Problem rdzy w Volvo
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-02-08, 07:30
- Imię: M
- VOLVO: Brak
- Silnik: Brak
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Problem rdzy w Volvo
Niemcy przebadali zabezpieczenie antykorozyjne nowych samochodów. No i Volvo ma problem. Od czasu zmiany właściciela obniżyła się jakość zabezpieczenia antykorozyjnego samochodów Volvo. Trzeba znów pilnie uważać czy nie chrupie je rdza
https://www.focus.de/auto/ratgeber/kost ... 91599.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.focus.de/auto/ratgeber/kost ... 91599.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOL
- Posty: 371
- Rejestracja: 2018-07-22, 09:44
- Imię: M
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4D
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 555555
- Lokalizacja: WRC
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
nie dziwi nic, to klątwa forda działa....
-
- Przyjaciele
- Posty: 1990
- Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
- Imię: Robert
- VOLVO: S90 r-design
- Silnik: T6+Polestar
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Niemcy przebadali i trafili na głównego konkurenta swoich aut czyli nowe Volvo ... standard.
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
- volvoelch
- VOLV
- Posty: 592
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:55
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 2,4 D
- KW/KM/NM: 129/175/420
- Rok: 2010
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
@robkwiatkowski- zrozumiales wogole co tam jest napisane w artykule?
Bo wg. Twojego myslenia Dacia,Kia itd. sa rowniez konkurencja dla niemieckiego automobilu
Bo wg. Twojego myslenia Dacia,Kia itd. sa rowniez konkurencja dla niemieckiego automobilu
-
- Przyjaciele
- Posty: 1990
- Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
- Imię: Robert
- VOLVO: S90 r-design
- Silnik: T6+Polestar
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
volvoelch, według mojego myślenia wszystko jest dla Niemca złe co nie Niemieckie. Wystarczy poczytać wszelką prasę motoryzacyjną w której zawsze wygrywa Niemiecka opona, auto i motocykl.
Przypominam artykuły w Niemieckiej prasie po prezentacji xv60 a potem v60 - złe i gorsze, mało wygodne siedzenia i wytknięte byle co aby tylko wytknąć...
-- 13 lis 2018, o 17:46 --
Przypominam artykuły w Niemieckiej prasie po prezentacji xv60 a potem v60 - złe i gorsze, mało wygodne siedzenia i wytknięte byle co aby tylko wytknąć...
-- 13 lis 2018, o 17:46 --
A jeździłeś kiedyś Kia, Dacia itd? czym różnią się od takiego Opla czy grupy WV ? Bo ja jeździłem taką Kia i jak dla mnie jest konkurencyjne i to dość bardzo dla wielu aut Niemieckich z tej grupy.volvoelch pisze:@robkwiatkowski- zrozumiales wogole co tam jest napisane w artykule?
Bo wg. Twojego myslenia Dacia,Kia itd. sa rowniez konkurencja dla niemieckiego automobilu
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Akurat w kwestii siedzeń (tylnych) w v90 to niestety, ale się zgodzę z tym, co pisze prasa. W aktualnej skodzie superb siedzi się wygodniej...robkwiatkowski pisze:Przypominam artykuły w Niemieckiej prasie po prezentacji xv60 a potem v60 - złe i gorsze, mało wygodne siedzenia i wytknięte byle co aby tylko wytknąć...
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
-
- V
- Posty: 102
- Rejestracja: 2014-11-02, 00:11
- Imię: PFdQ
- VOLVO: v40II
- Silnik: diesel
- Rok: 2016
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 150000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Problem rdzy w Volvo
Jak sie specjalnie z Robertem Kwiatkowskim nie zgadam w wielu kwestiach -to podobnie jak on- uwazam, ze jest to nagonka na rywali zza morza.
Pamietajmy, ze nikto inny jak Niemcy znaja sie na Vorsprung durch Betrug..... sad but true
Pamietajmy, ze nikto inny jak Niemcy znaja sie na Vorsprung durch Betrug..... sad but true
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-02-14, 00:39
- Imię: Konrad
- VOLVO: XC60
- Silnik: D3 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 252 KM / 521 Nm
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 9,57
- Przebieg: 157000
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
A ja (niestety) muszę potwierdzić problem niskiej jakości zabezpieczenia antykorozyjnego poparty przykładem auta, które użytkuję.
Szczegóły w temacie: https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=179&t=137674
W poście z 02.11 kolejny użytkownik zgłosił taki sam problem.
U mnie Volvo odbija reklamację argumentując, że to po uderzeniu. Nie sądzę, żeby dało się to bezsprzecznie wykazać, a nawet jeśli, to nie ma to znaczenia. Bo jeśli - jak twierdzą - jest ocynk, to korozja nie ma prawa się tak rozprzestrzeniać.
BTW w tym drugim aucie w miejscu korozji nie ma śladu po jakimkolwiek uderzeniu.
Szczegóły w temacie: https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=179&t=137674
W poście z 02.11 kolejny użytkownik zgłosił taki sam problem.
U mnie Volvo odbija reklamację argumentując, że to po uderzeniu. Nie sądzę, żeby dało się to bezsprzecznie wykazać, a nawet jeśli, to nie ma to znaczenia. Bo jeśli - jak twierdzą - jest ocynk, to korozja nie ma prawa się tak rozprzestrzeniać.
BTW w tym drugim aucie w miejscu korozji nie ma śladu po jakimkolwiek uderzeniu.
-
- V
- Posty: 84
- Rejestracja: 2015-05-01, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2.0T AUT
- KW/KM/NM: 132KW/180PS
- Rok: 2002
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Chińska stal
-
- Przyjaciele
- Posty: 1990
- Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
- Imię: Robert
- VOLVO: S90 r-design
- Silnik: T6+Polestar
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Trzeba zmienić markę i tyle.
Proponuje kupić mercedesa...Tyle że na nich także wychodzi ruda-w nim jest także Chińska stal ?
Proponuje kupić mercedesa...Tyle że na nich także wychodzi ruda-w nim jest także Chińska stal ?
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-02-14, 00:39
- Imię: Konrad
- VOLVO: XC60
- Silnik: D3 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 252 KM / 521 Nm
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 9,57
- Przebieg: 157000
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Myślę, ze problem nie jest w stali, tylko w procesie technologicznym. Stal to stal, każda bez zabezpieczenia o odpowiedniej jakości będzie korodować. Albo przy wykonywaniu zabezpieczenia antykorozyjnego nie dochowano należytej staranności, albo na którymś z późniejszych etapów produkcji lub montażu doszło do jakiegoś uszkodzenia tegoż zabezpieczenia.
Do auta jako takiego nic nie mam, jeździ się bardzo przyjemnie. Ale w moim przypadku korozja jest faktem, a nie twórczością jakiegoś dziennikarza.
Do auta jako takiego nic nie mam, jeździ się bardzo przyjemnie. Ale w moim przypadku korozja jest faktem, a nie twórczością jakiegoś dziennikarza.
-
- Przyjaciele
- Posty: 1990
- Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
- Imię: Robert
- VOLVO: S90 r-design
- Silnik: T6+Polestar
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
kondys, generalnie nie zazdroszczę Tobie problemu.
Pytanie będziesz to robił czy tak zostawisz?
Pytanie będziesz to robił czy tak zostawisz?
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Co tu duzo pisać, nie korodujace Volvo to już dawno przeszłość.
Widzę co się dzieje z moim XC70 MY11 i C70 MY09. Póki co to wszystko powieszchowne ale należało by się zainteresować powoli.
W XC70 MY07 miałem skorodowane ranty drzwi czyli klasyka.
Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
Widzę co się dzieje z moim XC70 MY11 i C70 MY09. Póki co to wszystko powieszchowne ale należało by się zainteresować powoli.
W XC70 MY07 miałem skorodowane ranty drzwi czyli klasyka.
Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2017-02-14, 00:39
- Imię: Konrad
- VOLVO: XC60
- Silnik: D3 2.0 VEA
- KW/KM/NM: 252 KM / 521 Nm
- Rok: 2017
- Średnie spalanie: 9,57
- Przebieg: 157000
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Na razie macam się z Volvo Car Poland. Ale nie będę się szarpał, gwarancja jest w końcu świadczeniem dobrowolnym. Jeśli nie wezmą tego na siebie, to auto trafi do sprzedawcy z tyt. ustawowej rękojmi za wadę fizyczną (inny salon niż ten, w którym serwisuję auto i w którym dokonałem zgłoszenia). W podlinkowanym temacie napiszę, jaka będzie ostateczna reakcja VCP.
- -7-
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2013-07-28, 19:34
- Imię: Chris
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2.0 D3 D5204T2
- KW/KM/NM: 120/163/400
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,3
- Przebieg: 158000
- Lokalizacja: Niemcy
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Brawo na to zwrócili uwagę pewni Panowie z Mercedesa ale w trakcie kiedy machina już ruszyła.... nikt ich nie słuchał A kiedy wychodziły pierwsze kwiatki było za późno A ich już nie było. Obecnie nie ma prawa ten przypadek się powtórzyć w DB . Proces technologiczny jest bardzo dobrze zaprojektowany. Mieli się z czego uczyćkondys pisze:Myślę, ze problem nie jest w stali, tylko w procesie technologicznym. Stal to stal, każda bez zabezpieczenia o odpowiedniej jakości będzie korodować. Albo przy wykonywaniu zabezpieczenia antykorozyjnego nie dochowano należytej staranności, albo na którymś z późniejszych etapów produkcji lub montażu doszło do jakiegoś uszkodzenia tegoż zabezpieczenia.
Do auta jako takiego nic nie mam, jeździ się bardzo przyjemnie. Ale w moim przypadku korozja jest faktem, a nie twórczością jakiegoś dziennikarza.
Jak auto to Volvo
Jak olej to Meguin
Silnik mojego łosia zalany Meguin 0w30A5B5
Meguin ?
https://www.meguin.de/en/company/history.html
Jak olej to Meguin
Silnik mojego łosia zalany Meguin 0w30A5B5
Meguin ?
https://www.meguin.de/en/company/history.html
- kruhy84
- VOLV
- Posty: 918
- Rejestracja: 2018-12-05, 12:44
- Imię: Marcin
- VOLVO: xc70/xc60
- Silnik: 3,2/2.5
- KW/KM/NM: 238/254
- Rok: 2008
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Ja tylko tak na marginesie chciałem dodać że obecny właściciel volvo, Geely od ubiegłego roku jest największym akcjonariuszem Daimlera....
-
- Przyjaciele
- Posty: 1990
- Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
- Imię: Robert
- VOLVO: S90 r-design
- Silnik: T6+Polestar
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
mercedes haha silnik Renault właściciel Chińczyk... a tak wszyscy śmieli się ze volvo Chińskie ...kruhy84 pisze:Ja tylko tak na marginesie chciałem dodać że obecny właściciel volvo, Geely od ubiegłego roku jest największym akcjonariuszem Daimlera....
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
-
- VO
- Posty: 159
- Rejestracja: 2019-02-24, 14:53
- Imię: Jan
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2008
- Przebieg: 289000
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
To, że właścicielem jest chińska korporacja chyba nie zmienia tego, gdzie produkowane i z jakich materiałów są elementy karoserii?
Czy ktoś ma jakieś potwierdzone informacje związane ze zmianą parametrów części stalowych (karoseria, podwozie) produkowanych dla Volvo? Od jakich roczników spadła jakość?
Czy ktoś ma jakieś potwierdzone informacje związane ze zmianą parametrów części stalowych (karoseria, podwozie) produkowanych dla Volvo? Od jakich roczników spadła jakość?
-
- V
- Posty: 84
- Rejestracja: 2015-05-01, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2.0T AUT
- KW/KM/NM: 132KW/180PS
- Rok: 2002
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
Nie ,,spadła jakość'' tylko termin użytkowania. Chodzi o to, że producenci aut (nie tylko Volvo) chcą, żeby samochód był użytkowany np 10 lat i nie dłużej. Następnie masz kupić nowe auto. Ot cały biznes. Nabywca, który będzie jeździł 30 lat tym samym autem, to nie klient
-
- V
- Posty: 96
- Rejestracja: 2016-04-11, 16:26
- Imię: Adam
- VOLVO: sprzedałem xc70 3.2
- Silnik: benzynowy
- KW/KM/NM: moc szatańska
- Średnie spalanie: zbyt niskie
- Przebieg: 666
- Status: Offline
Re: Problem rdzy w Volvo
chyba, że będzie serwisował auto w ASO na oryginalnych częściach, wtedy będzie cacyPrzemekNF pisze:Nabywca, który będzie jeździł 30 lat tym samym autem, to nie klient
szukam... logiki z postępowaniu administracji tego forum... jak na razie bezskutecznie
-
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2015-02-24, 12:15
- Imię: Marcel
- VOLVO: S40
- Silnik: 2.0
- Rok: 2002
- Przebieg: 138000
- Status: Offline
Problem rdzy w Volvo
No chyba, stać na to nielicznych
W sumie kogo byłoby stać za placenie za części zamienne kwot rzędu 3-4x większych, od zamienników.
Wiele osób różnego rodzaju naprawy i usterki naprawia tak naprawdę we własnym zakresie.
Pomocne bywają takie jak te tutaj: https://karstal.pl/20-najazdy-samochodowe najazdy samochodowe.
W sumie kogo byłoby stać za placenie za części zamienne kwot rzędu 3-4x większych, od zamienników.
Wiele osób różnego rodzaju naprawy i usterki naprawia tak naprawdę we własnym zakresie.
Pomocne bywają takie jak te tutaj: https://karstal.pl/20-najazdy-samochodowe najazdy samochodowe.
Ostatnio zmieniony 2019-08-19, 07:01 przez marcel11, łącznie zmieniany 2 razy.
- -7-
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2013-07-28, 19:34
- Imię: Chris
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2.0 D3 D5204T2
- KW/KM/NM: 120/163/400
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7,3
- Przebieg: 158000
- Lokalizacja: Niemcy
- Status: Offline
Problem rdzy w Volvo
Generalnie to wszystko jest to dokładnie obliczone... po gwarancji byłoby dobrze zainteresować nowym autem ..
O blachę się nie martwcie bo ma ona gwarancje na kilka ładnych lat pod warunkiem, że systematycznie będziecie serwis autoryzowany odwiedzać , martwię się o techniczne rzeczy nie wspomnę o elektronice której liczyć trzeba w dziesiątkach kg ..
O blachę się nie martwcie bo ma ona gwarancje na kilka ładnych lat pod warunkiem, że systematycznie będziecie serwis autoryzowany odwiedzać , martwię się o techniczne rzeczy nie wspomnę o elektronice której liczyć trzeba w dziesiątkach kg ..
Jak auto to Volvo
Jak olej to Meguin
Silnik mojego łosia zalany Meguin 0w30A5B5
Meguin ?
https://www.meguin.de/en/company/history.html
Jak olej to Meguin
Silnik mojego łosia zalany Meguin 0w30A5B5
Meguin ?
https://www.meguin.de/en/company/history.html
-
- VO
- Posty: 159
- Rejestracja: 2019-02-24, 14:53
- Imię: Jan
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2008
- Przebieg: 289000
- Status: Offline
Problem rdzy w Volvo
Czy problem dotyka wszystkich volvo po 2010 roku? XC 60 przewijało się już wiele razy jako model mający problem z korozją. Jak w przypadku S80/V70/XC70? Czy problem jest szerszy niż tylko jeden model/ platforma podłogowa?
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Problem rdzy w Volvo
Sądząc po moim i roczniku to wygląda na to, że cała platforma P3 ma mniejszy lub większy problem. Czyli od S80II w górę (roczniki od 2006). Inna sprawa że mój samochód ma w tej chwili 13 lat... więc jakąś tam rdze można mu wybaczyć.
-
- V
- Posty: 84
- Rejestracja: 2015-05-01, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2.0T AUT
- KW/KM/NM: 132KW/180PS
- Rok: 2002
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Problem rdzy w Volvo
A już miałem nadzieję, że Chińczycy coś porządnego wniosą do Volvo - wnieśli ładne opakowanie. Z innej beczki, to nie podoba mi się popularność tej marki w Polsce, jakoś spowszedniała. Kiedyś jak jechałem moją V70 ludzie zwracali uwagę, jedno Volvo na 100 aut, a teraz pod Biedronką co 3 auto to Volvo Ostatnio nawet nowe Skody od tyłu wyglądają jak Volvo