Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2022-03-17, 06:34
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: xc60
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 248
- Rok: 2010
- Przebieg: 39000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Witam Wszystkich,
Czy to tego silnika można założyć gaz?Dzwoniłem do jednej frimy pod Ostrowią mazowiecką i narazie mi odradzli,kazali poczekać do jesieni aż wyjdą nowe sterowniki .Na obecnych sterownikach występuje wypadanie zapłonu.
Czy to tego silnika można założyć gaz?Dzwoniłem do jednej frimy pod Ostrowią mazowiecką i narazie mi odradzli,kazali poczekać do jesieni aż wyjdą nowe sterowniki .Na obecnych sterownikach występuje wypadanie zapłonu.
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Jest sens pakować naprawdę gruby hajs, a potem jeszcze dotryskiwać benzynę i mieć nadzieję, że nie będzie się to pieprzyć, co nie jest pewniakiem? W ile kilometrów to Ci się zwróci?
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2022-03-17, 06:34
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: xc60
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 248
- Rok: 2010
- Przebieg: 39000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Dziś zaproponowano mi instalację do tego auta Prins 3 za 8800 brutto.
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
No i ponawiam - zakładając nieco pesymistycznie, że 1/3 objętości paliwa to i tak będzie benzyna, to po ilu latach planujesz wyjście na zero? Bo to brzmi jak z 40 tys. kilometrów do wyjścia na zero zakładając, że nie trzeba będzie co chwilę tego stroić.
-
- VO
- Posty: 165
- Rejestracja: 2013-08-28, 21:31
- Imię: beetle1
- VOLVO: V90CC
- Silnik: B4 diesel
- Rok: 2023
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
40 tys km to dużo? Wiele osób robi tyle w rok. Byłby to super wynik.
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Kiedyś ludzie kręcili nosem jak wyjście na zero trwało aż 20 tys. kilometrów. Osobiście nigdy bym się na to nie zdecydował właśnie przez długi zwrot i brak jednoznaczej gwarancji czy to w ogóle będzie działało. No i też połowa bagażnika zajęta przez butle.
Jeździłem pół życia z LPG.
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2022-03-17, 06:34
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: xc60
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 248
- Rok: 2010
- Przebieg: 39000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Ja robię 20 tyś na rok,a butla w zapasie pod podłogą bo to 7 osób
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2022-03-17, 06:34
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: xc60
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 248
- Rok: 2010
- Przebieg: 39000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Podobno na Prins ma chodzić
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Na Prins VSI3DI te Volva chodzą. Point. Znaczy Kropka. Pewnie za pare miesięcy będą też chodzić na polskich instalacjach
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 12
- Rejestracja: 2024-10-29, 12:41
- Imię: Mateusz
- VOLVO: Grzesiczak
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 320
- Rok: 2016
- Przebieg: 150000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Witam ja jestem ochoczo zainteresowany BRC Maestro z dotrykiem butla 80 L za siedzeniami podnosi podłoge o 12 cm koszt w EGP 8k PLN. Samochod mam zamiar użytkowac 5-10 lat zależy jak nasza miłość bedzie się układać.
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2023-10-16, 22:44
- Imię: Leszek
- VOLVO: XC40
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 185/252
- Rok: 2021
- Średnie spalanie: 11l
- Przebieg: 50000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Nie jestem znawcą różnych instalacji ale dzieląc się własnym (kosztownym) doświadczeniem, mając LPG zainstalowane przez Automix Skrzyszów wyszło to słabo (auto inne niż XC90 ale silnik z tej samej linii). Poza oczywistym błędem wyboru gazownika na podstawie doskonałego materiału marketingowego w sieci (YT), był dystans do tego warsztatu. Niestety instalacje LPG nie koniecznie są bezobsługowe i w przypadku wizyt dodatkowych będzie to dodatkowy wysiłek aby dojechać. W moim przypadku były i do tego niestety zakończone bez sukcesów (za długi temat aby go tu przedstawić). Przeliczając dodatkowy czas i paliwo na dojazdy, koszty przeglądów, potencjalnych dodatkowych napraw i oczywiście dotryski paliwa (u mnie absurdalne ok.30%), zwrot z inwestycji jest daleki od reklamowanych 30tyś km. Przy instalacjach prostych, bez dotrysków to całkiem inna historia i nie mam żadnych wątpliwości, że to ma sens, ale przy współczesnych samochodach to się znacznie komplikuje.
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2025-01-05, 18:20
- Imię: Hubert
- VOLVO: Xc 90
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 320
- Rok: 2018
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Jest tu ktoś kto ma xc90 T6 2.0 z LPG i ma instalacje Prins albo BRC maestro i mógłby się podzielić swoimi przeżyciami odnośnie tego? Słyszałem że Energy gas polska z Warszawy kilka takich zagazowalo twierdzą że nie ma problemów a na forum LPG twierdzą inaczej tj że samochód będzie jeździł na "kwadratowo" i na chwilę obecną 01.2025r żaden z producentów LPG nie ma rozwiązanego problemu z rozjazdami korekt paliwowych +20 - 20% ponoć to kwestia czasu kiedy się rozjada. Ktoś coś w tej kwestii??
- sejku
- V
- Posty: 88
- Rejestracja: 2014-04-03, 20:30
- Imię: Michal
- VOLVO: s80
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 335000
- Lokalizacja: Krasienin/Lublin
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
To auto nie jest przystosowane do gazu ale jeździ się dobrze. Zrobiłem dopiero ok 2 tys km i na początku zamiast zatankować 40l zalałem 18 bo zbiornik pod kątem, poprawili mi to już wchodzi normalnie ok 40l
Był check lecz już go nie ma, aktualizacja oprogramowania zakończyła problem.
Gazownik mi mówił każdy samochód inny w jednym check się zapali w drugim nie
Mowa o brc maestro
Był check lecz już go nie ma, aktualizacja oprogramowania zakończyła problem.
Gazownik mi mówił każdy samochód inny w jednym check się zapali w drugim nie
Mowa o brc maestro
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Piękna instalacja. Aż mi się przypominają czasy instalacji na monowtrysku
Mój gazownik zawsze mówił, że korekty nie mają prawa się rozjechać na gazie, a jak jest inaczej, to trzeba szukać i naprawiać do skutku.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3679
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
No niestety w tych "nowych" volvo na bezpośrednim wtrysku jest mega rozbudowana adaptacja i kontrola wtryskiwaczy benzynowych - póki co auta te są niegazowalne w sensownyn tego słowa znaczeniu ( bo kasowanie adaptacji co miesiąc lub częściej nie uważam za sensowne )
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Może i drogo wychodzi zagazowanie, ale za to słabo współpracuje z autem i będzie się zwracać dziesiątki tysięcy kilometrów.
- sejku
- V
- Posty: 88
- Rejestracja: 2014-04-03, 20:30
- Imię: Michal
- VOLVO: s80
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 335000
- Lokalizacja: Krasienin/Lublin
- Status: Offline
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Śledzę temat tych instalacji i widzę. Poza tym mam za sobą trochę lat z LPG w różnych autach.
Ale załóżmy, że się mylę. Ile tys. kilometrów musisz zrobić aby instalacja wyszła Ci na zero? Wliczając w to oczywiście koszt instalacji, wszystkich serwisów i dotrysku benzyny. Aby uprościć obliczenia nie doliczajmy do tego wymiany świec itp.
Tak na szybko sobie wrzuciłem do arkusza parę nieco optymistycznych danych i mi wyszło 60 tys. kilometrów żeby wyszło na zero zakładając, że instalacja kosztowała 8 tys. zł.
Ale załóżmy, że się mylę. Ile tys. kilometrów musisz zrobić aby instalacja wyszła Ci na zero? Wliczając w to oczywiście koszt instalacji, wszystkich serwisów i dotrysku benzyny. Aby uprościć obliczenia nie doliczajmy do tego wymiany świec itp.
Tak na szybko sobie wrzuciłem do arkusza parę nieco optymistycznych danych i mi wyszło 60 tys. kilometrów żeby wyszło na zero zakładając, że instalacja kosztowała 8 tys. zł.
- sejku
- V
- Posty: 88
- Rejestracja: 2014-04-03, 20:30
- Imię: Michal
- VOLVO: s80
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 335000
- Lokalizacja: Krasienin/Lublin
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
60tys to też nie tak dużo jak ktoś ma jeździć autem ileś lat. Niestety to nie silnik z pośrednim wtryskiem gdzie instalacja kosztuje 3500 jeszcze zależy od auta
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3679
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
3500 to teraz nawet do 4 cyl w pośrednim wtrysku raczej mało realne jak ma być na dobrym osprzęcie.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
60 tys. to jest na zero. Czyli sensowna kasa w kieszeni będzie po jakichś 120 tys. i to zakładając właśnie, że gazownik panuje nad instalacją i nie wypali Ci zaworów albo nie rozpieprzy czegoś innego, bo przy takim przebiegu, to już można się spodziewać poważnych uszkodzeń przy źle działającej instalacji.
A jak tam na stacjach w szczytowe dni? Dalej się czeka żeby gaz zatankować? Bo ja czasem i po 30 minut stałem w kolejce po gaz.
3,5 tys. to ja płaciłem za 4 cyl. w 2017 roku pod > 220KM. Swoją drogą chodziło jak złoto. Najlepsza moja instalacja i tylko utwierdziło mnie to w przekonaniu, że doświadczenie fachowca i nie oszczędzanie przez niego nawet na najmniejszej części instalacji sprawia, że potem parametry są stabilne.
Zresztą już wtedy jak szukałem warsztatu, to patologia była dość duża. Większość nawet na ulice nie wyjeżdża żeby sprawdzić montaż tylko każą Ci przyjechać po pierwszym tysiącu
- sejku
- V
- Posty: 88
- Rejestracja: 2014-04-03, 20:30
- Imię: Michal
- VOLVO: s80
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 335000
- Lokalizacja: Krasienin/Lublin
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Ja 4 miesiące temu zakładałem w honda UFO gaz za 3200 staga to widać można zależy kto pewnie jak i gdzie robi.
Tankowanie gazu i tyle czekania? Ja nigdy nie czekałem dłużej niż 1-2 samochody
Tankowanie gazu i tyle czekania? Ja nigdy nie czekałem dłużej niż 1-2 samochody
-
- VOL
- Posty: 354
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
Volvo XC90 2.0 315 KM 2018r.
Raz mi się zdarzyło w jakieś święta jechać i zjechać na stacje przy autostradzie. Myślę, że dużo się minę z prawdą pisząc, że było tam ze 30 aut w kolejce do gazu. Kolejka była po sam pas zjazdowy z autostrady