wrażenia po przejściu na E10
-
- VO
- Posty: 297
- Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
- Imię: grzesiek
- VOLVO: V40 CrossCountry
- Silnik: T4 PolestarEngineered
- KW/KM/NM: 200KM
- Rok: 2014
- Przebieg: 75000
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
już od blisko miesiąca powinna być wszędzie e10 jakie pierwsze wrażenia po przejsciu?
głos będzie można zmieniać gdyby z biegiem czasu pojawiły się dodatkowe przemyślenia
ja jeżdzę mało-w baku jeszcze mam z 50 litrów e5 z ubiegłego roku
głos będzie można zmieniać gdyby z biegiem czasu pojawiły się dodatkowe przemyślenia
ja jeżdzę mało-w baku jeszcze mam z 50 litrów e5 z ubiegłego roku
-
- VOL
- Posty: 422
- Rejestracja: 2022-01-30, 09:24
- Imię: Marcin
- VOLVO: S80
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 238/320
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12.5
- Przebieg: 82000
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
Mieszkam w DE i tutaj takich cyrkow nie ma.E5 i sie jezdzi
-
- VO
- Posty: 297
- Rejestracja: 2014-07-17, 23:34
- Imię: grzesiek
- VOLVO: V40 CrossCountry
- Silnik: T4 PolestarEngineered
- KW/KM/NM: 200KM
- Rok: 2014
- Przebieg: 75000
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
za to są różne inne. dla przykładu wg strony BP united kingdom
tam też pb 95 TYLKO e10 i BEZ dodatków myjących "active" które u nas są.
Dodatki active i e5 są zarezerwowane tylko dla premium czyli PB97 podczas gdy u nas jest jeden oktan więcej.
co kraj to obyczaj
https://www.bp.com/en_gb/united-kingdom ... ology.html
tam też pb 95 TYLKO e10 i BEZ dodatków myjących "active" które u nas są.
Dodatki active i e5 są zarezerwowane tylko dla premium czyli PB97 podczas gdy u nas jest jeden oktan więcej.
co kraj to obyczaj
https://www.bp.com/en_gb/united-kingdom ... ology.html
-
- VOLV
- Posty: 588
- Rejestracja: 2020-10-10, 18:09
- Imię: Marcin
- VOLVO: Lexus RX
- Silnik: 350H
- Rok: 2023
- Średnie spalanie: 6,2
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
A jakie mają być wrażenia? Wszystko jeździ jak jeździło. Wrażenia to można mieć po przejażdżce Hyperionem albo Zadrą
-
- VO
- Posty: 199
- Rejestracja: 2021-11-23, 08:26
- Imię: Zbigniew
- VOLVO: V70
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 238
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: od8,5 do18l/100km
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Żywiec
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
Córka dla testów w rodzinie, jeździ na PB95 E10. Już trzecie tankowanie za nią. Realnie robiła 700 km na zbiorniku, obecnie jest 640km. Jeździ co dziennie, tą samą trasą po ekspresówce.
Peugeot 107, litr pojemności. Możliwe że to warunki zimowe, ale żeby aż tyle?
Peugeot 107, litr pojemności. Możliwe że to warunki zimowe, ale żeby aż tyle?
-
- VOLVO
- Posty: 2788
- Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
- Imię: Marcin
- VOLVO: V50
- Silnik: D4162t
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 2010
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Cieszyn
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
Mi ilość km przejechanych na tej samej trasie waha od 800 do 860km na zbiorniku, tzn do rezerwy. Nie zależnie gdzie zatankuje. A spalanie między 5 a 5.4l. Generalnie zależy to naprawdę od warunków na drodze.
-
- Przyjaciele
- Posty: 6148
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
60 km różnicy, to niecałe 10%.
Czyli jakby komuś wyszło na jednym zbiorniku 5, a na kolejnym 5,5 litra. Może raz bardziej jechała ze stałą prędkością, innym razem może wyprzedzała. Albo był silny wiatr z naprzeciwka, innym razem wiało z tyłu... Pewnie, że lepiej przejechać 700 km a nie 640. A może raz zatankowała ciut więcej i przy takim małym silniku to już jest trochę kilometrów.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
-
- VO
- Posty: 327
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
Ja czasami jak ustawię tempomatem jazdę za kimś i jedziemy tak większość trasy, to spalanie mi potrafi spaść o około 0.5 - 0.7 litra i czasem widzę piątkę z przodu przy jeździe autostradowej na benzynie
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
U mnie, póki co, różnicy nie słychać ani nie czuć. Przy jeżdżeniu mieszanym trasa / miasto w różnych proporcjach trudno też ocenić wpływ na poziom spalania.
Mój Łoś ma u mnie dożywocie
-
- Przyjaciele
- Posty: 6148
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
Ja tylko dotankowałem ostatnio trochę i siedzi to w baku na rozpałkę, zanim się przełączy na LPG, co przy letnich temperaturach następuje po góra 1 km jazdy.
Odpala jak odpalał, bez zmian. Auto nie zaczęło świecić w ciemności
Odpala jak odpalał, bez zmian. Auto nie zaczęło świecić w ciemności
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- Mar_Co
- VOLVO
- Posty: 1407
- Rejestracja: 2010-09-13, 13:43
- Imię: Marek
- VOLVO: B. V. C.
- Silnik: D4204T/D5244T4/D5204T/2DADA
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 2018
- Był na spocie: 25
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 49
- Lokalizacja: KCH/West Galicyja
- Status: Offline
wrażenia po przejściu na E10
Brak jakichkolwiek problemów i różnic
$venska älgar V50/XC90/V60/XC60/B.V.C. ...