S60 2.5T AWD

storm3r
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: stąd
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: storm3r » 2012-06-26, 22:06

ayrsen pisze:
hullerek pisze:Czy zakłada sie gaz to takiego autka jak temacie, s60, 2.5t AWD??
Moje zdanie jest takie - pewnie teoretycznie można kupić np. Ferrari i przerobić je na gaz... Albo zejść ze zużyciem paliwa w 2.5T poniżej 10l/100km... Tylko gdzie w tym wszystkim jest sens? Jeśli chcesz/potrzebujesz ponad 200KM - to po prostu należy liczyć się z kosztami. Proste. Tyle. Tylko tyle i aż tyle... ;-)
Co ty gadanie. Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu. To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.

Awatar użytkownika
ayrsen
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1747
Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
Lokalizacja: Polska
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: ayrsen » 2012-06-26, 22:23

storm3r pisze:Co ty gadanie.
Moje. Własne. Subiektywne. Coś w tym złego?
storm3r pisze:Zakładając gaz i przejeżdżając 200k km można w kilka lat zaoszczędzić równowartość tego samochodu.
Pięknie - może masz rację (nie wiem - nie mam i nie będę miał LPG) - co nie zmienia mojego zdania: wg mnie kupowanie samochodu z silnikiem/napędem będącym w założeniu nie najtańszym i następnie na siłę próbowanie uzyskania spalania na poziomie CC700 jest "subiektywnie dziwnie".
storm3r pisze:To nie jakiś super sportowy samochód żeby założenie instalacji LPG było świętokradztwem.
Zakładanie LPG nie jest świętokradztwem. Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego. :564:
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI

storm3r
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: stąd
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: storm3r » 2012-06-27, 09:23

ayrsen pisze:Każdy robi ze swoim samochodem to, co uważa za stosowne. A inni mają prawo robić/myśleć/pisać coś innego. :564:
Oczywiście masz rację. Ja na przykład mogę napisać że niezamontowanie LPG w samochodzie którym pokonuje się więcej niż 20k rocznie jest ...hmmm ... "nierozsądne". Przy samochodzie takim jak S60 2.5T nie ma żadnych merytorycznych powodów aby tego nie zrobić. O zamontowaniu instalacji 5 generacji która jest najprostszym sposobem na zwiększenie osiągów samochodu już nawet nie wspominam.

Awatar użytkownika
adam16v
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 777
Rejestracja: 2008-09-14, 11:56
VOLVO: Fiat Croma ex:945
Silnik: 1.9 JTDM ex:B200FT+
KW/KM/NM: 150KM ex:210+/350+
Rok: 2008
Był na spocie: 3
Lokalizacja: Łańcut
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: adam16v » 2012-06-28, 09:27

cardian pisze:Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.
Jeśli coś na miejscu to polecam http://www.multiserwis.mielec.pl/
Na forum lpg http://lpg-forum.pl/ jest pod nickiem frodo_81
ex:945 '96 b200ft
1% dla Julki
http://kedziorek.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

storm3r
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: stąd
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: storm3r » 2012-06-28, 14:54

cardian pisze:Stare posty widze, czy moze ktos cos powiedziec ciekawego o tym silniku i gazie (w sensie co zalozyc, gdzie i za ile) ja jestem z Zamoscia czyli wchodzi w gre Lubelskie no podkarpackie. Bo glupio by bylo jezdzic 300 czy 500 kilometrow aby wyregulowac gaz czy cos w ten desen.
Samochód przyjmuje gazowanie bez oporów. Jedyne na co nalezy zwrócić uwagę to czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Potrzebny jest emulator oszukujący komputer w innym przypadku będzie zapalał sie "chceck". Cena sensownej instalacji nie powinna przekroczyć 4000 zł.

cardian
V
V
Posty: 76
Rejestracja: 2011-08-03, 00:05
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 162
Lokalizacja: Zamość
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: cardian » 2012-07-01, 03:46

No wlasniej musze sie grubo zastanowic bo nie jezdze duzo. Mysle ze max 10k robie rocznie wiem nie wiem czy jest sens. A dobra instalacja podejrzewam ze 4k-4,5k. Wg kalkulatora gazeo zwroci sie po okolo 1,5 roku. Ale nie wiem czy to tak bedzie jak kalkulator pokazuje

scooba
VO
VO
Posty: 302
Rejestracja: 2012-02-27, 21:46
Imię: Piotr
VOLVO: V50 AWD
Silnik: 2.5T T3
KW/KM/NM: 200kW
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: AK
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: scooba » 2012-07-03, 22:27

założyłem brc plug and drive, koszty spadły znacznie :) instalacja trochę ponad 4k, koniecznie emulator wtrysku, trasa 12-14 gazu, miasto nie liczę ani benzyny ani gazu, przekracza moje wszelkie granice i wyobrażenia :)
ktos nie chce zakładać to niech nie zakład, ja chętnie wydam zaoszczędzoną kasę na co innego, nie wstydzę sie ze jeżdżę na gazie, poprzednie V40 T4 zrobione na 240KM też pięknie znosiło gaz, instalacja była również brc.
Jak komuś przechodzi przez myśl założenie lpg i leży mu pod poducha 4 klocki to ja tylko polecam.

w V40 miałem HPT 1.5 bara nawet ( jakis czas 1,7bara, ale to było juz za duzo na moj reduktor) i pieknie latal, hamowany na VTECH wawa a 2.5T awd chyba jest LPT, nie wiem jak eRka

Zero
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2013-07-13, 13:57
Imię: Bartek
VOLVO: s60
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 154/211/208
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11/13
Przebieg: 120000
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: Zero » 2013-07-13, 17:07

Witam Serdecznie,

Dla wciąż zainteresowanych:
Włożyli mi pod maskę Staga300, wtryskiwacze HANA - zielone.
Spalanie średnio 12,5/100
Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
Zmieniłem kapcie z 234/45/17 na 205/55/16 - było głośno i tłukło. Teraz jest lepiej i wbrew obiegowym opiniom trzyma się asfaltu. Choć teraz wybrałbym 215.
Instalacja sprawuje się doskonale. Auto rwie do przodu jak głupie. spalanie 11,5 trasa. 14,5 miasto z klimą.
pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Puhcio
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4396
Rejestracja: 2007-04-28, 10:12
Imię: Pawel
VOLVO: Skoda Superb III
Silnik: 2.0 TDI
KW/KM/NM: 140/190/400
Rok: 2016
Był na spocie: 35
Przebieg: 48000
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: Puhcio » 2013-07-13, 18:14

Jakie butle Wam się do S60 mieszczą ?
Pozdrawiam,
Paweł

scooba
VO
VO
Posty: 302
Rejestracja: 2012-02-27, 21:46
Imię: Piotr
VOLVO: V50 AWD
Silnik: 2.5T T3
KW/KM/NM: 200kW
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: AK
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: scooba » 2013-07-13, 19:12

100 litrow. Ale wystaje:-)))

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: Driv3rrrr » 2013-07-13, 19:43

I to chyba sporo nie? :mrgreen:
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: adamusss » 2013-07-13, 20:31

Zero pisze:Pojechałem na zmianę oprogramowania (moment do 380 i moc do 240)
a jaki reduktor Ci to obrabia :?: to najpierw LPG, a potem chip? :roll:
regulowałeś instalację po tym?
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

storm3r
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2012-06-26, 00:52
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: stąd
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: storm3r » 2013-08-03, 16:15

scooba pisze:100 litrow. Ale wystaje:-)))
Tankuję po 100 litrów na raz, wiec butla jest pewnie 110 lub 120, bagażnik udaje się domknąć. Mina pana lejącego gaz śmieszy mnie przy każdym tankowaniu. ;)

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: gonzak » 2017-10-17, 00:07

dobre instalacje - wiem jedno - trzeba badać wtryski :( bo jak nawalą to furka 70kkm nie zrobi) w 2.0 miałem 250koników na LPG:) - padło przez parszywe wtryski - wypaliło nową uszczelką po 70k km..
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

Zero
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2013-07-13, 13:57
Imię: Bartek
VOLVO: s60
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 154/211/208
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11/13
Przebieg: 120000
Status: Offline

Re: S60 2.5T AWD

Post autor: Zero » 2019-03-16, 12:50

adamusss.
Odpowiem po latach :)
Nie wiem jaki tam jest reduktor, ale w energy gaz powiedzieli, że uciągnie. Raz w roku jeżdżę do nich na serwis. Wiedzą, że jest oprogramowanie na wyższą moc.
Dziś tym wozem najechałem już 110 000 km na LPG. Silnik zdrowy. Jeżdżę i pewnie sprzedam go dopiero za około rok, jak mu 15 lat stuknie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”