[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2018-03-22, 08:39

Mam nadzieję, że jednak nie będzie z tym dużo roboty. Już jesteśmy umówieni z Raspirasem na ogarnięcie tematu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
perkusista
V
V
Posty: 93
Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
Imię: Marcin
VOLVO: S80 II USA
Silnik: 4.4
KW/KM/NM: 316
Rok: 2007
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: perkusista » 2018-03-22, 09:17

Panowie reasumując wasze poczynania w tym temacie jest spora szansa że ktoś w końcu opanuje ten temat nie ukrywam że jestem zainteresowany efektem końcowym. Jak uda mi się dostać ten moduł do licznika podzielę się z wami efektami niestety temat zakupu jest trochę zawiły wiec potrzebuje trochę czasu.

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2018-03-22, 09:32

Volcano pisze:Mam nadzieję, że jednak nie będzie z tym dużo roboty. Już jesteśmy umówieni z Raspirasem na ogarnięcie tematu.
Też na to liczę ;)

ps. wyciągał ktoś piny z gniazda obd? Myślałem dzisiaj, że powyrywam dziadostwo. Zabezpieczenie przesunąłem, mikro śrubokręt włożony a pin ni ....
perkusista pisze:Jak uda mi się dostać ten moduł do licznika podzielę się z wami efektami niestety temat zakupu jest trochę zawiły wiec potrzebuje trochę czasu.
O jakim module piszesz?

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-03-22, 09:59

perkusista,

ten od Vespera kupujesz ?

Awatar użytkownika
perkusista
V
V
Posty: 93
Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
Imię: Marcin
VOLVO: S80 II USA
Silnik: 4.4
KW/KM/NM: 316
Rok: 2007
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: perkusista » 2018-03-22, 10:44

tak ten od Vesper muszę pozałatwiać sprawy formalne bo niestety nasze polskie państwo pobiera za wszystko cło i inne niepotrzebne opłaty wiec zmuszony jestem trochę pokombinować. Liczę że się uda

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-03-22, 12:27

Pewnie :) Ale ale - tak jak pisałem, RU team nie emuluje obecności DIM w aucie - obczaiłeś potencjalne probemyz tego powodu ? (typu błedy itd) ? Ale chyba puki co nie masz alternatywy - 4.4 z 2007...

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2018-03-22, 18:14

Mój licznik ma takie numery. Ponoć z XC60 biturbo. Data produkcji 16.09.2013.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-03-22, 22:19

Rozumiem że ruszył bez niczego ? Czy z pomocą Radomia ?

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2018-03-22, 22:25

Na razie nie ruszył :) OVS zaproponował dobrą ofertę na programowanie i pewnie skorzystam, bo nie zanosi się na jakiś inny patent.

Awatar użytkownika
perkusista
V
V
Posty: 93
Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
Imię: Marcin
VOLVO: S80 II USA
Silnik: 4.4
KW/KM/NM: 316
Rok: 2007
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: perkusista » 2018-03-23, 09:05

waldemaras pisze:Pewnie :) Ale ale - tak jak pisałem, RU team nie emuluje obecności DIM w aucie - obczaiłeś potencjalne probemyz tego powodu ? (typu błedy itd) ? Ale chyba puki co nie masz alternatywy - 4.4 z 2007...
Myślisz że mogą wystąpić jakieś błędy po wyrzuceniu tego modułu niby na filmikach wszystko działa tak jak z nimi pisałem to gwarantują że wszystko zadziała tylko trzeba podać wszystkie parametry auta

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-03-23, 09:12

Pogadaj z OVS WDOWCZYK, coś mi się tam obiło o uszy ale że to na zasadzie "kolega szwagra mówił, że podobno są sypie błedami.." - dlatego odsyłam Cię do źródła które wymienił "kolga szwagra" ;)

Awatar użytkownika
perkusista
V
V
Posty: 93
Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
Imię: Marcin
VOLVO: S80 II USA
Silnik: 4.4
KW/KM/NM: 316
Rok: 2007
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: perkusista » 2018-03-28, 22:06

Niestety zakup modułu od RU nie wchodzi w grę ze względu na brak gwarancji ze strony sprzedawcy w przypadku uszkodzenia brak możliwości zwrotu lub wymiany towaru. Dziwna polityka firmy

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-03-29, 10:19

perkusista pisze:Niestety zakup modułu od RU nie wchodzi w grę ze względu na brak gwarancji ze strony sprzedawcy w przypadku uszkodzenia brak możliwości zwrotu lub wymiany towaru. Dziwna polityka firmy
Czyli wyślą cegłę i kasy nie oddadzą.. Ciekawe..

Wysłane z Atari 800XL.

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2018-04-10, 11:32

Podłączyliśmy wczoraj z Raspirasem Dice/Vida do Jego samochodu z zamontowanym licznikiem TFT.

Oryginalny moduł DIM nie jest widoczny (ikonka wyszarzona) co jest raczej oczywiste, zaś z nowym modułem DIM TFT nie dało się skomunikować.
Jako takich błędów dotyczących braku oryginalnego DIM nie było w systemie.

Volcano
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-04-11, 19:39

Tak znam temat ale obejścia już nie..

Wysłane z Atari 800XL.

Gilim
V
V
Posty: 59
Rejestracja: 2016-12-21, 20:10
Imię: Krzysztof
VOLVO: Xc60
Silnik: D3
KW/KM/NM: 163
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,4
Przebieg: 55000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Gilim » 2018-06-21, 11:09

U mnie niestety pomimo wgrania softu zegary nie ruszyły :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2018-06-21, 11:21

Trzeba czekać na soft z kompatybilnego wozu..
czyli takiego samego jak twój :)

bakutomek
V
V
Posty: 42
Rejestracja: 2012-08-14, 23:36
Imię: Tomek
VOLVO: XC60
Silnik: 2.0 D4
KW/KM/NM: 181
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: wawa
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: bakutomek » 2018-06-23, 08:20

Kupilem licznik TFT do mojego XC60 2014, nie orientuje sie ktos gdzie na terenie warszawy lub okolic doprogamuje taki licznik do auta i jakie sa to koszty?

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2018-06-23, 09:51

Radom. O ile nie zagada od razu - spróbuj.

Wysłane z Atari 800XL.

Rafal_1984
V
V
Posty: 80
Rejestracja: 2017-11-23, 11:33
Imię: Rafal
VOLVO: Volvo xc60
Silnik: 2.4 D5
KW/KM/NM: 205
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 207000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Rafal_1984 » 2018-07-25, 14:38

Witam
Czy dobrze rozumiem, że do xc60 z 2010 roku wymiana nie wchodzi w rachubę??

Jonasz13
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2018-02-28, 08:37
Imię: Jonasz
VOLVO: Xc60
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 235
Rok: 2013
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 129000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Jonasz13 » 2018-10-08, 08:14

Czy ze zmianą licznika w s60 2015r będzie jakiś problem?

Wojtek30
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2018-10-16, 22:12
Imię: Wojtek
VOLVO: xc60
Silnik: 2.0d4
KW/KM/NM: 190km
Rok: 2018
Przebieg: 77600
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Wojtek30 » 2018-10-26, 22:14

Witam

Podbijam temat , czy mozna zamienic zwykły licznik na wyswietlacz cyfrowy? Kto to ogarnia programowanie i jakie koszta ? Volvo xc60 2014 r. 181km

Awatar użytkownika
mr_soze
VOL
VOL
Posty: 465
Rejestracja: 2012-06-14, 20:56
Imię: Pawel
VOLVO: xc70
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 340
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 62000
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: mr_soze » 2018-10-27, 08:30

Wdowczyk i chyba Volvotech..koszt to 1000zł +zegary

Awatar użytkownika
mac-pro
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 3632
Rejestracja: 2015-03-12, 17:14
Imię: Adam
VOLVO: C30
Silnik: T5
KW/KM/NM: 257/350/550
Rok: 2009
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: taniutko to już było
Przebieg: 666000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: mac-pro » 2018-10-27, 08:41

Wojtek30, zapoznaj się z Regulaminem forum, zwłaszcza z pkt. 15.
Polskie znaki są obowiązkowe w tym dziale.

:pisz:

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2018-10-30, 12:57

mr_soze pisze:Wdowczyk i chyba Volvotech..koszt to 1000zł +zegary
A Vida widzi po tej robocie DIMa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”