To nawet byłby ciekawy system- samochód odpytuje kierowcę z przepisów; nie zdałeś, nie jedziesz. Pozdrawiam Hermogenes
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
- Hermogenes
- VOLVO
- Posty: 1051
- Rejestracja: 2019-09-13, 16:11
- Imię: Hermogenes
- VOLVO: v50
- Silnik: 1,6 d2 DrivE
- KW/KM/NM: 84 /115/270
- Rok: 2011
- Średnie spalanie: 5,1
- Przebieg: 238238
- Lokalizacja: WZY
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-02-08, 11:40
- Imię: J
- VOLVO: V70 98r.
- Silnik: B5254FS /2,4 20v
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Przed pierwszym uruchomieniem samochodu kierowca musiałby przejść przez tutorial i zaliczyć test
-
- V
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-02-08, 11:40
- Imię: J
- VOLVO: V70 98r.
- Silnik: B5254FS /2,4 20v
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
To była ironia jakby co, gorzkabodzio528 pisze:Eee... a nie lepiej nie wsiadać sennym będąc za kierownicę? No to by wymagało pomyślenia zawczasu, a nie już w sytuacji podbramkowej.
Właśnie przez tego typu argumenty wszelkie propozycje UE dot wyposażenia aut mają tak szeroki poklask. Jeden system od zmieniania świateł, drugi system od zmiany pasa, trzeci system monitorowania martwego pola, kolejny system od hamowania awaryjnego, system od trzeźwości kierowcy, system od zmęczonego kierowcy... A na koniec i tak kierowca wpiernicza się przy 140 w bariery energochłonne (jak ma szczęście), albo na czołówkę z zestawem (jak szczęścia zabraknie) - żaden system nie pomoże, gdy człowiek-kierowca zawiedzie.
Jednego systemu mi brakuje najbardziej. Systemu szkolenia kierowców. Za to nikt się nie chce wziąć, a jak już się bierze, to brak kompetencji nadrabia entuzjazmem i jest gorzej niż było.
- Waluś
- V
- Posty: 19
- Rejestracja: 2011-10-23, 00:46
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V40
- Silnik: 1969D
- KW/KM/NM: 140/190/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: A to się okaże
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
- Kontakt:
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
To byłoby piękne, chcesz jechać do szpitala sąsiada autem bo dziecko złamało nogę, a tu cyk godzinny egzamin w aucie.
https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=2 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=1 ... 7#p1447397" onclick="window.open(this.href);return false;
https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=1 ... 7#p1447397" onclick="window.open(this.href);return false;
- bodzio528
- VOLV
- Posty: 684
- Rejestracja: 2017-10-23, 12:48
- Imię: Bogumil
- VOLVO: S80
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 272KM/380Nm
- Rok: 2004
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 380000
- Lokalizacja: Wroclaw
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Ironia ironią, ale za dużo osób bierze to na serio, żebym mógł tak zostawić bez odpowiedzi
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2020-06-03, 22:52
- Imię: Mariusz
- VOLVO: XC60
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 181KM/400Nm
- Rok: 2017
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Wg mnie sprzeczne z bezpieczeństwem jest wiele elektryczno-elektronicznych usprawnień.
Np. elektryczny hamulec postojowy, kompletna pomyłka jeśli chodzi o sytuacje naprawdę awaryjne i bezpieczeństwo.
Jako początkujący kierowca kiedyś miałem takie zdarzenie. Miałem proste auto z manualem.
Stałem przed granicą w kolejce, wtedy kiedy jeszcze były takie kontrole
Akurat na drodze był lekki spadek aż do szlabanu.
Dla oszczędności i ekologii nacisnąłem hamulec i wyłączyłem silnik.
Kolejka się ruszyła, puściłem hamulec aby przesunąć się kilka metrów do przodu, auto się toczy.
Próbuję nacisnąć hamulec nożny i nic, szok, nie mogę go wcisnąć, hydraulika przestała działać, bo silnik był wyłączony.
Ale wtedy tego nie rozumiałem. Załapałem tylko że coś nie działa.
Już prawie walę auto przede mną i nagle ocknienie, chwyt za hamulec ręczny i ostro do góry.
Auto się zatrzymało ! Zwykła linka bez prądu zadziałała !
VTech na facebooku właśnie podał przykład, że kuna przegryzła przewód/linkę hamulca elektrycznego i XC90 przyjechało na lawecie do nich.
Hamulec ręczny powinien być pomiędzy pomiędzy pasażerem a kierowcę, aby pasażer mógł też go użyć awaryjnie.
I powinien być prosty i działać mechanicznie, bez prądu, bez silnika.
Np. elektryczny hamulec postojowy, kompletna pomyłka jeśli chodzi o sytuacje naprawdę awaryjne i bezpieczeństwo.
Jako początkujący kierowca kiedyś miałem takie zdarzenie. Miałem proste auto z manualem.
Stałem przed granicą w kolejce, wtedy kiedy jeszcze były takie kontrole
Akurat na drodze był lekki spadek aż do szlabanu.
Dla oszczędności i ekologii nacisnąłem hamulec i wyłączyłem silnik.
Kolejka się ruszyła, puściłem hamulec aby przesunąć się kilka metrów do przodu, auto się toczy.
Próbuję nacisnąć hamulec nożny i nic, szok, nie mogę go wcisnąć, hydraulika przestała działać, bo silnik był wyłączony.
Ale wtedy tego nie rozumiałem. Załapałem tylko że coś nie działa.
Już prawie walę auto przede mną i nagle ocknienie, chwyt za hamulec ręczny i ostro do góry.
Auto się zatrzymało ! Zwykła linka bez prądu zadziałała !
VTech na facebooku właśnie podał przykład, że kuna przegryzła przewód/linkę hamulca elektrycznego i XC90 przyjechało na lawecie do nich.
Hamulec ręczny powinien być pomiędzy pomiędzy pasażerem a kierowcę, aby pasażer mógł też go użyć awaryjnie.
I powinien być prosty i działać mechanicznie, bez prądu, bez silnika.
-
- V
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-04-11, 16:26
- Imię: Adam
- VOLVO: sprzedałem xc70 3.2
- Silnik: benzynowy
- KW/KM/NM: moc szatańska
- Średnie spalanie: zbyt niskie
- Przebieg: 666
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
@up
przecież elektryczny hamulec "ręczny" zadziałałby dokładnie tak samo jak mechaniczny...
przecież elektryczny hamulec "ręczny" zadziałałby dokładnie tak samo jak mechaniczny...
żeby tylko decydenci, wsłuchując się w oczekiwania kolegi, nie poszli o krok dalej i nie wprowadzili obowiązku montowania dźwigni hamulca pomocniczego również na zewnątrz samochodu, żeby umożliwić awaryjne jego użycie również innym, coś jak hamulec bezpieczeństwa w pociągach, będą obowiązkowe sprawdzania plomb na tym hamulcu i informacja, że nieuzasadnione użycie będzie karane...
szukam... logiki z postępowaniu administracji tego forum... jak na razie bezskutecznie
- jaaano
- VOLVO
- Posty: 2190
- Rejestracja: 2012-09-19, 00:01
- VOLVO: S 60
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 155/210/500
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ELA
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Tytułowe pomysły "ułatwiające" prowadzenie auta powodują wyjałowienie wypełnienia czaszki, zwolnienie z myślenia i przewidywania czyli procesów mających zasadnicze znaczenie dla kierowcy będącego w ruchu.
Jak życie pokazuje włącznie z tragediami na drogach zwolnienie przez technologie chociażby z zmieniania biegów, włączania świateł, utrzymywania odpowiedniej odległości od poprzedzającego czy nawet nie używania kluczyków małymi kroczkami na siłę wpaja się maluczkim konsumentom że będą bardziej wolnymi ludźmi kiedy będą mniej musieli.
Nie musisz zmieniać biegów, nie musisz włączać świateł, nie musisz hamować, nie musisz umieć parkować, nie musisz zamykać auta, nic nie musisz - będziesz totalnie wolny tylko kup nasze auto ! i co najważniejsze nie musisz mieć pieniędzy by je kupić ba ! nawet nie musisz być właścicielem - my Ci je wynajmiemy
Niczym się nie przejmuj, opony, olej, stłuczka czy awaria - my to załatwimy - oto jest wyraz totalnej wolności która dzień w dzień zbiera swoje ofiary na drogach.
Kiedyś dość popularna akcja "włącz myślenie na drodze" dziś już jest nieaktualna z uwagi na brak urządzeń gdzie to działanie można faktycznie włączyć
Jak życie pokazuje włącznie z tragediami na drogach zwolnienie przez technologie chociażby z zmieniania biegów, włączania świateł, utrzymywania odpowiedniej odległości od poprzedzającego czy nawet nie używania kluczyków małymi kroczkami na siłę wpaja się maluczkim konsumentom że będą bardziej wolnymi ludźmi kiedy będą mniej musieli.
Nie musisz zmieniać biegów, nie musisz włączać świateł, nie musisz hamować, nie musisz umieć parkować, nie musisz zamykać auta, nic nie musisz - będziesz totalnie wolny tylko kup nasze auto ! i co najważniejsze nie musisz mieć pieniędzy by je kupić ba ! nawet nie musisz być właścicielem - my Ci je wynajmiemy
Niczym się nie przejmuj, opony, olej, stłuczka czy awaria - my to załatwimy - oto jest wyraz totalnej wolności która dzień w dzień zbiera swoje ofiary na drogach.
Kiedyś dość popularna akcja "włącz myślenie na drodze" dziś już jest nieaktualna z uwagi na brak urządzeń gdzie to działanie można faktycznie włączyć
Powered by http://www.kiviracing.pl" -210KM/500Nm.
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
- Hermogenes
- VOLVO
- Posty: 1051
- Rejestracja: 2019-09-13, 16:11
- Imię: Hermogenes
- VOLVO: v50
- Silnik: 1,6 d2 DrivE
- KW/KM/NM: 84 /115/270
- Rok: 2011
- Średnie spalanie: 5,1
- Przebieg: 238238
- Lokalizacja: WZY
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Zapomniałeś dopisać; że mogą iść dalej, nie musisz mieć samochodu wystarczy aplikacja na telefon wybrany samochód podstawi się na wskazaną lokalizację o wyznaczonej porze. Pozdrawiam Hermogenes
-
- V
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-04-11, 16:26
- Imię: Adam
- VOLVO: sprzedałem xc70 3.2
- Silnik: benzynowy
- KW/KM/NM: moc szatańska
- Średnie spalanie: zbyt niskie
- Przebieg: 666
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
hmm.. w tytule stoi - UE - pomysły "ułatwiające" prowadzenie auta, kolega zaś odniósł się do pomysłów producentów i oczekiwań klientów, które nijak mają się do jakichkolwiek dyrektyw...
szukam... logiki z postępowaniu administracji tego forum... jak na razie bezskutecznie
- jaaano
- VOLVO
- Posty: 2190
- Rejestracja: 2012-09-19, 00:01
- VOLVO: S 60
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 155/210/500
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ELA
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
A nie odnosisz wrażenia że dyrektywy są "na zamówienie" koncernów ?
Powered by http://www.kiviracing.pl" -210KM/500Nm.
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
-
- V
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-04-11, 16:26
- Imię: Adam
- VOLVO: sprzedałem xc70 3.2
- Silnik: benzynowy
- KW/KM/NM: moc szatańska
- Średnie spalanie: zbyt niskie
- Przebieg: 666
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
o ile mi wiadomo, to żadne z poniższych:
nie jest regulowane dyrektywami i do tego się odniosłem; czy lobby samochodowe wpływa (bądź próbuje wpływać) na urzędników aby wydawali dyrektywy "pod nich"? myślę, że na pewno próbują, natomiast radosna twórczość samych urzędników zapewne potrafi zaskoczyć (i to nie zawsze pozytywnie) nawet samych producentów
szukam... logiki z postępowaniu administracji tego forum... jak na razie bezskutecznie
- jaaano
- VOLVO
- Posty: 2190
- Rejestracja: 2012-09-19, 00:01
- VOLVO: S 60
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 155/210/500
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ELA
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Wiesz ? kto chce to zobaczy dokąd te cienkie nitki pajęczyny powiązań prowadzą a utyskiwanie koncernów w temacie wprowadzanych dyrektyw to tylko jedna scenka z całego scenariusza przedstawienia granego w mediach dla ludu.
Powered by http://www.kiviracing.pl" -210KM/500Nm.
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
-
- VO
- Posty: 348
- Rejestracja: 2011-06-22, 18:51
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V70
- Silnik: D5244T14 + TF-80SC
- KW/KM/NM: 129kW
- Rok: 2009
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8,685
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
To poszukaj informacji jak ojciec przejechał własne dziecko na podwórku.Łosia Samosia pisze: ↑2019-03-28, 08:43Zastanawiam się jaki wpływ na bezpieczeństwo w ruchu drogowym ma kamera cofania? Ile było ofiar śmiertelnych lub poważnych obrażeń spowodowanych przez cofający samochód osobowy?
Niestety, ale czujniki nie wszystko widzą. Połączenie czujników i szerokokątnej kamery jest moim zdaniem najlepsze.Łosia Samosia pisze: ↑2019-03-28, 12:15jaaano, o kamerze cofania pisałam bardziej w kontekście "niezbędności" jej posiadania do wykonania manewru oraz o jej wydumanym wpływie na zmniejszenie ofiar wypadków. Dla mnie to zbędny gadżet, bo czujniki z tyłu w zupełności wystarczają. Są prostsze, tańsze i spełniają swoją rolę.
P.S.
Aktywny tempomat sobie chwalę ale trzeba raczyć przeczytać instrukcję i wiedzieć jakie ma ograniczenia.
Podobnie funkcja przygotowania do hamowania, jak i automatyczne awaryjne hamowanie.
W instrukcji mojego auta jest wyraźnie napisane, że samochód zaczyna sam hamować gdy uderzenie w poprzedzający pojazd jest już nieuniknione. Automatyczne hamowanie ma za zadanie tylko zmniejszyć prędkość uderzenia. NIE chroni przed wjechaniem komuś w tyłek.
-
- VO
- Posty: 348
- Rejestracja: 2011-06-22, 18:51
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V70
- Silnik: D5244T14 + TF-80SC
- KW/KM/NM: 129kW
- Rok: 2009
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8,685
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
A z systemów poprawiających bezpieczeństwo planuję sobie niebawem zamontować... szkolenie z kontroli poślizgów.
- bodzio528
- VOLV
- Posty: 684
- Rejestracja: 2017-10-23, 12:48
- Imię: Bogumil
- VOLVO: S80
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 272KM/380Nm
- Rok: 2004
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 380000
- Lokalizacja: Wroclaw
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Ja tak samo. Początek października i na płytę poślizgową
- Ernio
- VO
- Posty: 311
- Rejestracja: 2008-07-07, 17:53
- Imię: Ernest
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/230
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: XXl
- Przebieg: 284000
- Lokalizacja: Koszalin
- Status: Offline
- Kontakt:
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Czytając ten temat nasuwa się pewien wniosek - śledząc obecne trendy koncernów motoryzacyjnych zauważyłem podobieństwo do transportu morskiego. Statki już od dłuższego czasu są wyposażone w różne systemy wspomagające szeroko pojętą nawigację, co w głównej mierze ma za zadanie poprawić bezpieczeństwo (radary, autopilot, itd.). Trzeba przyznać, że to ma sens i działa do momentu aż... nie zabraknie prądu
Otóż jako nawigator na statkowym mostku moim głównym zadaniem jest sprawdzanie poprawności działania tych systemów i wygląda na to, że motoryzacja zmierza do tego samego W przyszłości nie będzie kierowców tylko nawigatorzy, piloci i operatorzy pojazdów hehe Mam tylko nadzieję, że nie trzeba będzie zdobywać kosztownych licencji na owe systemy jak w przypadku morskiego biznesu Chociaż z drugiej strony - może o to właśnie chodzi...
Otóż jako nawigator na statkowym mostku moim głównym zadaniem jest sprawdzanie poprawności działania tych systemów i wygląda na to, że motoryzacja zmierza do tego samego W przyszłości nie będzie kierowców tylko nawigatorzy, piloci i operatorzy pojazdów hehe Mam tylko nadzieję, że nie trzeba będzie zdobywać kosztownych licencji na owe systemy jak w przypadku morskiego biznesu Chociaż z drugiej strony - może o to właśnie chodzi...
Sprzedam welurowy fotel pasażera do S/V70
- sapaczeq
- VOL
- Posty: 426
- Rejestracja: 2015-07-21, 14:54
- Imię: Jacek
- VOLVO: S80
- Silnik: D5244T14 +Polestar
- KW/KM/NM: 195KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 283000
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Mnie, szaremu człowiekowi, wydaje się to zupełnie uzasadnione. Od statków bowiem oczekuje się, żeby przewiozły towar lub ludzi bezpiecznie i bez kłopotu... A jak ktoś chce poszaleć, to śmiga motorówką, czyż nie? I tak musi mieć świadomość praw i obowiązków na wodzie.
Wobec powyższego, dlaczego tak bardzo chce się pozbawić ludzi analogicznego wyboru w samochodach? Chcemy przewieźć grupę ludzi lub towar bezpiecznie - ciągnik siodłowy / roadtrain (patrz Australia) albo autobus autonomiczny. Ale jak chcesz pojeździć sam, wsiadasz w auto i jedziesz.
I motorówką można sobie i innym zrobić krzywdę, i samochodem.
Tak, wiem, że to tylko jedna strona medalu. Ale po stokroć bardziej wolałbym tępić wśród ludzi ciemnotę i inwestować w kształcenie, a także okroić oporne jednostki z uprawnień, niż wciskać wszystkim ludziom jedynie słuszną wersję wydarzeń.
Nuży mnie już i smuci słuchanie o ludziach, którym "się wszystko należy" i którzy "wszystko mogą, bo im wolno". A potem się okazuje, że z myśleniem, to trochę na bakier.
Z jednej strony zawdzięczamy im postęp technologiczny. Z drugiej - głupotę.
Wylałem trochę bólu, może już będzie mi lepiej. Położę się pod kocykiem, zamknę oczy i wrócę do marzeń, które odeszły bezpowrotnie.
- jaaano
- VOLVO
- Posty: 2190
- Rejestracja: 2012-09-19, 00:01
- VOLVO: S 60
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 155/210/500
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ELA
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Życzę powodzenia
Jeśli myślisz zdroworozsądkowo i masz ku temu podstawy a na drodze umiesz przewidywać to gwarantuję Ci że nie dogadasz się z amebą drogową a tym bardziej nie będziesz miał wpływu na jego wypełnienie czaszki i "procesy" tam zachodzące czyt. kształcenie
Uprawnienia jako takie dają choć cień szansy że dany delikwent ma pojęcie przynajmniej po której stronie drogi się poruszać ale przykładowo definitywne nie określenie kto może się poruszać po drogach stwarza zbyt dużo luk umożliwiających uczestnictwo w ruchu drogowym osobom i pojazdom bez jakichkolwiek uprawnień a co za tym idzie bez znajomości obowiązujących przepisów.
Tymczasem jest to tylko wykroczenie a powinno to być przestępstwo z uwagi na inną kwalifikacje czynu a tym bardziej na zagrożenie jakie stwarza dla innych uczestników ruchu.
Powered by http://www.kiviracing.pl" -210KM/500Nm.
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2020-10-06, 11:19
- Imię: Szczepan
- VOLVO: v40
- Silnik: 1,8
- KW/KM/NM: 122
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: 9,2
- Przebieg: 285
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Rzadzenie ludzmi polega na tym ze oni maja sluchac. Wszystkie te systemy, sa nie po to bysmy sobie lepiej zaczeli radzic na drodze, ale po to bysmy w ogole przestali sobie radzic, bo z czasem osobiste prowadzenie auta bedzie zbyt niebezpieczne. Wiec auto owszem pojedzie, ale samo - z nami, ale jednak bez nas. A jaki to da poziom kontroli nad spoleczenstwem - morky sen niejednego dyktatora.
Pozdrawiam i przepraszam za brak polskich czcionek. :-(
Pozdrawiam i przepraszam za brak polskich czcionek. :-(
-
- V
- Posty: 45
- Rejestracja: 2007-03-10, 22:40
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: W-wa
- Status: Offline
- Kontakt:
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
- Ale przecież to właśnie się dzieje. Pierwsze doniesienia o planach wprowadzenia obowiązkowej instalacji systemów zdalnego zatrzymywania pojazdów w UE pojawiły się ok. 2013 r. Potem okazało się, że żadne specjalne modyfikacje samochodów nie są do tego potrzebne. Wystarczy skonstruować urządzenie wytwarzające impuls elektromagnetyczny o odpowiednich parametrach. Wyjdzie szybciej i taniej, bo nie trzeba będzie czekać, aż się producenci aut potulnie dostosują i zamontują taki "zatrzymywacz" w każdym samochodzie. Można wprowadzić kolejną unijną dyrektywę i używać od razu. Ułatwi to elektronika w naszym własnym pojeździe, za którą sami zapłaciliśmy kupując ten pojazd, bo im jej więcej, tym łatwiej łatwiej będzie zatrzymać nasze auto każdemu, kto posiada wspomniane urządzenie. Proszę, artykuł sprzed pięciu lat https://cordis.europa.eu/article/id/119 ... ehicles/pl, a ten już znacznie nowszy, o udostępnieniu takiego właśnie systemu naszym dzielnym stróżom prawa i porządku https://www.scigacz.pl/System,zdalnego, ... 41328.html. I co?
ireo
-
- VO
- Posty: 348
- Rejestracja: 2011-06-22, 18:51
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V70
- Silnik: D5244T14 + TF-80SC
- KW/KM/NM: 129kW
- Rok: 2009
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8,685
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Za dużo filmów science fiction się naoglądałeś.
-
- V
- Posty: 45
- Rejestracja: 2007-03-10, 22:40
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: W-wa
- Status: Offline
- Kontakt:
UE - pomysły „ułatwiające” prowadzenie auta
Nie umiesz czytać, otwierać linków, albo masz inny problem.
ireo