Super, dzięki za ten filmik z testem.
Zabrakło mi tam dwóch rzeczy: pomiaru czasu 0-100 na obu setupach, oraz porównania wykresów przebiegu momentu przed i po zabiegu.
Kto oferuje taką usługę we Wrocławiu lub okolicach?
Wystarczy spojrzeć na suche dane techniczne.
Dla V50:
140KM 0-100km/h - 10,0s
170KM 0-100km/h - 8,3s
Dla V70:
140KM 0-100km/h - 10,5s
170KM 0-100km/h - 9,0s
Około 1,5s w przyspieszeniu 0-100km/h to bardzo dużo jeśli chodzi o odczucia z jazdy.
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2021-06-28, 13:35
autor: weryfany
U mnie w Zamościu życzą sobie 1500zł... ale czy robią to poprawnie
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
U mnie w Zamościu życzą sobie 1500zł... ale czy robią to poprawnie
Sam jestem ciekawy takim odblokowaniem. Przyznam się, że po przesiadce z Carismy 1.6 90km, ta jest jakoś bardziej żwawsza... Wiem, wiem, krótsza skrzynia, no Volvo ma serio długą skrzynie i jedzie, ale jakoś brak mi satysfakcji z przyspieszania. Oczywiście nie oczekuję od auta rakiety, wiem, że waga większa, bo w końcu to Volvo, a nie jakieś Mitsubishi, lecz wrażenia z jazdy mówią same "przez się". Może ktoś takie cuda robi w Lublinie? Jestem bardzo ciekawy, bo właśnie zaczynam ogólnie szukać speca z Vidą od tych pojazdów.
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2021-07-20, 13:33
autor: Jakubik
Witam Wszystkich. Czy ktoś może posiada namiary na jakiegoś speca w danym temacie, w okolicach Szczecina?? W samym szczecinie obdzwoniłem pare miejsc i nie robią tego...
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2021-07-20, 21:15
autor: weryfany
Jeśli ktoś twierdzi że 140 i 170 to nie czuć różnicy niech idzie do psychologa. Faktem jest że start z miejsca jest mało odczuwalny ale przy wyprzedzaniu już czuć różnicę. Co do spalania większego... no nie wiem kretyni piszą czy co ? Wersja 140 do 170 różni się tylko softem czyli w praktyce przepustnica otwiera się w pełni a nie częściowo i jest to normalne że jak wciskamy gaz do podłogi to więcej paliwa spali. Cudów nie ma. Zaraz powstaną bajki że 2.0T spali mniej niż 2.4. Ja mam s60 2.4T i na trasie 10L/100km i tu dodam że nie jeżdżę jak emeryt lecz dynamicznie. Ale trasa to trasa.
Pozdrawiam
Dodam coś jeszcze no nie widziałem w tym miejscu.
Jak by nie patrzeć coś w tym temacie.
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2023-03-16, 16:15
autor: Karool92
Częstochowa albo bliska okolica kto mi sprawdzi jaki mam soft i ewentualnie kto mi wgra 170 ? Szczerze to jak na 140 koni jedzie fajnie więc może już ktoś to zrobił ?
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Cześć. Działasz może jeszcze w temacie podniesienia mocy?
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2023-09-20, 12:25
autor: eskafal
Witam serdecznie - polecicie kogoś kto podniesie moc ze 140 na 170 Km w woj. świętokrzyskim ??
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2023-12-21, 13:45
autor: m_zimny
Czy można po prostu założyć sterownik silnika od wersji 170KM? Sterowniki różnią się czymś czy tylko wgranym softem? Zadziała to plug/play czy trzeba będzie robić później jakieś programowanie tego nowego komputera do samochodu?
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2023-12-21, 14:00
autor: w0jt4s2
Pozostaje choćby immobiliser
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Obczytałem się, że za moc 170 KM jest odpowiedzialne sterowanie przepustnicą (pełne otwarcie). Tak logicznie sobie myślę, że przepustnicą steruje ECM. Mam rację?
Ogólnie chodzi mi o to, że miejscowy spec chce za te 170KM 600zł, a ECM kosztuje 50-150zł.
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2023-12-21, 15:32
autor: ewemarkam
Z tego co wiem nie możesz sobie od tak wymienić ECM. Nie zabangla to. Trzeba go sparować z samochodem i to też będzie kosztowało. Nie bez powodu klonuje się takie podzespoły jak m.in ECM, TCM, CEM. Po to aby właśnie nie kombinować z dograniem do samochodu.
Immo jest w CEM.
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2023-12-21, 21:30
autor: Murcek46
no dobra, a których kodów silnika to dotyczy?
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2023-12-26, 13:35
autor: italiaviva
Witam, chciałabym się was doradzić gdzie najlepszy sprawdzony zakład do instalacji gazu i czy w jakim zakładzie od razu by mi podnieśli moc z 140 na 170koni ?
Woj- Lubelskie lub mazowieckie
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
Witam, chciałabym się was doradzić gdzie najlepszy sprawdzony zakład do instalacji gazu i czy w jakim zakładzie od razu by mi podnieśli moc z 140 na 170koni ?
Dopisz, o którą część Polski chodzi.
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2024-03-10, 10:27
autor: m_zimny
volvotech w chorzowie. 400zł. 3 godziny. Teraz naprawdę lepiej przyspiesza.
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
: 2024-03-10, 10:29
autor: m_zimny
i nie gadajcie, że dopiero na wysokich obrotach. 4000 obr to nie są wysokie obroty. (10 lat jeździłem hondą civic )
[S60, 2.4 140 km, 2001r.] Podniesienie mocy z 140 KM NA 170 KM i gaz
i nie gadajcie, że dopiero na wysokich obrotach. 4000 obr to nie są wysokie obroty. (10 lat jeździłem hondą civic )
Szanowny Kolego, ale spójrz nawet na wykresy z hamowni i osiągnięte czasy, których - szacun za uczciwość - na filmiku firma z Radomia w ogóle nie ukrywa. Ja też lubię brzmienie mojego 2.4 140 KM w zakresie między 4 a 6 tysięcy, ale po wielu przemyśleniach odpuściłem podmianę softu. Ile razy w życiu ja mam okazję rozpędzać się bezproblemowo (w sensie - żadne auto mi w tym nie przeszkodziło) w zakresie 100-200 km/h ciągiem? Znikomą ilość. Kilka razy w roku? Za to niezwykle często zdarza mi się to w zakresie 100-150 km/h. Każdego dnia, często kilkukrotnie. A tutaj jaką mamy różnicę? Ledwie dwie sekundy! Marne, prawie niezauważalne dwie sekundy. I za to zapłacić 700 zł (wspomniany Radom) - tyle było kilka lat temu, przed pandemią - a obecnie pewnie więcej niż tysiąc? Może jak ktoś lubi wyprzedzać ciągle "na trzeciego" i te dwie sekundy kiedyś w końcu uratują życie jemu i ludziom jadącym z naprzeciwka - to jest jakiś tam sens. W pozostałych przypadkach - nie ma.
Poza tym przyjrzyj się Kolego dokładnie wykresom z hamowni. to nie jest tak, ze po przekroczeniu magicznych 4000 obrotów auto dostaje magicznego strzała niczym ten parowóz w "Powrocie do przyszłości". Nie. Moc cały czas, spokojnie, powolutku pełznie sobie do góry - mija powoli 150 koni, potem 160 koni, by chwilę przed osiągnięciem 6000 obrotów dobić do magicznych 170 koni. Jeśli więc będziesz w ruchu miejskim i pozamiejskim ciągle jeżdził na jedynce i dwójce a na autostradach maksymalnie na trójce - będziesz miał ciągle pod stopą owo magiczne 170 koni. Dlatego po analizie wszystkiego ja sobie odpuściłem i tęsknię za benzynowym 2.4T lub 2.5T albo 2.5 T5 - gdzie dopiero prawdziwa turbina robi robotę w temacie przyśpieszenia.
pozdrowionka