Strona 2 z 2

Re: S60 2.5T AWD

: 2012-06-26, 22:06
autor: storm3r
ayrsen pisze:
hullerek pisze:Czy zakłada sie gaz to takiego autka jak temacie, s60, 2.5t AWD??
Moje zdanie jest takie - pewnie teoretycznie można kupić np. Ferrari i przerobić je na gaz... Albo zejść ze zużyciem paliwa w 2.5T poniżej 10l/100km... Tylko gdzie w tym wszystkim jest sens? Jeśli chcesz/potrzebujesz ponad 200KM - to po prostu należy liczyć się z kosztami. Proste. Tyle. Tylko tyle i aż tyle... ;-)
Co ty gadanie. Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu. To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.

Re: S60 2.5T AWD

: 2012-06-26, 22:23
autor: ayrsen
storm3r pisze:Co ty gadanie.
Moje. Własne. Subiektywne. Coś w tym złego?
storm3r pisze:Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu.
Pięknie - może masz rację (nie wiem - nie mam i nie będę miał LPG) - co nie zmienia mojego zdania: wg mnie kupowanie samochodu z silnikiem/napędem będącym w założeniu nie najtańszym i następnie na siłę próbowanie uzyskania spalania na poziomie CC700 jest "subiektywnie dziwnie".
storm3r pisze:To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.
Zakładanie LPG nie jest świętokradztwem. Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego. :564:

Re: S60 2.5T AWD

: 2012-06-27, 09:23
autor: storm3r
ayrsen pisze:Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego. :564:
Oczywiście masz rację. Ja na przykład mogę napisać że niezamontowanie LPG w samochodzie którym pokonuje się więcej niż 20k rocznie jest ...hmmm ... "nierozsądne". Przy samochodzie takim jak S60 2.5T nie ma żadnych merytorycznych powodów aby tego nie zrobić. O zamontowaniu instalacji 5 generacji która jest najprostszym sposobem na zwiększenie osiągów samochodu już nawet nie wspominam.

Re: S60 2.5T AWD

: 2012-06-28, 09:27
autor: adam16v
cardian pisze:Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.
Jeśli coś na miejscu to polecam http://www.multiserwis.mielec.pl/
Na forum lpg http://lpg-forum.pl/ jest pod nickiem frodo_81

Re: S60 2.5T AWD

: 2012-06-28, 14:54
autor: storm3r
cardian pisze:Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.
Samochód przyjmuje gazowanie bez oporów. Jedyne na co nalezy zwrócić uwagę to czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Potrzebny jest emulator oszukujący komputer w innym przypadku będzie zapalał sie "chceck". Cena sensownej instalacji nie powinna przekroczyć 4000 zł.

Re: S60 2.5T AWD

: 2012-07-01, 03:46
autor: cardian
No wlasniej musze sie grubo zastanowic bo nie jezdze duzo. Mysle ze max 10k robie rocznie wiem nie wiem czy jest sens. A dobra instalacja podejrzewam ze 4k-4,5k. Wg kalkulatora gazeo zwroci sie po okolo 1,5 roku. Ale nie wiem czy to tak bedzie jak kalkulator pokazuje

Re: S60 2.5T AWD

: 2012-07-03, 22:27
autor: scooba
założyłem brc plug and drive, koszty spadły znacznie :) instalacja trochę ponad 4k, koniecznie emulator wtrysku, trasa 12-14 gazu, miasto nie liczę ani benzyny ani gazu, przekracza moje wszelkie granice i wyobrażenia :)
ktos nie chce zakładać to niech nie zakład, ja chętnie wydam zaoszczędzoną kasę na co innego, nie wstydzę sie ze jeżdżę na gazie, poprzednie V40 T4 zrobione na 240KM też pięknie znosiło gaz, instalacja była również brc.
Jak komuś przechodzi przez myśl założenie lpg i leży mu pod poducha 4 klocki to ja tylko polecam.

w V40 miałem HPT 1.5 bara nawet ( jakis czas 1,7bara, ale to było juz za duzo na moj reduktor) i pieknie latal, hamowany na VTECH wawa a 2.5T awd chyba jest LPT, nie wiem jak eRka

Re: S60 2.5T AWD

: 2013-07-13, 17:07
autor: Zero
Witam Serdecznie,

Dla wciąż zainteresowanych:
Włożyli mi pod maskę Staga300, wtryskiwacze HANA - zielone.
Spalanie średnio 12,5/100
Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
Zmieniłem kapcie z 234/45/17 na 205/55/16 - było głośno i tłukło. Teraz jest lepiej i wbrew obiegowym opiniom trzyma się asfaltu. Choć teraz wybrałbym 215.
Instalacja sprawuje się doskonale. Auto rwie do przodu jak głupie. spalanie 11,5 trasa. 14,5 miasto z klimą.
pozdrawiam!

Re: S60 2.5T AWD

: 2013-07-13, 18:14
autor: Puhcio
Jakie butle Wam się do S60 mieszczą ?

Re: S60 2.5T AWD

: 2013-07-13, 19:12
autor: scooba
100 litrow. Ale wystaje:-)))

Re: S60 2.5T AWD

: 2013-07-13, 19:43
autor: Driv3rrrr
I to chyba sporo nie? :mrgreen:

Re: S60 2.5T AWD

: 2013-07-13, 20:31
autor: adamusss
Zero pisze:Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
a jaki reduktor Ci to obrabia :?: to najpierw LPG, a potem chip? :roll:
regulowałeś instalację po tym?

Re: S60 2.5T AWD

: 2013-08-03, 16:15
autor: storm3r
scooba pisze:100 litrow. Ale wystaje:-)))
Tankuję po 100 litrów na raz, wiec butla jest pewnie 110 lub 120, bagażnik udaje się domknąć. Mina pana lejącego gaz śmieszy mnie przy każdym tankowaniu. ;)

Re: S60 2.5T AWD

: 2017-10-17, 00:07
autor: gonzak
dobre instalacje - wiem jedno - trzeba badać wtryski :( bo jak nawalą to furka 70kkm nie zrobi) w 2.0 miałem 250koników na LPG:) - padło przez parszywe wtryski - wypaliło nową uszczelką po 70k km..

Re: S60 2.5T AWD

: 2019-03-16, 12:50
autor: Zero
adamusss.
Odpowiem po latach :)
Nie wiem jaki tam jest reduktor, ale w energy gaz powiedzieli, że uciągnie. Raz w roku jeżdżę do nich na serwis. Wiedzą, że jest oprogramowanie na wyższą moc.
Dziś tym wozem najechałem już 110 000 km na LPG. Silnik zdrowy. Jeżdżę i pewnie sprzedam go dopiero za około rok, jak mu 15 lat stuknie.