[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Grzesiu dobre pytanko, u Ciebie wiesz że nie. Ale nie miałeś dlubania w sofcie CEMa. Dowiem się, jak Tomek w końcu ogarnie temat 2 pływaków w zbiorniku (AWD)..
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Elektronik w ASO powiedział, że dłubane softy potrafią się różnie zachować przy różnych akcjach/aktualizacjach. Że niby mogą dotyczyć innych modułów a wpłyną na problemy w teoretycznie nie dotykanych. Ile w tym prawdy - nie wiem.
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2018-02-08, 20:50
- Imię: Dawid
- VOLVO: XC60
- Silnik: D4 2.4
- Rok: 2014
- Przebieg: 106000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
licznik można dorwać za 200zł, programowanie 800zł. 1000zł to jednak nie 3000zł
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Wysłane z Atari 800XL.
- v70t4 MY14
- Przyjaciele
- Posty: 976
- Rejestracja: 2017-12-02, 08:42
- Imię: Michal
- VOLVO: v70
- Silnik: t4 1,6 EcoBoost
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2014
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 205000
- Lokalizacja: Sverige
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dokładnie tak... czyli MY14 od 2014 w górę...waldemaras pisze:To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Z tego co wiem volvocesky (czyli Panowie od Vdash'a) już zrobili albo są blisko zrobienia działającego systemu do retrofitu.waldemaras pisze:Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.
Kupili ode mnie licznik który swego czasu miałem wystawiony na sprzedaż
Yeah, I think I know enough about retrofitting.
I'm from VolvoCesky.cz, this weekend we've managed to fit these into older P3 cars as well - that's why I need this box for additional tests.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wygląda, że ja miałem farta, odkręciłem, założyłem i śmiga. Tyle, że ja miałem C-64...waldemaras pisze:Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Wysłane z Atari 800XL.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
W niektórych śmiga od razu, w innych połowicznie
U mnie z drugim licznikiem było tak że działało wszystko oprócz poziomu paliwa...
Coonrado zrobił mi flash softu z jakiejś S60 i jest ok... nie licząc problemów z kierunkami - jak na razie zmontowałem jeszcze raz, poprawiłem połączenia i jest już jakiś czas ok.
U mnie z drugim licznikiem było tak że działało wszystko oprócz poziomu paliwa...
Coonrado zrobił mi flash softu z jakiejś S60 i jest ok... nie licząc problemów z kierunkami - jak na razie zmontowałem jeszcze raz, poprawiłem połączenia i jest już jakiś czas ok.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Grzesiu, nie wkurzaj mnie, że mój licznik ruszył u Cię od koparaspiras pisze:Wygląda, że ja miałem farta, odkręciłem, założyłem i śmiga. Tyle, że ja miałem C-64...waldemaras pisze:Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Mały update, mam info od VIP Serwis Radom, że jest postęp w autach że starymi CEMa jak mój i AWD.
Na razie tyle
Wysłane z Atari 800XL.
Na razie tyle
Wysłane z Atari 800XL.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czyli działa już obrotomierz? Jeszcze tylko licznik, paliwo, biegi a potem to już z górki
Wesolych!
Wesolych!
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tam jest problem ze wskaźnikiem paliwa, lata ma odwrót.. Nie byłby to problem, gdyby nie to, że przy pełnym baku pojawia się błąd pustego zbiornika i CEM odcina silnik. I postęp jest zdaje się przy obejsciu.
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
To chyba chłopaki z Vdasha coś powalczyli z tymi licznikami z autami P3 przed sensusem. Na swedespeed są zdjęcia i opisy z co mogą zrobić z 7 grudnia
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... S60/page30" onclick="window.open(this.href);return false;
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... S60/page30" onclick="window.open(this.href);return false;
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Chcą chore pieniądze... moim celem jest zmieścić się w kwocie 2000pln z licznikiem.
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-10-01, 18:51
- Imię: Kamil
- VOLVO: V60 Summum
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2011
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Super byłoby aby ta cena była jeszcze o połowę niższaOVS WDOWCZYK pisze:Chcą chore pieniądze... moim celem jest zmieścić się w kwocie 2000pln z licznikiem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jak będziesz miał licznik to kodowanie z volvotech ok 700zł kosztowało.
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Pysi, może być jakikolwiek licznik, czy musi być jakoś specjalnie dobrany ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-10-01, 18:51
- Imię: Kamil
- VOLVO: V60 Summum
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2011
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tylko licznik dorwać i sparować z autem to chyba loteria
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Z tego co wien to byle jaki - trzeba potem wgrać soft.
Natomiast z twoim autem Gabrielu nie jest tak prosto jak w przypadku S/V60 z sensusem.
Kamilu u mnie licznik nr1 nawet nie startował. Licznik nr 2 działał w 90% (nie pokazywał poziomu paliwa). Coonrado wgrał mi soft z jakiejś s60 i działa tak jak trzeba.
Natomiast z twoim autem Gabrielu nie jest tak prosto jak w przypadku S/V60 z sensusem.
Kamilu u mnie licznik nr1 nawet nie startował. Licznik nr 2 działał w 90% (nie pokazywał poziomu paliwa). Coonrado wgrał mi soft z jakiejś s60 i działa tak jak trzeba.
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
U nas licznik do aut my2012 w górę kosztuje 1500pln na gotowo
My 2006-2011 2000pln
My 2006-2011 2000pln
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ale AWD jeszce wcale
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-10-01, 18:51
- Imię: Kamil
- VOLVO: V60 Summum
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2011
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A czym różni się v60 my2011 od my2012? Jest jakaś różnica w sofcie?OVS WDOWCZYK pisze:U nas licznik do aut my2012 w górę kosztuje 1500pln na gotowo
My 2006-2011 2000pln
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- OVS WDOWCZYK
- VOLV
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: Amazon/C70/S90
- Silnik: 2.0/T5.D5
- KW/KM/NM: Łoj Panie...
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 10l/100km
- Przebieg: 16000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Pytanie do OVS WDOWCZYK:
A do S80 2007 rok to ile kosztuje ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A do S80 2007 rok to ile kosztuje ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.