Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Czy znacie jakiegoś dobrego fachowca od instalacji LGP z okolic Bełchatowa?
-
- V
- Posty: 47
- Rejestracja: 2021-02-08, 19:06
- Imię: Aleks
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2015
- Przebieg: 108000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Chyba najlepiej u Pawła, Ciepłowskiego raczej nie polecam, ew. Łódź i np. Filartech.
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Tomek1976 ( nick na LPG-Forum ) jest z okolic Bełchatowa i montuje epicko.
tel 795-10-80-70
P.U.H "Toma"
Drużbice-Kolonia 93
97-403
tel 795-10-80-70
P.U.H "Toma"
Drużbice-Kolonia 93
97-403
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 47
- Rejestracja: 2021-02-08, 19:06
- Imię: Aleks
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2015
- Przebieg: 108000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
matt23, byłem tam tylko 2 razy, za każdym razem wydawało mi się jakbym był tam intruzem, za drugim razem wpisali zawyżoną kwotę na fakturze, miałem prostować to u ich szefa, bo ktoś komuś czegoś nie przekazał, szef oczywiście nie odbierał, cyrk na kółkach się zrobił. Znajomi z EBE też ich nie polecali.
ps. Struna, wysłałem maila do Grzegorza w sprawie chipa XC70 T6, ale się nie odezwał, więc podesłałem jeszcze dzisiaj wieczorem do Ciebie.
ps. Struna, wysłałem maila do Grzegorza w sprawie chipa XC70 T6, ale się nie odezwał, więc podesłałem jeszcze dzisiaj wieczorem do Ciebie.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ok, dzięki za opinie. Widzę że ten Pan Tomek1976 ma
a) bardzo dobry PR.
lub
b) jest bardzo dobrym fachowcem.
A co do Ciepłowskiego, to dostałem taką propozycję instalacji. Rzucicie okiem?
proponujemy instalacje gazową AC Stag Qmax Plus na podzespołach fabrycznych czyli:
Elektronika
StagQmax plus-6 cyl
Reduktor AC r01 x 2 szt
Listwa wtryskowa AC W02 lub W03 w zaleznosci co bardziej bedzie pasować przy montażu.
No i co uważacie?
a) bardzo dobry PR.
lub
b) jest bardzo dobrym fachowcem.
A co do Ciepłowskiego, to dostałem taką propozycję instalacji. Rzucicie okiem?
proponujemy instalacje gazową AC Stag Qmax Plus na podzespołach fabrycznych czyli:
Elektronika
StagQmax plus-6 cyl
Reduktor AC r01 x 2 szt
Listwa wtryskowa AC W02 lub W03 w zaleznosci co bardziej bedzie pasować przy montażu.
No i co uważacie?
Ostatnio zmieniony 2021-02-26, 18:08 przez matt23, łącznie zmieniany 1 raz.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Elementy ok, ale czy montaż i strojenie również ?
Niestety komponenty nawet najlepsze nie sprawdzą się gdy konwersja i/lub strojenie będą mierne.
Niestety komponenty nawet najlepsze nie sprawdzą się gdy konwersja i/lub strojenie będą mierne.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jasna sprawa, tego już się nauczyłem czytając ten wątek. Ale ja jestem kompletnym laikiem w tej materii i chciałem zweryfikować czy aby na pewno ktoś mnie na nabija w butelkę.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Wg mnie W02 odpada, bo to listwa a jak koleś mówi, że zależy jak wyjdzie, to raczej nie bardzo ma pojęcie jak ten silnik wygląda.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Nie widzę potrzeby montażu dwóch reduktorów skoro na rynku są dostępne inne, które sobie bez problemu z tym poradzą.
Widać że pan montuje chyba tylko staga, nie ważne czy jest coś lepszego czy nie, ważne że cena jest dobra. Dlatego też pewnie uparł się na montaże z upychaniem dwóch reduktorów.
Można lepiej, ale też można gorzej.
To najważniejsza kwestia zaraz po częściach a czasami ważniejsza niż części.
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No i byłem dzisiaj u dwóch fachowców się rozeznać i dostałem dwie propozycje. Można z tego wysnuć jakieś wnioski?
1)
Elektronika
europegas (nie wiem jaka dokładnie)
reduktor
x2 magic 3
wtryskiwacze
magic fx
2)
Elektronika
Optima expert
reduktor
2x magic compact
wtryskiwacze
Barracuda pojedynczo
1)
Elektronika
europegas (nie wiem jaka dokładnie)
reduktor
x2 magic 3
wtryskiwacze
magic fx
2)
Elektronika
Optima expert
reduktor
2x magic compact
wtryskiwacze
Barracuda pojedynczo
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Druga opcja lepsza jeśli chodzi o komponenty.
Ich dobór sugeruje, że to propozycja od Tomka
Ich dobór sugeruje, że to propozycja od Tomka
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Chyba jesteście w jakiejś zmowie XD A tak na poważnie. Wydaje mi się reduktory się u obu fachowców zgadzają, że są to takie same propozycje. A czy te wtryskiwacze barracuda wystarczą? Bo gdzieś mi się obiło o uszy że ona są do 50 koni, a w sumie na cylinder przypada 51 km, czy nie lepiej założyć jakieś z zapasem. Widziałem że ludzie kładą yeti+ albo te magic fx? Takie moje laickie dywagacje.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Wydajność Barracudy podana jest dla ciśnienia 1.2 bara.
Jak się je zwiększy się to i wydajność wzrośnie.
Spokojnie ogarnie.
Jak się je zwiększy się to i wydajność wzrośnie.
Spokojnie ogarnie.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No i super dzięki za opinie. Mam jeszcze pytanie i jedno dodatkowe Off-topic. Czy da się zrobić takie czary że komputer pokładowy będzie pokazywał spalanie oraz zasięg na gazie.
A off-topic, co to jest za instalacja Prins, widziałem ją w internecie i jest bardzo droga w porównaniu do innych.
A off-topic, co to jest za instalacja Prins, widziałem ją w internecie i jest bardzo droga w porównaniu do innych.
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Bezpośredni wtrysk gazu. DO T6 z pośrednim wtryskiem Pb ekonomicznie nieuzasadniony.
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
A na jakie butle wy się zdecydowaliście w swoich autach i jak ugryźć temat możliwe jak największej butli? Bo jest to problematyczne z tego co się zorientowałem :'(
-
- VOLV
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Słabo to widzę. Ilość spalanego gazu można wyliczyć z czasów wtrysku, ale czy da radę wyciągnąć te dane z kompa gazowego i przeliczyć na litry, czy litry/100 km? Bo wyrzucić je na komp auta to już raczej bez szans. A do zliczenia zasięgu potrzebny jest w miarę dokładny pomiar poziomu gazu w zbiorniku. O tym możesz zapomnieć.
Z mojego doświadczenia: po kilku (no, kilkunastu) tankowaniach zorientujesz się ile wynosi rzeczywiste średnie spalanie lpg w stosunku do średniego spalania noPb deklarowanego przez komp. Przez ten współczynnik (u mnie 1,05 - 1,3, różny zimą i latem, czasem inny w mieście inny w trasie) dzielisz rzeczywistą pojemność zbiornika lpg i uzyskujesz "pojemność przeliczeniową" Czyli np. przy zbiorniku lpg 50 litrów netto i wsp. 1.25 masz 40 litrów. I tę pojemność odnosisz do spalania pokazywanego przez komp pokładowy. Gdy pokazuje 10 l/100, to wiesz że lpg skończy się po 400 km. Warunkiem jest oczywiście stabilna praca kompa pokładowego. Czyli może on deklarować nieprawdziwe wartości, byle tylko błąd był w miarę stały. A, i oczywiście trzeba kasować wskazania kompa po każdym tankowaniu lpg.
Może to co napisałem brzmi zawile, ale w realu jest łatwe do ogarnięcia.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Tylko po co ? Mniej więcej po paru tankowaniach wiadomo ile się zrobi na LPG. W dzisiejszych czasach nawet w UE są stacje z LPG co kilkanaście kilometrów więc nawet jeśli się skończy LPG to te 5-10km jak się na Pb przejedzie to się nic nie stanie. Ewentualnie można też tankować częściej.
-
- VOLV
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Są sytuacje i sytuacje, stąd lepiej wiedzieć więcej niż mniej. Zresztą i tak nie chodzi o info z dokładnością do kilometra, a o możliwość szybkiego oszacowania czy już tankować, czy starczy jeszcze na kilkanaście / kilkadziesiąt km.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
To za mało bo różna ilość będzie dla różnej temperatury i ciśnienia.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jasna sprawa. Pisałem ogólnie, z czego można wyjść. Prościej od strony ideologicznej byłoby wprost mierzyć przepływ fazy ciekłej, ale tu pewnie trzeba dołożyć jakiś hardware.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Utopia
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLV
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dokładnie - przerost formy nad (uzyskiwaną) treścią. Łatwiej jest szacować własnymi metodami.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!