie czy TFT z Volvo V60 będą pasować do S80 II z 2012 roku?
S80 V8 "Gorąca Amerykanka"
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)