V40 i trzy ofiary śmiertelne

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bronzo
VOLV
VOLV
Posty: 573
Rejestracja: 2009-10-26, 14:23
Imię: Dominik
VOLVO: XC60 II
Silnik: D5
KW/KM/NM: 173/235/480
Rok: 2017
Był na spocie: 5
Przebieg: 119600
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Status: Offline

V40 i trzy ofiary śmiertelne

Post autor: Bronzo » 2022-07-20, 15:29

https://www.onet.pl/informacje/lubuskie ... e,30bc1058

U nas chyba nigdy nie przyjmą się założenia, że w Volvo nikt nie zginie w wypadkach drogowych...

Awatar użytkownika
krzysztof_1973
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 4653
Rejestracja: 2009-02-16, 17:18
Imię: Krzysztof
VOLVO: Volvo V 70 III
Silnik: D5244 T12
KW/KM/NM: 225 KM / 460 Nm
Rok: 2015
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 7,0
Przebieg: 250000
Lokalizacja: Piła
Status: Offline
Kontakt:

V40 i trzy ofiary śmiertelne

Post autor: krzysztof_1973 » 2022-07-20, 15:56

W zderzeniu z pociągiem osoby jadące samochodem osobowym czy ciężarowym mają niewielkie szanse na przeżycie. W takim przypadku marka pojazdu nie ma znaczenia.
Volvo V70 D4 AWD +ASB 225 KM/460 Nm

Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła

Awatar użytkownika
Bronzo
VOLV
VOLV
Posty: 573
Rejestracja: 2009-10-26, 14:23
Imię: Dominik
VOLVO: XC60 II
Silnik: D5
KW/KM/NM: 173/235/480
Rok: 2017
Był na spocie: 5
Przebieg: 119600
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Status: Offline

V40 i trzy ofiary śmiertelne

Post autor: Bronzo » 2022-07-21, 08:02

Pełna zgoda, zastanawia mnie raczej co trzeba mieć w głowie żeby wjechać pod pociąg...

wegier
VO
VO
Posty: 287
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: V40 CrossCountry
Silnik: T4 PolestarEngineered
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 75000
Status: Offline

V40 i trzy ofiary śmiertelne

Post autor: wegier » 2022-07-21, 18:14

może rozszerzone samobójstwo? "Kierowca volvo tuż przed przejazdem kolejowym wyprzedził na podwójnej linii ciągłej kombajn i ciężarówkę. Następnie zatrzymał się przed przejazdem, gdzie działała sygnalizacja świetlna i ruszył wprost pod nadjeżdżający szynobus"
tak jakby celowo chciał zdążyć na ten pociąg a następnie ruszyć z miejsca w momencie gdy wiedział,że maszynista nie ma żadnych szans.
inna sprawa, że w V40 miałem już kilka grożnych sytuacji przez masywny słupek przedni i wysoką linię drzwi, w porónaniu do corolli z 98 w której widzę wszystko po skosie/bokach to w v40 jest masakra

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”