https://www.geekweek.pl/news/2020-11-05 ... iezarowek/
Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
Daimler i Volvo łączą siły w sprawie ogniw paliwowych dla ...
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Daimler i Volvo łączą siły w sprawie ogniw paliwowych dla ...
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- VOL
- Posty: 352
- Rejestracja: 2011-06-22, 18:51
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V70
- Silnik: D5244T14 + TF-80SC
- KW/KM/NM: 129kW
- Rok: 2009
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8,685
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Daimler i Volvo łączą siły w sprawie ogniw paliwowych dla ...
Wiadomym jest, że ciężarówki nie będą zasilane z akumulatorów, bo mały zasięg i długie ładowanie. Ogniwa wodorowe (obecnie dostępne) rozwiązują ten problem tylko połowicznie. Wodór szybko się tankuje i można w ciężarówce zmieścić zbiorniki aby zasięg był zadowalający. Ale problem jest z mocą ogniw. Musiałyby być ogromne, żeby zapewnić odpowiednią moc.