Re: Czy korzystasz z ASO mając swoje Volvo już po gwarancji?

Czy korzystasz z ASO mając swoje Volvo już po gwarancji?

TAK
109
16%
NIE
397
57%
CZASAMI
191
27%
 
Liczba głosów: 697

Awatar użytkownika
Maciek4530
V
V
Posty: 26
Rejestracja: 2016-09-26, 16:08
Imię: Maciej
VOLVO: Volvo 240
Silnik: B230F
KW/KM/NM: 114
Rok: 1991
Średnie spalanie: 9,9
Przebieg: 392500
Status: Offline

Re: Czy korzystasz z ASO mając swoje Volvo już po gwarancji?

Post autor: Maciek4530 » 2022-03-18, 08:12

Jestem ciekawe jak zareagowali by Panowie w ASO gdyby zamiast plastiku przyjechał bym 240-tką :lol:
Chociaż obawiam się że więcej by spieprzyli niż naprawili :>

wegier
VO
VO
Posty: 183
Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
Imię: grzesiek
VOLVO: v40 cc
Silnik: T4 Polestar
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2014
Przebieg: 60000
Status: Offline

Re: Czy korzystasz z ASO mając swoje Volvo już po gwarancji?

Post autor: wegier » 2022-03-18, 19:21

Maciek4530 pisze:
2022-03-18, 08:12
estem ciekawe jak zareagowali by Panowie w ASO gdyby zamiast plastiku przyjechał bym 240-tką
no właśnie-a jak z dostępnością w ASO oryginalnych części do tego modelu?
np w toyocie coraz mniej do bardzo popularnej kiedyś corolli z 99 roku

Awatar użytkownika
Maciek4530
V
V
Posty: 26
Rejestracja: 2016-09-26, 16:08
Imię: Maciej
VOLVO: Volvo 240
Silnik: B230F
KW/KM/NM: 114
Rok: 1991
Średnie spalanie: 9,9
Przebieg: 392500
Status: Offline

Re: Czy korzystasz z ASO mając swoje Volvo już po gwarancji?

Post autor: Maciek4530 » 2022-03-21, 08:09

wegier pisze:
2022-03-18, 19:21
Maciek4530 pisze: ↑2022-03-18, 09:12
estem ciekawe jak zareagowali by Panowie w ASO gdyby zamiast plastiku przyjechał bym 240-tką
no właśnie-a jak z dostępnością w ASO oryginalnych części do tego modelu?
np w toyocie coraz mniej do bardzo popularnej kiedyś corolli z 99 roku
W ASO marnie, lepszym źródłem są portale szwedzkie oraz ebay. Na szczęście tam gdzie ta znamienita firma się "wy*rała" na youngtimery i klasyki prężnie działają firmy takie jak Skandix, IPD i inne plus od ręki można dostać praktycznie wszystko co potrzebne w oryginale - elementy Bosch, SKF, PSS, Sachs itd. Zamienników też co nie miara, filtry najróżniejszych firm.

Jeśli masz igłę stan to nie pozostaje nic innego niż robić sobie porządne zapasy na gorsze czasy wciąż ciesząc się groszowymi częściami. (Tutaj trzeba zaznaczyć że części bardziej specyficzne - elementy układu ABS który był opcją 3 lata mogą sprawić trudność, podobnie jak kompletacja układu AC) :564:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ankiety”