Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
- duph
- V
- Posty: 37
- Rejestracja: 2014-03-25, 20:04
- Imię: Damian
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13
- Przebieg: 217
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
no właśnie, a propos reduktórów. da radę zrobić to na jednym reduktorze? no i jakie wtryski polecacie?
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2017-01-25, 18:30
- Imię: babs7
- VOLVO: xc90
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 16 lpg
- Przebieg: 180000
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
40 litrów netto do 42 a rozmiar 50 brutto a jadę na niej 140 mil w mieście i 170 w trasie . Czyli Ok 28-35 zł za 100 kmduph pisze:@babs7
łoo, to śietnie skoro się spisuje
a co sądzicie o tym?
sterownik KME Nevo, wtryskiwacze Hana niebieska, reduktor AC Twin??
-- 2017-04-05, 10:16 --
babs7 pisze:Jest bezobsługowa. Zero problemów . Przeglady robię jak przykazano.duph pisze:
A dlaczego akurat tam? robiłeś tam instalację?
-- 2017-04-03, 11:10 --
i jak oceniasz tę instalację? długo już na niej jeździsz?
Nie czuje straty mocy .
Gaz - koszt 100 km to 28-35 zł - trasa miasto . +10% benzyny .
Jestem bardzo zadowolony.
Może butla mogłaby byc większa .
a jaką masz pojemność butli i ile na niej przejedziesz?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3602
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
są ok - miały z początku sporo problemów wieku dziecięcego, ale w końcu wyrosły z tegoJemRekami pisze:A reduktory AC faktycznie są takie spoko?
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Powyżej 200 KM widuję przeważnie podwójne. Nawet nie wiem, czy jest pojedynczy reduktor, który ogarnie taką moc.a propos reduktórów. da radę zrobić to na jednym reduktorze?
Ja bym pchał Barracudy. W miarę łatwo dostępne i chyba nikt nie narzeka.no i jakie wtryski polecacie?
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jeden KME Extreme wystarczy. Może być też TwinTur.
Wtryskiwacze Barracuda 130.
Wtryskiwacze Barracuda 130.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
- Imię: Jan
- VOLVO: V70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2014
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Przedstawiono mi konfiguracje instalacji:
Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
Ostatnio zmieniony 2017-04-22, 22:47 przez mondpas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VOLV
- Posty: 706
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
1/ Trochę muzeum, ale działa , byleby ISy nie próbowali zostawiać włączonej!mondpas pisze: 1/ Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
2/ Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
3/ Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
2/ GT jest trochę stykowo - zakładałem, ale w jednej z XC70 była wymiana na Extrema. Zależy ja bardzo się ciśnie, można ustawić "nie wyłączaj przy pierwszym" i najwyżej wspomoże się benzyną.
3/ Nie mam doświadczenia, troszkę pewnie trzeba będzie podjechać z ciśnieniem do góry i powinno być OK.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Mikaell dobrze podpowiada, ja bym zaproponował jeszcze coś innego.Mikaell pisze:1/ Trochę muzeum, ale działa , byleby ISy nie próbowali zostawiać włączonej!mondpas pisze: 1/ Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
2/ Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
3/ Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
2/ GT jest trochę stykowo - zakładałem, ale w jednej z XC70 była wymiana na Extrema. Zależy ja bardzo się ciśnie, można ustawić "nie wyłączaj przy pierwszym" i najwyżej wspomoże się benzyną.
3/ Nie mam doświadczenia, troszkę pewnie trzeba będzie podjechać z ciśnieniem do góry i powinno być OK.
1/ Zamiast Stag 300 ISA-2 (no właśnie ISA kategorycznie musi być wyłączona bo działa tylko na papierze), lepiej by chodziło na LPG Tech 326 OBD (cena podobna i bdb się spisuje, świetnie trzyma mapy, nie rozjeżdżają się) lub ewentualnie Prins (drogi i niewiem czy warto przepłacać)
2/ Zamiast Golda i podpierać się benzyną jak nie będzie dawać rady, lepiej KME TwinTur lub KME Extreme bo ich 408KM też jest mocno przesadzone ale tu będą idealne.
3/ AC W03 to nic innego jak ulepszone Valteki, niewiem czy to dobry pomysł. Proponuję Dragony, Yeti lub Baracudy.
Butla Bormech jak najbardziej tak, do tego przewody Faro zamiast miedzi i odstojnikowe filtry fazy lotnej. Nie zapomnieć też zrobić kompensację na zasilaniu listwy, chociaż jak już ktoś wkłada Extreme lub Tura to raczej kompensacja to standard.
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
- Imię: Jan
- VOLVO: V70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2014
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Koledzy Mikaell i Czarny82 - wasze rady sa nieocenione ! Dziekuje
Ostatnio zmieniony 2017-04-22, 22:48 przez mondpas, łącznie zmieniany 3 razy.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Poproś o taki zestaw jak Tobie podpowiadamy, jeśli się nie zgodzą lub będą się upierać że tylko Stag, to proponuję zmienić warsztat. Dobry doświadczony i mający wiedzę instalator założy Tobie to co chcesz i w taki sposób że będzie wszystko OK.
Czasami warto zrobić trochę km żeby mieć później święty spokuj.
Czasami warto zrobić trochę km żeby mieć później święty spokuj.
- duph
- V
- Posty: 37
- Rejestracja: 2014-03-25, 20:04
- Imię: Damian
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13
- Przebieg: 217
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Chyba zdecyduję się na zestaw sterownik - STAG Qmax, wtryskiwacze - eko-power, reduktor - KME Extreme
Mam tylko mieszane uczucia bo nigdy nie widziałem montażu na wtryskiwaczach eko-power. co sądzicie?
Mam tylko mieszane uczucia bo nigdy nie widziałem montażu na wtryskiwaczach eko-power. co sądzicie?
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3602
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
nic podobnego - AC-W01 owszem, ale nie W02 i W03Czarny82 pisze:AC W03 to nic innego jak ulepszone Valteki
to bardzo mało znany produkt - chyba tylko jedna firma w Polsce to sprzedaje.duph pisze:eko-power
Nie ma potrzeby stosować tak wydajnych wtryskiwaczy do Twojego auta
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- duph
- V
- Posty: 37
- Rejestracja: 2014-03-25, 20:04
- Imię: Damian
- VOLVO: XC 90
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13
- Przebieg: 217
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
a co z warsztatem? znalazłem coś w internecie INSTALACJE GAZOWE WARDAK, ENERGY GAZ POLSKA i AUTOGAZ DELTA. Co sądzicie o tych miejscach? któreś polecacie? Będę się do nich odzywać
A tutaj znalazłem filmik na YT " onclick="window.open(this.href);return false; , prawie identyczne auto, tylko na wtryskiwaczach Hana
@Struna , a co do eko-power, to z tego co widzę zalecane są do aut o dużej mocy
" onclick="window.open(this.href);return false;
A tutaj znalazłem filmik na YT " onclick="window.open(this.href);return false; , prawie identyczne auto, tylko na wtryskiwaczach Hana
@Struna , a co do eko-power, to z tego co widzę zalecane są do aut o dużej mocy
" onclick="window.open(this.href);return false;
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
http://lpg-forum.pl/warsztaty-polecane.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Weź lepiej sprawdzone wtryski a nie jakiś wynalazek. Nie eksperymentuj na swoim aucie.
Odnośnie sterownika, Twój wybór, ja ze Stagiem mam niemiłe doświadczenia, wg mnie nie warto.
Wcześniej pisałem Tobie że TECH 326 OBD, wkradł się błąd bo to jest do max 6 cylindrów, do Twojego auta 328 OBD. To mogę Tobie polecić bo sprawdzone mam sam na swoim aucie i zresztą nie tylko na moim
Co do warsztatów o których piszesz, nie wypowiem się, bo poprostu nieznam tego terenu.
Odnośnie sterownika, Twój wybór, ja ze Stagiem mam niemiłe doświadczenia, wg mnie nie warto.
Wcześniej pisałem Tobie że TECH 326 OBD, wkradł się błąd bo to jest do max 6 cylindrów, do Twojego auta 328 OBD. To mogę Tobie polecić bo sprawdzone mam sam na swoim aucie i zresztą nie tylko na moim
Co do warsztatów o których piszesz, nie wypowiem się, bo poprostu nieznam tego terenu.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3602
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
tak, dużej mocy z cylindra - to nie dotyczy Twojego silnika.duph pisze:co do eko-power, to z tego co widzę zalecane są do aut o dużej mocy
żaden wynalazekCzarny82 pisze:nie jakiś wynalazek.
czy stag, czy tech - obydwa dadzą radę bez problemu.Czarny82 pisze:ze Stagiem mam niemiłe doświadczenia, wg mnie nie warto.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Window3
- V
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-07-26, 13:08
- Imię: Bogdan
- VOLVO: V70 200 KM
- Silnik: 2.4T LPG
- KW/KM/NM: 200 KM
- Rok: 2002
- Przebieg: 230000
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ja jestem po montażu w epg i polecam, nawet pisałem w tym temacie w innym wątku: http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=63 ... 9&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Struna ja nie twierdzę że Stag nieda rady, tylko uważam że można założyć coś lepszego. Stag na dłuższy okres użytkowania ma problem z trzymaniem mapy, rozjeżdża się co zmusza użytkownika do wizyty u gazownika. Nawet Ci co są zadowoleni ze Staga się do tego przyznają że jeżdżą na regulację a tego można uniknąć.
Do tego wszystkiego dodam jeszcze, że w dwóch przypadkach zauważyłem że wymiana samego sterownika Stag na inny (mój ulubiony ) auto zaczęło mniej palić mimo iż wtryski i reduktor zostały bez zmian.
Ale spoko, niema co dalej ciągnąć tematu. Kolega sam wybierze co chce. Każdy ma inne wymagania i czego innego oczekuje.
Do tego wszystkiego dodam jeszcze, że w dwóch przypadkach zauważyłem że wymiana samego sterownika Stag na inny (mój ulubiony ) auto zaczęło mniej palić mimo iż wtryski i reduktor zostały bez zmian.
Ale spoko, niema co dalej ciągnąć tematu. Kolega sam wybierze co chce. Każdy ma inne wymagania i czego innego oczekuje.
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
- Imię: Jan
- VOLVO: V70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2014
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Bezobslugowosc instalacji tez jest wazna wiec Twoje uwagi sa na miejscu.
Ostatnio zmieniony 2017-04-22, 22:49 przez mondpas, łącznie zmieniany 1 raz.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jak nie boisz się dłubać komputerem, to w Techu bez problemu sobie sam wprowadzisz jakieś korekty kabelkiem.
Sadzasz kogoś z laptopem na kolanach obok albo każesz komuś jechać i stroisz.
Sadzasz kogoś z laptopem na kolanach obok albo każesz komuś jechać i stroisz.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
mondpas pisze:Bezobslugowosc instalacji tez jest wazna wiec Twoje uwagi sa na miejscu. Nie dosc ze czas bedziemy marnowac na czeste tankowania bo butla w kole czy pod autem to usredniajac na ok. 300km to jeszcze konieczne jezdzenie na regulacje. Jak mozna nie jezdzic to dla mnie jest to argument aby siegnac po rozwiazanie Techa. Stag ma te przewage ze wiele warsztatow ma jego montaz jakby z definicji a Techa jest jednak mniej. Przynajmniej z tego co patrzylem w Wielkopolsce czy bezposrednio w okolicy Poznania. I tu upatruje problem dla siebie.
Kolega z okolic Warszawy ma komfort i moze wybierac jak wylegalkach.
Okolice Poznania to nie problem. Mój kolega tam się tym zajmuje. Mogę z nim pogadać czy znalazł by czas. Jeśli u niego się nie da, to na pewno wskaże warsztat który Tobie to zrobi. Gdybyś był konkretnie zdecydowany to pisz na priv.
Jeśli chodzi o sieć warsztatów Techa, to serwisować można u każdego gazownika który się tylko na to zgodzi. Tech zaczyna intensywnie wchodzić na rynek i ich serwisanci jeżdźą po wszystkich warsztatach gdzie ktoś ma problem i sobie sam nie radzi z ich sprzętem. Najlepsze jest to, że taka wizyta serwisanta w warsztacie jest bezpłatna w ramach promowania produktów.
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
- Imię: Jan
- VOLVO: V70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2014
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Całą konfigurację dla LPG Techa podano już wyżej ale gdyby miał jednak zostać sterownik Stag to napisz proszę jaki by miał on być jeśli nie Stag 300 ISA-2 ?Mikaell pisze:1/ Trochę muzeum, ale działa , byleby ISy nie próbowali zostawiać włączonej!mondpas pisze: 1/ Sterownik Stag 300 ISA-2 ( nie mam zdania ).
2/ Reduktor KME Gold GT ( większość realizacji jakie widziałem do tego silnika opierały się na KME Twin )
3/ Wtryski Stag AC W03 montaż pojedynczy ( ich wydajność wg producenta to maksymalna wydajność 45 KM na cylinder) a w 3.0 T6 wychodzi minimum 51 KM na cylinder.
2/ GT jest trochę stykowo - zakładałem, ale w jednej z XC70 była wymiana na Extrema. Zależy ja bardzo się ciśnie, można ustawić "nie wyłączaj przy pierwszym" i najwyżej wspomoże się benzyną.
3/ Nie mam doświadczenia, troszkę pewnie trzeba będzie podjechać z ciśnieniem do góry i powinno być OK.
Wytłumacz mi też czy powinno dla mnie mieć jakieś znaczenie jaki zawór ma reduktor:
KME Gold GT - zawór iglicowy
KME Twin ( V1 lub V2 ) - zawór klapkowy
KME Xtreme - zawór iglicowy
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3602
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
skąd Ty takie bzdety czerpieszCzarny82 pisze:Stag na dłuższy okres użytkowania ma problem z trzymaniem mapy, rozjeżdża się co zmusza użytkownika do wizyty u gazownika.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Z aut które widziałem na Stagu a także z informacji od ich użytkowników. Najlepsze są odpowiedzi, "Ogólnie wszystko jest OK, jadę tylko na wymianę filtrów i regulację" - Jaką k... regulację, co tam regulować? Może komuś to nie przeszkadza i jest zadowolony, ja wymagam więcej.Struna pisze:skąd Ty takie bzdety czerpiesz