S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23190
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
- weryfany
- VO
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-10-03, 22:38
- Imię: Piotr
- VOLVO: V50 ASB AWD RTI
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 220KM
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11/100
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: Zamość
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
Oglądałem godzinę temu w wiadomościach... przepalić EGR...
Trzeba przyznać że kierowca już ma sporą popularność.
Trzeba przyznać że kierowca już ma sporą popularność.
Volvo s60 2.4T ASB, Volvo V50 2.5T AWD ASB
- PIONEER1990
- VOLV
- Posty: 635
- Rejestracja: 2012-05-06, 17:20
- Imię: Tomek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.9 T6
- KW/KM/NM: 200kW/272KM/380Nm
- Rok: 2005
- Był na spocie: 10
- Średnie spalanie: 14L LPG
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Łęczyca
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
Co ta policja znowu jak mogli przerwać tak ważny proces
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2021-09-18, 19:44
- Imię: Piotr
- VOLVO: V70 III
- Silnik: 2.0 D
- KW/KM/NM: 136
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 100/100
- Przebieg: 297000
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
Ja musiałem dzisiaj wypalić DPF, ale prędkość była o połowę mniejsza
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
W nowym Volvo "prując" maksymalnie 180 km/h zapłaciłby jedynie 800 pln za "przepalenie EGR" I to jest jedna z wielu przewag Volvo nad Skodą...
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
Dokładnie
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- VO
- Posty: 241
- Rejestracja: 2019-08-20, 14:13
- Imię: Rafal
- VOLVO: xc60
- Silnik: D4204T14
- KW/KM/NM: 200kM
- Rok: 2015
- Przebieg: 135500
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
Raczej 1500 nie 800
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 99
- Rejestracja: 2020-11-20, 20:15
- Imię: Mariusz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,0 B4
- Rok: 2021
- Przebieg: 0
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
No ale przepalił ten EGR z sukcesem? Najważniejszej informacji brakuje, ach ci dziennikarze.
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
Przepalają, przepalają. Ogólnie widać, że na drogach coś zwolniło, ale do normalnej sytuacji jeszcze daleko.
Tu nie kwestia podniesienia mandatów, tylko, że kontroli mało i te sporadyczne przypadki, acz konkretne jak chodzi o kwoty to za mało. To musi iść szerokim frontem, żeby gawiedź poczuła, że to jest blisko - że złapali i zabulił szwagier, kolega z pracy, sąsiad itd. A że tam w necie czy w wiadomościach podadzą, że jakiś tam pijany Ziutek w Koziej Wólce, czy jakiś pirat na S3... to nie zadziała. To musi być poczucie, że mandat jest tuż tuż koło mnie.
P.s. Najsmutniejsze, że trzeba przemawiać kwotami mandatów, a nie kwestiami bezpieczeństwa i zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego jakie niesie drastyczne przekraczanie przepisów drogowych... Ech, jak się u mnie na wsi mawiało, cóż, jak nie idzie przemówić przez rozum, to trzeba przez d... . Święte słowa. Więc pozostaje rypać po kieszeni towarzystwo, skoro nie rozumie po co są przepisy i zasady bezpiecznej jazdy. Trudno.
Tu nie kwestia podniesienia mandatów, tylko, że kontroli mało i te sporadyczne przypadki, acz konkretne jak chodzi o kwoty to za mało. To musi iść szerokim frontem, żeby gawiedź poczuła, że to jest blisko - że złapali i zabulił szwagier, kolega z pracy, sąsiad itd. A że tam w necie czy w wiadomościach podadzą, że jakiś tam pijany Ziutek w Koziej Wólce, czy jakiś pirat na S3... to nie zadziała. To musi być poczucie, że mandat jest tuż tuż koło mnie.
P.s. Najsmutniejsze, że trzeba przemawiać kwotami mandatów, a nie kwestiami bezpieczeństwa i zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego jakie niesie drastyczne przekraczanie przepisów drogowych... Ech, jak się u mnie na wsi mawiało, cóż, jak nie idzie przemówić przez rozum, to trzeba przez d... . Święte słowa. Więc pozostaje rypać po kieszeni towarzystwo, skoro nie rozumie po co są przepisy i zasady bezpiecznej jazdy. Trudno.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- mixann
- VOLVO
- Posty: 1695
- Rejestracja: 2013-09-16, 19:13
- Imię: Michal
- VOLVO: s40 Summum
- Silnik: D4204T + vitaminka
- KW/KM/NM: 125KW
- Rok: 2007
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 750-900km/bak
- Przebieg: 410
- Lokalizacja: Przemyśl
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
W silnikach 2.0D 136KM najlepiej się wypala na 3 lub 4 biegu 1800obr/min. Tak więc nawet 110km/h to o wiele za dużo podczas procedury wypalania. Nawet jeśli chodzi o samoczynną regenerację to prędkość jest mało istotna a liczy się bardziej prędkość obrotowa 3000 obr/min a nie prędkość samochodudieselinside pisze: ↑2022-02-01, 21:03Ja musiałem dzisiaj wypalić DPF, ale prędkość była o połowę mniejsza
to taka mała dygresja
i tutaj się zgadzam
-
- VO
- Posty: 241
- Rejestracja: 2019-08-20, 14:13
- Imię: Rafal
- VOLVO: xc60
- Silnik: D4204T14
- KW/KM/NM: 200kM
- Rok: 2015
- Przebieg: 135500
- Status: Offline
S3: jechał 223 km/h bo chciał przepalić EGR!
W D4204T14 prędkość ani wyższe obroty nie mają wpływu na wypalanie jak porocedura się zacznie to tylko jechać i się wypali ,nawet w korku.Z własnych obserwacji .