Orbit - alternatywa dla Vida?
- ibizpl
- V
- Posty: 57
- Rejestracja: 2021-09-19, 16:27
- Imię: Zibi
- VOLVO: S90
- Silnik: T6 + Polestar
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 11,3
- Przebieg: 126000
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
Na Swedespeed rzuciło mi się w czy w jakimś poście że ludzie kombinują już z nowym/alternatywnym softem na platformę SPA, wygląda to na jakąś alternatywę do Vidy, nazywa się to Orbit, stronkę mają taką średnią bardzo: https://spaycetech.com
Z góry zaznaczam że nie mam pojęcia czy to coś warte, nie zajmuję się tym, ale może komuś się przyda taka informacja.
Dajcie znać jak ktoś będzie miał okazję przetestować czy to ma sens i na ile jest w stanie obsłużyć kodowanie, falshowanie itd.
Z góry zaznaczam że nie mam pojęcia czy to coś warte, nie zajmuję się tym, ale może komuś się przyda taka informacja.
Dajcie znać jak ktoś będzie miał okazję przetestować czy to ma sens i na ile jest w stanie obsłużyć kodowanie, falshowanie itd.
- yarecki
- Przyjaciele
- Posty: 10849
- Rejestracja: 2007-05-03, 23:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: S80 D3/S90 T6
- Silnik: D5204T/B420TT27
- KW/KM/NM: 181 320
- Rok: 2017
- Był na spocie: 300
- Średnie spalanie: ---
- Przebieg: 122
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Orbit - alternatywa dla Vida?
Takich softów będzie coraz więcej - niestety trzeba pamiętać, że Volvo stara się jak tylko może, blokować auta w swoich systemach, które są zmodyfikowane. MAsz P3Tool, VCTS, Volvo Tool i inne.
"You may. Volvo has taken a hostile stance against aftermarket repair, upgrades, and replacement of electronic modules. Only "new" electronic parts may be used, loaded by factory diagnostics software. Recycling parts is not allowed. Volvo is unique in the industry in implementing "administrative" controls for incompatibility. The risk you have is if your car with "modified configuration" is connected to the factory diagnostics software. Your car could be "blocked" from installing any software reloads or updates. The car can be un-blocked by scheduling a visit with a Volvo dealer and allowing Volvo corporate to connect to the car and restore/verify it is in original configuration.
Because of this problem, OrBit has been developed to keep you out of trouble! OrBit is the only Volvo config software that never makes changes to the "build" of the car for configuration. Modifying the build, or variant, codes are what results in a car being blocked, and OrBit will never modify them. OrBit alsoallows easy "Restore OEM" function with a single button. As such you car can always be restored to exactly as it came from the factory. If the "Restore OEM" function is used before any dealer visit. or any time the car is connected to factory diagnostic software, you should not encounter any problems. See the "getting started' video for more information on how to restore and reload configuration settings."
"You may. Volvo has taken a hostile stance against aftermarket repair, upgrades, and replacement of electronic modules. Only "new" electronic parts may be used, loaded by factory diagnostics software. Recycling parts is not allowed. Volvo is unique in the industry in implementing "administrative" controls for incompatibility. The risk you have is if your car with "modified configuration" is connected to the factory diagnostics software. Your car could be "blocked" from installing any software reloads or updates. The car can be un-blocked by scheduling a visit with a Volvo dealer and allowing Volvo corporate to connect to the car and restore/verify it is in original configuration.
Because of this problem, OrBit has been developed to keep you out of trouble! OrBit is the only Volvo config software that never makes changes to the "build" of the car for configuration. Modifying the build, or variant, codes are what results in a car being blocked, and OrBit will never modify them. OrBit alsoallows easy "Restore OEM" function with a single button. As such you car can always be restored to exactly as it came from the factory. If the "Restore OEM" function is used before any dealer visit. or any time the car is connected to factory diagnostic software, you should not encounter any problems. See the "getting started' video for more information on how to restore and reload configuration settings."
Yarecki
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
-
- VO
- Posty: 293
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
zastanawiam się nad autelem.. pytanie na ile można to porównać z orbit
diagnostyka volvo launch/vdash/p3tool, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. kontakt PW
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2023-12-24, 21:08
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V60 T6 Recharge
- Silnik: B1CPHEV / B4204T46
- Rok: 2020
- Przebieg: 83000
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
Pytanie do użytkowników volvo z pl dystrybucji i posiadających orbita. Jaka opcja jest ustawiona fabrycznie w autach pl w punkcie Road signs information? Mam auto ze szwecji i była ustawiona szwecja i działa to średnio.Zmieniłem na mid EU I też rewelacji nie ma. Nie ma pl w ustawieniach więc stąd moje pytanie.
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Nowy w świecie Volvo, ale stary w motoryzacji
-
- VO
- Posty: 293
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
no bo nie ma rewelacji, u mnie nie rozpoznaje końca, początku obszaru zabudowania..
diagnostyka volvo launch/vdash/p3tool, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. kontakt PW
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2023-12-24, 21:08
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V60 T6 Recharge
- Silnik: B1CPHEV / B4204T46
- Rok: 2020
- Przebieg: 83000
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
OK. Czyli nie ma dobrego ustawienia na Polskę pewnie. Trudno. Opcja czasami mogłaby być przydatna, ale z racji braku rozpoznania niektórych znaków robi się praktycznie bezużyteczna.
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Nowy w świecie Volvo, ale stary w motoryzacji
-
- VO
- Posty: 293
- Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60/V60
- Silnik: 2,4/2,5T
- KW/KM/NM: 140/254
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: od 7.5 do 16L BP,
- Przebieg: 214
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
na autostradzie jest cacy, ale też nie rozpoznaje rozjazdów wiec - są to funkcje wpomagające... ale ogólnie adaptacyjny tempomat jest ok, ale rozpoznawanie znaków hymm - ogranicza błędy (ale i je produkuje) tego nie wiem.. mnie wykrywa autostradę na drodze przez wieś.. nie wiem jeszcze w którym dokładnie miejscu.. ale ciekawi mnie to...
diagnostyka volvo launch/vdash/p3tool, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. kontakt PW
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2023-12-24, 21:08
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V60 T6 Recharge
- Silnik: B1CPHEV / B4204T46
- Rok: 2020
- Przebieg: 83000
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
Miałem ostatnio okazję jechać XC60 tegorocznym i działało to o wiele lepiej niż w starszych autach. Ciekawinie to czy to jest kwestia samego softu czy może również zmienili kamerę, którą lepiej radzi sobie ze znakami. Generalnie cały problem jest w tym, że kamera nie rozpoznaje początku i końca terenu zbudowanego. Że znakami takimi jak zakaz wyprzedzania, autostrada, droga ekspresowa generalnie się nie myli. A co mi po systemie, który nie pokazuje, że jest w mieście.
W nowym XC60 działa i początek terenu zbudowanego jak i koniec. Normalnie wpada 50 jak wjeżdżam w teren zabudowany i jak wyjeżdżam to wskakuje 90.
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
W nowym XC60 działa i początek terenu zbudowanego jak i koniec. Normalnie wpada 50 jak wjeżdżam w teren zabudowany i jak wyjeżdżam to wskakuje 90.
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Nowy w świecie Volvo, ale stary w motoryzacji
- marcin_wachowiak84
- VOL
- Posty: 350
- Rejestracja: 2021-01-05, 20:12
- Imię: Marcin
- VOLVO: XC60/V40 R-Design MY'21/MY’19
- Silnik: 2.0 B4 Mild Hybrid PB/1.5 T3
- KW/KM/NM: 145/197+14/300+40
- Rok: 2020
- Średnie spalanie: 7,2
- Przebieg: 57000
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
A tego nie odczytuje czasem po GPS? Ja jakoś nie mam z tym problemu u siebie, wpada 50 jak wjeżdżam w zabudowany.. a mam MY21 na Sensusie
Escort 92\' Megane Coupe ph1 96\' Megane hatchback ph1 97\' - Laguna II 01\' Hyundai Tucson 05\' 2.0 LPG Hyundai i40 11’ SW 1.7 High Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD VOLVO XC60 MY 21 R-Design B4 PB / VOLVO V40 MY 19 R-Design T3 ASB
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2023-12-24, 21:08
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V60 T6 Recharge
- Silnik: B1CPHEV / B4204T46
- Rok: 2020
- Przebieg: 83000
- Status: Offline
Orbit - alternatywa dla Vida?
Właśnie nie wiem. Myślałem, że gps tu nie ma za dużo do powiedzenia bo musiałby czytać z mapy teren zabudowany. U mnie to nie działa.
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Nowy w świecie Volvo, ale stary w motoryzacji