Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
vebola
PostNapisane: 2007-07-01, 13:20 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.07.2007, 00:09
Posty: 8
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850
Silnik: 2l
KW/KM/NM: 126
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Witam wszystkich, moje Volvo 850 2l 10v po dotankowaniu paliwa ok 5l do pelna na stacji Shell juz nie odpalilo na benzynie. Sprawdziłem bezpieczniki, przekaznik wszystko wyglada prawidlowo.
Po przekreceniu stacyjki nie slychac pracy pompy, Wg mnie brakuje napiecia zasilajacego pompy paliwa.Wiem ze temat byl poruszany wielokrotnie na forum jednak nie doczytalem sie wszystkich informacji dotyczacych zasilania pompy. Potrzebowalbym schemat , instrukcje polaczen elektrycznych podpowiedzi co i w jakiej kolejnosci posprawdzac. Auto do samego konca jezdzilo na benzynie bez najmniejszych problemow. Moze to i nie istotne ale zauwazylem ze moj predkosciomierz przestal na chwile dzialac, wiec sie zatrzymalem i uruchomilem silnik jeszcze raz i bylo wszystko ok az do tankowania kiedy odmowil pracy.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
maskek
PostNapisane: 2007-07-01, 15:41 
Offline
VIP
VIP

Dołączył(a): 12.01.2006, 17:23
Posty: 4751
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: brak
Silnik: v8
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Pierdyknij w pompe mlotkiem w czasie gdy ktos kreci rozrusznikiem, moze sie przyciera. Jak juz sie do niej dobierzesz to sprawdz czy prad dochodzi, a jak masz dojscie do miernika cegowego zobacz ile pradu bierze.

_________________
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.

Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
vebola
PostNapisane: 2007-07-01, 17:52 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.07.2007, 00:09
Posty: 8
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850
Silnik: 2l
KW/KM/NM: 126
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Bylo ciezko dostac sie do pompy bo w bagazniku mam 3 butle po 30l na metan :) [120kg]
Na przewodach zasilajacych brak napiecia zasilania w momencie przekrecenia kluczyka jak i przy pracy rozrusznika.
Jesli ktos ma schemat elektryczny do 855 to prosze o pomoc.
dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
freegass
PostNapisane: 2007-07-01, 20:20 
Jeśli Twój system to Fenix to proszę bardzo. Na schemacie zaznaczyłem pompę, a na skrzynce bezpieczników/przekaźników przekaźnik od niej. Oczywiście schemat nie uwzględnia gazowni, a podejrzewam, że to tam należy szukać przyczyny. Czy ta gazownia to fabryczna instalka?
Obrazek
Obrazek


Góra
  
Cytuj  
vebola
PostNapisane: 2007-07-01, 21:36 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.07.2007, 00:09
Posty: 8
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850
Silnik: 2l
KW/KM/NM: 126
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Auto sprowadzone z wloch razem z instalacja.
Napiecia poprawne na przkazniku i pracuje dobrze , i chyba wszystko wskazuje na pompe.
Moze nie dokladnie zmierzylem napiecie na pompie bo mam ograniczony dostep przez 3 butle na CNG, nawet jak je wyjme to nie dostaje do zlaczki pompy.Lekko przebilem izolacje czerwonego przewodu i mierzylem do masy samochodu bylo 0V. Bede musial zdemontaowac cale mocowanie do butli aby dosta sie do zlaczki.
Jaki jest orientacyjny kosz pompy i wymiany?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL