[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-08-16, 10:14
- Imię: Michal
- VOLVO: XC60 S AWD
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 205
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 110000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam wszystkich,
Czy ktoś podejmował się wymiany zegarów w xc60 ze starszych podwójnych na nowsze, w którym jest jeden cyfrowy? Czy dużo jest z tym roboty, czy trzeba stosować jakiekolwiek przejściówki i czy jest to wykonalne? Zamieszczam linki poglądowe:
http://allegro.pl/licznik-zegary-volvo- ... 85244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/licznik-zegary-zegar- ... 89628.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ktoś podejmował się wymiany zegarów w xc60 ze starszych podwójnych na nowsze, w którym jest jeden cyfrowy? Czy dużo jest z tym roboty, czy trzeba stosować jakiekolwiek przejściówki i czy jest to wykonalne? Zamieszczam linki poglądowe:
http://allegro.pl/licznik-zegary-volvo- ... 85244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/licznik-zegary-zegar- ... 89628.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: Zmiana zegarów w volvo xc60 2010 automat
Na volvospeed już próbowali ogarnąć taki temat i odpuścili. Tak więc, na dzień dzisiejszy, nie da się.
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-08-16, 10:14
- Imię: Michal
- VOLVO: XC60 S AWD
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 205
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 110000
- Status: Offline
Re: Zmiana zegarów w volvo xc60 2010 automat
Dzieki Volcano za odpowiedz. Odpuszczam temat w takim razie a zabieram sie za tableta w miejsce zaslepki na radio. Jak ogarne, to powrzucam fotki.
Pozdro!
Pozdro!
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-09-23, 21:37
- Imię: Marcin
- VOLVO: xc60
- Silnik: 2,4 D5 och POLESTAR
- KW/KM/NM: 220 km
- Rok: 2013
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 8,5
- Przebieg: 180000
- Lokalizacja: KOBYLANKA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zmiana zegarów w volvo xc60 2010 automat
da się !!
nie wiem jak, ale się da
skąd wiem ?
chciałem kupić auto "modyfikowane" przez handlarza aby było bardziej atrakcyjne
w środku kinetic na zewnątrz r-design rok 2013,
dokładki zderzaki listwy itp itd i między innymi zostały wymienione zegary na cyfrowe
działały bez problemu
co jak nie wiem
wiem że zostały zamontowane w miejsce z podwójną tarczą
sam z chęcią się dowiem co i jak więc jeżeli ktoś ma jakieś info jak to zrobić to niech się dzieli
nie wiem jak, ale się da
skąd wiem ?
chciałem kupić auto "modyfikowane" przez handlarza aby było bardziej atrakcyjne
w środku kinetic na zewnątrz r-design rok 2013,
dokładki zderzaki listwy itp itd i między innymi zostały wymienione zegary na cyfrowe
działały bez problemu
co jak nie wiem
wiem że zostały zamontowane w miejsce z podwójną tarczą
sam z chęcią się dowiem co i jak więc jeżeli ktoś ma jakieś info jak to zrobić to niech się dzieli
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-03-31, 01:00
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60 II
- Silnik: D5 2.4 D5244T10
- KW/KM/NM: 151/205/420
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 6,49
- Przebieg: 202000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zmiana zegarów w volvo xc60 2010 automat
Jak tam kolego, masz już jakieś info?bad69boy pisze:da się !!
-
- V
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-04-08, 16:27
- Imię: Mikolaj
- VOLVO: V60
- Silnik: D3
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 50000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Re: Zmiana zegarów w volvo xc60 2010 automat
Hej, da się link tutaj generalnie potrzebny jest wyświetlacz i canbus key natomiast ktoś na swedespeed marudził, że nie zadziałało w jakimś przypadku.
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-03-31, 01:00
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60 II
- Silnik: D5 2.4 D5244T10
- KW/KM/NM: 151/205/420
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 6,49
- Przebieg: 202000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Sprawa ma się tak:
Ja wsadziłem do swojego owy DIM z XC60 '15 "just plug & play". Jak się okazało sporo rzeczy/ funkcji działa!
To co nie działa to:
- stan paliwa ... (pradopodobnie przez fakt, że XC60 ma inny rezystor nastawny w pływakach pompy lub drugi powód z kwestia po której szynie CAN idą te ramki)
- EcoGudie, Power z motywów (problem z brakiem takich informacji z w rocznikach starszych niż bodajże MY13)
- spalanie [l/100km], [ l/h]
Według wątku na sweedespeed firma ze stanów wymieniona przez kolegę powyżej XeMODeX zajęła się tą sprawą i wypuściła produkt, który ma to niwelować. Skontakowałem się z nimi opisując problem i pytając czy ichniejszy KIT w mojej wersji rocznikowej to naprawia. Odpowiedzieli "it should work" wraz z zachętą do kupna "translatora". Jednak przytoczyłem ich własny post z tego samego tematu na sweedespeed gdzie napisali, że się poddają i nie będzie wsparcia dla punktu 2) wymienionego przeze mnie. Teoretycznie w autach z przed 2012 ma działać 1) i 3). Chociaż jeden użytkownik z indii bodjaże kupił do do swojej S60 '11 T5'tki i nie działało mu 2) i 3).
Problem z nowym klastrem jest taki, że do niektórych funkcji (jak sądzę te które nie działają), wymaga drugiej szyny CAN'a a konkretnie w wersji high-speed, gdzie to ów ramki CANa są rozsyłane. Problem rozwiązuje wcześniej wspomniany translator, ale nie widzę problemu spróbować podlutować H-S'a do wtyczki z okablowania do DIMa. Resztę rzeczy trzeba pradopodobnei parsować, a EcoGuide'a i Power sztucznie wyliczać i wgrać do ECM obok map, czego nie trzeba robić, jak mniemam do nowszych platform S/V/XC 60.
Aktualnie jestem w trakcie dopytywania użytkowników "translatora" jak i samego producenta jak to w końcu jest. Sam zajmuję się przeglądnięciem dokumentacji elektryki w obu platformach (11-12/13)(13-).
Tak czy siak, w bagażniku jeżdzę ze starym DIMem, a od dzisiaj będę mieć interfejs po Wi-Fi ze stanem paliwa także bólu nie mam, a nowe wodotryski za kierą robią świetną robotę
PS Limit Velocity, Cruise Controle u mnie działają, oglądam się za kompatybilnością z ACC, BLIS i RSI, ale wydaje mi się, że nie powinno być problemu
Ja wsadziłem do swojego owy DIM z XC60 '15 "just plug & play". Jak się okazało sporo rzeczy/ funkcji działa!
To co nie działa to:
- stan paliwa ... (pradopodobnie przez fakt, że XC60 ma inny rezystor nastawny w pływakach pompy lub drugi powód z kwestia po której szynie CAN idą te ramki)
- EcoGudie, Power z motywów (problem z brakiem takich informacji z w rocznikach starszych niż bodajże MY13)
- spalanie [l/100km], [ l/h]
Według wątku na sweedespeed firma ze stanów wymieniona przez kolegę powyżej XeMODeX zajęła się tą sprawą i wypuściła produkt, który ma to niwelować. Skontakowałem się z nimi opisując problem i pytając czy ichniejszy KIT w mojej wersji rocznikowej to naprawia. Odpowiedzieli "it should work" wraz z zachętą do kupna "translatora". Jednak przytoczyłem ich własny post z tego samego tematu na sweedespeed gdzie napisali, że się poddają i nie będzie wsparcia dla punktu 2) wymienionego przeze mnie. Teoretycznie w autach z przed 2012 ma działać 1) i 3). Chociaż jeden użytkownik z indii bodjaże kupił do do swojej S60 '11 T5'tki i nie działało mu 2) i 3).
Problem z nowym klastrem jest taki, że do niektórych funkcji (jak sądzę te które nie działają), wymaga drugiej szyny CAN'a a konkretnie w wersji high-speed, gdzie to ów ramki CANa są rozsyłane. Problem rozwiązuje wcześniej wspomniany translator, ale nie widzę problemu spróbować podlutować H-S'a do wtyczki z okablowania do DIMa. Resztę rzeczy trzeba pradopodobnei parsować, a EcoGuide'a i Power sztucznie wyliczać i wgrać do ECM obok map, czego nie trzeba robić, jak mniemam do nowszych platform S/V/XC 60.
Aktualnie jestem w trakcie dopytywania użytkowników "translatora" jak i samego producenta jak to w końcu jest. Sam zajmuję się przeglądnięciem dokumentacji elektryki w obu platformach (11-12/13)(13-).
Tak czy siak, w bagażniku jeżdzę ze starym DIMem, a od dzisiaj będę mieć interfejs po Wi-Fi ze stanem paliwa także bólu nie mam, a nowe wodotryski za kierą robią świetną robotę
PS Limit Velocity, Cruise Controle u mnie działają, oglądam się za kompatybilnością z ACC, BLIS i RSI, ale wydaje mi się, że nie powinno być problemu
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Stan paliwa chodzi po szynie HS.
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-03-31, 01:00
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60 II
- Silnik: D5 2.4 D5244T10
- KW/KM/NM: 151/205/420
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 6,49
- Przebieg: 202000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Zgadza się Volcano, właśnie wczoraj się tego dowiedziałem z diagramów. Dlatego nie czekając na nic, podpiąłem się dzisiaj do HS i spalanie zaczęło się wyświetlać Pozostał jeszcze stan paliwa. Myślę, że zmiana softu naprawi sytuację, bo nawet podmiana pływaka stworzy przekłamanie w stanie baku. Problem w tym, że nie znam nikogo kto robi takie rzeczy i odpisuje na maile... Na CEM są dobre wartości, z resztą na starym DIMie też, no i tak samo dobre ramki musza dochodzić do apki pokroju "Torque".
Czas zbudować sobie CAN Analyzera
Czas zbudować sobie CAN Analyzera
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Torque działa innym protokole niż CAN bus. Ja korzystałem z jednego programu darmowego. Inne komercyjne w wersji free były bardzo okrojone.
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
-
- V
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-03-31, 01:00
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60 II
- Silnik: D5 2.4 D5244T10
- KW/KM/NM: 151/205/420
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 6,49
- Przebieg: 202000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Robi się off-top ale Volcano nie rozumiem. Sam interfejs np V-gate'a obsługuje tylko CAN busa w określonych protokołach w nim zawartych . Poza tym connector 17/13 w tychże volvo ma użyte 6 pinów (2 zasilanie, 2 MS CAN, 2 HS CAN) więc skąd tu inny protokół?Volcano pisze:Torque działa innym protokole niż CAN bus. Ja korzystałem z jednego programu darmowego. Inne komercyjne w wersji free były bardzo okrojone.
Na iOS używałem OBDCarDoctor, zczytuje dużo, tylko bajery w wersji free sa niedostępne.
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
jezeli masz kolego 2015 wystarczy go doprogramować VIDA i działa Ci wszystko Robilem TFT już w paru autach i śmiga.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Cześć,
Pozwalam sobie podpiąć pod temat z moim XC70.
Właśnie czekam na zegary od V70 anglika. Będę wdzięczny za info skąd wziąć sygnały HS can (gniazda OBD2) ? No i pytanie, czy V70 i XC 70 mają ten sam zbiornik/ czujnik poziomu paliwa ?
Edit: Zegary z V70 nie ruszyły, nie zapaliło się nawet podświetlanie ani kontrolki.. Sądzę, że były walnięte.
Edit 2:
Dzisiaj dowiedziałem się, że takie zachowanie jest normalne przy oprogramowaniu w CEMie z 2011r. Należy zaktualizować soft CEMa. Dzwoniłem do serwisu w Bydgoszczy i w ramach przeglądu zrobią gratis, a bez przeglądu za 320... Gdybym miał pewność że zegary ruszą.. A tak to cena powala.
Pozwalam sobie podpiąć pod temat z moim XC70.
Właśnie czekam na zegary od V70 anglika. Będę wdzięczny za info skąd wziąć sygnały HS can (gniazda OBD2) ? No i pytanie, czy V70 i XC 70 mają ten sam zbiornik/ czujnik poziomu paliwa ?
Edit: Zegary z V70 nie ruszyły, nie zapaliło się nawet podświetlanie ani kontrolki.. Sądzę, że były walnięte.
Edit 2:
Dzisiaj dowiedziałem się, że takie zachowanie jest normalne przy oprogramowaniu w CEMie z 2011r. Należy zaktualizować soft CEMa. Dzwoniłem do serwisu w Bydgoszczy i w ramach przeglądu zrobią gratis, a bez przeglądu za 320... Gdybym miał pewność że zegary ruszą.. A tak to cena powala.
- Mar_Co
- VOLVO
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2010-09-13, 13:43
- Imię: Marek
- VOLVO: B. V. C.
- Silnik: D4204T/D5244T4/D5204T/2DADA
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 2018
- Był na spocie: 25
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 49
- Lokalizacja: KCH/West Galicyja
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Z tego co wiem to pan Grzegorz P.z Volvotechu w Chorzowie też to robiOVS WDOWCZYK pisze:jako jedyni zakładamy zegary TFT i soft w CEM to tylko jeden z tematów do zaprogramowania... założyłem i zaprogramowałem już 11 w autach od 2006 po 2017
$venska älgar V50/XC90/V60/XC60/B.V.C. ...
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Zgadza się. I ceny podobne. Nie pamietam tylko czy Chorzów daje w cenie zegary.
Nie mniej, cena za było, nie było - gadżet jest raczej nie mała. Ale to moja opinia.
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Nie mniej, cena za było, nie było - gadżet jest raczej nie mała. Ale to moja opinia.
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Rosjanie za przystawkę do TFT wraz z zegarami wołają 1200 USD.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dla mnie 2000 czy 1500 zł to też jest przegięcie. Rozumiem, że wiedza kosztuje i jak ktoś się nie zna to płaci. Jako, że lutownicy używam od 30 lat, od dawna co prawda nie zarobkowo ale już tylko amatorsko, potrafię mniej więcej ocenić koszty zabawy.. Jeżeli uda mi się temat ogarnąć to na pewno podzielę się wiedzą. Puki co czekam na aktualizację całego softu.
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tu nie lutownica, tu programista
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Lutownica w przenośni zawodowo bliżej zdecydowanie programowania
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Co jeszcze można zaprogramować i jak to się kształtuje cenowo? Zegary można mieć swoje czy dajecie wasze?OVS WDOWCZYK pisze:jako jedyni zakładamy zegary TFT i soft w CEM to tylko jeden z tematów do zaprogramowania... założyłem i zaprogramowałem już 11 w autach od 2006 po 2017
Pozdrawiam
Krzysiek
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czemu PW, na PW o cenach pogadajcie, ale ja bym się chciał dowiedzieć technicznie co i jak. Oczywiście, nie chcę nikomu chleba odbierać, ale forum przecież do tego służy
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dawaj tu może ktoś się skusi - np w S80 II przed liftem co oprócz ładnego wyglądu można uzyskać ?OVS WDOWCZYK pisze:Dosłownie wszystko zapraszam na pw bo dluuuugo by pisać
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie chodzi o kwestie techniczne, VIN na pw jeżeli macie pytania - śmiało - odpowiem.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Pytań będzie cała masa po to jest ten wątek;)
Każdy chciałby zakupić na alledrogo licznik (można wyrwać w granicach 500+ ) i chałupniczo zamontować. ;
że nie każdy licznik bez programowania samego licznika ruszy to już wiem. Że nawet jak ruszy, to może przekłamywać stan paliwa (co zrobić żeby stan paliwa pojawił też już wiem - HS can) bo inne pływaki w rożnych zbiornika. Że nie będzie w prosty sposób informacji dla trybu eko i power też wiem, bo ich po prostu nie ma na dzień dobry w HS can.
Zakradając, że mam licznik od swojego modelu, bądź zbliżonego XC70<>V70 ale ten sam typ silnika i skrzyni, co jest potrzebne, żeby odpalić licznik chociaż w wariancie bez wskazań eco i power ?
rzuć proszę odrobinę światła na nas, lud ciemny i nieoświecony
ps. vin poszełna priva
-- 2017-11-13, 11:19 --
-- 2017-11-14, 10:49 --
I dyskusja zdechła..
Każdy chciałby zakupić na alledrogo licznik (można wyrwać w granicach 500+ ) i chałupniczo zamontować. ;
że nie każdy licznik bez programowania samego licznika ruszy to już wiem. Że nawet jak ruszy, to może przekłamywać stan paliwa (co zrobić żeby stan paliwa pojawił też już wiem - HS can) bo inne pływaki w rożnych zbiornika. Że nie będzie w prosty sposób informacji dla trybu eko i power też wiem, bo ich po prostu nie ma na dzień dobry w HS can.
Zakradając, że mam licznik od swojego modelu, bądź zbliżonego XC70<>V70 ale ten sam typ silnika i skrzyni, co jest potrzebne, żeby odpalić licznik chociaż w wariancie bez wskazań eco i power ?
rzuć proszę odrobinę światła na nas, lud ciemny i nieoświecony
ps. vin poszełna priva
-- 2017-11-13, 11:19 --
To jak z tymi odpowiedziami ?OVS WDOWCZYK pisze:Nie chodzi o kwestie techniczne, VIN na pw jeżeli macie pytania - śmiało - odpowiem.
-- 2017-11-14, 10:49 --
I dyskusja zdechła..
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC60 2010] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Sprawa wgląda następująco: potrzebny jest CAN high, kodowanie CEM pod skórki TFT, kodowanie czujników paliwa w CEM, odpowiedni autorski sw w dim, jeżeli chcemy Power i eco guide to wymiana CEM na model 2013 w górę oraz jego kodowanie.
Ostatnio zmieniony 2017-11-14, 23:25 przez OVS WDOWCZYK, łącznie zmieniany 1 raz.