LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
- Imię: robert
- VOLVO: s60 polestar
- Silnik: 3,0
- Status: Offline
LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Witam wszystkich.
Nie znalazłem watku do powitań, przepraszam, witam Wszystkich tutaj.
Nie przypuszczałem, że kiedyś będę na forum volvo, no i się stało. Mianowicie szukam autka powyżej 300KM, które pojedzie na gazie i będzie max 3 letnie. W tych poszukiwaniach natkąłem się na silnik T6, zasłyszałem dobre opinie. Wszystko wskazuje na to, że ten silnik był dobry, bo go wycofują, a wycofują tylko dobrą motoryzację, bo ścierwo cieszy się w eurokołchozie wzięciem.
Podobaja się mi autko typu S60 r-design 326Km (cos koło tego) lub 350KM Polestar. Wiem, że ktoś tu może powiedzieć, że to profanacja, gaz do kuchenek itp. robie dużo km i to od 20 lat na gazie, a widzę ,że obecnie to auto dobiera się do gazu, a nie gaz do samochodu. Mam do Was fachowców pytania, bo volvo mi jest obce:
- Czy ten silnik T6, 3,0 jest awaryjny?
- co w nim się psuje, słabe punkty?
- rodzaj wtrysku benzyny?
- gniazda zaworowe twarde/miękkie?
- regulacja zaworów jaka? na śrubkę, hyrauliczna, szklanki, krzywki ...
- co ile regulacja zaworów?
- macie LPG z tym silnikiem?
- spostrzeżenia mile widziane
z góry dzięki za odpowiedzi
Nie znalazłem watku do powitań, przepraszam, witam Wszystkich tutaj.
Nie przypuszczałem, że kiedyś będę na forum volvo, no i się stało. Mianowicie szukam autka powyżej 300KM, które pojedzie na gazie i będzie max 3 letnie. W tych poszukiwaniach natkąłem się na silnik T6, zasłyszałem dobre opinie. Wszystko wskazuje na to, że ten silnik był dobry, bo go wycofują, a wycofują tylko dobrą motoryzację, bo ścierwo cieszy się w eurokołchozie wzięciem.
Podobaja się mi autko typu S60 r-design 326Km (cos koło tego) lub 350KM Polestar. Wiem, że ktoś tu może powiedzieć, że to profanacja, gaz do kuchenek itp. robie dużo km i to od 20 lat na gazie, a widzę ,że obecnie to auto dobiera się do gazu, a nie gaz do samochodu. Mam do Was fachowców pytania, bo volvo mi jest obce:
- Czy ten silnik T6, 3,0 jest awaryjny?
- co w nim się psuje, słabe punkty?
- rodzaj wtrysku benzyny?
- gniazda zaworowe twarde/miękkie?
- regulacja zaworów jaka? na śrubkę, hyrauliczna, szklanki, krzywki ...
- co ile regulacja zaworów?
- macie LPG z tym silnikiem?
- spostrzeżenia mile widziane
z góry dzięki za odpowiedzi
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
To już dość wiekowy silnik, oferowany chyba od początku S80II czyli okolice 2007 roku. Sporo auto z tym silnikiem śmiga na LPG, na forum też chyba takowe są.
- volvoelch
- VOLV
- Posty: 592
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:55
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 2,4 D
- KW/KM/NM: 129/175/420
- Rok: 2010
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
T6 AWD 3 litry Turbo to nic innego jak silnik Forda SI6.Byl co prawda " dopasowany" przez dzial techniczny Volvo.Posiada lancuch rozrzadu.Bardzo wytrzymaly,jesli chiptuning to najlepiej z pewnego zrodla jak np.Heico,Polestar poniewaz te firmy uwzglednialy ograniczony max.moment AT Geartronic.
- pawelpergol
- VO
- Posty: 235
- Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 272
- Rok: 2000
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: Bez dramatu
- Przebieg: 203
- Lokalizacja: Nieporęt
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Zaj.....y tekstcb1100 pisze:Wszystko wskazuje na to, że ten silnik był dobry, bo go wycofują, a wycofują tylko dobrą motoryzację, bo ścierwo cieszy się w eurokołchozie wzięciem.
Kto wie może to nawet prawda.
Będę śledził wątek bo podoba mi się podejście tego użytkownika, ale gwoli ścisłości ten silnik to już wycofali chyba 2-3 lata temu ( niech mnie ktoś poprawi)
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
- Imię: robert
- VOLVO: s60 polestar
- Silnik: 3,0
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
dzięki za info,
a kwestie z wtryskiem i z zaworami?
czy ten silnik to rzędowa szóstka?
a kwestie z wtryskiem i z zaworami?
czy ten silnik to rzędowa szóstka?
- pawelpergol
- VO
- Posty: 235
- Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 272
- Rok: 2000
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: Bez dramatu
- Przebieg: 203
- Lokalizacja: Nieporęt
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Tak to 6 rzędziecb1100 pisze:dzięki za info,
a kwestie z wtryskiem i z zaworami?
czy ten silnik to rzędowa szóstka?
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Ciężko powiedzieć jak byłovolvoelch pisze:T6 AWD 3 litry Turbo to nic innego jak silnik Forda SI6.Byl co prawda " dopasowany" przez dzial techniczny Volvo.Posiada lancuch rozrzadu.Bardzo wytrzymaly,jesli chiptuning to najlepiej z pewnego zrodla jak np.Heico,Polestar poniewaz te firmy uwzglednialy ograniczony max.moment AT Geartronic.
"Although Volvo's new I-6 will be built in a Ford plant, Volvo's vice president of powertrain, Derek Crabb, insists the engine was designed and engineered exclusively by Volvo's powertrain department."
http://wardsauto.com/news-analysis/volv ... engine-s80" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogli kłamać.
Program serwisowy nie przewiduje regulacji zaworów przez 390k km
Wtrysk POŚREDNI.edytowałem
Silniki uwielbiają gaz.
W zeszłym tygodniu wyjechał od nas XC70 T6 Polestar.
Ostatnio zmieniony 2017-11-21, 22:07 przez Mikaell, łącznie zmieniany 1 raz.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
- Imię: robert
- VOLVO: s60 polestar
- Silnik: 3,0
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
chyba w takim razie omyłka pisarska, jest tam wtrysk pośredni - wielopunktowy, a nie jak napisałeś bezpośredni
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Oczywista omyłka. Dziękuję bardzo!cb1100 pisze:chyba w takim razie omyłka pisarska, jest tam wtrysk pośredni - wielopunktowy, a nie jak napisałeś bezpośredni
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
- Imię: robert
- VOLVO: s60 polestar
- Silnik: 3,0
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
dzięki wielkie za pomoc
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-09-19, 22:15
- Imię: Mariusz
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3.2 (B6324S5)
- KW/KM/NM: 321/243
- Rok: 2013
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 54000
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu. Mój znajomy zrobił ponad 150tys. bez żadnych problemów. Warto się zastanowić. Od 2014 roku też nie jest już montowany.cb1100 pisze:Witam wszystkich.
Nie znalazłem watku do powitań, przepraszam, witam Wszystkich tutaj.
Nie przypuszczałem, że kiedyś będę na forum volvo, no i się stało. Mianowicie szukam autka powyżej 300KM, które pojedzie na gazie i będzie max 3 letnie. W tych poszukiwaniach natkąłem się na silnik T6, zasłyszałem dobre opinie. Wszystko wskazuje na to, że ten silnik był dobry, bo go wycofują, a wycofują tylko dobrą motoryzację, bo ścierwo cieszy się w eurokołchozie wzięciem.
Podobaja się mi autko typu S60 r-design 326Km (cos koło tego) lub 350KM Polestar. Wiem, że ktoś tu może powiedzieć, że to profanacja, gaz do kuchenek itp. robie dużo km i to od 20 lat na gazie, a widzę ,że obecnie to auto dobiera się do gazu, a nie gaz do samochodu. Mam do Was fachowców pytania, bo volvo mi jest obce:
- Czy ten silnik T6, 3,0 jest awaryjny?
- co w nim się psuje, słabe punkty?
- rodzaj wtrysku benzyny?
- gniazda zaworowe twarde/miękkie?
- regulacja zaworów jaka? na śrubkę, hyrauliczna, szklanki, krzywki ...
- co ile regulacja zaworów?
- macie LPG z tym silnikiem?
- spostrzeżenia mile widziane
z góry dzięki za odpowiedzi
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Miód na uszy takie informacje. Też myślę o zmianie na XC70 T6 i jeździe na mochozoluMikaell pisze:Ciężko powiedzieć jak byłovolvoelch pisze:T6 AWD 3 litry Turbo to nic innego jak silnik Forda SI6.Byl co prawda " dopasowany" przez dzial techniczny Volvo.Posiada lancuch rozrzadu.Bardzo wytrzymaly,jesli chiptuning to najlepiej z pewnego zrodla jak np.Heico,Polestar poniewaz te firmy uwzglednialy ograniczony max.moment AT Geartronic.
"Although Volvo's new I-6 will be built in a Ford plant, Volvo's vice president of powertrain, Derek Crabb, insists the engine was designed and engineered exclusively by Volvo's powertrain department."
http://wardsauto.com/news-analysis/volv ... engine-s80" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogli kłamać.
Program serwisowy nie przewiduje regulacji zaworów przez 390k km
Wtrysk POŚREDNI.edytowałem
Silniki uwielbiają gaz.
W zeszłym tygodniu wyjechał od nas XC70 T6 Polestar.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
jak ten silnik się odpycha? zastanawiam się jak sobie radzi z budą S80 ?morius pisze:Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu.
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Radzi sobie gorzej niż T6, a pali tyle samo.tommitmx pisze:jak ten silnik się odpycha? zastanawiam się jak sobie radzi z budą S80 ?morius pisze:Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu.
Ale bez turbo TEŻ nadaje do gazu
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Z pewnością pod względem kosztów obsługi / ekonomii serwisu to rzędowa 6 , 3.2 243km jest OK.tommitmx pisze:Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu
Ale zwróć uwagę iż cb1100 pyta w tytule wątku o LPG do S60 T6 3,0, a o ile dobrze pamiętam, to 3.2 243km w S60 / V 60 w ogóle nie występowała, tylko w serii XC 60/70/90
Miałem przyjemność kierować S60 T6 z pakietem Heico na "muchozolu" MY 2011 i powiem ... burza z piorunami w moim odczuciu, zwłaszcza w porównaniu z moim XC70 II 2,5 T2.
Jeździłem/kierowałem też XC60 T6 również na "muchozolu" i też jest super, a przy silniku T6 - 3.2 243km "nie jedzie" = kierowałem XC90 I 3.2 i było bardzo, bardzo ospale ....
Uwzględniając jeszcze podobne ilości paliwa 32. vs 3.0T6, jak pisze morius, to T6 uważam za lepszy wybór.
BDW
W nowszych modelach S60 / V60 produkowanych do dzisiaj silnik T6 zastąpił T5 z bezpośrednim wtryskiem benzyny o poj. 2.0 245KM T5.
Czy ktoś wie / słyszał / zna jakieś opinie jak ten silnik współpracuje z LPG / nadaje się , czy nie.
-- 2017-11-23, 10:37 --
To taki mój wymarzony ....Mikaell pisze:W zeszłym tygodniu wyjechał od nas XC70 T6 Polestar.
Widzę, że jesteś fachowcem od LPG - http://www.klinikalpg.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;, tak więc możesz zdradzić szczegóły tej instalacji (jaka centrala, parownik, wtryski, jak stroicie instalację = hamownia /w realu na ulicy, jaki koszt montażu, jak długo trwa cała zabawa etc .
Myślę, że innych też to zainteresuje.
W końcu z Łodzi do W-wy nie jest zbyt daleko w kontekście przejażdżki na ewentualny kiedyś tam montaż w przyszłości, kiedy moje obecne XC70 stwierdzi, że już np. się zmęczyło ....
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Oczywiście że 3.0 T6 to najlepszy wybór pod LPG z resztą chyba w ogóle najlepsza benzyna w Volvo wg mnie. 3.2 spali mniej benzyny - u mnie w S80 16 w mieście nie udało się przekroczyć a w trasie to 9-11l oczywiście wyniki dla komputera pokładowego a nie LPG. Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Staramy się...chancevought pisze:Widzę, że jesteś fachowcem od LPG - http://www.klinikalpg.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;, tak więc możesz zdradzić szczegóły tej instalacji (jaka centrala, parownik, wtryski, jak stroicie instalację = hamownia /w realu na ulicy, jaki koszt montażu, jak długo trwa cała zabawa etc .
Myślę, że innych też to zainteresuje.
Na fb zapodałem album
https://www.facebook.com/pg/KlinikaLPG/ ... 9767575554" onclick="window.open(this.href);return false;
Komponenty instalacji to wtryskiwacze Barracuda 130, reduktor KME Extreme (pewnie w tej konfiguracji powszechnie będą dostępne za jakiś czas, ale na razie są modyfikacją) oraz elektronika Optima Expert.
Zabawa trwa, aż będziemy zadowoleni z efektu oraz zależna jest od tego, jak bardzo inni klienci będą przeszkadzać nam w pracy czyli 2-3 dni. Staramy się oddać auto tak, żeby nie trzeba było później niczego poprawiać...
-- 23 lis 2017, o 23:53 --
Nigdy nie miałem dość czasu i determinacji aby przebić się przez argumenty i opinie użytkowników na amerykańczńskich forach ale mam wrażenie, że tam uporczywie oceniają wyżej 3.2 n/a niż T6. Może chodzi o to, że zgodnie z prawem Ferdynanda Porsche "nie psują się tylko te części, których nie ma" ludzie uważają, że to fajnie nie mieć turbiny bo się nie zepsuje (tzn. zużyje) ?dypek pisze: Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Mikaell pisze:Nigdy nie miałem dość czasu i determinacji aby przebić się przez argumenty i opinie użytkowników na amerykańczńskich forach ale mam wrażenie, że tam uporczywie oceniają wyżej 3.2 n/a niż T6. Może chodzi o to, że zgodnie z prawem Ferdynanda Porsche "nie psują się tylko te części, których nie ma" ludzie uważają, że to fajnie nie mieć turbiny bo się nie zepsuje (tzn. zużyje) ?dypek pisze: Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.
Ja mówie o rynku PL- w USA to już całkiem bo to było 2000$ - tyle co nowy iPhone
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-09-19, 22:15
- Imię: Mariusz
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3.2 (B6324S5)
- KW/KM/NM: 321/243
- Rok: 2013
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 54000
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Czasami nie masz wyboru przy kupnie auta z jakim silnikiem się trafi ....tak było w moim przypadku. Chciałem 3.0 T6 a wyszło 3.2 R6. Kupowałem auto na licytacji w USA i akurat ten model był z normalnego użytkowania tzn "Nie bity". Ogólnie jestem zadowolony w trasie 8-9L a miasto 11-13L ale częściej ten górny zakres.dypek pisze:Oczywiście że 3.0 T6 to najlepszy wybór pod LPG z resztą chyba w ogóle najlepsza benzyna w Volvo wg mnie. 3.2 spali mniej benzyny - u mnie w S80 16 w mieście nie udało się przekroczyć a w trasie to 9-11l oczywiście wyniki dla komputera pokładowego a nie LPG. Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
- pawelpergol
- VO
- Posty: 235
- Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 272
- Rok: 2000
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: Bez dramatu
- Przebieg: 203
- Lokalizacja: Nieporęt
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Od kiedy w usa iphone kosztuje 2000 usddypek pisze:Ja mówie o rynku PL- w USA to już całkiem bo to było 2000$ - tyle co nowy iPhone
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Pięknie dziękuję za opis i fotki.Mikaell pisze:Staramy się...
Na fb zapodałem album
https://www.facebook.com/pg/KlinikaLPG/" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9767575554
Komponenty instalacji to wtryskiwacze Barracuda 130, reduktor KME Extreme (pewnie w tej konfiguracji powszechnie będą dostępne za jakiś czas, ale na razie są modyfikacją) oraz elektronika Optima Expert.
A zdradzisz jeszcze (o ile oczywiście to nie tajemnica biznesowa), ile kosztuje montaż takiej instalki u Was, czy raczej dzwonić do firmy lub np PW ??
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2017-07-19, 08:24
- Imię: Tomasz
- VOLVO: S60
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2012
- Przebieg: 67000
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Posiadam s60 T6 3.0 , duża frajda z jazdy zapas mocy plus napęd . Spalanie gazu średnie z 9kkm to 12,8 litra wg wyświetlacza . Glownie miasto . Jeżeli chcesz wstawić lpg to jedyna przeszkodą jest umiejscowienie butli . Pod podłogę bagażnika się nie zmieści .
-
- V
- Posty: 118
- Rejestracja: 2015-09-02, 17:12
- Imię: Dawid
- VOLVO: S60 II
- Silnik: T5, AWD
- KW/KM/NM: 254
- Rok: 2013
- Przebieg: 133000
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Nie próbował nikt z Was w s60 II wsadzić jednak tą butle pod podłogę ? Kosztem tego żeby wystawała ponad podłogę ( oczywiście trzeba dorobić nowa ) . Przecież w s60 II jest możliwość dokupienia koła zapasowego, podłoga równa się wtedy z wejściem do bagażnika... wiec i butla by się zmieściła kosztem zmniejszenia bagznika z wysokości ( itak wg. Mnie lepsze rozwiązanie niż butla obok)
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Koło zapasowe = koło dojazdowedawid_t23 pisze:Przecież w s60 II jest możliwość dokupienia koła zapasowego
Miejsca jest mało, ale fakt wolałbym nową podłogę trochę wyżej niż brak bagażnika.
-
- V
- Posty: 118
- Rejestracja: 2015-09-02, 17:12
- Imię: Dawid
- VOLVO: S60 II
- Silnik: T5, AWD
- KW/KM/NM: 254
- Rok: 2013
- Przebieg: 133000
- Status: Offline
Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar
Technicznie wydaje mi się to możliwe do wykonania... jak uda mi się w końcu kupić S60 to na pewno zrobię w ten sposób i pokaże jak wyszło