Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Tak to tylko wrzucę, kanał Petrolhead Number One przetestował sobie moją Vołowinkę:
.
- SAUGUR
- V
- Posty: 69
- Rejestracja: 2016-12-29, 16:54
- Imię: WITOLD
- VOLVO: XC60 II T4 Drive-E FWD Automat
- Silnik: B4204T31 Polestar Optimisation
- KW/KM/NM: 155/210/340
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 9,5
- Przebieg: 18500
- Status: Offline
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
A gdzie licznik TFT
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
- kruhy84
- VOLV
- Posty: 911
- Rejestracja: 2018-12-05, 12:44
- Imię: Marcin
- VOLVO: xc70/xc60
- Silnik: 3,2/2.5
- KW/KM/NM: 238/254
- Rok: 2008
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
A jak wygląda odpowiedzialność tego gościa za powierzony mu samochód?
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Na LPG czy na PB była próba. Wg wykresów na PB98 wychodzi ok 340koni więc jeśli na lpg to może na PB by trochę lepiej wypadł.
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Nie ma - wróciłem do klasycznego, chyba jednak bardziej mi się podoba
.
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Też tak mam szczególnie po zmroku
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
- Andrzej1158
- VOL
- Posty: 493
- Rejestracja: 2011-02-20, 17:56
- Imię: Andrzej
- VOLVO: Mazda CX60
- Silnik: 3,3 R6
- KW/KM/NM: 254KM550NM
- Rok: 2023
- Był na spocie: 12
- Średnie spalanie: ??
- Przebieg: 5
- Lokalizacja: Bruksela
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Przyspieszenie robi wrażenie tego ciężkiego klocka, pewnie nie jeden kierowca się mocno zdziwił ładnie utrzymany egzemplarz
Moja przygoda z Volvo:
1. Volvo 460 1,9TD 94r
2. Volvo S70 2,5 20V 98r
3.Volvo V70XC I 2,5T 98r
4.Volvo C70 2.0T 99r
5.Volvo S60 2,4T 02r
6. Volvo S80 D5 10r
7.Volvo V60 cross country pro D4 20r
1. Volvo 460 1,9TD 94r
2. Volvo S70 2,5 20V 98r
3.Volvo V70XC I 2,5T 98r
4.Volvo C70 2.0T 99r
5.Volvo S60 2,4T 02r
6. Volvo S80 D5 10r
7.Volvo V60 cross country pro D4 20r
- Marcin.Ś.
- VO
- Posty: 191
- Rejestracja: 2013-04-25, 14:58
- Imię: Marcin
- VOLVO: 744'90,745'92
- Silnik: B230F+M47,B230F+AW70L
- KW/KM/NM: 85kW/115KM/183Nm
- Rok: 1990
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12-13l LPG
- Przebieg: 445000
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Ja to jednak dziwny jestem, bo nigdy mnie nie interesowały prędkości maksymalne pojazdów, którymi jeździłem i nigdy ich nie próbowałem. Czy to auto czy motocykl, mój czy firmowy...
Volvo 740 '90 B230F+M47
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Owszem 2 tarcze są fajne. Ale wyświetlacz rodem z Atari średnio współgra z LCD na konsolialienek pisze:Nie ma - wróciłem do klasycznego, chyba jednak bardziej mi się podoba
Wysłane z mojego J9210 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-04-11, 16:26
- Imię: Adam
- VOLVO: sprzedałem xc70 3.2
- Silnik: benzynowy
- KW/KM/NM: moc szatańska
- Średnie spalanie: zbyt niskie
- Przebieg: 666
- Status: Offline
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
ja też wolę analogowe zegary, ale te z v70 III/XC70 są akurat słabe, mało czytelne i w tym wypadku wolałbym jednak TFT, które w V70 III są akurat całkiem udane;waldemaras pisze: ↑2021-06-21, 09:38Owszem 2 tarcze są fajne. Ale wyświetlacz rodem z Atari średnio współgra z LCD na konsoli
szukam... logiki z postępowaniu administracji tego forum... jak na razie bezskutecznie
- Ptak91
- V
- Posty: 20
- Rejestracja: 2021-01-01, 20:11
- Imię: Maciej
- VOLVO: S90
- Silnik: B4
- KW/KM/NM: 197
- Rok: 2021
- Przebieg: 0
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Obejrzałem. Na mnie wrażenie robi wyciszenie, naprawdę jest nieźle.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Auto ładne, pięknie utrzymany egzemplarz. Z tego filmu to tylko mi się auto podoba, nawet bardzo podoba bo gość jest słaby. Co za różnica czy jedzie na LPG czy PB, jeśli jest wszystko zrobione dobrze, to rodzaj zasilania nie ma znaczenia jeśli chodzi o osiągi a zużycie paliwa i tak pokazałoby takie samo.
Co do osiągów, zaskoczony nie byłem, taką prędkość osiągnąłem bez problemu i na płaskim (nie z górki) swoim S60 2,5T na LPG i myślę że 260 by się udało tylko miejsca brakło. Fakt, S60 w manuału i 2WD czyli miałem lżej niż w Twoim przypadku a to może być kilka km/h łatwiejsze do osiągnięcia.
Pozdrawiam
Co do osiągów, zaskoczony nie byłem, taką prędkość osiągnąłem bez problemu i na płaskim (nie z górki) swoim S60 2,5T na LPG i myślę że 260 by się udało tylko miejsca brakło. Fakt, S60 w manuału i 2WD czyli miałem lżej niż w Twoim przypadku a to może być kilka km/h łatwiejsze do osiągnięcia.
Pozdrawiam
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23181
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Tylko jeśli masz usunięty limiter, standardowo Twoje auto ma ogranicznik prędkości maksymalnej ustawiony na 250km/h.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Wiem, zastanawia mnie tylko dlaczego na hamowni ogranicznik włączył się przy 260km/h (wartość licznikowa) czyli po zamknięciu licznika. Możliwe że ktoś coś wcześniej przestawił bo przy sofcie było coś grzebane.
Ja na drodze wykręciłem 250 i chciałem więcej ale niestety ruch nie pozwalał a każde 10km/h przy takiej prędkości to jest dużo.
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23181
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Czarny82, licznik zawsze przekłamuje w górę.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Zgadzam się, zależy to też np od kół. Ale czy prędkość brana pod uwagę przez ogranicznik nie powinna się zgadzać z tym co pokazuje licznik? Przecież dane z licznika i ECM powinne się pokrywać i być jednakowe, raczej nie ważna jest wartość rzeczywista tylko ta, którą wskazuje pojazd. Przykładowo, jeśli mamy V z licznika 250 a rzeczywista 230 to mimo ogranicznika na 250, nie powinno się ono dalej rozpędzać.
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC70 T6 - Próba autostradowa :)
Petrolhead próbował na benzynie z lakonicznego powodu - gaz mi się skończył jak dojeżdżałem i nie było czasu, by tankować - wiecie, podanie na próbę autostradową razem z biletem ważne jest tylko 30 minut od momentu zakupu
.