[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
Informacyjnie dla wszystkich zainteresowanych:
największa butla jaka mieści się do S60 I to BORMECH 680/250 75l a tu porównanie
BORMECH 680/250 75l
STAKO 630/225 53L Nie wiem czemu wciskają na siłę ludziom butle 53/55l jak śmiało wchodzi większa, a to tylko 200 zł drożej
największa butla jaka mieści się do S60 I to BORMECH 680/250 75l a tu porównanie
BORMECH 680/250 75l
STAKO 630/225 53L Nie wiem czemu wciskają na siłę ludziom butle 53/55l jak śmiało wchodzi większa, a to tylko 200 zł drożej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2021-09-08, 09:16 przez zenek30, łącznie zmieniany 1 raz.
Zenek30
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96
- krzysztof_1973
- Moderatorzy
- Posty: 4915
- Rejestracja: 2009-02-16, 17:18
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: Volvo V 70 III
- Silnik: D5244 T12
- KW/KM/NM: 225 KM / 460 Nm
- Rok: 2015
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 7,0
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Piła
- Status: Offline
- Kontakt:
Największa butla w koło S60 I
Nawias - [... |
Volvo V70 D4 AWD +ASB 225 KM/460 Nm
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła
- krecina
- VO
- Posty: 242
- Rejestracja: 2011-05-09, 17:18
- Imię: Andrzej
- VOLVO: -
- Silnik: -
- Rok: 0
- Był na spocie: 6
- Przebieg: 202000
- Lokalizacja: waw
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
Super post!
Tego szukałem, czyli wchodzi taka sama jak do v70 2
Też zastanawiam się czemu na siłę wkładają mniejsze . . .
Tego szukałem, czyli wchodzi taka sama jak do v70 2
Też zastanawiam się czemu na siłę wkładają mniejsze . . .
- Patykos
- V
- Posty: 74
- Rejestracja: 2020-03-08, 04:37
- Imię: Patryk
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 193/263/393
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 19.2
- Przebieg: 420000
- Status: Online
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
krecina, do v70 wchodzi BORMECH 680/270 82L
- krecina
- VO
- Posty: 242
- Rejestracja: 2011-05-09, 17:18
- Imię: Andrzej
- VOLVO: -
- Silnik: -
- Rok: 0
- Był na spocie: 6
- Przebieg: 202000
- Lokalizacja: waw
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 114
- Rejestracja: 2018-09-06, 20:36
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210/320
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 435000
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
Podbijam temat.
Właśnie czeka mnie wymiana butli na nową. Aktualnie była założona 630/225/56l
Z tego co czytam to spokojnie wchodzi większa, jednak problem polega na tym czy wejdzie w te same otwory mocujące butle czy trzeba wiercić nowy otwór montażowy.
Chciałbym włożyć ta 67l albo jak ktoś napisał ta 75l, tylko czy wtedy nie będzie podłoga zbyt wysoko?
Nadmienie że posiadam S60 I 2.5T AWD 2008
Właśnie czeka mnie wymiana butli na nową. Aktualnie była założona 630/225/56l
Z tego co czytam to spokojnie wchodzi większa, jednak problem polega na tym czy wejdzie w te same otwory mocujące butle czy trzeba wiercić nowy otwór montażowy.
Chciałbym włożyć ta 67l albo jak ktoś napisał ta 75l, tylko czy wtedy nie będzie podłoga zbyt wysoko?
Nadmienie że posiadam S60 I 2.5T AWD 2008
-
- V
- Posty: 114
- Rejestracja: 2018-09-06, 20:36
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210/320
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 435000
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
Bardzo odstaje podłoga? Ja mam teraz 630/225/56l i minimalnie odstaje. Więc przy 2,5cm to już sporo będzie odstawaćzenek30 pisze: ↑2021-09-07, 12:59Informacyjnie dla wszystkich zainteresowanych:
największa butla jaka mieści się do S60 I to BORMECH 680/250 75l
680 250.jpg
a tu porównanie
BORMECH 680/250 75l
STAKO 630/225 53L
stako.jpg
Nie wiem czemu wciskają na siłę ludziom butle 53/55l jak śmiało wchodzi większa, a to tylko 200 zł drożej
-
- VO
- Posty: 164
- Rejestracja: 2013-02-15, 21:34
- Imię: Cezary
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
Ja mam chyba 65(musialbym sprawdzić w dokumentach) firmy bormech i nic nie odstaje.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 114
- Rejestracja: 2018-09-06, 20:36
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210/320
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 435000
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 35
- Rejestracja: 2016-03-24, 21:53
- Imię: Marek
- VOLVO: XC60
- Silnik: B204T11
- KW/KM/NM: 245
- Rok: 2017
- Przebieg: 48000
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
TheWojt, I jak którą w końcu założyłeś 67 czy 75, bardzo odstaje?
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2023-06-24, 15:37
- Imię: RB
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5t
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2007
- Przebieg: 240000
- Lokalizacja: Południe
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
TheWojt Przyłączam się do pytania, przymierzam się do wymiany, bo zakupiłem w końcu upragnioną S60, instalacja gazowa nowa, ale zbiornik ok. 50 litrów zdecydowanie za mały przy 2.5T...
Czyli czy odstaje - jesli tak, to ile mniej więcej centymetrów?
I czy trzeba wiercić otwory? Jeśli trzeba wiercić otwory, to jak je najprościej zabezpieczyć, żeby tam miejsce uszkodzonego ocynku nie stało się ogniskiem korozji?
Czyli czy odstaje - jesli tak, to ile mniej więcej centymetrów?
I czy trzeba wiercić otwory? Jeśli trzeba wiercić otwory, to jak je najprościej zabezpieczyć, żeby tam miejsce uszkodzonego ocynku nie stało się ogniskiem korozji?
-
- V
- Posty: 114
- Rejestracja: 2018-09-06, 20:36
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210/320
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 435000
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
Zamontowałem 67l wymiar 680/225
75l 680/250 za mocno podnosiła podłogę i psuło to efekt i komfort.
Wywiercilem 1 nowy otwór bo ustawiłem ja tak że jeden pasował. Stary otwór zaslepilem stara śruba i nakrętka i na to nałożyłem warstwę biteksa wcześniej zabezpieczając farba antykorozyjna ten stary otwór.
Wielozawor nowe śruby, wymieniłem też przewody na elastyczne ten od wlewu i wylotowy do elektrozaworu w części montażowej do wielozaworu i połączyłem złączka. Sprzęt zakupiłem w Jacuślpg.
Wczesniejsza butla 56l też miała 225 wysokość i lekko odstawała. Ta z racji że znajduje się w innym położeniu w dziurze po kole odstaje ciut bardziej ale mi to nie przeszkadza.odstaje na jakiś 1cm więc nie widać tego.
Dużo też zależy jaką masz podłogę bo z tego co wiem były różne więc różnie też odstaje. Ja mam poza materiałowa dodatkowo tą taka gumopodobna bo często wożę różne brudne rzeczy więc nie martwię się że ubrudze ta materiałową.
Jednak te 11l więcej robi robotę, przy moich przelotach naprawdę poprawiło to komfort z ciągłym tankowaniem.
Przykładowo na starej butli jadąc na Wrocław musiałem tankować na powrocie przed Gliwicami. Teraz dopiero tankowałem na wylocie z Katowic, a jeszcze zrobiłem parę kilometrów we Wrocławiu więc nie ma porównania
75l 680/250 za mocno podnosiła podłogę i psuło to efekt i komfort.
Wywiercilem 1 nowy otwór bo ustawiłem ja tak że jeden pasował. Stary otwór zaslepilem stara śruba i nakrętka i na to nałożyłem warstwę biteksa wcześniej zabezpieczając farba antykorozyjna ten stary otwór.
Wielozawor nowe śruby, wymieniłem też przewody na elastyczne ten od wlewu i wylotowy do elektrozaworu w części montażowej do wielozaworu i połączyłem złączka. Sprzęt zakupiłem w Jacuślpg.
Wczesniejsza butla 56l też miała 225 wysokość i lekko odstawała. Ta z racji że znajduje się w innym położeniu w dziurze po kole odstaje ciut bardziej ale mi to nie przeszkadza.odstaje na jakiś 1cm więc nie widać tego.
Dużo też zależy jaką masz podłogę bo z tego co wiem były różne więc różnie też odstaje. Ja mam poza materiałowa dodatkowo tą taka gumopodobna bo często wożę różne brudne rzeczy więc nie martwię się że ubrudze ta materiałową.
Jednak te 11l więcej robi robotę, przy moich przelotach naprawdę poprawiło to komfort z ciągłym tankowaniem.
Przykładowo na starej butli jadąc na Wrocław musiałem tankować na powrocie przed Gliwicami. Teraz dopiero tankowałem na wylocie z Katowic, a jeszcze zrobiłem parę kilometrów we Wrocławiu więc nie ma porównania
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2024-01-18, 19:56
- Imię: Tomasz
- VOLVO: S60 I FL
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 210KM
- Rok: 2007
- Przebieg: 300000
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
polift ma taką samą wnękę w bagażniku? u mnie poprzedni właściciel założył jakąś bardzo małą butlę i kurde co chwilę muszę jeździć tankować...
-
- VOLVO
- Posty: 2788
- Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
- Imię: Marcin
- VOLVO: V50
- Silnik: D4162t
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 2010
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Cieszyn
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
Ja rozwiązałem problem.... kupiłem diesla Teraz tankuje raz na 800-900km
Na poważnie wchodziło mi ok 45 litrów. Ciężko w trasie było zrobić na tym więcej niż 400km (XC70 2.5T automat)
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2024-01-18, 19:56
- Imię: Tomasz
- VOLVO: S60 I FL
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 210KM
- Rok: 2007
- Przebieg: 300000
- Status: Offline
[S60I LPG] Największa butla w koło S60 I
nie no diesla nigdy nie kupię tzn. jeżdżę głównie po mieście (2km do pracy) + czasem trasy wypadają tocznie max 25-30k km więc diesel odpada noo i raz w życiu zrobiłem trasę* dieslem... 2.0HDi w peugeocie 407... nie dość, że koszt był potworny to to "kle, kle, kle, kle" diesla słyszałem jeszcze dwa dni w głowie...
*trasa to dla mnie minimum 500km