VIALLE LPI, czy warto?

Awatar użytkownika
Boa1982
V
V
Posty: 110
Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Lokalizacja: Luboń
Status: Offline
Kontakt:

VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: Boa1982 » 2014-07-10, 00:10

Witam serdecznie :564:

Trafiłem na Wasze forum dzięki jednemu z Waszych kolegów :)
Jestem na etapie poszukiwań Volvo 700/800/900.
Po prostu te kanciaki mega mi się podobają :)

Pierwsze ogłoszenie, które znalazłem i CIACH :!:
Osiemsetpięćdziesiątka blabladora... mam niedaleko, rozmowa z Andrzejem przez telefon bardzo konkretna i sympatyczna.
Auto zapewne z tutaj znane.
W sumie zdecydowałem się na benzynę i albo kupię ją z gazem, albo sam zagazuję.

Teraz tylko pytanie, bo ktoś mi namieszał w głowie i powiedział, że z tego co słyszał, to owszem patent LPI wyjątkowo wydajny i skuteczny, ale... no właśnie ponoć gaz oferowany na naszych stacjach jednak nie za bardzo się nadaje do tej instalacji i np pompa będzie wymagała cyklicznych, kosztownych regeneracji, etc.

Co Wy na to :?:

Czy warto brać auto z Vialle LPi :?:

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc i określenie plusów i minusów.

Pozdrawiam.
Rafał.

Awatar użytkownika
zbij
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2246
Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
Imię: Zbyszek
VOLVO: s80 2,4 LPG
Silnik: b5244s2 + M56
KW/KM/NM: 140 KM
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 330000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: zbij » 2014-07-10, 00:58

Chcesz potroić wartość auta ?
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.

Awatar użytkownika
Boa1982
V
V
Posty: 110
Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Lokalizacja: Luboń
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: Boa1982 » 2014-07-10, 09:05

W jakim sensie :?:


Jak Tobie 960 spisuje się na LPI :?:

Awatar użytkownika
rockabilly740
V
V
Posty: 101
Rejestracja: 2008-02-27, 21:45
VOLVO: 740 GLT B230F /940 B230FK/940 B230GT..by³
Silnik: RED BLOCK
KW/KM/NM: mocy PRZYBYWAJ !
Rok: 1990
Był na spocie: 3
Przebieg: 0
Lokalizacja: Lodz
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: rockabilly740 » 2014-07-10, 09:24

Odpuść temat vialle.
Nie dość że tylko kilka serwisów to zrobi w Polsce(w sensie naprawi) to jeszcze ceny są lekko mówiąc kosmiczne.

Fajne to w teorii bardzo(kupilem sam auto z vialle ale od razu wrzuciłem sekwencję jak mi zaczęła instalka świrować), ale jak miałem jeździć z byle jaką naprawą po 150km w jedną stronę i marnować cały dzień to szybko wymontowałem i sprzedałem jakiemuś napaleńcowi.

regeneracja pompki to jakieś 900zl o ile pamietam i gwarancja tylko na rok - trochę maławo jak za 900zl?

Miej nawet te trzy litry więcej w spalaniu na sekwencji ale graty kupisz wszędzie i każdy usunie ewentualną awarię.
Mi po LPI zostały tylko zaślepione wtryski w kolektorze.

Nie kombinuj bo forum vialle już czeka na takich naiwnaków, służąc radą ale nie pomocą:))))
pozdrawia rockabilly

qb4hkm
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3136
Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
VOLVO: Czarne V70 II
Silnik: 2,4 D5 163KM
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ~6,6 ON
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: qb4hkm » 2014-07-10, 09:38

Chodzi o to że autko już ma Vialle... i pytanie czy odpuścić fajną sztukę tylko dlatego?

Awatar użytkownika
drumal
VOLV
VOLV
Posty: 633
Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
Imię: Darek
VOLVO: 855
Silnik: B5252S
KW/KM/NM: 144
Rok: 1995
Był na spocie: 35
Średnie spalanie: w normie
Przebieg: 302000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: drumal » 2014-07-10, 09:52

qb4hkm pisze:Chodzi o to że autko już ma Vialle... i pytanie czy odpuścić fajną sztukę tylko dlatego?
Jak warto to zrobi jak kolega rockabilly740, zmieni vialle LPI na sekwencje LPG i będzie zadowolony ...

Pzdr.
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada

qb4hkm
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3136
Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
VOLVO: Czarne V70 II
Silnik: 2,4 D5 163KM
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ~6,6 ON
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: qb4hkm » 2014-07-10, 09:55

A dużo roboty z taką zamianą? Co trzeba wymienić?

Awatar użytkownika
drumal
VOLV
VOLV
Posty: 633
Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
Imię: Darek
VOLVO: 855
Silnik: B5252S
KW/KM/NM: 144
Rok: 1995
Był na spocie: 35
Średnie spalanie: w normie
Przebieg: 302000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: drumal » 2014-07-10, 09:59

wszytko oprócz butli :mrgreen:
więc dość kosztowne ale niech wypowie się kolega rockabilly740,
Robił to wie ...

Pzdr.
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada

Awatar użytkownika
zbij
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2246
Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
Imię: Zbyszek
VOLVO: s80 2,4 LPG
Silnik: b5244s2 + M56
KW/KM/NM: 140 KM
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 330000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: zbij » 2014-07-10, 10:23

Boa1982 napisałem o potrojeniu wartości auta, bo koszt montażu to 7 - 10 tys. zł. i długi czas robocizny - kolektor ssący jest wysyłany do Holandii i tam go nawiercają i montują wtryski. W Polsce jest tylko kilka warsztatów, które się naprawdę na tym znają, przestrzegam przed dawaniem do naprawy niezweryfikowanym pseudofachowcom - jest tu nieograniczone pole do wszelkich nadużyć tzn. ściemniania klientowi i wyłudzaniu gotówki za niby-naprawy.
W butli gazowej jest pompa, która kosztuje 3 tys. zł., regeneracja ok. 1 tys.
Zasadniczo instalacja jest superfajna - auto pali tyle lpg co benzyny i nie ma strat mocy, a nawet w pewnym zakresie moc jest nieco większa niż na benzynie, ale jak się coś zepsuje - istny dramat.
Lepiej zamontuj zwykłą sekwencję.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.

Awatar użytkownika
Boa1982
V
V
Posty: 110
Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Lokalizacja: Luboń
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: Boa1982 » 2014-07-10, 10:57

zbij, jeszcze raz, drukowanymi:

AUTO JUŻ MA VIALLE LPI :mrgreen:

Więc potrajać wartości nie będę.
850 blabladora jest do wyrwania za ~3200zł

Będę się dziś starał do Niego podjechać i oblukać sztukę.

Mieszkam w Poznaniu, gdzie najbliżej miałbym uczciwy serwis Vialle :?:

zenonik
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2014-07-08, 15:15
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: zenonik » 2014-07-10, 12:31

kupuj dobra instalacja

Awatar użytkownika
zbij
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2246
Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
Imię: Zbyszek
VOLVO: s80 2,4 LPG
Silnik: b5244s2 + M56
KW/KM/NM: 140 KM
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 330000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: zbij » 2014-07-10, 13:33

Boa1982 pisze: W sumie zdecydowałem się na benzynę i albo kupię ją z gazem, albo sam zagazuję.
Zrozumiałem, że chcesz zamontować.

Jeśli wóz ma już LPI - bierz. Za te pieniądze instalację masz gratis.
Najlepszy w Polsce serwis masz stosunkowo blisko - w Koninie ul. Irysowa 9.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.

Awatar użytkownika
rockabilly740
V
V
Posty: 101
Rejestracja: 2008-02-27, 21:45
VOLVO: 740 GLT B230F /940 B230FK/940 B230GT..by³
Silnik: RED BLOCK
KW/KM/NM: mocy PRZYBYWAJ !
Rok: 1990
Był na spocie: 3
Przebieg: 0
Lokalizacja: Lodz
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: rockabilly740 » 2014-07-10, 15:11

KONIN-POZNAŃ>>>powodzenia, ale jak ktoś ma czas??

jesli fura jest godna inwestycji to kupuj, graty z vialle sprzedasz na allegroszu a w to miejsce kupisz sekwencję którą sam sobie skonfigurujesz i wiesz co masz - bo nowa.
jesli fura wymaga inwestycji i w dodatku ma vialle to odpusc bo będziesz jadł chleb z chlebem i bedziesz tylko wydawał na wycieczki na pB na trasie POznan - Konin.
Nie wspomne o mokrej brodzie, w którą będziesz pluł:)

Goscia z Konina znam tylko telefonicznie ale jakoś zaufania mojego nie zyskał na tyle żeby regenerowac pompe - moze wlasnie przez koszt dojazdu, czas i tylko roczną gwarancję.

O ile pamietam butle tez musisz z auta wywalić bo do niej przymocowana jest ta słynna pompa - ale mogę się mylić bo nie pamiętam a vialle wyskoczyła z mojego pojazdu w tempie ekspresowym.

Nie doradzajcie człowiekowi wynalazków bo pozniej w wyszukiwarce co drugą frazę wpisze "volvo forum" lub "vialle nie chodzi na gazie"

Nie mam nic do człowieka z egzemplarza który chcesz kupić, ba nawet go nie znam - zebys nie pomyślał.

Moze ta cała vialle to była fajna nowinka ale jako nowa instalka...nie było mi dane to sprawdzić bo jakies 3 godziny od zakupu mojego auta zaczął mi wywalać główny bezpiecznik od vialle.
oczywiście można było wstawić większy bezpiecznik ale jak to powiedział mój gazownik "w sumie warto żyć"

I tak oto zakończyłem nierówny pojedynek z tą piękną technologią rodem z Niderlandów.

Kobiety też są lepsze takie "normalniejsze" od tych, które ze względu na swoje widzimisię ubiorą się tylko w Londynie lub Mediolanie.

To mniej wiecej tak jak z vialle.

dziękuję , pozdrawiam

Bronisław Komorowski


ps. ja instalkę sprzedałem tak jak wymontowałem za bodaj 450zł - opisałem co w niej było nie halo i ktoś kupił - może zatem wywal ją na graty, jakiemuś durnemu puścisz - niech się chłopak męczy
pozdrawia rockabilly

Awatar użytkownika
Boa1982
V
V
Posty: 110
Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Lokalizacja: Luboń
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: Boa1982 » 2014-07-10, 17:50

Dzięki wszystkim i każdemu z osobna za opinie :) :one:
Będę dawał znać ;)

Awatar użytkownika
doriano10
VOLV
VOLV
Posty: 970
Rejestracja: 2007-08-13, 21:57
Imię: Dorian
VOLVO: 244,940,960MKII,960MKII,S90
Silnik: B21,2.4TD,B6304GS LPI JTG ICON
KW/KM/NM: 90,108,204
Rok: 97
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Niemało
Przebieg: 398000
Lokalizacja: Darłowo/Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: doriano10 » 2014-07-11, 09:13

Mam co prawda nie vialle, tylko ICOM ,problem z pompą mam z głowy, ponieważ to taka sama jak do do benzyny, więc groszowe sprawy, butya:legalizacja butli 200pln (zakup nowej ok 1200pln),awaryjność w moim przypadku:totalne 0 ,instalacja typu założona i zapominasz że masz. Wiec powinno tyłu negatywnych opinii, ja na swoją narzekać nie mogę. Dodam że instalacja jjest w aucie juz 10 lat, i jedynie co było robione to wymiana pompy. Tyle ode mnie.
DANE TECHNICZNE 700/900
B200/B230/B204/B234
B6244/B6254/B6304
D2.4/D2.4T/D2.4TIC


TEL.517151472

VADIS PLIK ISO



BYŁO
'78/244/B23A
'80/240/B20A
JEST
'15/XC70/3.0T6
'91/940/2.4TIC
'96/960/3.0
'96/960/3.0
'95/960/2.5
'94/960/3.0

Awatar użytkownika
Boa1982
V
V
Posty: 110
Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Lokalizacja: Luboń
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: Boa1982 » 2014-07-11, 09:23

Rozumiem, że ICOM, to odpowiednik Vialle, tylko inna firma :?:

Dzięki za wpis :)

Awatar użytkownika
doriano10
VOLV
VOLV
Posty: 970
Rejestracja: 2007-08-13, 21:57
Imię: Dorian
VOLVO: 244,940,960MKII,960MKII,S90
Silnik: B21,2.4TD,B6304GS LPI JTG ICON
KW/KM/NM: 90,108,204
Rok: 97
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Niemało
Przebieg: 398000
Lokalizacja: Darłowo/Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: doriano10 » 2014-07-11, 09:56

http://lpg-forum.pl/5-generacja-vialle-icom.html" onclick="window.open(this.href);return false; tak, a tu masz więcej

-- 11 lip 2014, o 11:07 --

http://lpg-forum.pl/5-generacja-vialle-icom.html" onclick="window.open(this.href);return false; tak, a tu masz więcej
DANE TECHNICZNE 700/900
B200/B230/B204/B234
B6244/B6254/B6304
D2.4/D2.4T/D2.4TIC


TEL.517151472

VADIS PLIK ISO



BYŁO
'78/244/B23A
'80/240/B20A
JEST
'15/XC70/3.0T6
'91/940/2.4TIC
'96/960/3.0
'96/960/3.0
'95/960/2.5
'94/960/3.0

Awatar użytkownika
Boa1982
V
V
Posty: 110
Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
Imię: Rafal
VOLVO: 245
Silnik: D24
KW/KM/NM: WUCHTA
Rok: 1992
Średnie spalanie: 7l/100km
Przebieg: 365
Lokalizacja: Luboń
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: Boa1982 » 2014-07-11, 11:44

Ooo :!:
Może się przydać ;)

Awatar użytkownika
doriano10
VOLV
VOLV
Posty: 970
Rejestracja: 2007-08-13, 21:57
Imię: Dorian
VOLVO: 244,940,960MKII,960MKII,S90
Silnik: B21,2.4TD,B6304GS LPI JTG ICON
KW/KM/NM: 90,108,204
Rok: 97
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Niemało
Przebieg: 398000
Lokalizacja: Darłowo/Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: doriano10 » 2014-07-11, 12:31

I tu masz opinie ludzi którzy rzeczywiście korzystają z V generacji, a nie pseudo użytkownicy którzy gdzieś coś zaslyszeli i wszystkie rozumy pozjadali.
DANE TECHNICZNE 700/900
B200/B230/B204/B234
B6244/B6254/B6304
D2.4/D2.4T/D2.4TIC


TEL.517151472

VADIS PLIK ISO



BYŁO
'78/244/B23A
'80/240/B20A
JEST
'15/XC70/3.0T6
'91/940/2.4TIC
'96/960/3.0
'96/960/3.0
'95/960/2.5
'94/960/3.0

Awatar użytkownika
rockabilly740
V
V
Posty: 101
Rejestracja: 2008-02-27, 21:45
VOLVO: 740 GLT B230F /940 B230FK/940 B230GT..by³
Silnik: RED BLOCK
KW/KM/NM: mocy PRZYBYWAJ !
Rok: 1990
Był na spocie: 3
Przebieg: 0
Lokalizacja: Lodz
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: rockabilly740 » 2014-07-11, 17:06

wiesz, po pierwsze primo to kolega pyta o zwykłą vialle a nie o icom a po drugie primo to forum znałem wcześniej i skoro karcą tam ludzi że zakładają lpi za tylko 6,5 kocka netto i jadą po gościu że mu to gówno nie pojedzi długo bo za skąpy był, to całe snobistyczno-egoistyczne forum pełne jest ludzi którzy nie potrafią liczyć - ile musi jezdzić gość żeby mu się prawie 10k zwróciło? w najlepszym przypadku wyjdzie na zero jeżdżac kilka lat bez jakiejkolwiek awarii.
gdzie tu oszczędność?
nie widzę miarodajnej roznicy między naprawdę dobrą sekwencją za powiedzmy 4 koła(za 3 tez będzie dobra)a wynalazkiem za 10 koła.

zreszta, ludzi którzy zakładają sami lpi jest malutki odsetek, wiekszosc userów tego forum to ludzie którzy kupili używane auta z lpi i nagle mają palec w nocniku bo cos im się wysrało a ich dotychczasowy gazmistrz przy lpi rozkłąda ręce.
pozdrawia rockabilly

Awatar użytkownika
doriano10
VOLV
VOLV
Posty: 970
Rejestracja: 2007-08-13, 21:57
Imię: Dorian
VOLVO: 244,940,960MKII,960MKII,S90
Silnik: B21,2.4TD,B6304GS LPI JTG ICON
KW/KM/NM: 90,108,204
Rok: 97
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Niemało
Przebieg: 398000
Lokalizacja: Darłowo/Łódź
Status: Offline
Kontakt:

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: doriano10 » 2014-07-11, 18:03

Zdaje mi się że w pierwszym poście jest mowa LPI ?? Czy coś nie odczytałem ?? :?
DANE TECHNICZNE 700/900
B200/B230/B204/B234
B6244/B6254/B6304
D2.4/D2.4T/D2.4TIC


TEL.517151472

VADIS PLIK ISO



BYŁO
'78/244/B23A
'80/240/B20A
JEST
'15/XC70/3.0T6
'91/940/2.4TIC
'96/960/3.0
'96/960/3.0
'95/960/2.5
'94/960/3.0

Awatar użytkownika
zbij
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2246
Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
Imię: Zbyszek
VOLVO: s80 2,4 LPG
Silnik: b5244s2 + M56
KW/KM/NM: 140 KM
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 330000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: zbij » 2014-07-11, 21:22

rockabilly740 pisze: ile musi jezdzić gość żeby mu się prawie 10k zwróciło? w najlepszym przypadku wyjdzie na zero jeżdżac kilka lat bez jakiejkolwiek awarii.
gdzie tu oszczędność?
nie widzę miarodajnej roznicy między naprawdę dobrą sekwencją za powiedzmy 4 koła(za 3 tez będzie dobra)a wynalazkiem za 10 koła.

zreszta, ludzi którzy zakładają sami lpi jest malutki odsetek, wiekszosc userów tego forum to ludzie którzy kupili używane auta z lpi i nagle mają palec w nocniku bo cos im się wysrało a ich dotychczasowy gazmistrz przy lpi rozkłąda ręce.
Są jeszcze bogaci z domu.
Ale w zasadzie masz rację.
Kupiłem 960 już z LPI i po jakimś czasie przy awarii zostałem skrojony przez miejscowego fachurę. 150 zł. niby niewiele, ale wymieniono jedynie obsadkę czterech bezpieczników lpg i 4 bezpieczniki ( nie wiem po co - stare były ok. ).

-- 13 lip 2014, o 21:48 --

Boa1982 zerknij tutaj - wóz ma butlę jak w mojej ex:
http://olx.pl/oferta/volvo-960-s90-96-9 ... 68Wlh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.

Awatar użytkownika
ToMass988
VOLVO
VOLVO
Posty: 1101
Rejestracja: 2013-02-18, 20:22
Imię: Tom
VOLVO: XC70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: ~200KM
Rok: 2001
Był na spocie: 20
Średnie spalanie: ~16
Przebieg: 295000
Lokalizacja: Królewskie miasto Kraków
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: ToMass988 » 2017-05-26, 00:23

Trafiłem tutaj bo szukam Xc70 z Vialle . Mam obecnie w S60 Vialle i jestem zadowolony , jeździ lepiej niż na Pb . Nie ma się co bać tych instalacji jeżeli auto jest sprowadzane , najlepiej z Holandii a nie montowane w kraju . Robiłem u siebie pompę , podejrzewam że przebieg jej już tego wymagał .

Awatar użytkownika
Wrecemocny
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2018-01-06, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: S40 I 1,8; 850 20V
Silnik: 2435
KW/KM/NM: 170
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8,7 Pb
Przebieg: 278000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: Wrecemocny » 2018-01-14, 12:17

Kotlet, ale może ktoś będzie jeszcze szukać opinii o vialle lpi w volvo, więc się bezczelnie podepnę i wypowiem. Mialem fabrycznie założoną tę instalację w s40 1,8. Przez pół roku chodziła dobrze a potem zaczęło się pasmo problemów. Po pierwsze nikt w Lublinie nie potrafił tego nawet zdiagnozować, a najlepsze rady brzmiały "ttzeba nową instalację". Na ul. Rowerowej niby wiedzieli co i jak, ale na dzień dobry zaśpiewali 2 tys i nie dali gwarancji że pomoże! A chodziło o to, że auto jak się rozgrzalo to przy przypieszaniu się dławił, potem to się pogłębiło i na wolnych obrotach poyrafił zgasnąć. Zamiast dawac 2 tys zalatwilem to sam montując sobie wyłącznik pompy benzyny (emulator wysiadl). Starczyło to na rok, potem komputer padł i przestał załączać gaz. Jakos to obszedlem montując jakims cudem najtańszy sterownik od staga (miał 2 piny mniej niż lpi). Wreszcie miałem dosyć partyzantki i dalem nową instalację Lpg Tech. Spalanie wzrosło o pół litra. Żadnych części vialle nie dało się wykorzystać.
Jak miałem vialle to raz zatankowalem u pana mietka i samochód przestal jechać, chodzil na 2 gary. Pomogło wypuszczenie do atmosfery 60 litrów gazu i czyszczenie butli i fitra. W ogóle filtr trzeba było wymieniać co 5 tys km, koszt 100 zl; potem się wycwaniłem i sam go sobie czyscilem (był metalowy). Tak że jak ktoś ma już vialle to ok, ale gdy tylko zaczynają się problemy polecam nie bawic się w żadne naprawy, regeneracje itp. Od razu wymieniać. Dwie regeracje pompy i dwie wymiany fitra i juz masz na podstawową instalację lpg. Nową.

Awatar użytkownika
ToMass988
VOLVO
VOLVO
Posty: 1101
Rejestracja: 2013-02-18, 20:22
Imię: Tom
VOLVO: XC70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: ~200KM
Rok: 2001
Był na spocie: 20
Średnie spalanie: ~16
Przebieg: 295000
Lokalizacja: Królewskie miasto Kraków
Status: Offline

Re: VIALLE LPI, czy warto?

Post autor: ToMass988 » 2018-02-06, 19:07

Zrobiłem na Vialle w S60 2.4 obecnie 170 już 70tkm, żadnych problemów, podstawa to wkretka do tankowania z filtrem, który czyszczę razem z wymianą oleju i filtrów. Auto z Holandii, ile wcześniej zrobiło na gazie nie wiem ale jak jeżdżę na benzynie czuje ze auto jest słabsze... Tankuje tylko na markowych stacjach, żadnych "No name", wolę zrobić 500 km na benzynie niż zatankowac gaz na byle jakiej stacji.

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”