V40 2.0 T z LPG problemy

Awatar użytkownika
shalashaska
VOLV
VOLV
Posty: 785
Rejestracja: 2010-08-08, 11:09
Imię: Dominik
VOLVO: V70/S40 T4/V70II
Silnik: 2.5TDI/1.9T/2.3T
KW/KM/NM: 103KW/147KW
Rok: 2000
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 2.3T 13l
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: V40 2.0 T z LPG problemy

Post autor: shalashaska » 2011-09-10, 20:29

p_flori pisze:Sprawdziłbym jeszcze podciśnienie, czy przekłada membraną, może dziurawa, nieszczelna membrana. Checka to tak w ogóle nie wywala przy takich jajach?
A od bączka w układ wodny widziałem już wyplute uszczelki pod głowicą i robi się koszt niemały. jakie czasy przy max bucie? Może wtryskiwacz ma taki czas, że się wcale nie zamyka i stąd ubytek ciśnienia w układzie.
Magic III nie mam membrany.

tofu
VO
VO
Posty: 243
Rejestracja: 2011-09-02, 21:46
Imię: Wojtek
VOLVO: v40
Silnik: T4
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1997
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 15
Przebieg: 180000
Lokalizacja: kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: V40 2.0 T z LPG problemy

Post autor: tofu » 2011-09-23, 09:41

seryjny reduktor KME silver nadaje sie do auta o mocy 140 KM

przerobiony ma szansę obsłużyć 200 KM....

Przykład moje nie doładowane SR20 150 KM i cisnienie w silverze spadało z 1,2 Bara do 0,7

po przeróbce 1,1 do 0,9 w piku ale nie był jeszcze zrobiony na 100% zapomniałem podkleić uszczelki na regulatorze ,,,
Forum Volvo V40 S40 <http://www.V40.info.pl>

Porady strojenie LPG z AFR Diagnostyka

p_flori
VO
VO
Posty: 177
Rejestracja: 2011-08-28, 10:57
VOLVO: V70/ S60
Silnik: 2,4D5
KW/KM/NM: 185
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7,0
Przebieg: 216000
Lokalizacja: Kraków/Podkarpacie
Status: Offline

Re: V40 2.0 T z LPG problemy

Post autor: p_flori » 2011-09-24, 10:39

shalashaska pisze:
Magic III nie mam membrany.
sorry za Ot - jak reaguje na zmienne ciśnienie w kolektorze?

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”