Magic III nie mam membrany.p_flori pisze:Sprawdziłbym jeszcze podciśnienie, czy przekłada membraną, może dziurawa, nieszczelna membrana. Checka to tak w ogóle nie wywala przy takich jajach?
A od bączka w układ wodny widziałem już wyplute uszczelki pod głowicą i robi się koszt niemały. jakie czasy przy max bucie? Może wtryskiwacz ma taki czas, że się wcale nie zamyka i stąd ubytek ciśnienia w układzie.
V40 2.0 T z LPG problemy
- shalashaska
- VOLV
- Posty: 785
- Rejestracja: 2010-08-08, 11:09
- Imię: Dominik
- VOLVO: V70/S40 T4/V70II
- Silnik: 2.5TDI/1.9T/2.3T
- KW/KM/NM: 103KW/147KW
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: 2.3T 13l
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V40 2.0 T z LPG problemy
-
- VO
- Posty: 243
- Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
- Imię: Wojtek
- VOLVO: v40
- Silnik: T4
- KW/KM/NM: 147/200/300
- Rok: 1997
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 15
- Przebieg: 180000
- Lokalizacja: kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V40 2.0 T z LPG problemy
seryjny reduktor KME silver nadaje sie do auta o mocy 140 KM
przerobiony ma szansę obsłużyć 200 KM....
Przykład moje nie doładowane SR20 150 KM i cisnienie w silverze spadało z 1,2 Bara do 0,7
po przeróbce 1,1 do 0,9 w piku ale nie był jeszcze zrobiony na 100% zapomniałem podkleić uszczelki na regulatorze ,,,
przerobiony ma szansę obsłużyć 200 KM....
Przykład moje nie doładowane SR20 150 KM i cisnienie w silverze spadało z 1,2 Bara do 0,7
po przeróbce 1,1 do 0,9 w piku ale nie był jeszcze zrobiony na 100% zapomniałem podkleić uszczelki na regulatorze ,,,
-
- VO
- Posty: 177
- Rejestracja: 2011-08-28, 10:57
- VOLVO: V70/ S60
- Silnik: 2,4D5
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,0
- Przebieg: 216000
- Lokalizacja: Kraków/Podkarpacie
- Status: Offline
Re: V40 2.0 T z LPG problemy
sorry za Ot - jak reaguje na zmienne ciśnienie w kolektorze?shalashaska pisze:
Magic III nie mam membrany.