JA tam nie mam z tym problemu - po roku czasu ludzie przyjeżdżają i nie bardzo jest co korygować.
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3567
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ten z Optimy jest uniwersalny ( występuje też jako osobny moduł, ale też to samo jest wbudowane do sterownika w wersji Expert ) - masz coś jak mapa po obrotach 3D ( tyle że to dotyczy PWM pompy i napięcia czujnika ) i sobie mapujesz zachowanie czujnika/pompy podczas pracy na benie, a potem to samo już udaje gdy pracuje na gazie.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Witam. Czy też macie problem z kontrolką CHECK ENGINE po zamontowaniu instalacji LPG. Montażysta twierdzi cały czas (od lutego), że to wina zasilania benzyną. Zweryfikowaliśmy to na zasadzie odłączenia zasilania benzyną i pracy tylko na gazie. Kontrolka nie świeciła się. Gdy uruchomił zasilanie benzyną, pomimo że silnik pracował na LPG, to kontrolka się pojawiła. Od normy odbiegał parametr zasilania powietrzem, ale wymieniłem odmę bo była dziurawa. Jednak problem nie zginął. Gazownik twierdzi, że gdzieś indziej tkwi problem (sonda, przepływomierz "trzymają" parametry) i on nie potrafi mi pomóc. Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Obstawiam że coś zostało skopane przy montażu ale to tylko przypuszczenia.volvo_driver pisze: ↑2020-11-29, 19:18Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat
Każde pojawienie się kontrolki CHECK to jakiś błąd zapisany w sterowniku silnika, aby móc cokolwiek zdiagnozować, powinieneś to odczytać i wrzucić odpowiedni kod z opisem na forum. Jeżeli tego nie zrobisz, ciężko będzie Ci w jakikolwiek sposób pomóc.
Już nie raz to pisałem ale się powtórzę. Poprawnie założona i działająca instalacja LPG nie powinna generować błędów a co za tym idzie, nie powinno być kontrolki CHECK. Silnik powinien pracować identycznie jak na benzynie i mieć co najmniej takie same osiągi, jeżeli jest inaczej to znaczy, że coś jest nie tak z instalacją. Przyczyn może być wiele, od złych komponentów instalacji, po niewłaściwy montaż lub niepoprawne strojenie.
Jeśli ktoś Ci będzie uparcie mówić że Check przy LPG to normalne zjawisko, to jeśli to będzie instalator, to znaczy że chce Cię zrobić w konia i spławić. Jeśli będzie to jakiś laik, to lepiej przerwać z nim rozmowę i niech sobie dalej żyje w takim przekonaniu.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Święte słowa. Nie wiem po co ludziom te forum , skoro nie korzystają z informacji tu zawartych. Zanim zagazowałem swoje T6 odczytałem cały temat , podzwoniłam w kilka miejsc i pojechałem montować gaz 140 km od miejsca gdzie mieszkam, od Trójmiasta , gdzie gazowników pełno. Aktualnie - przejechane na gazie 33 tys km , jedna wizyta w warsztacie na przegląd po 13 tys km i niedługo będzie druga. Check engine ? Jaki kurrrrr check engine.Czarny82 pisze:Obstawiam że coś zostało skopane przy montażu ale to tylko przypuszczenia.volvo_driver pisze: ↑2020-11-29, 19:18Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat
Każde pojawienie się kontrolki CHECK to jakiś błąd zapisany w sterowniku silnika, aby móc cokolwiek zdiagnozować, powinieneś to odczytać i wrzucić odpowiedni kod z opisem na forum. Jeżeli tego nie zrobisz, ciężko będzie Ci w jakikolwiek sposób pomóc.
Już nie raz to pisałem ale się powtórzę. Poprawnie założona i działająca instalacja LPG nie powinna generować błędów a co za tym idzie, nie powinno być kontrolki CHECK.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Po podpięciu ELM 327 i skanie poprzez PCScan wywaliło błąd P0172 (zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa - blok cyl. 1)
Na "przekręconym" zapłonie i zgaszonym silniku błąd znikał. Po zapaleniu na benzynie pojawiał się znowu. Gdy pracował na gazie i skasowałem błąd, to było czysto. Jak tylko przełączyłem na benzynę albo zgasiłem silnik i odpaliłem, pojawiał się znowu.
Gazownik podpiął się swoim komputerem i tam sprawdzał jakieś ustawienia krótkoterminowe i długoterminowe. I tam był jakiś problem, bo jakiś parametr po osiągnięciu wartości 27 czy 28 wywalał błąd CHECK...
Na początku po odpaleniu ten parametr (chyb LS.. się nazywał - 3 literki) oscylował w granicach 7, ale po chwili pracy wartość zaczynała rosnąć i chyba do 25 było ok. Jak osiągało większą wartość, to szło to do góry. Tylko nie pamiętam tego parametru. Zabawa korektami nic nie pomagała
Na "przekręconym" zapłonie i zgaszonym silniku błąd znikał. Po zapaleniu na benzynie pojawiał się znowu. Gdy pracował na gazie i skasowałem błąd, to było czysto. Jak tylko przełączyłem na benzynę albo zgasiłem silnik i odpaliłem, pojawiał się znowu.
Gazownik podpiął się swoim komputerem i tam sprawdzał jakieś ustawienia krótkoterminowe i długoterminowe. I tam był jakiś problem, bo jakiś parametr po osiągnięciu wartości 27 czy 28 wywalał błąd CHECK...
Na początku po odpaleniu ten parametr (chyb LS.. się nazywał - 3 literki) oscylował w granicach 7, ale po chwili pracy wartość zaczynała rosnąć i chyba do 25 było ok. Jak osiągało większą wartość, to szło to do góry. Tylko nie pamiętam tego parametru. Zabawa korektami nic nie pomagała
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Skąd jesteś ?volvo_driver pisze:Po podpięciu ELM 327 i skanie poprzez PCScan wywaliło błąd P0172 (zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa - blok cyl. 1)
Na "przekręconym" zapłonie i zgaszonym silniku błąd znikał. Po zapaleniu na benzynie pojawiał się znowu. Gdy pracował na gazie i skasowałem błąd, to było czysto. Jak tylko przełączyłem na benzynę albo zgasiłem silnik i odpaliłem, pojawiał się znowu.
Gazownik podpiął się swoim komputerem i tam sprawdzał jakieś ustawienia krótkoterminowe i długoterminowe. I tam był jakiś problem, bo jakiś parametr po osiągnięciu wartości 27 czy 28 wywalał błąd CHECK...
Na początku po odpaleniu ten parametr (chyb LS.. się nazywał - 3 literki) oscylował w granicach 7, ale po chwili pracy wartość zaczynała rosnąć i chyba do 25 było ok. Jak osiągało większą wartość, to szło to do góry. Tylko nie pamiętam tego parametru. Zabawa korektami nic nie pomagała
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Gratuluję sukcesu, lecz nie każdy może mieć to szczęście. Jak widzisz Volvo może jeździć na LPG i nie wyświetlać błędów. Jeśli wyświetla, to gdzieś jest problem.pyy69 pisze: ↑2020-11-29, 20:25Święte słowa. Nie wiem po co ludziom te forum , skoro nie korzystają z informacji tu zawartych. Zanim zagazowałem swoje T6 odczytałem cały temat , podzwoniłam w kilka miejsc i pojechałem montować gaz 140 km od miejsca gdzie mieszkam, od Trójmiasta , gdzie gazowników pełno. Aktualnie - przejechane na gazie 33 tys km , jedna wizyta w warsztacie na przegląd po 13 tys km i niedługo będzie druga. Check engine ? Jaki kurrrrr check engine.Czarny82 pisze:Obstawiam że coś zostało skopane przy montażu ale to tylko przypuszczenia.volvo_driver pisze: ↑2020-11-29, 19:18Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat
Każde pojawienie się kontrolki CHECK to jakiś błąd zapisany w sterowniku silnika, aby móc cokolwiek zdiagnozować, powinieneś to odczytać i wrzucić odpowiedni kod z opisem na forum. Jeżeli tego nie zrobisz, ciężko będzie Ci w jakikolwiek sposób pomóc.
Już nie raz to pisałem ale się powtórzę. Poprawnie założona i działająca instalacja LPG nie powinna generować błędów a co za tym idzie, nie powinno być kontrolki CHECK.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Albo gazownik coś spieprzył, albo autko coś boli. Ja swoje LPG zakładałem 100km od domu również szukając opinii o warsztatach. Wybrałem stosunek dobrych opinii instalacji w Volvo (gazownik również jeździ Volvo i ma w nim LPG) jak również cenę (duży warszawski serwis zaproponował ten sam system dużo drożej). Dzięki weryfikacji świecącego się błędu znalazłem dziurawą odmę, pęknięty przewód na odmie, zanieczyszczenia pod pokrywą odmy. Usunięcie tych usterek nie pozwoliło wygasić CHECKa.
Fora ludziom są potrzebne po to żeby wymieniać się informacjami. Jeśli masz tak zaje...te auto, to po co masz tu konto i po co głupio komentujesz?
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Skoro jesteś z okolic wawy to są tam dwa warsztaty , które Ci to naprawią i po problemie.
Nie chciałem Nikogo obrazić , broń Boże. Jeżeli tak było to przepraszam serdecznie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie chciałem Nikogo obrazić , broń Boże. Jeżeli tak było to przepraszam serdecznie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
O Energy Gaz Polska słyszałem. A drugi?
Ja też już mam nerwy, bo nie mogę znaleźć problemu, a czytając różne opinie może chodzić o jakąś pierdołę (nieszczelności na przewodach) po grubą zabawę (wtryskiwacze, przepływomierz, sonda, itp.).
Z uwagi na 284KM auto nie pracuje na "dotrysku" benzyny. Chyba ze podczas wyprzedzania pedał gazu idzie do podłogi, to gaz sobie nie radzi i przerzuca automatycznie na benzynę (zobaczyłem to dopiero tydzień temu). Jazda na samej benzynie nie pomaga, bo błąd trzeba wykasować (sam nie chce zniknąć). Nie obserwuję auta zbyt często, bo jeździ nim żona. Od kilku miesięcy przejechałem nim może z 1000km, a ja co najwyżej przejadę nim 10km na tydzień.
Jedziesz do warsztatu, a oni chodzą w koło, oglądają, podpinają komputery na zmianę raz jeden raz drugi i du** z tego. Kasują po 2 stówy za pseudo naprawę i problem dalej jest. Już nawet kupiłem swojego XVIDA 2014D, ale kompa mam z Win7 HE i muszę jeszcze z kompem sobie poradzić. Może sam coś znajdę gdzie problem leży
- alienek
- Przyjaciele
- Posty: 1602
- Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 T6
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 329 KM
- Rok: 2013
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 288000
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Klinika LPG - Michał ogarnia tam T6 bez najmniejszego problemu.
Mówię to z autopsji
Mówię to z autopsji
.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dokładnie tak. Sam do nich dzwoniłem z Gdańska bo już chciałem tam jechać i montować instalacje. Na szczęście ich uczniowie oraz nauczyciele mieszkają na Pomorzualienek pisze:Klinika LPG - Michał ogarnia tam T6 bez najmniejszego problemu.
Mówię to z autopsji
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jedną z przyczyn może być problem z wtryskami LPG lub reduktorem. Wygląda na to, że podczas pracy na benzynie gaz dostaje się do do kolektora ssącego właśnie poprzez wtryskiwacze lub reduktor.volvo_driver pisze: ↑2020-11-29, 20:25Po zapaleniu na benzynie pojawiał się znowu. Gdy pracował na gazie i skasowałem błąd, to było czysto. Jak tylko przełączyłem na benzynę albo zgasiłem silnik i odpaliłem, pojawiał się znowu.
Prawidłowa korekta powinna oscylować w granicach +/- 5% a nawet 3%.
Jeśli sprawdzisz sam korekty to pamiętaj że wartość - oznacza za dużo paliwa (czyli tak jak masz teraz) a + za mało paliwa co jest bardzo szkodliwe dla silnika.
Aby to zweryfikować, koniecznie zakręć gaz w butli i odpal na benzynie. Przejedź się kawałek na samej benzynie, zgaś auto, odpal ponownie i zobaczysz co będzie się działo. Jeśli nie będzie CHECK-a odkręć ponownie dopływ gazu z butli.
Przy prawidłowym montażu nie może taka sytuacja mieć miejsca. Najczęściej jedną z przyczyn jest za mało wydajny reduktor, ale może też być problem z źle dobranymi wtryskami lub np zbyt mały przekrój przewodów fazy lotnej.volvo_driver pisze: ↑2020-11-29, 21:15Z uwagi na 284KM auto nie pracuje na "dotrysku" benzyny. Chyba ze podczas wyprzedzania pedał gazu idzie do podłogi, to gaz sobie nie radzi i przerzuca automatycznie na benzynę
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3567
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
o tym jedyne co warto słyszeć/wiedzieć to - UNIKAJ JAK OGNIA
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Spośród wielu pozytywnych opinii jest też też trochę negatywów, czasami bardzo konkretnych i rzeczowych, które na tenże warsztat działają jak przysłowiowa płachta na byka. Jeżeli już się trafi na negatywa, to wywnioskować można że nie potrafią się przyznać do błędu a to raczej zaletą nie jest. Były już u nich np Volvo i toyota przy których wg ich właścicieli polegli
Nie znam warsztatu więc nie będę się wypowiadać na jego temat.
Faktycznie jest aż tak źle?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3567
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
To zakład o świetnym marketingu - tyle w nim z fachowości.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-09-04, 11:49
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.0 T i 3.0T
- KW/KM/NM: 180 i 304
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: CHEŁM
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jeżeli chodzi o kontrolkę chceck przy gazie to miałem taki problem w Volvo S80 2.0T 99r. jeździłem z tym z 10 lat. Nikt nie wiedział co zrobić.
Pomogła mi Vida i jakaś kalibracja przepustnicy (już nie pamiętam dokładnie)
Od momentu zrobienia tej kalibracji już dwa lata spokój.
Pozdrawiam!
Pomogła mi Vida i jakaś kalibracja przepustnicy (już nie pamiętam dokładnie)
Od momentu zrobienia tej kalibracji już dwa lata spokój.
Pozdrawiam!
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Czyli problem nie był spowodowany zasilaniem LPG tylko niedomaganiem przepustnicy.mindhunter pisze: ↑2020-11-28, 12:59Jeżeli chodzi o kontrolkę chceck przy gazie to miałem taki problem w Volvo S80 2.0T 99r. jeździłem z tym z 10 lat. Nikt nie wiedział co zrobić.
Pomogła mi Vida i jakaś kalibracja przepustnicy (już nie pamiętam dokładnie)
Od momentu zrobienia tej kalibracji już dwa lata spokój.
Pozdrawiam!
-
- V
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-09-04, 11:49
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.0 T i 3.0T
- KW/KM/NM: 180 i 304
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: CHEŁM
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Tak podejrzewam, bo od razu kontrolka zniknęła bez konieczności kasowania błędówCzarny82 pisze: ↑2020-12-03, 10:15Czyli problem nie był spowodowany zasilaniem LPG tylko niedomaganiem przepustnicy.mindhunter pisze: ↑2020-11-28, 12:59Jeżeli chodzi o kontrolkę chceck przy gazie to miałem taki problem w Volvo S80 2.0T 99r. jeździłem z tym z 10 lat. Nikt nie wiedział co zrobić.
Pomogła mi Vida i jakaś kalibracja przepustnicy (już nie pamiętam dokładnie)
Od momentu zrobienia tej kalibracji już dwa lata spokój.
Pozdrawiam!
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
- Imię: Mat
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0
- Rok: 2000
- Przebieg: 321168
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Czy coś się wyklarowało w temacie najlepszego i godnego polecenia setup'u do T6, w tym przypadku w XC60. Bo tak studiuje te wątki o gazie na forum od jakiegoś czasu i mam mentlik w głowie, pełno różnych kombinacji instalacji. No i czy polecacie jakiegoś dobrego fachowca z Łódzkiego?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Nie ma najlepszego setupu Jest wiele możliwości sensownego doboru.
A fachowca owszem
https://www.facebook.com/filartech
A fachowca owszem
https://www.facebook.com/filartech
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2020-12-20, 15:22
- Imię: Jaroslaw
- VOLVO: S60
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2014
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika AC STAG 300 6 Qmax Plus
Przełącznik AC
Reduktor Gold GT
Wtryskiwacze W03 6 cyl
Czy :
Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika AC STAG 300 6 Qmax Plus
Przełącznik AC
Reduktor 2 x R01 250
Wtryskiwacze W031 BFC 6 cyl
3.0 t6
Elektronika AC STAG 300 6 Qmax Plus
Przełącznik AC
Reduktor Gold GT
Wtryskiwacze W03 6 cyl
Czy :
Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika AC STAG 300 6 Qmax Plus
Przełącznik AC
Reduktor 2 x R01 250
Wtryskiwacze W031 BFC 6 cyl
3.0 t6
-
- VOLV
- Posty: 942
- Rejestracja: 2013-03-03, 13:14
- Imię: Wojtek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0 turbognój detrzy
- KW/KM/NM: moc odpowiednia
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ile wleje, tyle spal
- Przebieg: 292000
- Lokalizacja: Gliwice
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jarocin81, wybierz fachowca a nie instalację...
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2020-12-20, 15:22
- Imię: Jaroslaw
- VOLVO: S60
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2014
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dziękuję za szczerą odpowiedz, dużo wniosła.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dokładnie tak, zgadzam się w 100%
Niema się co unosić, odpowiedź jest bardzo konkretna.
Wcześniej miałeś napisane że niema konkretnej idealnej specyfikacji, możliwości są duże.
Skup się na wyborze fachowca, który wyboru komponentów dokona za Ciebie. To on za to odpowiada i powinien się na tym znać.
Jeśli chcesz konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie, bardzo proszę.
Żadne z powyższych zestawień. Dlaczego? Są lepsze sterowniki niż Stag, tak samo są lepsze reduktory.
Można by wymienić kilkanaście zestawień, które będą dobre.
Choćbyś wybrał nie wiadomo jak dobre części a montaż powierzysz dla druciarza, nie będziesz zadowolony.
Żeby instalacja dobrze działała potrzeby jest bardzo dobry fachowiec o którego bardzo trudno, graty do instalacji to najmniejszy problem, dostępne są w prawie każdej hurtowni.
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2020-12-20, 15:22
- Imię: Jaroslaw
- VOLVO: S60
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2014
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
...była szczera, bo właśnie szukam dobrego gazownika. Dziękuje za podpowiedz w końcu to on bierze za to pieniądzeCzarny82 pisze: ↑2021-01-17, 11:29Dokładnie tak, zgadzam się w 100%
Niema się co unosić, odpowiedź jest bardzo konkretna.
Wcześniej miałeś napisane że niema konkretnej idealnej specyfikacji, możliwości są duże.
Skup się na wyborze fachowca, który wyboru komponentów dokona za Ciebie. To on za to odpowiada i powinien się na tym znać.
Jeśli chcesz konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie, bardzo proszę.
Żadne z powyższych zestawień. Dlaczego? Są lepsze sterowniki niż Stag, tak samo są lepsze reduktory.
Można by wymienić kilkanaście zestawień, które będą dobre.
Choćbyś wybrał nie wiadomo jak dobre części a montaż powierzysz dla druciarza, nie będziesz zadowolony.
Żeby instalacja dobrze działała potrzeby jest bardzo dobry fachowiec o którego bardzo trudno, graty do instalacji to najmniejszy problem, dostępne są w prawie każdej hurtowni.