Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 249 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
misieg
PostNapisane: 2019-03-27, 10:25 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.05.2017, 07:08
Posty: 55
Lokalizacja: Cz-Dz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michu
VOLVO: XC70
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 175/238/320
Rok: 2012
Ja brałem tutaj:

http://www.sklep.go-west.ig.pl/make.asp ... rand=DENSO


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kogut1991
PostNapisane: 2019-03-27, 11:08 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.03.2019, 11:24
Posty: 26
Płeć: Nie określono
Imię: Tom
VOLVO: S60 II AWD
Silnik: B6304T4
KW/KM/NM: 304KM / 440Nm
Rok: 2011
Przebieg: 200
Dobra, widzę że te denso IKH20TT spełniają normę 31286359.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Jakkub
PostNapisane: 2019-03-27, 19:28 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.12.2013, 14:08
Posty: 148
Płeć: Nie określono
Imię: Jakub
VOLVO: S80 T6 II / S80 II / ex V70 II
Silnik: 3.0T AWD / 3.2 / ex 2.5 T
KW/KM/NM: 305/234/ex209
Rok: 2010
Średnie spalanie: 16 / 14 lpg
Przebieg: 62000
W vsklep.com można kupić oryginały za rozsądna cenę. Są oba rodzaje świec do tych silników, w zeszłym tygodniu za świece do swojej T6 zapłaciłem 330 pln z wysyłką.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ulysse1988
PostNapisane: 2019-04-29, 15:17 
Offline
V
V

Dołączył(a): 17.10.2018, 14:38
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: XC70 T6 Polestar
Silnik: B6304T4 + LPG KME
KW/KM/NM: 298
Rok: 2013
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 160000
Panowie z Auto Dakar przeszli samych siebie :) XC70 T6 AWD zbiornik w kole 68L, pierwsze tankowanie i zmieściłem 58,32 L :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-04-29, 15:32 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 3002
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
ja bym jeszcze pływak podciągnął żeby weszło z 62-63 litry :)

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-04-29, 15:58 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 63
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
ulysse1988 napisał(a):
Panowie z Auto Dakar przeszli samych siebie :) XC70 T6 AWD zbiornik w kole 68L, pierwsze tankowanie i zmieściłem 58,32 L :shock:
A nie 67l? Taką zmieścili u mnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ulysse1988
PostNapisane: 2019-04-29, 16:43 
Offline
V
V

Dołączył(a): 17.10.2018, 14:38
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: XC70 T6 Polestar
Silnik: B6304T4 + LPG KME
KW/KM/NM: 298
Rok: 2013
Średnie spalanie: 16
Przebieg: 160000
wredny napisał(a):
ulysse1988 napisał(a):
Panowie z Auto Dakar przeszli samych siebie :) XC70 T6 AWD zbiornik w kole 68L, pierwsze tankowanie i zmieściłem 58,32 L :shock:
A nie 67l? Taką zmieścili u mnie.
Faktycznie spojrzałem w papiery i jest 67l :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-04-29, 17:24 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 63
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Czyli pewnie Odrazu Ci podgieli pływak, mi na początku wchodziło 51, a teraz 57l.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grzego
PostNapisane: 2019-05-06, 22:23 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.04.2019, 15:43
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC60
Silnik: T6
Rok: 2015
Przebieg: 39000
Koledzy, płynie do mnie XC60 T6 3.0 304km. Planuje założyć do niego LPG. Jakiego montera polecacie w Krakowie?

Podpowie ktoś instalację pod ten silnik? Starałem się przebrnąć przez posty ale dalej nie mam odpowiedzi.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-05-07, 02:39 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 3002
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Autonagaz.net

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pyy69
PostNapisane: 2019-05-19, 13:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.02.2019, 15:01
Posty: 6
Płeć: Nie określono
Imię: dar
VOLVO: s60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 2013
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 8.4
Przebieg: 120400
czy mógłbym prosić szanownych klubowiczów o podanie spalania waszych aut z tym trzylitrowym zagazowanym silnikiem. jestem w trakcie poszukiwania s60 t6 i chciałbym wiedzieć jakie są koszta/oszczędności przy instalacji lpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-05-19, 17:01 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 63
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Xc70 T6, autostrada i licznikowe 140km/h to około 14l LPG.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grzego
PostNapisane: 2019-05-19, 17:58 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.04.2019, 15:43
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC60
Silnik: T6
Rok: 2015
Przebieg: 39000
wredny napisał(a):
Xc70 T6, autostrada i licznikowe 140km/h to około 14l LPG.
Możesz podać jaka instalacja u Ciebie? Dzięki

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2019-05-19, 18:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 63
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Sterownik kme, reduktor extereme, wtryski yeti+.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grzego
PostNapisane: 2019-05-19, 18:50 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.04.2019, 15:43
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC60
Silnik: T6
Rok: 2015
Przebieg: 39000
Okej dzieki. Sam myślę o AC Stag Qmax 6 Plus, reduktor Stag AC-01 i wtryski Barracuda 130

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
taifun
PostNapisane: 2019-05-19, 19:18 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.03.2014, 21:00
Posty: 585
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 125/170
Rok: 2001
Średnie spalanie: 13 LPG
Przebieg: 210000
Reduktory staga to kicha. Ciekną, zapychaja sie. Mialem u siebie to dziadostwo. Kumpel ma w 2.5t tez jezdzil na wymiane I moj ojciec to samo. Ja mam kme

_________________
Volvo S60 2.4 170KM
Awaria silnika! Co dalej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PeBe
PostNapisane: 2019-05-19, 19:25 
Online
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 21.03.2013, 23:40
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: S80 II
Silnik: 2.5T [B5254T6]automat+LPG
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9-12/18 lpg
Przebieg: 150000
Awaryjny czy nie, istotniejsze czy w ogóle wydoli przy T6.

_________________
pozdrawiam
Paweł

Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny

Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.

Porady fotograficzne gratis!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grzego
PostNapisane: 2019-05-19, 19:28 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.04.2019, 15:43
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC60
Silnik: T6
Rok: 2015
Przebieg: 39000
Ok, dzięki za istotne informacje. Rozważę KME. Stag wydoli, to jest typowy zestaw pod t6

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PeBe
PostNapisane: 2019-05-19, 19:40 
Online
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 21.03.2013, 23:40
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: S80 II
Silnik: 2.5T [B5254T6]automat+LPG
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9-12/18 lpg
Przebieg: 150000
Grzego napisał(a):
typowy zestaw pod t6

Z tym mogę się zgodzić. Wrzucanie reduktora zdolnego obsłużyć 250 KM do silnika 300 KM, to typowo polskie podejście.

_________________
pozdrawiam
Paweł

Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny

Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.

Porady fotograficzne gratis!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Grzego
PostNapisane: 2019-05-19, 19:43 
Offline
V
V

Dołączył(a): 23.04.2019, 15:43
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC60
Silnik: T6
Rok: 2015
Przebieg: 39000
Przepraszam, źle sie wyraziłem. Ten reduktor x 2. Macie kogoś dobrego od KME w Małopolsce?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PeBe
PostNapisane: 2019-05-19, 19:56 
Online
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 21.03.2013, 23:40
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: S80 II
Silnik: 2.5T [B5254T6]automat+LPG
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9-12/18 lpg
Przebieg: 150000
Stagowski podwójny też chyba 300 nie da. Ale nie sprawdzałem, z pamięci piszę.

_________________
pozdrawiam
Paweł

Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny

Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.

Porady fotograficzne gratis!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pyy69
PostNapisane: 2019-06-13, 09:32 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.02.2019, 15:01
Posty: 6
Płeć: Nie określono
Imię: dar
VOLVO: s60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 2013
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 8.4
Przebieg: 120400
wredny napisał(a):
Sterownik kme, reduktor extereme, wtryski yeti+.


A mógłbyś kolego napisać ile taka instalacja kosztuje ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2019-06-13, 10:36 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 3002
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
4 - 5 kpln

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jerzykj
PostNapisane: 2019-06-14, 10:44 
Offline
V
V

Dołączył(a): 14.03.2013, 21:09
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S40
Silnik: 2.0
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Moim daniem, jednym z kluczowych czynników wpływających na wybór instalacji LPG jest dostępność części w trakcie eksploatacji. Mamy krajowych producentów, którzy pod względem ceny do jakości nie ustępują tym zagranicznym.
A umówmy się, czasami jakieś wtryskiwacze, listwa, parowniki czy elementy eksploatacyjne typu filtry trzeba wymienić, dla poprawności działania całej instalacji.
Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj pod linkiem: http://nowamazda.pl/akcesoria-do-aut-i- ... d-do-zimy/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 249 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: flasch44 i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL