cześć,
jakiś czas temu na nagrzanym silniku volvo zaczęło źle pracować an niskich obrotach - wypadał zapłon, trochę falowały, śmierdziało gazem, trudno odpalał po jeździe na gazie.
Gazownik stwierdził, że reduktor ma uszkodzoną membranę i mechanicznie nie daje już rady - zainstalował nowy.
Poprawiła się kwestia odpalania po jeździe na gazie, ale nadal gdy auto się nagrzeje to na lpg źle pracuje, byłem ponownie, sprawdzili, że któryś wtrysk się zacina i puszcza gaz (po przełączeniu na PB spada od razu ciśnienie lpg do 0).
Obecnie mam wtryski Hana zielone, które pewnie mają z 10 lat. Zaproponował wymianę na Yeti, koszt wymiany 5 wtryskiwaczy łącznie 800 zł.
Czy Yeti to dobry wybór i 150 zł/szt. to dobra cena tej usługi? Widzę, ze same wtryski kosztują niecałe 100 zł, a dużo ludzi poleca Barracudy i się waham. Macie doświadczenie z tymi wtryskami?
Dzięki za pomoc!
[850, 2.0t, 1995 r.] - Wymiana wtryskiwaczy
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2019-03-31, 16:34
- Imię: bartosz
- VOLVO: może 960
- Silnik: 2000
- Rok: 1991
- Przebieg: 500000
- Status: Offline
[850, 2.0t, 1995 r.] - Wymiana wtryskiwaczy
Ostatnio zmieniony 2021-12-09, 22:10 przez sasimm, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysztof_1973
- Moderatorzy
- Posty: 4683
- Rejestracja: 2009-02-16, 17:18
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: Volvo V 70 III
- Silnik: D5244 T12
- KW/KM/NM: 225 KM / 460 Nm
- Rok: 2015
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 7,0
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Piła
- Status: Offline
- Kontakt:
850 2.0T5 - Wymiana wtryskiwaczy
Nawias - [... |
Volvo V70 D4 AWD +ASB 225 KM/460 Nm
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła
Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła