https://www.onet.pl/informacje/lubuskie ... e,30bc1058
U nas chyba nigdy nie przyjmą się założenia, że w Volvo nikt nie zginie w wypadkach drogowych...
V40 i trzy ofiary śmiertelne
- Bronzo
- VOLV
- Posty: 573
- Rejestracja: 2009-10-26, 14:23
- Imię: Dominik
- VOLVO: XC60 II
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 173/235/480
- Rok: 2017
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 119600
- Lokalizacja: Warszawa/Poznań
- Status: Offline
- krzysztof_1973
- Moderatorzy
- Posty: 4684
- Rejestracja: 2009-02-16, 17:18
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: Volvo V 70 III
- Silnik: D5244 T12
- KW/KM/NM: 225 KM / 460 Nm
- Rok: 2015
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 7,0
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Piła
- Status: Offline
- Kontakt:
V40 i trzy ofiary śmiertelne
W zderzeniu z pociągiem osoby jadące samochodem osobowym czy ciężarowym mają niewielkie szanse na przeżycie. W takim przypadku marka pojazdu nie ma znaczenia.
Volvo V70 D4 AWD +ASB 225 KM/460 Nm
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła
- Bronzo
- VOLV
- Posty: 573
- Rejestracja: 2009-10-26, 14:23
- Imię: Dominik
- VOLVO: XC60 II
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 173/235/480
- Rok: 2017
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 119600
- Lokalizacja: Warszawa/Poznań
- Status: Offline
V40 i trzy ofiary śmiertelne
Pełna zgoda, zastanawia mnie raczej co trzeba mieć w głowie żeby wjechać pod pociąg...
-
- VO
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
- Imię: grzesiek
- VOLVO: V40 CrossCountry
- Silnik: T4 PolestarEngineered
- KW/KM/NM: 200KM
- Rok: 2014
- Przebieg: 75000
- Status: Offline
V40 i trzy ofiary śmiertelne
może rozszerzone samobójstwo? "Kierowca volvo tuż przed przejazdem kolejowym wyprzedził na podwójnej linii ciągłej kombajn i ciężarówkę. Następnie zatrzymał się przed przejazdem, gdzie działała sygnalizacja świetlna i ruszył wprost pod nadjeżdżający szynobus"
tak jakby celowo chciał zdążyć na ten pociąg a następnie ruszyć z miejsca w momencie gdy wiedział,że maszynista nie ma żadnych szans.
inna sprawa, że w V40 miałem już kilka grożnych sytuacji przez masywny słupek przedni i wysoką linię drzwi, w porónaniu do corolli z 98 w której widzę wszystko po skosie/bokach to w v40 jest masakra
tak jakby celowo chciał zdążyć na ten pociąg a następnie ruszyć z miejsca w momencie gdy wiedział,że maszynista nie ma żadnych szans.
inna sprawa, że w V40 miałem już kilka grożnych sytuacji przez masywny słupek przedni i wysoką linię drzwi, w porónaniu do corolli z 98 w której widzę wszystko po skosie/bokach to w v40 jest masakra