Witajcie!
Zamierzam zainstalować gaz w moim nowym Volvo xc90 3.2 243KM 2013. Dostałem taką propozycję:
komputer STAG QMax Plus
wtryskiwacze AC W031 pojedyncze
reduktor AC TWIN 280 KM
zbiornik 100-120l cylinder do środka za siedzenie bo nie chce foteli 3-rzędu ew 67l od spodu.
Napiszczie co o tym myślicie. Oczywiście upraszam o rzeczową ocenę bez hejtu.
cena 3800 Polska wschodnia.
Dziękuję.
Prośba o ocenę instalacji LPG
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2021-02-28, 15:58
- Imię: MARCIN
- VOLVO: XC90
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 243
- Rok: 13
- Przebieg: 179000
- Status: Offline
- r-aven
- VOLV
- Posty: 786
- Rejestracja: 2019-10-08, 20:27
- Imię: Mariusz
- VOLVO: XC70
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 238
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: 15
- Przebieg: 260000
- Status: Online
Prośba o ocenę instalacji LPG
Nie wypowiem się konkretnie o tej konfiguracji. W swoim 3.2 mam sterownik qmax plus zero problemów. Widziałem opcje jego konfiguracji są bogate co daje spore pole do popisu instalatorowi do regulacji z drugiej strony sporo opcji do spaprania jeśli nie będzie to robione z odpowiednim zaangażowaniem.
Resztę mam już niestety w innej kompletacji. Wtryski dragon. Reduktor wpisze później bo nie pamiętam teraz. Zero komplikacji auto ma już ponad 100tys na gazie.
Uzupełnienie.
Zerkałem w papiery mam lakoniczny wpis reduktor AC i nr seryjny który mi i Google nic nie mówi. Wiem że jest jeden pewnie będzie to ich r01 250
Ta sprawdziłem fizycznie r01 250
Resztę mam już niestety w innej kompletacji. Wtryski dragon. Reduktor wpisze później bo nie pamiętam teraz. Zero komplikacji auto ma już ponad 100tys na gazie.
Uzupełnienie.
Zerkałem w papiery mam lakoniczny wpis reduktor AC i nr seryjny który mi i Google nic nie mówi. Wiem że jest jeden pewnie będzie to ich r01 250
Ta sprawdziłem fizycznie r01 250
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2021-03-06, 22:21 przez r-aven, łącznie zmieniany 2 razy.
Przed rozmową skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Prośba o ocenę instalacji LPG
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2017-11-19, 13:47
- Imię: Adam
- VOLVO: XC90 / Jeep Grand Cherokee WK2
- Silnik: 4.4 / 5.7 Hemi
- KW/KM/NM: 315
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 17
- Przebieg: 324000
- Status: Offline
- Kontakt:
Prośba o ocenę instalacji LPG
A propos butli - mimo przewagi tej 100-120L względem czestotliwowsci tankowania to wolałbym zdecydowanie butle pod spodem
U mnie byla wlasnie pod spodem ( max tankowanie ok 48litrow )
Minusy - tankowanie co ok 250km niestety
Plusy - caly bagaznik do dyspozycji czy to kimono w dlugiej podróży czy wożenie długich przedmiotów itp
Jedynie przy zagranicznych wyjazdach zerkałem wcześniej jak w danym kraju po trasie wyglada sytuacja ze stacjami lpg ale u nas w PL temat stacji do pominięcia bo jest ich pełno
Aha - tez miałem stag q box ( 100.000km bez najmniejszych problemów z lpg )
U mnie byla wlasnie pod spodem ( max tankowanie ok 48litrow )
Minusy - tankowanie co ok 250km niestety
Plusy - caly bagaznik do dyspozycji czy to kimono w dlugiej podróży czy wożenie długich przedmiotów itp
Jedynie przy zagranicznych wyjazdach zerkałem wcześniej jak w danym kraju po trasie wyglada sytuacja ze stacjami lpg ale u nas w PL temat stacji do pominięcia bo jest ich pełno
Aha - tez miałem stag q box ( 100.000km bez najmniejszych problemów z lpg )
V40 2.0 1998 było
XC90 4.4 V8 2005 było
Jeep Grand Cherokee 5.7 V8 HEMI 2014 jest
XC90 4.4 V8 2005 było
Jeep Grand Cherokee 5.7 V8 HEMI 2014 jest