Poradnik użytkowników instalacji LPG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: Struna » 2021-02-02, 00:36

PeBe pisze:
2021-01-31, 14:52
Jakby stroili na bogato, klienci by marudzili że im auta za dużo palą.
W przypadku większości Volvo z szerokopasmówkami na pokładzie to jakby jest niezbyt możliwe - tam dawka korygowana jest w locie do odcinki, więc nawet jak dasz za bogato, to sterownik zetnie to korektami ( możliwa korekcja od - 25 do +25% względem nominalnej mapy, więc całkiem sporo )
Co prawda chwilę mu to zajmie, ale jednak zetnie.
slesiu1971 pisze:
2021-01-31, 17:47
Moje 2.4T żarło 16 litrów w trybie miejskim i jakoś mnie to nie dziwiło, dziwiło natomiast jak co niektórzy chwalili się że łykał im tylko 12litra.
Inaczej będzie jak cykl miejski jest w dużym mieście ( Wawa, Kraków itp ) a inaczej w drobnym mieście, gdzie są dwa sygnalizatory na krzyż ;)
Mi 2.4T w XC70 paliło nawet więcej po mieście, a XC90 opierdziela kosmiczne ilości, no ale to czasem by trzeba na motogodziny przeliczyć, żeby móc porównywać.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

PeBe
VOLV
VOLV
Posty: 744
Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
Imię: Pawel
VOLVO: S80 II
Silnik: D4204T5 automat
KW/KM/NM: 133/181/400
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 155000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: PeBe » 2021-02-02, 09:57

"Bogato" użyłem w znaczeniu "po bożemu, tak jak pani w szkole uczyła, bez oszczędzania na paliwie".
Gdy przed założeniem lpg chce się oszacować spalanie w ruchu miejskim, bierze się spalanie katalogowe, x1,2 na gaz, x1,1-1,2 na korki i będzie wiadomo czego się spodziewać. No, chyba że już dłużej jeździmy tym autem na noPb i znamy spalanie, to wystarczy korekta na lpg. Konieczne uzupełnienie: jazda miejska to nie to samo co jazda w mieście :mrgreen:
pozdrawiam
Paweł

Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny

Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.

Porady fotograficzne gratis!

slesiu1971
VO
VO
Posty: 209
Rejestracja: 2017-06-02, 12:59
Imię: Dariusz
VOLVO: V70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Lokalizacja: ZABRZE
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: slesiu1971 » 2021-02-02, 18:42

W moim drugim aucie chcę założyć instalację LPG ( Lexus 3.3 225KM) i zastanawiam gdzie ją założyć.
Wiem że są tutaj fachowcy od LPG dlatego każda opinia będzie dla mnie pomocna.
Warsztat Silesia w Katowicach oferuje mi dwa warianty :

WARIANT I ( 4500zł)
Sterownik STAG Q-MAX plus 6 OBD (5 lat gwarancji na sterownik)
Reduktor Magic POWER do 450 PS
Wtryskiwacze STAG AC-W031 BFC montowane pojedynczo - trwałość na
poziomie 200 000 km
Filtr gazu Certools włókno szklane

WARIANT II (4500zł)
Sterownik KME JET EXPERT 6 OBD i nowoczesny programowalny przełącznik RGB:
Reduktor Magic POWER do 450 PS
Wtryskiwacze Barracuda 130 Nl montowane pojedynczo - trwałość na
poziomie 200 000 km
Filtr gazu Certools włókno szklane

przewody fazy ciekłej – Faro 8 mm
przewody fazy lotnej i wodne – MAFLOW
opaski samozaciskowe-sprężyste NORMACLAMP® FBS DIN 3021/MUBEA Roomsaver

Warsztat KB Diagnostyka w Zabrzu proponuje mi

Koszt instalacji:
3 800 zł na sterowniku BLACKBOX Zenit AgCentrum
4 000zł na sterowniku Nevo-sky Jet KME
4 100 zł na sterowniku Qmax Stag
Wtryskiwacze pojedyncze Magic FX
Reduktor Magic 3 power ( zwiększony)

Proszę o jakąś opinię, rady itp. Będę wdzięczny.

darklu
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2021-01-28, 08:54
Imię: Darek
VOLVO: V70
Silnik: 2,5
Rok: 2008
Przebieg: 150000
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: darklu » 2021-02-04, 10:02

Dzięki panowie za reakcję, gazownika akurat mam dobrego więc będę z nim ruszał ten temat.

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: Struna » 2021-02-04, 20:23

Uderzaj w ciemno do Silesia
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

bocian102
V
V
Posty: 36
Rejestracja: 2017-11-19, 13:47
Imię: Adam
VOLVO: XC90 / Jeep Grand Cherokee WK2
Silnik: 4.4 / 5.7 Hemi
KW/KM/NM: 315
Rok: 2005
Średnie spalanie: 17
Przebieg: 324000
Status: Offline
Kontakt:

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: bocian102 » 2021-02-04, 20:26

Struna pisze:
2021-02-04, 20:23
Uderzaj w ciemno do Silesia
A jakies doświadczenia z kkl autogaz K-ce ul.Hallera ?
V40 2.0 1998 było
XC90 4.4 V8 2005 było
Jeep Grand Cherokee 5.7 V8 HEMI 2014 jest

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: Struna » 2021-02-05, 14:39

Nie znam
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

slesiu1971
VO
VO
Posty: 209
Rejestracja: 2017-06-02, 12:59
Imię: Dariusz
VOLVO: V70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 200
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Lokalizacja: ZABRZE
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: slesiu1971 » 2021-03-02, 18:32

slesiu1971 pisze:
2021-02-02, 18:42
W moim drugim aucie chcę założyć instalację LPG ( Lexus 3.3 225KM) i zastanawiam gdzie ją założyć.
Wiem że są tutaj fachowcy od LPG dlatego każda opinia będzie dla mnie pomocna.
Warsztat Silesia w Katowicach oferuje mi dwa warianty :

WARIANT I ( 4500zł)
Sterownik STAG Q-MAX plus 6 OBD (5 lat gwarancji na sterownik)
Reduktor Magic POWER do 450 PS
Wtryskiwacze STAG AC-W031 BFC montowane pojedynczo - trwałość na
poziomie 200 000 km
Filtr gazu Certools włókno szklane

WARIANT II (4500zł)
Sterownik KME JET EXPERT 6 OBD i nowoczesny programowalny przełącznik RGB:
Reduktor Magic POWER do 450 PS
Wtryskiwacze Barracuda 130 Nl montowane pojedynczo - trwałość na
poziomie 200 000 km
Filtr gazu Certools włókno szklane

przewody fazy ciekłej – Faro 8 mm
przewody fazy lotnej i wodne – MAFLOW
opaski samozaciskowe-sprężyste NORMACLAMP® FBS DIN 3021/MUBEA Roomsaver

Warsztat KB Diagnostyka w Zabrzu proponuje mi

Koszt instalacji:
3 800 zł na sterowniku BLACKBOX Zenit AgCentrum
4 000zł na sterowniku Nevo-sky Jet KME
4 100 zł na sterowniku Qmax Stag
Wtryskiwacze pojedyncze Magic FX
Reduktor Magic 3 power ( zwiększony)

Proszę o jakąś opinię, rady itp. Będę wdzięczny.
Ze swojej strony "dziękuję" za wszelkie rady i sugestie. Trudno, musiałem podjąć sam decyzję co do miejsca wariantu i miejsca montażu. Jak na razie nie żałuję. Pozdrawiam

ewemarkam
VOLVO
VOLVO
Posty: 2564
Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
Imię: Marcin
VOLVO: V50
Silnik: D4162t
KW/KM/NM: 109
Rok: 2010
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Cieszyn
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: ewemarkam » 2022-02-25, 19:05

pikopij pisze:
2022-02-25, 16:11
Podstawa w instalacjach LGB to szczelność. Brak szczelności instalacji (do dziesiątek milimetrów) prowadzi do strasznych strat w paliwie na które trzeba uważać.
Złota łopata za odkopanie tamatu.

lisu2t
V
V
Posty: 4
Rejestracja: 2022-03-06, 21:45
Imię: Tomasz
VOLVO: v50
Silnik: 2.5t
KW/KM/NM: 220 km
Rok: 2004
Przebieg: 227000
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: lisu2t » 2022-03-14, 09:13

Panowie. Volvo v50 2.5t, okolice warszawy - polecacie jakis dobry serwis zakladajacy lpg ? Co polecacie? Mialem BRC w BMW kiedyś i po 10 latach słabo to juz chodzilo i gdziekolwiek nie podjechalem to mowili BRC - Brak Regulacji Czegokolwiek -.-
Dostałem taka propozycje na podzespolach STAG

Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika STAG STAG 300 6 Qmax Plus
Przełącznik STAG
Reduktor R01 250
Wtryskiwacze W03 6 cyl
Cena brutto 4600zl

ewemarkam
VOLVO
VOLVO
Posty: 2564
Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
Imię: Marcin
VOLVO: V50
Silnik: D4162t
KW/KM/NM: 109
Rok: 2010
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Cieszyn
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: ewemarkam » 2022-03-14, 12:21

Graty ok. Ale kto Ci to dobrze założy. Poszukaj w tym wątku na forum LPG.
https://lpg-forum.pl/mazowieckie-t17775.html

Awatar użytkownika
r-aven
VOLV
VOLV
Posty: 779
Rejestracja: 2019-10-08, 20:27
Imię: Mariusz
VOLVO: XC70
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 238
Rok: 2008
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 260000
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: r-aven » 2022-03-14, 12:43

lisu2t, mam podobny zestaw w xc70 3.2 niby wszystko śmiga cacy ale mam małe zastrzeżenia co do reduktora r01 parametry różnią się przy pełnej i powiedzmy bliskiej wykonczenczenia tak z1/3 butli gazu. Nie powoduje to żadnych błędów ale widać różnicę w stabilności ciśnienia.
Może popytaj albo ktoś zaproponuje lepszy reduktor.
Sam przeczytam chętnie co jest dobre i modne :)
Przed rozmową skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą.

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: gonzak » 2022-11-30, 14:06

r-aven pisze:
2022-03-14, 12:43
mam podobny zestaw w xc70 3.2 niby wszystko śmiga cacy ale mam małe zastrzeżenia co do reduktora r01 parametry różnią się przy pełne
w 3.2 reduktor r01? :D tuż to raczej niemożliwe:] chyba że w centralce ustawimy automatyczne kasowanie błędów..
chyba że faktycznie nie korzystasz z mocy.. (nigdy nie udało mi sie zestroić R01 tak aby wydalał mocno problematyczna była tam temperatura pracy.. (za mała wydajność według mnie ) i skoki temperatury na maxa....

co jak co - ale stag reduktor to w kategorii do 150km wyciągnie.. w turbo
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

Awatar użytkownika
r-aven
VOLV
VOLV
Posty: 779
Rejestracja: 2019-10-08, 20:27
Imię: Mariusz
VOLVO: XC70
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 238
Rok: 2008
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 260000
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: r-aven » 2022-11-30, 23:03

Nadal r01(do250KM czerwony dekiel) błędów brak. Na termikę reduktora nie narzekam albo nie potrafię dostrzec problemu.
Stałe kasowanie nie aktywne. Wykorzystuje pełen zakres obrotow.
Cisnienie robocze 1,07 bara
hana gold bez dysz.
Początek mnoznika 1,36 koniec 1,1
reczna korekta obrotow500-1000 dla czasu 4ms w granicach 10%
Autoadaptacja obd obecnie nieaktywna(lepsze korekty mam bez tego jak z tym)
Przed rozmową skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą.

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: gonzak » 2022-12-01, 10:13

według mnie coś mi nie pasuje jeśli to R01.. wątpie żeby wydolił.. bo potrafiłem go uwalić na 2.0T 200km (zwłaszcza zimą była mocna tragedia)

jesteś wstanie zanotować spadek ciśnienia jaki masz przy WOT?
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

Awatar użytkownika
r-aven
VOLV
VOLV
Posty: 779
Rejestracja: 2019-10-08, 20:27
Imię: Mariusz
VOLVO: XC70
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 238
Rok: 2008
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 260000
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: r-aven » 2022-12-01, 12:35

Nagram plik z programu obroty obciążenie cisnienie. Będziesz w stanie sobie otworzyć?
Przed rozmową skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą.

Awatar użytkownika
r-aven
VOLV
VOLV
Posty: 779
Rejestracja: 2019-10-08, 20:27
Imię: Mariusz
VOLVO: XC70
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 238
Rok: 2008
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 260000
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: r-aven » 2022-12-01, 16:49

gonzak, proszę. Jak ogarniasz temat zobacz czy jest coś niepokojącego.
https://1drv.ms/u/s!AvkYJeQmYtbymthxe8O3bjuXErS8Ig
https://1drv.ms/u/s!AvkYJeQmYtbymthw2wNuzg625wT1nQ

Nie dawałem manuala i warunków nie było za bardzo ale może Ci to wystarczy by wysnuć wnioski.
Przed rozmową skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą.

gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: gonzak » 2022-12-01, 18:09

ale ogólnie: instalacja do regulacji w 100%,
- masz włączoną isę (ok, ale to można zrobić jak jest instalacja wyregulowana tak min na te 80%)
(odchyłka mocno poza zakresem..)
- masz włączone automatycznie kasowanie błędów (patrz załącznik) bo j/w

ogólnie też są rozjechane korekty (patrząc po czasach wtrysku - jakoś tak mocno to pionowo leci.. - tyle że tu może być dużo innych rzeczy jak np.. problem z podciśnieniem - np ucieka etc) .. wiec reset korekt by się przydało zrobić, reset lpg, zrobić mapę benzynową.. i podejść do ustawień od początku
Obrazek
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

Awatar użytkownika
r-aven
VOLV
VOLV
Posty: 779
Rejestracja: 2019-10-08, 20:27
Imię: Mariusz
VOLVO: XC70
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 238
Rok: 2008
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 260000
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: r-aven » 2022-12-01, 18:39

Coś tam teraz zima się rozjechało. Zimno krótkie odcinki chyba to gra rolę. Jak jadę że 20km pokrycie odchylka mam w normie. Wezyk podciśnienia sprawdzałem i mam tam dodatkowo opaskę sprezysta. Isa i obd wyłączone.
A ciągle kasowanie włączone tylko dlatego że miałem problem z termostatem i wywalało blad temperatura poza zakresem regulacji i mi technicy dopisali ten błąd do listy kasowania i powiedzieli ze jak coś zmienię to w piz..u dopisany kod błędu zniknie. Termostat już oczywiście wymieniony.
Ale ogólnie reduktor daje jakoś radę.
Przed rozmową skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą.

Hatton
VOLVO
VOLVO
Posty: 2263
Rejestracja: 2016-11-03, 21:20
Imię: Marek
VOLVO: V70
Silnik: B5254T11
KW/KM/NM: 231
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 214418
Lokalizacja: Podkarpacie
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: Hatton » 2024-02-20, 19:47

Zacząłem się rozglądać za instalacją LPG i mam dobry serwis który zakłada BRC. Druga strona to chce mieć dostęp do ustawień i pytanie, czy jest szansa zdobyć działający program Calibration Tool ? Ktoś z was go ma na własny użytek ?
V50 2.4i
V70 III 2.5FT

ewemarkam
VOLVO
VOLVO
Posty: 2564
Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
Imię: Marcin
VOLVO: V50
Silnik: D4162t
KW/KM/NM: 109
Rok: 2010
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Cieszyn
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: ewemarkam » 2024-02-20, 23:38

Hatton pisze:
2024-02-20, 19:47
Zacząłem się rozglądać za instalacją LPG i mam dobry serwis który zakłada BRC. Druga strona to chce mieć dostęp do ustawień i pytanie, czy jest szansa zdobyć działający program Calibration Tool ? Ktoś z was go ma na własny użytek ?
Nie idź tą drogą. Nie ma, abonament wypada płacić niestety, BRC tłumaczy to tym że tylko tak zapewnia najwyższy poziom obsługi. Załóż KME, Optime, STAGa Tech'a.

Hatton
VOLVO
VOLVO
Posty: 2263
Rejestracja: 2016-11-03, 21:20
Imię: Marek
VOLVO: V70
Silnik: B5254T11
KW/KM/NM: 231
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 214418
Lokalizacja: Podkarpacie
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: Hatton » 2024-02-21, 09:20

ewemarkam pisze:
2024-02-20, 23:38
Hatton pisze:
2024-02-20, 19:47
Zacząłem się rozglądać za instalacją LPG i mam dobry serwis który zakłada BRC. Druga strona to chce mieć dostęp do ustawień i pytanie, czy jest szansa zdobyć działający program Calibration Tool ? Ktoś z was go ma na własny użytek ?
Nie idź tą drogą. Nie ma, abonament wypada płacić niestety, BRC tłumaczy to tym że tylko tak zapewnia najwyższy poziom obsługi. Załóż KME, Optime, STAGa Tech'a.
Wiem że tak wygląda dostęp. Wiesz, czekam na sygnał że można inaczej..... wiesz o co chodzi.
V50 2.4i
V70 III 2.5FT

ewemarkam
VOLVO
VOLVO
Posty: 2564
Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
Imię: Marcin
VOLVO: V50
Silnik: D4162t
KW/KM/NM: 109
Rok: 2010
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Cieszyn
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: ewemarkam » 2024-02-21, 09:39

Hatton pisze:
2024-02-21, 09:20
ewemarkam pisze:
2024-02-20, 23:38
Hatton pisze:
2024-02-20, 19:47
Zacząłem się rozglądać za instalacją LPG i mam dobry serwis który zakłada BRC. Druga strona to chce mieć dostęp do ustawień i pytanie, czy jest szansa zdobyć działający program Calibration Tool ? Ktoś z was go ma na własny użytek ?
Nie idź tą drogą. Nie ma, abonament wypada płacić niestety, BRC tłumaczy to tym że tylko tak zapewnia najwyższy poziom obsługi. Załóż KME, Optime, STAGa Tech'a.
Wiem że tak wygląda dostęp. Wiesz, czekam na sygnał że można inaczej..... wiesz o co chodzi.
Dało się przy starszych BRC, przy nowszych się nie da. Mam kumpla co lubi grzebać i nic nie zwalczył. Męczy się w pasku z BRC właśnie, do kuzyna jeździł żeby się podłączyć. Zastanów się, wtryski są 2-3x droższe niż np barracuda. Reduktor tak samo 2x droższy. A tak samo awaryjny.

Hatton
VOLVO
VOLVO
Posty: 2263
Rejestracja: 2016-11-03, 21:20
Imię: Marek
VOLVO: V70
Silnik: B5254T11
KW/KM/NM: 231
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 214418
Lokalizacja: Podkarpacie
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: Hatton » 2024-02-21, 11:45

ewemarkam pisze:
2024-02-21, 09:39
Dało się przy starszych BRC, przy nowszych się nie da. Mam kumpla co lubi grzebać i nic nie zwalczył. Męczy się w pasku z BRC właśnie, do kuzyna jeździł żeby się podłączyć. Zastanów się, wtryski są 2-3x droższe niż np barracuda. Reduktor tak samo 2x droższy. A tak samo awaryjny.
Dobijasz mnie :> :), ale jest tak jak piszesz - programu nie ma, choć czekam że ktoś potwierdzi że da się zdobyć. Wkoło siebie mam trochę ludzi, którzy jeżdżą na tym i sama instalacja, cena, części itp. mnie nie martwi. Ale podstawa to chcę mieć na tym kontrolę i bez możliwości podpięcia się nie wezmę tego. Także zmierzam w kierunku innej niż BRC.
V50 2.4i
V70 III 2.5FT

ewemarkam
VOLVO
VOLVO
Posty: 2564
Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
Imię: Marcin
VOLVO: V50
Silnik: D4162t
KW/KM/NM: 109
Rok: 2010
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Cieszyn
Status: Offline

Poradnik użytkowników instalacji LPG

Post autor: ewemarkam » 2024-02-21, 13:21

BRC... Brak Regulacji Czegokolwiek :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”