V60 MY11+ T5 a LPG
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
V60 MY11+ T5 a LPG
Jakiś czas temu Prins przestał oferować DLM do tych silników a zaczął VSI-2.0 DI. Także wszystko się zgadza !
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
V60 MY11+ T5 a LPG
Jakiś czas temu Prins przestał oferować DLM do tych silników a zaczął VSI-2.0 DI. Także wszystko się zgadza !
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
V60 MY11+ T5 a LPG
Jakiś czas temu Prins przestał oferować DLM do tych silników a zaczął VSI-2.0 DI. Także wszystko się zgadza !
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
V60 MY11+ T5 a LPG
Jakiś czas temu Prins przestał oferować DLM do tych silników a zaczął VSI-2.0 DI. Także wszystko się zgadza !
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
PS. nie mam pojęcia czy zmiana nastąpiła ze względów technicznych czy innych..
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
I do tego bagażnik zablokowany przez zbiornik cylindryczny bo pod podłogą bagażnika jest tłumik. To wyjątkowo nie fajny do gazowania samochód.
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2019-08-16, 22:06
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 245
- Rok: 2015
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
A silnik T5 o oznaczeniu B4204T12 ? Jest to możliwe zagazowac ? I w jakich kwotach aby to wszystko było dograne ?
- krzysztof_1973
- Moderatorzy
- Posty: 4729
- Rejestracja: 2009-02-16, 17:18
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: Volvo V 70 III
- Silnik: D5244 T12
- KW/KM/NM: 225 KM / 460 Nm
- Rok: 2015
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 7,0
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Piła
- Status: Online
- Kontakt:
V60 MY11+ T5 a LPG
Mikaell
Nawias - [... |
Volvo V70 D4 AWD +ASB 225 KM/460 Nm
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła
-
- V
- Posty: 91
- Rejestracja: 2008-09-04, 11:49
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.0 T i 3.0T
- KW/KM/NM: 180 i 304
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: CHEŁM
- Status: Offline
V60 MY11+ T5 a LPG
Witam!
Czy macie jakieś nowe informacje odnośnie LPG do silnika b4204t7 ? Myślałem że w 5 tys się wyrobię. Planuję kupić s80 z takim silnikiem.
Może lepiej szukać innego silnika?
Pozdrawiam!
Czy macie jakieś nowe informacje odnośnie LPG do silnika b4204t7 ? Myślałem że w 5 tys się wyrobię. Planuję kupić s80 z takim silnikiem.
Może lepiej szukać innego silnika?
Pozdrawiam!