[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-04-24, 09:53

Tak, przeczytać wątek.

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.


Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-04-29, 00:32

Po wielu bojach i walkach z moim przed-po-liftem mam w końcu TFT z prawidłowymi wskazaniami stanu paliwa i zasięgu. I tu moje podziękowania dla 2 osób zaangażowanych w temat: Tomek z OVS Wdowczyk za cierpliwość i determinację oraz dla Michała za 'pomoce naukowe'

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.


reFORma
VO
VO
Posty: 204
Rejestracja: 2012-01-25, 21:58
Imię: Adam
VOLVO: S80 II MY'07
Silnik: 2.4D5
Rok: 0
Przebieg: 200000
Lokalizacja: okolice Lublina
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: reFORma » 2020-04-29, 07:06

waldemaras pisze:Po wielu bojach i walkach z moim przed-po-liftem mam w końcu TFT z prawidłowymi wskazaniami stanu paliwa i zasięgu. I tu moje podziękowania dla 2 osób zaangażowanych w temat: Tomek z OVS Wdowczyk za cierpliwość i determinację oraz dla Michała za 'pomoce naukowe' Obrazek

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
To może teraz mały poradnik - co szukać, gdzie szukać i ile będzie kosztować. Obrazek

Wysłane z Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-04-29, 09:04

U mnie niestety nie poszło P&P. Z tymi licznikami to jest niestety loteria. Na pewno najłatwiej maja właściciele S60 po 2011r. Jest szansa, że ruszy. Mój przypadek pokazał, że Volvo potrafi robić różne cuda przez zmianą modelu np. mój MY 2011 ma już nowy CEM od modelu MY2012 przy starych pozostałych systemach. Bez programowania CEM się nie obyło a to już robota Tomka z OVS.

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.


Awatar użytkownika
JędreK_ce
V
V
Posty: 26
Rejestracja: 2017-06-06, 06:59
Imię: Andrzej
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 D5
KW/KM/NM: 148/201/473 by Kivi
Rok: 2010
Średnie spalanie: 8,6
Przebieg: 350000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: JędreK_ce » 2020-04-29, 19:50

Dobrze wiedzieć czy dla MY2010 też jest jakaś aktualizacja? Może bym ze swoim podjechał.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-04-29, 19:59

Pewbie że tak. Polecam kontakt z nimi.

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.


5eba
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
Imię: Seba
VOLVO: V40
Silnik: 1.6
KW/KM/NM: 115
Rok: 2013
Przebieg: 130000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: 5eba » 2020-05-31, 12:00

Dzień Dobry Wszystkim. Czy ktoś się orientuje jak jest ze zmianą licznika w v40 z 2013?

dypek
VOL
VOL
Posty: 434
Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
Imię: X
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 300
Rok: 2014
Był na spocie: 10
Przebieg: 0
Lokalizacja: Mazury
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: dypek » 2020-05-31, 16:15

Raczej nie ma żadnej filozofii bo od początku był montowany w tym modelu fabrycznie - kupujesz licznik i jedziesz do ASO lub VIP na programowanie.

Awatar użytkownika
alienek
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1602
Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
Imię: Michal
VOLVO: XC70 T6
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 329 KM
Rok: 2013
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 16L
Przebieg: 288000
Lokalizacja: Gniezno
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: alienek » 2020-05-31, 19:43

W Wielkopolsce też ogarniam takie programowanie liczników :)
.

5eba
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
Imię: Seba
VOLVO: V40
Silnik: 1.6
KW/KM/NM: 115
Rok: 2013
Przebieg: 130000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: 5eba » 2020-06-07, 17:24

dypek pisze:
2020-05-31, 16:15
Raczej nie ma żadnej filozofii bo od początku był montowany w tym modelu fabrycznie - kupujesz licznik i jedziesz do ASO lub VIP na programowanie.
Jesli kupilem licznik z takim samym wyposazeniem i z takiego samego roku to nadal trzeba go programowac? Co sie programuje przy zmianie licznika? Modul komfortu?

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2020-06-07, 17:42

5eba pisze:
2020-06-07, 17:24
takim samym wyposazeniem
No jednak nie takim samym bo ty licznika tft nie masz.

5eba
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
Imię: Seba
VOLVO: V40
Silnik: 1.6
KW/KM/NM: 115
Rok: 2013
Przebieg: 130000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: 5eba » 2020-06-07, 17:54

To jest jedyna roznica. Jak przyjdzie paczka to podlacze i zobacze. Inaczej sie nie dowiem. W sieci nie ma nic na temat v40.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-06-07, 17:57

5eba pisze:
dypek pisze:
2020-05-31, 16:15
Raczej nie ma żadnej filozofii bo od początku był montowany w tym modelu fabrycznie - kupujesz licznik i jedziesz do ASO lub VIP na programowanie.
Jesli kupilem licznik z takim samym wyposazeniem i z takiego samego roku to nadal trzeba go programowac? Co sie programuje przy zmianie licznika? Modul komfortu?
Nie, nie moduł komfortu. Licznik TFT, coś pod kątem modelu auta. W skrajnych przypadkach (jak mój) również zmiana konfigu w CEM.

Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka


5eba
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2020-03-22, 18:53
Imię: Seba
VOLVO: V40
Silnik: 1.6
KW/KM/NM: 115
Rok: 2013
Przebieg: 130000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: 5eba » 2020-06-07, 18:28

Dzieki za odpowiedz. Do tej pory jezdzilem grupa vag, audi, seat,vw. W golfie 7 zmiana zegarow polega na sciagnieciu component protection, zaprogramowaniu kluczy, immo, abs i radaru czy chociazby zmiana przebiegu. Jest troche tego. Elektronika w Volvo, jest dla mnie jeszcze obca. Z tego co zdarzylem sie zorientowac to nie ma component protection, oraz immo w zegarach i duzo rzeczy sam sobie pobiera z auta.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-06-07, 22:29

Immo jest w pewnym sensie. Oprócz tego, wiedza na temat programowania nie serwisowego w Volvo jest niemal mistyczna i niewiele osób zna sie na tym. A że do większości wiedzy musieli dojść sami, to nawet przestałem się dziwić mi chęci do dzielenia się.

Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
OVS WDOWCZYK
VOLV
VOLV
Posty: 574
Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
Imię: Tomek
VOLVO: Amazon/C70/S90
Silnik: 2.0/T5.D5
KW/KM/NM: Łoj Panie...
Rok: 2019
Średnie spalanie: 10l/100km
Przebieg: 16000
Lokalizacja: Radom
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: OVS WDOWCZYK » 2020-06-08, 18:26

Uwaga!
Na dniach będzie konkurs na naszym fanpage na Facebook do wygrania montaż licznika TFT za free.
Obrazek
kontakt tylko przez FB

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-06-08, 19:18

Tomek, a jak wygra ktoś, kto ma, to zakładasz drugi?

Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2020-06-08, 20:33

A może jakiś częściowy refund poniesionych kosztów ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

reFORma
VO
VO
Posty: 204
Rejestracja: 2012-01-25, 21:58
Imię: Adam
VOLVO: S80 II MY'07
Silnik: 2.4D5
Rok: 0
Przebieg: 200000
Lokalizacja: okolice Lublina
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: reFORma » 2020-06-09, 15:55

Jest rozwiązanie ... wykluczyć tych co już mają

Wysłane z Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
coonrado
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 23050
Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
Imię: Konrad
VOLVO: S80 Titanium Gray
Silnik: 2.5T AW55-50SN
KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
Rok: 2006
Był na spocie: 27
Średnie spalanie: 12l/100km
Przebieg: 234567
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: coonrado » 2020-06-09, 16:01

Jako, że konkurs jest na Facebooku to zbędne komentarze dotyczące go przenieście na tamtą platformę.

Arkady23
V
V
Posty: 23
Rejestracja: 2017-01-22, 21:11
Imię: Arek
VOLVO: V60
Silnik: T6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2011
Przebieg: 78000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Arkady23 » 2020-09-12, 20:40

Rozumiem, że w motywie Performance power nie działa?? (oczywiście mowa po wymianie licznika).

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-09-13, 21:01

Nie działa do bodajże 2014 r. Nie ma tej informacji w CEM.

Wysłane z mojego Atari 800XL


Awatar użytkownika
Furiosus
V
V
Posty: 30
Rejestracja: 2013-09-20, 09:04
Imię: Dariusz
VOLVO: XC60
Silnik: 2,4 D5
KW/KM/NM: 215
Rok: 2015
Średnie spalanie: żre jak smok
Przebieg: 250
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Furiosus » 2020-11-25, 11:29

Ja zadam pytanie z innej beczki. Czy zmiana zegarów w v70 III YM 2008 (2.4D manual) na spójny silnikowo i napędowo zestaw z XC60 poliftowe ale bez TFT też wchodzi w grę?
Mnie na TFT nie zależy - najważniejsze jest dla mnie posiadanie sensownego zestawu wskaźników nie wykastrowanego przez księgowych. Inna sprawa - mam pękniętą szybkę i drażni mnie widok tych zegarów a zakup samej szybki za równowartość licznika... NIE, NIE, NIE.
Don't think - DRINK!!!

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2020-11-25, 11:50

Zawsze możesz zaopatrzyć się we wskaźnik taki jak u mnie w stopce.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2020-11-25, 12:33

Furiosus pisze:
2020-11-25, 11:29
najważniejsze jest dla mnie posiadanie sensownego zestawu wskaźników nie wykastrowanego przez księgowych.
Jeżeli pokazuje tak jak tft to temp. Cieczy pokazuje "pion" od 65st. Jeżeli zależy Ci na parametrach to gadżet od volcano będzie ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”