[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2019-11-01, 21:29

Kto robi - OVS Wdowczyk i volvotech.

yaaa
V
V
Posty: 11
Rejestracja: 2019-06-13, 17:40
Imię: Ja
VOLVO: V70
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 203KM
Rok: 2011
Przebieg: 250
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: yaaa » 2019-11-02, 12:52

volvosweden wrzucił filmik z nowymi zegarami zamontowanymi u siebie: Youtube

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2019-11-02, 14:33

Tak, zrobił przez vdash..

Wysłane z Atari 800XL.


Awatar użytkownika
Henri Lacoste
V
V
Posty: 34
Rejestracja: 2019-04-24, 14:06
Imię: Henri
VOLVO: XC60
Silnik: T6
KW/KM/NM: 214/304/390
Rok: 2012
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 172000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Henri Lacoste » 2019-11-02, 19:49

Ja mam wymienione zegary w ovs wdowczyk.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

tomi37
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-20, 21:42
Imię: Tomasz
VOLVO: xc60
Silnik: 2,4 D
KW/KM/NM: 163KM
Rok: 2012
Przebieg: 123
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: tomi37 » 2019-12-06, 17:46

Witam dołożę swoje dwa grosze jestem po nieudanej próbie Volvo xc60 2012 r 2,4 awd automat włożyłem podłączyłem pod OBD kontrolki i wskazania biegów w 70% ok ale TFT nie zaświecił ;( może ma ktoś sprawdzony nr Licznika do tego auta

Awatar użytkownika
OVS WDOWCZYK
VOLV
VOLV
Posty: 574
Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
Imię: Tomek
VOLVO: Amazon/C70/S90
Silnik: 2.0/T5.D5
KW/KM/NM: Łoj Panie...
Rok: 2019
Średnie spalanie: 10l/100km
Przebieg: 16000
Lokalizacja: Radom
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: OVS WDOWCZYK » 2019-12-28, 12:51

Nie zaświeci ;) od 2012 wymaga zaprogramowania w CEM oraz DIM.
Obrazek
kontakt tylko przez FB

tomasek6
V
V
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-27, 19:39
Imię: Tomasz
VOLVO: XC60 R-Design
Silnik: 2,4D5
KW/KM/NM: 205
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 161500
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: tomasek6 » 2020-01-19, 20:39

Jestem umówiony na wymianę w OVS WDOWCZYK na sobotę
Jestem ciekawy efektów :D

tomasek6
V
V
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-27, 19:39
Imię: Tomasz
VOLVO: XC60 R-Design
Silnik: 2,4D5
KW/KM/NM: 205
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 161500
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: tomasek6 » 2020-02-06, 20:29

Wizyta w VIPSERWIS bardzo udana,miła obsługa i szybka wymiana licznika na TFT
Efekt odmładzający super i do tego wskażnik temperatury cieczy :mrgreen:
Bardzo polecam :!:

Awatar użytkownika
Henri Lacoste
V
V
Posty: 34
Rejestracja: 2019-04-24, 14:06
Imię: Henri
VOLVO: XC60
Silnik: T6
KW/KM/NM: 214/304/390
Rok: 2012
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 172000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Henri Lacoste » 2020-02-06, 21:06

Wrzuć jakieś foto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2020-02-06, 21:28

tomasek6 pisze:
2020-02-06, 20:29
do tego wskażnik temperatury cieczy
Pamiętaj że ten wskaźnik trochę przekłamuje :)

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2020-02-06, 23:22

Trochę ? Nawet bardzo przekłamuje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Pajek22
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2020-02-06, 17:57
Imię: Piotr
VOLVO: Xc60
Silnik: D4
KW/KM/NM: 156000
Rok: 2015
Średnie spalanie: 7
Przebieg: 156000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Pajek22 » 2020-02-07, 18:27

Witam chce wymienić zegary w volvo xc60 na nowszy elektroniczny kupiony na ebay ale nie mogę nikogo znaleźć co by to ogarnął mieszkam w uk może macie kogoś kto coś wie i pomoże dzieki

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2020-02-07, 19:27

Pajek22, jeśli przeczytałeś ten wątek o wiesz, że to nie jest prosta i tania sprawa. W ASO to koszt około 3500 (z licznikiem), Radom połowa kwoty. Może opłaci się odwiedzić ojczyznę ;-)

Pajek22
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2020-02-06, 17:57
Imię: Piotr
VOLVO: Xc60
Silnik: D4
KW/KM/NM: 156000
Rok: 2015
Średnie spalanie: 7
Przebieg: 156000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Pajek22 » 2020-02-07, 20:05

Mam juz licznik Kupiony na ebay problem tylko żeby go zainstalować wiem ze się da ale jakoś nie mogę znaleźć fachury

Shoki
V
V
Posty: 76
Rejestracja: 2014-07-15, 12:13
Imię: Robert
VOLVO: S80
Silnik: 4,4+LPG
KW/KM/NM: -/315/-
Rok: 2007
Średnie spalanie: 13,5-16,0
Przebieg: 171000
Status: Online

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Shoki » 2020-02-10, 07:29

Polecam VipSerwis w Radomiu. Montowałem tam w MY2007 S80 w lipcu ubiegłego roku i mogę polecić. Koszt sporo niższy niż w ASO.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-02-10, 08:13

Pomijając fakt, że ASO w modelach 2007 nie da rady

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.


Shoki
V
V
Posty: 76
Rejestracja: 2014-07-15, 12:13
Imię: Robert
VOLVO: S80
Silnik: 4,4+LPG
KW/KM/NM: -/315/-
Rok: 2007
Średnie spalanie: 13,5-16,0
Przebieg: 171000
Status: Online

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Shoki » 2020-02-10, 10:02

No tak :D

tomasek6
V
V
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-27, 19:39
Imię: Tomasz
VOLVO: XC60 R-Design
Silnik: 2,4D5
KW/KM/NM: 205
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 161500
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: tomasek6 » 2020-02-17, 21:51

Zrobię zdjęcie i wrzucę jak to wyszło :mrgreen:
Podepnę pod vidę i sprawdzę jak duże jest przekłamanie na wskażniku

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-02-18, 09:55

Duże duże. Temp w połowie a chłodziwo z 60 stopni.

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.


raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2020-02-18, 10:59

waldemaras pisze:
2020-02-18, 09:55
Duże duże. Temp w połowie a chłodziwo z 60 stopni.
Około 65 stopni, potem już wskaźnik się nie przesuwa. Widocznie producent uznał, że to już wystarczająca temperatura robocza ;-)

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2020-02-19, 13:27

I dziwić się wtedy, że bloki pękają.. BTW, ponoć czasy pracy diesli na 95 stopni dawno odeszły w zapomnienie, dzięki wysokiej efektywności spalania. (strach się bać, ile by żłopał D5 przy mniejszej efektywności)

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.


raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 995
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2020-02-19, 17:33

waldemaras pisze:
2020-02-19, 13:27
I dziwić się wtedy, że bloki pękają.. BTW, ponoć czasy pracy diesli na 95 stopni dawno odeszły w zapomnienie, dzięki wysokiej efektywności spalania. (strach się bać, ile by żłopał D5 przy mniejszej efektywności)

Wysłane z mojego Atari 65XE z magbetofonem.
Żadne bloki nie pękają...mój poprzedni diesel miał milion odpaleń na sto kilometrów. Wybór jednostki (stare R6 bmw) był totalnym przypadkiem życiowym - żeby nie to forum byłbym nadal szczęśliwym człowiekiem ;)

corrado83
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-26, 19:16
Imię: Patryk
VOLVO: V60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 100
Rok: 2014
Przebieg: 120000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: corrado83 » 2020-04-03, 19:41

A czy jak mam Volvo v60 2015 r ale ze zwykłymi zegarami to wystarczy kupić tylko zegary tft i zamontować „plug&play” czy trzeba i tak programować i kupować inne zegary niż oryginalne ?

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2020-04-04, 00:38

Pierdyliard postów dotyczących wymiany zegarów na TFT i zadajesz takie pytanie !?
Postaraj się, przeczytaj cały wątek.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
OVS WDOWCZYK
VOLV
VOLV
Posty: 574
Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
Imię: Tomek
VOLVO: Amazon/C70/S90
Silnik: 2.0/T5.D5
KW/KM/NM: Łoj Panie...
Rok: 2019
Średnie spalanie: 10l/100km
Przebieg: 16000
Lokalizacja: Radom
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: OVS WDOWCZYK » 2020-04-04, 17:09

corrado83 pisze:
2020-04-03, 19:41
A czy jak mam Volvo v60 2015 r ale ze zwykłymi zegarami to wystarczy kupić tylko zegary tft i zamontować „plug&play” czy trzeba i tak programować i kupować inne zegary niż oryginalne ?
Trzeba programować :)
Obrazek
kontakt tylko przez FB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”