Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2020-11-28, 12:59

Ten z Optimy jest uniwersalny ( występuje też jako osobny moduł, ale też to samo jest wbudowane do sterownika w wersji Expert ) - masz coś jak mapa po obrotach 3D ( tyle że to dotyczy PWM pompy i napięcia czujnika ) i sobie mapujesz zachowanie czujnika/pompy podczas pracy na benie, a potem to samo już udaje gdy pracuje na gazie.
Czarny82 pisze:
2020-11-28, 12:56
Zabawa w mnożnik ze skaczącą kropeczką i dwiema kreseczkami nigdy dobra nie była, prędzej czy później gwarantowała rozjazdy i konieczności ponownego dostrajania.
JA tam nie mam z tym problemu - po roku czasu ludzie przyjeżdżają i nie bardzo jest co korygować.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: volvo_driver » 2020-11-29, 19:18

Witam. Czy też macie problem z kontrolką CHECK ENGINE po zamontowaniu instalacji LPG. Montażysta twierdzi cały czas (od lutego), że to wina zasilania benzyną. Zweryfikowaliśmy to na zasadzie odłączenia zasilania benzyną i pracy tylko na gazie. Kontrolka nie świeciła się. Gdy uruchomił zasilanie benzyną, pomimo że silnik pracował na LPG, to kontrolka się pojawiła. Od normy odbiegał parametr zasilania powietrzem, ale wymieniłem odmę bo była dziurawa. Jednak problem nie zginął. Gazownik twierdzi, że gdzieś indziej tkwi problem (sonda, przepływomierz "trzymają" parametry) i on nie potrafi mi pomóc. Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2020-11-29, 19:36

volvo_driver pisze:
2020-11-29, 19:18
Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat
Obstawiam że coś zostało skopane przy montażu ale to tylko przypuszczenia.
Każde pojawienie się kontrolki CHECK to jakiś błąd zapisany w sterowniku silnika, aby móc cokolwiek zdiagnozować, powinieneś to odczytać i wrzucić odpowiedni kod z opisem na forum. Jeżeli tego nie zrobisz, ciężko będzie Ci w jakikolwiek sposób pomóc.
Już nie raz to pisałem ale się powtórzę. Poprawnie założona i działająca instalacja LPG nie powinna generować błędów a co za tym idzie, nie powinno być kontrolki CHECK. Silnik powinien pracować identycznie jak na benzynie i mieć co najmniej takie same osiągi, jeżeli jest inaczej to znaczy, że coś jest nie tak z instalacją. Przyczyn może być wiele, od złych komponentów instalacji, po niewłaściwy montaż lub niepoprawne strojenie.
Jeśli ktoś Ci będzie uparcie mówić że Check przy LPG to normalne zjawisko, to jeśli to będzie instalator, to znaczy że chce Cię zrobić w konia i spławić. Jeśli będzie to jakiś laik, to lepiej przerwać z nim rozmowę i niech sobie dalej żyje w takim przekonaniu.

pyy69
VO
VO
Posty: 152
Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
Imię: dar
VOLVO: s60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 2013
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 8.4
Przebieg: 120400
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: pyy69 » 2020-11-29, 20:25

Czarny82 pisze:
volvo_driver pisze:
2020-11-29, 19:18
Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat
Obstawiam że coś zostało skopane przy montażu ale to tylko przypuszczenia.
Każde pojawienie się kontrolki CHECK to jakiś błąd zapisany w sterowniku silnika, aby móc cokolwiek zdiagnozować, powinieneś to odczytać i wrzucić odpowiedni kod z opisem na forum. Jeżeli tego nie zrobisz, ciężko będzie Ci w jakikolwiek sposób pomóc.
Już nie raz to pisałem ale się powtórzę. Poprawnie założona i działająca instalacja LPG nie powinna generować błędów a co za tym idzie, nie powinno być kontrolki CHECK.
Święte słowa. Nie wiem po co ludziom te forum , skoro nie korzystają z informacji tu zawartych. Zanim zagazowałem swoje T6 odczytałem cały temat , podzwoniłam w kilka miejsc i pojechałem montować gaz 140 km od miejsca gdzie mieszkam, od Trójmiasta , gdzie gazowników pełno. Aktualnie - przejechane na gazie 33 tys km , jedna wizyta w warsztacie na przegląd po 13 tys km i niedługo będzie druga. Check engine ? Jaki kurrrrr check engine. Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: volvo_driver » 2020-11-29, 20:31

Po podpięciu ELM 327 i skanie poprzez PCScan wywaliło błąd P0172 (zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa - blok cyl. 1)
Na "przekręconym" zapłonie i zgaszonym silniku błąd znikał. Po zapaleniu na benzynie pojawiał się znowu. Gdy pracował na gazie i skasowałem błąd, to było czysto. Jak tylko przełączyłem na benzynę albo zgasiłem silnik i odpaliłem, pojawiał się znowu.

Gazownik podpiął się swoim komputerem i tam sprawdzał jakieś ustawienia krótkoterminowe i długoterminowe. I tam był jakiś problem, bo jakiś parametr po osiągnięciu wartości 27 czy 28 wywalał błąd CHECK...

Na początku po odpaleniu ten parametr (chyb LS.. się nazywał - 3 literki) oscylował w granicach 7, ale po chwili pracy wartość zaczynała rosnąć i chyba do 25 było ok. Jak osiągało większą wartość, to szło to do góry. Tylko nie pamiętam tego parametru. Zabawa korektami nic nie pomagała

pyy69
VO
VO
Posty: 152
Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
Imię: dar
VOLVO: s60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 2013
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 8.4
Przebieg: 120400
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: pyy69 » 2020-11-29, 20:32

volvo_driver pisze:Po podpięciu ELM 327 i skanie poprzez PCScan wywaliło błąd P0172 (zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa - blok cyl. 1)
Na "przekręconym" zapłonie i zgaszonym silniku błąd znikał. Po zapaleniu na benzynie pojawiał się znowu. Gdy pracował na gazie i skasowałem błąd, to było czysto. Jak tylko przełączyłem na benzynę albo zgasiłem silnik i odpaliłem, pojawiał się znowu.

Gazownik podpiął się swoim komputerem i tam sprawdzał jakieś ustawienia krótkoterminowe i długoterminowe. I tam był jakiś problem, bo jakiś parametr po osiągnięciu wartości 27 czy 28 wywalał błąd CHECK...

Na początku po odpaleniu ten parametr (chyb LS.. się nazywał - 3 literki) oscylował w granicach 7, ale po chwili pracy wartość zaczynała rosnąć i chyba do 25 było ok. Jak osiągało większą wartość, to szło to do góry. Tylko nie pamiętam tego parametru. Zabawa korektami nic nie pomagała
Skąd jesteś ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: volvo_driver » 2020-11-29, 20:38

pyy69 pisze:
2020-11-29, 20:25
Czarny82 pisze:
volvo_driver pisze:
2020-11-29, 19:18
Do czasu założenia LPG nie było problemu z kontrolką CHECK... Ktoś ma jakiś pomysł i rozwiązanie problemu? Już drażni ten żółty komunikat
Obstawiam że coś zostało skopane przy montażu ale to tylko przypuszczenia.
Każde pojawienie się kontrolki CHECK to jakiś błąd zapisany w sterowniku silnika, aby móc cokolwiek zdiagnozować, powinieneś to odczytać i wrzucić odpowiedni kod z opisem na forum. Jeżeli tego nie zrobisz, ciężko będzie Ci w jakikolwiek sposób pomóc.
Już nie raz to pisałem ale się powtórzę. Poprawnie założona i działająca instalacja LPG nie powinna generować błędów a co za tym idzie, nie powinno być kontrolki CHECK.
Święte słowa. Nie wiem po co ludziom te forum , skoro nie korzystają z informacji tu zawartych. Zanim zagazowałem swoje T6 odczytałem cały temat , podzwoniłam w kilka miejsc i pojechałem montować gaz 140 km od miejsca gdzie mieszkam, od Trójmiasta , gdzie gazowników pełno. Aktualnie - przejechane na gazie 33 tys km , jedna wizyta w warsztacie na przegląd po 13 tys km i niedługo będzie druga. Check engine ? Jaki kurrrrr check engine.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gratuluję sukcesu, lecz nie każdy może mieć to szczęście. Jak widzisz Volvo może jeździć na LPG i nie wyświetlać błędów. Jeśli wyświetla, to gdzieś jest problem.

Albo gazownik coś spieprzył, albo autko coś boli. Ja swoje LPG zakładałem 100km od domu również szukając opinii o warsztatach. Wybrałem stosunek dobrych opinii instalacji w Volvo (gazownik również jeździ Volvo i ma w nim LPG) jak również cenę (duży warszawski serwis zaproponował ten sam system dużo drożej). Dzięki weryfikacji świecącego się błędu znalazłem dziurawą odmę, pęknięty przewód na odmie, zanieczyszczenia pod pokrywą odmy. Usunięcie tych usterek nie pozwoliło wygasić CHECKa.

Fora ludziom są potrzebne po to żeby wymieniać się informacjami. Jeśli masz tak zaje...te auto, to po co masz tu konto i po co głupio komentujesz?

pyy69
VO
VO
Posty: 152
Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
Imię: dar
VOLVO: s60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 2013
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 8.4
Przebieg: 120400
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: pyy69 » 2020-11-29, 20:41

Skoro jesteś z okolic wawy to są tam dwa warsztaty , które Ci to naprawią i po problemie.

Nie chciałem Nikogo obrazić , broń Boże. Jeżeli tak było to przepraszam serdecznie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: volvo_driver » 2020-11-29, 20:47

pyy69 pisze:
2020-11-29, 20:41
Skoro jesteś z okolic wawy to są tam dwa warsztaty , które Ci to naprawią i po problemie.

Nie chciałem Nikogo obrazić , broń Boże. Jeżeli tak było to przepraszam serdecznie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
O Energy Gaz Polska słyszałem. A drugi?

Ja też już mam nerwy, bo nie mogę znaleźć problemu, a czytając różne opinie może chodzić o jakąś pierdołę (nieszczelności na przewodach) po grubą zabawę (wtryskiwacze, przepływomierz, sonda, itp.).

Z uwagi na 284KM auto nie pracuje na "dotrysku" benzyny. Chyba ze podczas wyprzedzania pedał gazu idzie do podłogi, to gaz sobie nie radzi i przerzuca automatycznie na benzynę (zobaczyłem to dopiero tydzień temu). Jazda na samej benzynie nie pomaga, bo błąd trzeba wykasować (sam nie chce zniknąć). Nie obserwuję auta zbyt często, bo jeździ nim żona. Od kilku miesięcy przejechałem nim może z 1000km, a ja co najwyżej przejadę nim 10km na tydzień.

Jedziesz do warsztatu, a oni chodzą w koło, oglądają, podpinają komputery na zmianę raz jeden raz drugi i du** z tego. Kasują po 2 stówy za pseudo naprawę i problem dalej jest. Już nawet kupiłem swojego XVIDA 2014D, ale kompa mam z Win7 HE i muszę jeszcze z kompem sobie poradzić. Może sam coś znajdę gdzie problem leży

Awatar użytkownika
alienek
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1602
Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
Imię: Michal
VOLVO: XC70 T6
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 329 KM
Rok: 2013
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 16L
Przebieg: 288000
Lokalizacja: Gniezno
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: alienek » 2020-11-29, 21:11

Klinika LPG - Michał ogarnia tam T6 bez najmniejszego problemu.
Mówię to z autopsji :)
.

pyy69
VO
VO
Posty: 152
Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
Imię: dar
VOLVO: s60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 2013
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 8.4
Przebieg: 120400
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: pyy69 » 2020-11-29, 21:15

alienek pisze:Klinika LPG - Michał ogarnia tam T6 bez najmniejszego problemu.
Mówię to z autopsji :)
Dokładnie tak. Sam do nich dzwoniłem z Gdańska bo już chciałem tam jechać i montować instalacje. Na szczęście ich uczniowie oraz nauczyciele mieszkają na Pomorzu ObrazekObrazekObrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2020-11-30, 08:28

volvo_driver pisze:
2020-11-29, 20:25
Po zapaleniu na benzynie pojawiał się znowu. Gdy pracował na gazie i skasowałem błąd, to było czysto. Jak tylko przełączyłem na benzynę albo zgasiłem silnik i odpaliłem, pojawiał się znowu.
Jedną z przyczyn może być problem z wtryskami LPG lub reduktorem. Wygląda na to, że podczas pracy na benzynie gaz dostaje się do do kolektora ssącego właśnie poprzez wtryskiwacze lub reduktor.
Prawidłowa korekta powinna oscylować w granicach +/- 5% a nawet 3%.
Jeśli sprawdzisz sam korekty to pamiętaj że wartość - oznacza za dużo paliwa (czyli tak jak masz teraz) a + za mało paliwa co jest bardzo szkodliwe dla silnika.
Aby to zweryfikować, koniecznie zakręć gaz w butli i odpal na benzynie. Przejedź się kawałek na samej benzynie, zgaś auto, odpal ponownie i zobaczysz co będzie się działo. Jeśli nie będzie CHECK-a odkręć ponownie dopływ gazu z butli.
volvo_driver pisze:
2020-11-29, 21:15
Z uwagi na 284KM auto nie pracuje na "dotrysku" benzyny. Chyba ze podczas wyprzedzania pedał gazu idzie do podłogi, to gaz sobie nie radzi i przerzuca automatycznie na benzynę
Przy prawidłowym montażu nie może taka sytuacja mieć miejsca. Najczęściej jedną z przyczyn jest za mało wydajny reduktor, ale może też być problem z źle dobranymi wtryskami lub np zbyt mały przekrój przewodów fazy lotnej.

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2020-11-30, 14:13

volvo_driver pisze:
2020-11-29, 20:47
O Energy Gaz Polska słyszałem.
o tym jedyne co warto słyszeć/wiedzieć to - UNIKAJ JAK OGNIA
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2020-11-30, 20:23

Struna pisze:
2020-11-28, 12:59
o tym jedyne co warto słyszeć/wiedzieć to - UNIKAJ JAK OGNIA
Spośród wielu pozytywnych opinii jest też też trochę negatywów, czasami bardzo konkretnych i rzeczowych, które na tenże warsztat działają jak przysłowiowa płachta na byka. Jeżeli już się trafi na negatywa, to wywnioskować można że nie potrafią się przyznać do błędu a to raczej zaletą nie jest. Były już u nich np Volvo i toyota przy których wg ich właścicieli polegli :D
Nie znam warsztatu więc nie będę się wypowiadać na jego temat.
Faktycznie jest aż tak źle?

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Struna » 2020-12-02, 11:22

To zakład o świetnym marketingu - tyle w nim z fachowości.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

mindhunter
V
V
Posty: 90
Rejestracja: 2008-09-04, 11:49
Imię: Grzegorz
VOLVO: S80
Silnik: 2.0 T i 3.0T
KW/KM/NM: 180 i 304
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: CHEŁM
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: mindhunter » 2020-12-03, 09:46

Jeżeli chodzi o kontrolkę chceck przy gazie to miałem taki problem w Volvo S80 2.0T 99r. jeździłem z tym z 10 lat. Nikt nie wiedział co zrobić.
Pomogła mi Vida i jakaś kalibracja przepustnicy (już nie pamiętam dokładnie)
Od momentu zrobienia tej kalibracji już dwa lata spokój.
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2020-12-03, 10:15

mindhunter pisze:
2020-11-28, 12:59
Jeżeli chodzi o kontrolkę chceck przy gazie to miałem taki problem w Volvo S80 2.0T 99r. jeździłem z tym z 10 lat. Nikt nie wiedział co zrobić.
Pomogła mi Vida i jakaś kalibracja przepustnicy (już nie pamiętam dokładnie)
Od momentu zrobienia tej kalibracji już dwa lata spokój.
Pozdrawiam!
Czyli problem nie był spowodowany zasilaniem LPG tylko niedomaganiem przepustnicy.

mindhunter
V
V
Posty: 90
Rejestracja: 2008-09-04, 11:49
Imię: Grzegorz
VOLVO: S80
Silnik: 2.0 T i 3.0T
KW/KM/NM: 180 i 304
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: CHEŁM
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: mindhunter » 2020-12-03, 18:21

Czarny82 pisze:
2020-12-03, 10:15
mindhunter pisze:
2020-11-28, 12:59
Jeżeli chodzi o kontrolkę chceck przy gazie to miałem taki problem w Volvo S80 2.0T 99r. jeździłem z tym z 10 lat. Nikt nie wiedział co zrobić.
Pomogła mi Vida i jakaś kalibracja przepustnicy (już nie pamiętam dokładnie)
Od momentu zrobienia tej kalibracji już dwa lata spokój.
Pozdrawiam!
Czyli problem nie był spowodowany zasilaniem LPG tylko niedomaganiem przepustnicy.
Tak podejrzewam, bo od razu kontrolka zniknęła bez konieczności kasowania błędów

matt23
V
V
Posty: 17
Rejestracja: 2020-06-05, 22:36
Imię: Mat
VOLVO: s60
Silnik: 2.0
Rok: 2000
Przebieg: 321168
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: matt23 » 2020-12-31, 11:55

Czy coś się wyklarowało w temacie najlepszego i godnego polecenia setup'u do T6, w tym przypadku w XC60. Bo tak studiuje te wątki o gazie na forum od jakiegoś czasu i mam mentlik w głowie, pełno różnych kombinacji instalacji. No i czy polecacie jakiegoś dobrego fachowca z Łódzkiego?

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Mikaell » 2021-01-02, 19:29

Nie ma najlepszego setupu :) Jest wiele możliwości sensownego doboru.
A fachowca owszem
https://www.facebook.com/filartech

Jarocin81
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2020-12-20, 15:22
Imię: Jaroslaw
VOLVO: S60
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 304
Rok: 2014
Przebieg: 160000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Jarocin81 » 2021-01-16, 20:38

Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika AC STAG 300 6 Qmax Plus
Przełącznik AC
Reduktor Gold GT
Wtryskiwacze W03 6 cyl
Czy :
Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika AC STAG 300 6 Qmax Plus
Przełącznik AC
Reduktor 2 x R01 250
Wtryskiwacze W031 BFC 6 cyl

3.0 t6

w0jt4s2
VOLV
VOLV
Posty: 942
Rejestracja: 2013-03-03, 13:14
Imię: Wojtek
VOLVO: V50
Silnik: 2.0 turbognój detrzy
KW/KM/NM: moc odpowiednia
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ile wleje, tyle spal
Przebieg: 292000
Lokalizacja: Gliwice
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: w0jt4s2 » 2021-01-17, 00:41

Jarocin81, wybierz fachowca a nie instalację...

Jarocin81
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2020-12-20, 15:22
Imię: Jaroslaw
VOLVO: S60
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 304
Rok: 2014
Przebieg: 160000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Jarocin81 » 2021-01-17, 06:35

Dziękuję za szczerą odpowiedz, dużo wniosła.

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Czarny82 » 2021-01-17, 11:29

w0jt4s2 pisze:
2021-01-17, 00:41
Jarocin81, wybierz fachowca a nie instalację...
Dokładnie tak, zgadzam się w 100%
Jarocin81 pisze:
2021-01-17, 00:41
Dziękuję za szczerą odpowiedz, dużo wniosła
Niema się co unosić, odpowiedź jest bardzo konkretna.
Wcześniej miałeś napisane że niema konkretnej idealnej specyfikacji, możliwości są duże.
Skup się na wyborze fachowca, który wyboru komponentów dokona za Ciebie. To on za to odpowiada i powinien się na tym znać.
Jeśli chcesz konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie, bardzo proszę.
Żadne z powyższych zestawień. Dlaczego? Są lepsze sterowniki niż Stag, tak samo są lepsze reduktory.
Można by wymienić kilkanaście zestawień, które będą dobre.
Choćbyś wybrał nie wiadomo jak dobre części a montaż powierzysz dla druciarza, nie będziesz zadowolony.
Żeby instalacja dobrze działała potrzeby jest bardzo dobry fachowiec o którego bardzo trudno, graty do instalacji to najmniejszy problem, dostępne są w prawie każdej hurtowni.

Jarocin81
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2020-12-20, 15:22
Imię: Jaroslaw
VOLVO: S60
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 304
Rok: 2014
Przebieg: 160000
Status: Offline

Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?

Post autor: Jarocin81 » 2021-01-17, 20:58

Czarny82 pisze:
2021-01-17, 11:29
w0jt4s2 pisze:
2021-01-17, 00:41
Jarocin81, wybierz fachowca a nie instalację...
Dokładnie tak, zgadzam się w 100%
Jarocin81 pisze:
2021-01-17, 00:41
Dziękuję za szczerą odpowiedz, dużo wniosła
Niema się co unosić, odpowiedź jest bardzo konkretna.
Wcześniej miałeś napisane że niema konkretnej idealnej specyfikacji, możliwości są duże.
Skup się na wyborze fachowca, który wyboru komponentów dokona za Ciebie. To on za to odpowiada i powinien się na tym znać.
Jeśli chcesz konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie, bardzo proszę.
Żadne z powyższych zestawień. Dlaczego? Są lepsze sterowniki niż Stag, tak samo są lepsze reduktory.
Można by wymienić kilkanaście zestawień, które będą dobre.
Choćbyś wybrał nie wiadomo jak dobre części a montaż powierzysz dla druciarza, nie będziesz zadowolony.
Żeby instalacja dobrze działała potrzeby jest bardzo dobry fachowiec o którego bardzo trudno, graty do instalacji to najmniejszy problem, dostępne są w prawie każdej hurtowni.
...była szczera, bo właśnie szukam dobrego gazownika. Dziękuje za podpowiedz w końcu to on bierze za to pieniądze

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”