[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

ODPOWIEDZ
norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-07, 21:25

Witam, stałem się posiadaczem samochodu jak w temacie. Rozważam instalację LPG i poszukuję osób, które użytkują samochód z tym silnikiem (B4204T29) lub konstrukcyjnie podobnym ze stajni VOLVO z instalacją LPG. Ponadto chętnie dowiem się od użytkowników o ich doświadczeniach dotyczących tego modelu. Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia.
Ostatnio zmieniony 2023-02-08, 12:01 przez norbi2222, łącznie zmieniany 2 razy.

carlo497
VO
VO
Posty: 196
Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
Imię: Karol
VOLVO: v60
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 197KM
Rok: 2023
Przebieg: 8000
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: carlo497 » 2023-02-08, 08:38

A co Cię skłania do montażu LPG? To nie silniki, które paliły 15 litrów, a instalacja kosztowała 2 tys. zł. Nawet jak się da, to ile kilometrów zajmie finansowy zwrot tej instalacji?

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-08, 11:58

carlo497 pisze:
2023-02-08, 08:38
A co Cię skłania do montażu LPG? To nie silniki, które paliły 15 litrów, a instalacja kosztowała 2 tys. zł. Nawet jak się da, to ile kilometrów zajmie finansowy zwrot tej instalacji?
Ja robię dosyć dużo kilometrów rocznie i jest spora szansa, że w ciągu roku koszt instalacji się zwróci. Notabene wcale te silniki nie są jakoś mocno ekonomiczne, średnie spalanie to 10-12 l Pb. Więc zakładam, że jest ekonomiczne uzasadnienie do takiej inwestycji. Trudnością jaką widzę to znalezienie fachowca, który zrobi to dobrze i nie będzie późniejszych problemów. Poza tym moim dylematem jest, czy te silniki w ogóle przyjmują LPG i nie stwarza to późniejszych problemów. Bo jeżeli są problematyczne, to pozostanę przy samej benzynie. Szukam osób, które użytkują samochody z tym silnikiem z LPG i mogą się podzielić swoim doświadczeniem. Co pozwoli mi ostatecznie podjąć decyzje o inwestycji.
Jeszcze raz proszę o podzielenie się doświadczeniem osoby, które użytkują samochody z opisanym modelem silnika, lub siostrzanym z zainstalowaną instalacją LPG. Zaznaczę, że dla mnie komfort użytkowania samochodu jest na pierwszym miejscu, ekonomia jest później...jak da się połączyć te dwa kryteria to super.

ewemarkam
VOLVO
VOLVO
Posty: 2567
Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
Imię: Marcin
VOLVO: V50
Silnik: D4162t
KW/KM/NM: 109
Rok: 2010
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Cieszyn
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: ewemarkam » 2023-02-08, 12:36

norbi2222, Zapytaj o to na forumLPG, prędzej dostaniesz informacje czy są gazowalne.

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-08, 13:21

ewemarkam pisze:
2023-02-08, 12:36
norbi2222, Zapytaj o to na forumLPG, prędzej dostaniesz informacje czy są gazowalne.
Już pytałem i są bardzo podzielone opinie. Skłaniające się w kierunku gazowalności. Niestety nie udało mi się znaleźć osoby, która użytkuje ten silnik z LPG. Stąd moje zapytanie na forum VOLVO.

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: Struna » 2023-02-08, 13:54

Z tego co kojarzę to jest tam na tyle pogięty system kontroli wtryskiwaczy, że póki co żaden sterownik LPG tego nie ogarnia do końca i finalnie wywala błędy adaptacji wtryskiwaczy benzynowych.
Znajomy gazownik demontował klientowi instalację z takiego auta właśnie z tego powodu.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

carlo497
VO
VO
Posty: 196
Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
Imię: Karol
VOLVO: v60
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 197KM
Rok: 2023
Przebieg: 8000
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: carlo497 » 2023-02-08, 13:55

norbi2222 pisze:
2023-02-08, 13:21
ewemarkam pisze:
2023-02-08, 12:36
norbi2222, Zapytaj o to na forumLPG, prędzej dostaniesz informacje czy są gazowalne.
Już pytałem i są bardzo podzielone opinie. Skłaniające się w kierunku gazowalności. Niestety nie udało mi się znaleźć osoby, która użytkuje ten silnik z LPG. Stąd moje zapytanie na forum VOLVO.
Sam jeżdżę całe życie na LPG, ale jak zobaczyłem ilość kombinacji przy wtrysku bezpośrednim, strojenie, dotryski benzyny, cuda na kiju, to temat odpuściłem totalnie. Już pomijając fakt, że cała instalacja, to jest koszt bardziej pod 10 tys., a potem i tak palisz ciągle benzynę.

Skoro tyle jeździsz, to dlaczego nie diesel?

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: Struna » 2023-02-08, 16:43

Ponosi Cię kolego - pod 10 kpln to instalacja wtrysku ciekłego PRINS-a a nie opcja dotryskowa.
Dodatkowo - jak np na 100 km opalasz 12 l gazu i 1l benzyny, to jest wielki problem ?
Finansowo i tak sporo do przodu wychodzi. No ale jeśli zakładane roczne przebiegi są rzędu 5-8 kkm, to faktycznie może nie być sensu, bo zwrot zajmie kilka lat.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

carlo497
VO
VO
Posty: 196
Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
Imię: Karol
VOLVO: v60
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 197KM
Rok: 2023
Przebieg: 8000
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: carlo497 » 2023-02-08, 17:22

A jaki w tym przypadku układ? Da się zrobić inną instalację niż ciekłego gazu dla silnika z wtryskiem bezpośrednim? Z tego co sam czytałem, to raczej dodaje się bliżej 2 litrów benzyny. Czy to się spina finansowo? No jak robisz 50 tys. kilometrów rocznie to pewnie tak. Czy piszesz się wtedy na ewentualne problemy i potrzeby strojenia instalacji u gazownika? No raczej nie.
Znalazłem chyba ten sam silnik tylko w większej budzie

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-08, 20:18

Struna pisze:
2023-02-08, 13:54
Z tego co kojarzę to jest tam na tyle pogięty system kontroli wtryskiwaczy, że póki co żaden sterownik LPG tego nie ogarnia do końca i finalnie wywala błędy adaptacji wtryskiwaczy benzynowych.
Znajomy gazownik demontował klientowi instalację z takiego auta właśnie z tego powodu.
Dzisiaj rozmawiałem z gazownikami i ponoć ten silnik ogarnia system Prinsa. Ponoć KME również daję radę tylko przy tym systemie zdarzają się błędy i wywala od czasu do czasu "check engine" i trzeba jeździć na strojenie. Natomiast Prins ponoć jest dedykowany i tego problemu nie ma. Jak jest naprawdę to nie wiem.
carlo497 pisze:
2023-02-08, 13:55
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 13:21
ewemarkam pisze:
2023-02-08, 12:36
norbi2222, Zapytaj o to na forumLPG, prędzej dostaniesz informacje czy są gazowalne.
Już pytałem i są bardzo podzielone opinie. Skłaniające się w kierunku gazowalności. Niestety nie udało mi się znaleźć osoby, która użytkuje ten silnik z LPG. Stąd moje zapytanie na forum VOLVO.
Sam jeżdżę całe życie na LPG, ale jak zobaczyłem ilość kombinacji przy wtrysku bezpośrednim, strojenie, dotryski benzyny, cuda na kiju, to temat odpuściłem totalnie. Już pomijając fakt, że cała instalacja, to jest koszt bardziej pod 10 tys., a potem i tak palisz ciągle benzynę.

Skoro tyle jeździsz, to dlaczego nie diesel?
Z kosztami instalacji to się dużo nie pomyliłeś, bo przy dedykowanej instalacji Prinsa to jest 8500.
Całe swoje życie kierowcy jeżdżę dieslem i jestem zadowolony, ostatni to C5 2.0 HDI 163 KM i dalej chętnie bym kupił diesla, gdybym miał taką możliwość kupić samochód w nowej budzie i na przykład z silnikiem z mojej C5. Niestety już się nie da i padł pomysł na mocną benzynę. Szczególni mi zależało na niutonach.
carlo497 pisze:
2023-02-08, 17:22
A jaki w tym przypadku układ? Da się zrobić inną instalację niż ciekłego gazu dla silnika z wtryskiem bezpośrednim? Z tego co sam czytałem, to raczej dodaje się bliżej 2 litrów benzyny. Czy to się spina finansowo? No jak robisz 50 tys. kilometrów rocznie to pewnie tak. Czy piszesz się wtedy na ewentualne problemy i potrzeby strojenia instalacji u gazownika? No raczej nie.
Znalazłem chyba ten sam silnik tylko w większej budzie
Ta firma zrobiła kilka samochodów z tym silnikiem. Niestety firma ma paskudną opinie w internetach i dodatkowo jest ponad 300 km od mojego miejsca zamieszkania co akurat jest słabe ze względu na ewentualne poprawki i serwisy instalacji. Pytałem o możliwość skontaktowania się z właścicielami tych samochodów aby porozmawiać o ich doświadczeniach, niestety nie chcą mnie z nimi skontaktować.

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: Struna » 2023-02-08, 20:57

carlo497 pisze:
2023-02-08, 17:22
A jaki w tym przypadku układ?
Z dotryskiem oczywiście - na chwilę obecną to jedyna sensowna opcja.
Wtrysk ciekłego gazu niestety ( mimo genialności w zamyśle ) się nie sprawdza.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-09, 13:25

Struna pisze:
2023-02-08, 13:54
Z tego co kojarzę to jest tam na tyle pogięty system kontroli wtryskiwaczy, że póki co żaden sterownik LPG tego nie ogarnia do końca i finalnie wywala błędy adaptacji wtryskiwaczy benzynowych.
Znajomy gazownik demontował klientowi instalację z takiego auta właśnie z tego powodu.
Niestety ten temat jest główną bolączką. I to mnie raczej skłania do odpuszczenia sobie LPG. Komfort użytkowania jest dla mnie najważniejszy!

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: Struna » 2023-02-09, 13:32

Jak już na forum LPG się dowiedziałeś - nie każdy taki model ma tą adaptację wtrysków, więc jeśli byś trafił/wybrał taki bez tejże funkcji, to temat raczej będzie już do ogarnięcia.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-09, 16:06

Struna pisze:
2023-02-09, 13:32
Jak już na forum LPG się dowiedziałeś - nie każdy taki model ma tą adaptację wtrysków, więc jeśli byś trafił/wybrał taki bez tejże funkcji, to temat raczej będzie już do ogarnięcia.
Pozostało sprawdzić, czy ma adaptację. Jeżeli tak, to odpuszczam temat LPG.

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-09, 16:31

Pewnie w serwisie VOLVO dam radę sprawdzić, czy mój samochód ma adaptację wtryskiwaczy Pb. Jeżeli się mylę, to proszę o info - jak i gdzie to sprawdzić? Dzięki

rezon
VOLVO
VOLVO
Posty: 2089
Rejestracja: 2017-06-23, 18:40
Imię: Krzysztof
VOLVO: V60 CC AWD
Silnik: 2,4D4
KW/KM/NM: 220/440
Rok: 2018
Średnie spalanie: 8,3
Przebieg: 200000
Lokalizacja: Rzeszów
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: rezon » 2023-02-09, 16:56

norbi2222 pisze:
2023-02-08, 11:58
Zaznaczę, że dla mnie komfort użytkowania samochodu jest na pierwszym miejscu,
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 20:18
ponoć ten silnik....
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 20:18
Ponoć KME również daję radę....
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 20:18
Ta firma zrobiła kilka samochodów z tym silnikiem. Niestety firma ma paskudną opinie
imo sam sobie odpowiadasz na pytanie czy warto w ogóle myśleć o montażu - nie za dużo tego "ponoć"? jak cenisz komfort? Swoje doświadczenia z LPG skończyłem jak musiałem co kilka miesięcy jeździć i regulować 1.6MPI, bo wywalał check engine . Co z tego, że za darmo, w ramach gwarancji, itd.... Upierdliwe to było. O koszcie 20gr/km czy wg obecnych cen LPG 35gr/km mogę co najwyżej pomarzyć w dieslu (45gr/km), ale i tak ani myślę wracać do LPG. Jak dużo jeździsz, to samochód potrzebujesz mieć sprawny, a nie umawiać się na regulacje czy wymiany termorezystora jak miałem we wcześniejszym. Silniki z wtryskiem bezpośrednim - albo dotrysk czyli znacznie obniżona opłacalność, albo wtrysk bezpośredni fazy ciekłej. Jak nie masz w okolicy kogoś z doświadczeniem i dobrymi opiniami to sam pomyśl czy naprawdę ci się to opłaci, biorąc pod uwagę tracony na serwisowanie LPG czas. Jak dowiedziałem się, że do 1.8TSI mogę być pierwszą osobą, której będzie montował PRINS'a 5 generacji nieodległy gazownik, to podziękowałem pomimo promocyjnych warunków cenowych i bdb opinii zakładu. Wystarczy mi "pionierowanie" w 3 gen (chyba to było Vialle) i 4 gen. BRC . Komfort bardziej cenię
Obrazek

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-09, 17:33

rezon pisze:
2023-02-09, 16:56
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 11:58
Zaznaczę, że dla mnie komfort użytkowania samochodu jest na pierwszym miejscu,
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 20:18
ponoć ten silnik....
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 20:18
Ponoć KME również daję radę....
norbi2222 pisze:
2023-02-08, 20:18
Ta firma zrobiła kilka samochodów z tym silnikiem. Niestety firma ma paskudną opinie
imo sam sobie odpowiadasz na pytanie czy warto w ogóle myśleć o montażu - nie za dużo tego "ponoć"? jak cenisz komfort? Swoje doświadczenia z LPG skończyłem jak musiałem co kilka miesięcy jeździć i regulować 1.6MPI, bo wywalał check engine . Co z tego, że za darmo, w ramach gwarancji, itd.... Upierdliwe to było. O koszcie 20gr/km czy wg obecnych cen LPG 35gr/km mogę co najwyżej pomarzyć w dieslu (45gr/km), ale i tak ani myślę wracać do LPG. Jak dużo jeździsz, to samochód potrzebujesz mieć sprawny, a nie umawiać się na regulacje czy wymiany termorezystora jak miałem we wcześniejszym. Silniki z wtryskiem bezpośrednim - albo dotrysk czyli znacznie obniżona opłacalność, albo wtrysk bezpośredni fazy ciekłej. Jak nie masz w okolicy kogoś z doświadczeniem i dobrymi opiniami to sam pomyśl czy naprawdę ci się to opłaci, biorąc pod uwagę tracony na serwisowanie LPG czas. Jak dowiedziałem się, że do 1.8TSI mogę być pierwszą osobą, której będzie montował PRINS'a 5 generacji nieodległy gazownik, to podziękowałem pomimo promocyjnych warunków cenowych i bdb opinii zakładu. Wystarczy mi "pionierowanie" w 3 gen (chyba to było Vialle) i 4 gen. BRC . Komfort bardziej cenię
Czasami trzeba coś głośno powiedzieć, aby się samemu usłyszeć...

norbi2222
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2023-01-24, 11:12
Imię: Norbert
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
Rok: 2019
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: norbi2222 » 2023-02-10, 12:40

Dzisiaj rozmawiałem z serwisem VOLVO. Zapytałem jak mogę sprawdzić, czy w moim samochodzie jest adaptacja wtrysków?
Dostałem odpowiedź: " Co mam na myśli?" Powiedziałem do czego mi ta informacja jest potrzebna. Na to pan z serwisu odpowiedział mi: "Nie zalecamy montażu instalacji LPG i zachęcamy do serwisu (czyszczenia) klimatyzacji - 250 PLN oraz zakupu nowych wycieraczek - 150 PLN..."

rezon
VOLVO
VOLVO
Posty: 2089
Rejestracja: 2017-06-23, 18:40
Imię: Krzysztof
VOLVO: V60 CC AWD
Silnik: 2,4D4
KW/KM/NM: 220/440
Rok: 2018
Średnie spalanie: 8,3
Przebieg: 200000
Lokalizacja: Rzeszów
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: rezon » 2023-02-10, 18:50

imo nie znajdziesz rozważnego gazownika, który powie NA PEWNO nie będzie żadnych problemów. Jak miałem w pancerwagenowskim 1.6MPI checki co chwilę, to w nowoczesnym silniku chyba musiałbym wyciąć ikonkę z panelu ;), żeby nie drażniła. Ani jedna z czterech instalacji nie była bezproblemowa. Opłacalna była każda :)
Obrazek

siekieramotyka
VO
VO
Posty: 163
Rejestracja: 2013-02-09, 16:54
Imię: Imie
VOLVO: było v40, s60, VAG jest xc90
Silnik: D5, 2.0 TDI, 3.2 R6
KW/KM/NM: -/163/340
Rok: 2012
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ...
Przebieg: 155000
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: siekieramotyka » 2023-02-11, 13:42

yarecki,

bawisz się vidą online to może wiesz gdzie takie coś się robi i sprawdza ? (chodzi o adaptację wtryskiwaczy PB).

spin
V
V
Posty: 47
Rejestracja: 2021-02-08, 19:06
Imię: Aleks
VOLVO: XC70
Silnik: T6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2015
Przebieg: 108000
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: spin » 2023-03-12, 20:13

norbi2222, dochodzi jeszcze temat regulacji luzów zaworowych w tym motorze, jeśli jest tak jak w 3.0 na szklankach, to koszt regulacji będzie kosztował kilka tysięcy, a bez regulacji luzów co kilkadziesiąt kkm może cię czekać remont silnika.

ewemarkam
VOLVO
VOLVO
Posty: 2567
Rejestracja: 2018-04-25, 11:07
Imię: Marcin
VOLVO: V50
Silnik: D4162t
KW/KM/NM: 109
Rok: 2010
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Cieszyn
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: ewemarkam » 2023-03-12, 21:58

Z tymi luzami to różnie bywa. Jedni wolą wydać raz na 30-50 tys na regulację. Inni wolą jeździć 80-100 tys albo i więcej i zrobić głowice. Dlaczego od razu cały remont silnika jak tylko zawory dostają po tyłku?

spin
V
V
Posty: 47
Rejestracja: 2021-02-08, 19:06
Imię: Aleks
VOLVO: XC70
Silnik: T6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2015
Przebieg: 108000
Status: Offline

[VOLVO S 60 T6 Polestar 2.0 2019] - doświadczenia z LPG

Post autor: spin » 2023-03-20, 16:35

ewemarkam zdjęcie głowicy, obróbka gniazd, prowadnice, zawory, sprawdzenie szczelności, szlif głowicy, uszczelka, szklanki i ich ustawianie... warsztaty wołają za takie historie 10 tys. zł a niektórzy i więcej, jak dla mnie to jest już remont silnika ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”